עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

חטופים

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > חטופים

חטופים   - עונה 2


לפני שבע עשרה שנה, נשלחה יחידת מילואים אל עומק לבנון לפעולה חשאית נגד מבוקש בכיר של ארגון טרור. הפעולה נכשלה ובמהלך החילוץ, שלושה חיילים, נמרוד קליין, אורי זך ועמיאל בן חורין נשארו מאחור ונשבו. הלילה, לאחר שנים של מגעים מאחורי הקלעים, בעסקת חילופי שבויים, הבנים חוזרים הביתה. שניים חוזרים בחיים, אחד בארון. זה סיפורם.


תגיות: יורם טולדנו, ישי גולן, יעל אבקסיס, יעל איתן, גיא סלניק, מילי אביטל, מיקי לאון, שמוליק שילה, אדם קנת, עדי עזרוני, אסי כהן, נבו קמחי, גל זייד, סנדי בר, חטופים




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 14
העונה השנייה של חטופים מגיעה לשיאה בפרק סיום דרמטי בשני חלקים. מבצע יהודה מגיע לסיומו המפתיע
פרק 13
מבצע יהודה העונה השנייה של חטופים מגיעה לשיאה בפרק סיום דרמטי בשני חלקים. מבצע יהודה כבר התחיל, אבל עדיין לא ברור איך הוא יסתיים
פרק 12
נוהל חניבעל חטיפת החייל משפיעה על כל המערכות. ינון בהכנות אחרונות לקראת מבצע יהודה. חצב מתגייס ולרגע נראה כי משפחת קליין מתאחדת.
פרק 11
האישה שלנו בדמשק החקירה מתפתחת ונורית נורית יוצאת למשימה מאחורי קווי אויב. בינתיים, מצבו הבריאותי של אורי מתדרדר ונמרוד חושף פרט נוסף על מה שקרה עם עמיאל. יוסוף, מצידו, צריך להוכיח תחכום על מנת לחמוק מעבדאללה שעוקב אחריו.
פרק 10
חיים מנסה לדלות פרטים על מבצע יהודה מזאב ויחד הם עובדים על פיצוח הקוד שבו השתמשו עטר וג'מאל. אורי פולט פיסת מידע המסבכת אותו ונמרוד פועל מאחורי גבו של אורי לטובת החקירה. נורית חשה אי נוחות עם עברה וינון מקריב מעצמו למען יעל.
פרק 9
החבר של מיקה בפרק זה חוזרים לליל החטיפה אך הפעם מהזווית של ג'מאל. משחק המוחות בין זאב לחיים עולה מדרגה כשאנו נחשפים לפרטים נוספים במבצע יהודה ומגלים את יעודו האמיתי של ינון. אורי ונמרוד יוצאים לדלות פרטים מרות שורר. טליה מסתירה פרטים על הפגישה שלה עם ד"ר אוסטרובסקי.
פרק 8
אנו חוזרים לעברו של ג'מאל ונחשפים לתפניות מרעישות בעלילה. יוסוף אינו מרוצה מהקשר של איסמעיל ועבדאללה. טליה וד"ר אוסטרובסקי יוצאים יחד, למורת רוחה של דנה. אורי סובל ממצב גופני ירוד והולך לבקר את הרופא המשפחתי.
פרק 7
תעלומת התמונה של האדם בים עם שני ילדיו התלויה בוילה בג'בליה ובבית בכפר אל עאג'אר ממשיכה להעסיק את אורי, שבהוראת חיים כהן יוצא לחקור עם איריס. מהצד השני אותה תמונה בדיוק מנחמת את יוסוף.
פרק 6
אנו נחשפים להליך גיוסו ובחירתו המוקפדת של עטר שורר בינון, ולמבצע יהודה, כיוון החדש בחקירה של חיים ואיריס, המעמתים את זאב בנושא. עבדאללה מזמזם שיר עברי באזני יוסוף, יחד הם יוצאים להתקדם צעד נוסף בדרך לפיגוע אך עבדאללה אינו משתכנע באמינות מניעיו של יוסוף.
פרק 5
איריס וחיים מגלים פרטים חדשים בחקירה הקושרים את עמיאל, עטר שורר ודר' זאב קפלן, בעוד קפלן עצמו ממשיך להפעיל את ינון במקצועיות רבה. נמרוד ממשיך בהתדרדרות האלימה שלו וטליה, השרויה בדיכאון, דווקא מוצאת קרן אור בדמות שמואל אוסטרובסקי
פרק 4
אנו נחשפים לקשר בין ג'מאל לעמיאל, שבעקבותיו הוא הופך ליוסוף, שמתמודד כעת עם הלחץ לבצע פיגוע נגד ישראל. איריס וחיים שומעים הרצאה על תסמונת שטוקהולם ומגלים פרטים חדשים על עטר שורר, ואילו יעל מגלה שכל חפציה נעלמו מהמחסן
פרק 3
העבר מטריד את מנוחתו של יוסוף, בשעה שעבדאללה מנסה לחדש את מסורת גיוס הילדים השאהידים, ומעמיד את יוסוף במבחן אמונה. איריס מחלצת מידע על ארגון ילדי הג'יהאד, והיא וחיים מנסים להבין מי הדמות החדשה העומדת בראש הארגון, במקביל להמשך החקירה. טליה מנסה להחזיר את נמרוד הביתה, ואילו אורי מחליט לשתף את נורית.
פרק 2
חג לה שמח נמרוד מתחיל להתרגל לחיים כרווק וטליה מתקשה להתמודד עם הפרידה, בעוד הזוגיות של אורי ונורית מתחילה לשגשג. יעל מחליטה להיפרד מכל הזיכרונות של עמיאל ופרטים חדשים על ימי השבי שלו נחשפים
פרק 1
נמרוד ואורי ממשיכים להתסגל מחדש למשפחות ולקרובים ובמקביל מנסים לחקור, ביחד עם חיים ואיריס, מה עלה בגורלו של עמיאל. בינתיים בסוריה, עמיאל מתמודד עם חזרתו של המחבל עבדאללה בן ראשיד, ששוחרר במסגרת עסקת חילופי השבויים שבמסגרתה שבו אורי ונמרוד לארץ


צפייה ישירה: עונה 1,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il