| פרק 12 - עם הספרמכירות הספרים בישראל עלו השנה ב: 18%. המבצעים הרבים הם הסיבה העיקרית לעלייה. האם הוזלת הספרים עד כדי כך מסכנת את פרנסת הסופרים וההוצאות? והאם עם הספר באמת קורא יותר? באולפן: הסופר רם אורן, מנכ"לית סטימצקי, וסמנכ"לית שיווק בצומת ספרים. |
|
| פרק 11 - טוק בקיםמשרדי פרסום וחברות מסחריות משלמות לסטודנטים כדי שיהיו טוק בקיסטים מטעמם ברשת. אז איך נדע אם הטוק בק הוא באמת דעתו של המגיב או האינטרס של מי ששילם לו? טוק בק או טוק פי? באולפן: העורך הראשי של "וואלה", בעל משרד פרסום, ורני רהב. |
|
| פרק 10 - סקריםשבע בערב והבית מבולגן, הילדים רעבים ועייפים, גם אתם. הטלפון מצלצל; על הקו סוקר. למי יש כוח וזמן לסקרים. להמון אנשים בארץ כבר אין זמן וסבלנות לענות היכן הם עושים קניות, ומה הם חושבים על הבנק שלהם. אז איך בכל זאת מתפרסמים סקרים חדשות לבקרים. |
|
| פרק 9 - תוכן חינמיהיום אפשר לקרוא כמעט את כל העיתונים בחינם ברשת. כתוצאה מכך העיתונות המודפסת נמצאת בהפסדים כספיים ניכרים. האם מקומה של העיתונות המודפסת, האיכותית והאמינה, עובר מן העולם? ד"ר רונן ברגמן, גדי שמשון מו"ל בלוגים ברשת, ואלון הוכדוף מנכ"ל זניט מדיה, ישוחחו עם לילך סיגן על התופעה. |
|
| פרק 8 - חיזוי טרנדיםמי ידע שהפייסבוק יתפוס ככה? מי קרא את המפה הטלוויזיונית והבין ראשון שריאליטי זה הדבר. ובכן מסתבר שיש מקצוע שנקרא "חיזוי טרנדים". מטרתו; לומר ליצרנים מה יהיה הטרנד הבא. באולפן שלושה מומחים מתחום הפרסום והשיווק, שינסו להסביר את המושג והעומד מאחוריו. |
|
| פרק 6 - קוסמטיקהכיצד משפיע המיתון העולמי על שוק הקוסמטיקה? שלי גפני, אסף בן דב, אורן רווח ויאיר עשהאל משוחחים עם לילך סיגן על תעשיית החלומות של עולם הטיפוח. |
|
| פרק 5 - אופנהתחום האופנה הישראלי עובר מהפך בשנים האחרונות. אריק בן זינו, משה רוזנבלום וגבי רוטר משוחחים עם לילך סיגן על פניו המגוונים של השוק שקובע איך אנחנו נראים. |
|
| פרק 4 - רשתות שיווק מזוןכל אחת מהרשתות טוענת שאצלה הכי זול, כיצד יכול הצרכן לדעת באמת איפה הכי זול ואיפה סתם מנסים לעבוד עליו? לילך סיגן מארחת את רמי לוי, אלי גידור, גלית אבישי מנכלית ארגון "אמון לציבור" ועוד. |
|
| פרק 3 - פרסום לבני נוערבני נוער הם לא רק צרכנים גדולים, מסתבר שהם גם משפיעים לא מעט על מה יקנו ההורים. מומחית שיווק, איש פרסום ונציג חברה סלולרית ינסו להבין מה קונים הילדים ואיך מגיעים לליבם? |
|
| פרק 2 - תוכן שיווקיכשמתמודדים בהישרדות חופפים ראש בשמפו "הוואי", זה לא קורה במקרה. פעם קראו לזה "פרסום סמוי", אבל במכבסת המילים של היום זה הפך ל"תוכן שיווקי", כלומר מישהו משלם כסף ונכנס לטלוויזיה כתוכן רגיל לגמרי. |
|
| פרק 1 - יחסי ציבורכמה מהדברים שאנו קוראים בעיתונים ורואים בטלויזיה נולדים בעצם במשרדי יחסי הציבור? כיום אין כמעט גוף מסחרי שלא משלם לחברת יחסי ציבור שתיצג אותו בתקשורת. איריס בק מנכ"ל קבוצת מגאן אריקסון, העיתונאי רענן שקד ואייל ארד על מאחורי הקלעים של התחום הלוהט הזה |
|
| מאחורי הקלעיםמה מסתתר מאחורי הקמפיינים יחסי הציבור, והפרסום הסמוי - ואיך הם מצליחים להשפיע עלינו מבלי שנשים לב, עם לילך סיגן מבטיחה תוכנית שתאיר את דרכינו ולהפוך אותנו לצרכנים חכמים יותר. |
|