עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו ירוק


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)


תגיות: Yes דוקו




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
האקו-טרוריסטים
כמה הייתם מוכנים להקריב למען כדור הארץ?
לקפוץ ראש לתוך הזבל
בכל שנה בארה"ב, 43 מיליארד קילוגרמים של מזון מושלכים לאשפה. הבמאי וחבריו החליטו לנקוט בשיטה מיוחדת להעלאת המודעות לעניין: הם קופצים ראש לתוך פחי-האשפה שמחוץ לסופרים באל.איי ובכך, הם מצילים מזון בשווי אלפי דולרים. 2010.
פילה בת מזל
לפני 16 שנה אימץ דייויד בולדינג, מפיק קרקס, את פלורה, פילה גורה יתומה מאפריקה. בבגרותה, מבין בולדינג כי עשה טעות, וכי הקרקס אינו המקום בשבילה והשניים יוצאים למסע קשה ומרגש של העברת פלורה לשטח בו חיים פילים נוספים. 2010.
האמת הלא מטרידה
הבמאית עטורת הפרסים אונדי טימונר, יוצאת למסע עם ביורן לומבורג, פעיל סביבה שנוי במחלוקת, שמביא תכנית קונקרטית שבאמצעותה ניתן לפתור את כל בעיית ההתחממות הגלובאלית. התקציב? 250 מליארד דולר בלבד... ארה"ב, 2010.
רדיו-אקטיביים לנצח
בכל יום, בכל העולם, כמויות גדולות של פסולת רדיואקטיבית שנוצרת ע"י כורים גרעיניים, מאוחסנת במקומות ארעיים, החשופים לאסונות טבע, ואסונות מעשה ידי אדם. סרט מרתק, שיוצא למסע אל עתיד בסימן שאלה. במאי: מ. מדסן. דנמרק, 2010
מורים בג'ונגל
בליבם של יערות הגשם בברזיל, מרחב שננטש ע"י הממשל ואין בו שירותים בסיסיים, מנהל זוג בריטי בי"ס קטן. זה בי"ס שונה, שבו כל שיעור מתקשר לסביבה המרוחקת בה חיים התלמידים, ותכנית הלימודים היא חגיגה של כל היקר-ערך באמזונס. 2010.
לאן נעלמו הדגים?
מי מכחיד את הדגים? מדענים צופים שאם נמשיך לצרוך דגים בקצב הנוכחי, עד שנת 2048 רוב מיני החיים בים ייכחדו, והתוצאות לכך יהיו הרות אסון. סרט מרתק זה, הוא הראשון לחקור את האפקט ההרסני של דיג מופרז על מצבת הדגים, ועל מצבם של האוקיינוסים. 2009
הרפתקאות לוחמי הקשת
המאבק הירוק בניסויים הגרעיניים. הסרט מביא את סיפור הספינה האגדית- ה"ריינבואו ווריאר"- ספינת הדגל של ארגון גרינפיס, שביולי 1985- הוטבעה ע"י מוקשים שהוטמנו ע"י השירותים החשאיים בצרפת. הסרט מציג גם חומרי ארכיון מזעזעים, של תוצאות הניסויים הגרעינים בצרפת.
דם הוורד
חייה ומותה של הקולנוענית והאקטיביסטית ג'ואן ברוט. סיפור חייה ומותה של ג'ואן ברוט, שפעלה רבות בשם אהבתה לאפריקה למען שימור הטבע, הסביבה והאגם שכה אהבה וחיה לצידו. בינואר 2006 נורתה ברוט למוות ע"י פעילים מתנדבים באגודה שמימנה ברוט עצמה נגד דיג לא חוקי באגם.
זבל! המהפכה מתחילה בבית
מי מזבל את כדור הארץ? האם אנו, במו ידינו, הופכים את את כדה"א לפח זבל אחד גדול? בנסיונו לבדוק את מידת הנזק שמייצרת משפחה, גייס הבמאי אנדרו ניסקר משפחה עירונית ממוצעת, שתשמור את כל הזבל שיצטבר אצלה למשך 3 חודשים. משעשע, פרובוקטיבי, ומדאיג.
תרנגולות - לחופש נולדו
תנו לתרנגולות לחיות יוּ הוא שף-סלב בריטי, היוצא בקמפיין שישנה לחלוטין את יחסינו לעוף החביב עלינו. לאחר שהוא מתקשה להשיג תרנגולות חופש ברשתות, הוא רוכש מניה ברשת גדולה, ומנסה לשנות אותה מבפנים.
התרנגולים האבודים
הצלת מינים נכחדים של עופות מרק הוא בעליה של חווה באוסטרליה העוסקת ברבייה של עופות נדירים. לפני חמש שנים, כשהוא סובל מדיכאון, יצא למסע להצלת מינים נכחדים של עופות. המסע יסתבר כהצלה לא רק לזנים האבודים אלא גם לו עצמו.
התחממות גלובלית?
התחממות כדור הארץ - עובדות או קונספירציה? האם פאניקת התחממות כדור הארץ קשורה לקונספירציה שמעודדות חברות אשר ירוויחו מירידת קרנו של הדלק? תחקיר פרובקטיבי, במסגרתו מרואיינים מומחים הגורסים כי השד לא נורא.


צפייה ישירה: דוקו משפחה, דוקו אהבה ומיניות, דוקוסקס, דוקו גוף ונפש, דוקו פוליטיקה עולמית, דוקו שוק'ס, דוקו תרבות, דת והיסטוריה, דוקו ישראלי,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il