עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

האקס המיתולוגי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > האקס המיתולוגי

האקס המיתולוגי   - עונה 1


סדרת טלוויזיה ישראלית דרמטית-קומית, אשר הופקה על ידי קשת, ושודרה בערוץ 2.
הסדרה, עוקבת אחרי מיכל גולן (טלי שרון), רווקה בת 30, אשר יצאה בחייה עם גברים רבים מאוד. כאשר היא מבקרת אצל מגדת עתידות, כדי לנסות ולגלות אם ומתי תתחתן, אומרת לה מגדת העתידות שאת אהבת חייה כבר פגשה ונפרדה ממנו, ושאם לא תמצא אותו השנה היא לא תתחתן לעולם ותישאר בודדה כל חייה.

מיכל מכינה רשימה של כל הגברים אותם זרקה, ומתחילה במסע חיפוש אחריהם. היא מוצאת אותם אחד אחד, וכאשר מגלה שהם לא מתאימים לה, היא מסמנת קו על שמם במחברתה.

אל המסע הארוך והמפרך מצטרפים אליה שלושת חבריה הטובים, שחושבים שכל המסע חסר סיכוי, אך מיכל ממשיכה במסע החיפוש אחר האחד ולא מאבדת תקווה.


תגיות: טלי שרון, ורד פלדמן, איתי טיראן, עומר ברנע, יפתח קליין, רננה רז, האקס המיתולוגי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
11 - פרק אחרון
השעון מתקתק ומיכל גולן חייבת לבחור מיהו בעצם אהבת חייה. מי זה יהיה? האם תצליח לבחור את הגבר הנכון או שתישאר לבד?
10 - יואל פישמן
יש רגע שבו את מסתכלת על החבר הכי טוב שלך וחושבת לעצמך - למה לא בעצם? אנחנו מסתדרים הכי טוב בעולם, הוא הכי מבין אותי, איך לא חשבתי על זה קודם? אבל בין המחשבה לבין המימוש יש דרך מסויימת שצריך לעבור. האם יצליחו מיכל ופישי להתגבר על המכשולים? האם יצליחו לחצות את קו החברות ולהגיע לאינטימיות אמיתית של זוג?
9 - רגב ענבר
לאחר סיבוב אצל כל האקסים למיניהם מיכל הולכת לבדוק את האקס הטרי מכולם. האם היתה צריכה לעשות מסע מסביב לעולם כדי לגלות שבעצם האחד היה לה מתחת לאף במשך כל הזמן הזה?
8 - יהודה לוי
בעבר מיכל זרקה את החבר המבוגר והנשוי שלה בדיוק בגלל סיבות אלו. כשמגיעה לבדוק אותו היום מסתבר שהוא גרוש, ויש תחושה שפער הגילאים ביניהם הצטמצם. האם ייתכן שזה יכול לעבוד כיום?
7 - ירדנה הדר
בעבר מיכל זרקה את ירדנה בגלל שמבחינתה לא היה שם עתיד. זאת היתה התנסות חד פעמית עם אישה, משהו שחייבים לעשות פעם בחיים, ולא נטייה אמיתית. כיום, כשהיא לא מצליחה למצוא את הגבר הנכון בשבילה, היא מחליטה לבדוק אם אולי היא בכל זאת לסבית. אולי היה שם יותר מאשר חוויה חד פעמית?
6 - דניאל רסקין
כשאת צעירה ואת מוותרת על האהבה הראשונה והכי גדולה שלך, את בטוחה שיגיעו עוד בהמשך. אבל זה לא תמיד ככה. מיכל חוזרת לבדוק את אהבת נעוריה בתקווה שהאהבה הראשונה היא האהבה האמיתית והמנצחת. האם זה אכן כך?
5 - מייקל דרייקס
בעבר מיכל זרקה את החבר האפרו-אמריקאי שלה בגלל אולטימטום שהציב בפניה אביה. היום, בתור בחורה בוגרת שכבר לא תלויה ברצונות אביה, היא חוזרת לבדוק אותו שוב. האם אבא ילמד לקבל את זה הפעם או שמרד הנעורים יחזור על עצמו שוב?
4 - בועז אבן צור
בזמנו מיכל זרקה את בועז בגלל המראה החיצוני שלו. במחשבה שהתבגרה, ודברים חיצוניים כבר לא משפיעים עליה כמו פעם, היא מגיעה לפגוש אותו שוב. האם הפעם תצליח להתגבר על המכשול הזה?
3 - עמית רונן
מיכל ועמית היו אמורים להתחתן אבל שבוע לפני החתונה מיכל נכנסה לפרנויה וביטלה את החתונה. כשהיא פוגשת אותו היום היא רואה גבר חלומות, עשיר ומצליח, ומבינה שאולי טעתה כשהיא ביטלה את החתונה. האם היום היא כבר רואה את הדברים כמו שצריך?
2 - יהונתן דיאמנט
מיכל נפרדה מיונתן לפני שלוש שנים, בגלל שנמאס לה לגדל את ה"קטין". כשהיא מגיעה לראות אותו כיום מסתבר שהחייל הצעיר, הבכיין והרגיש הפך לרוקר בועט, מדליק וסקסי. האם הוא ייתן לה סיכוי לאחר שריסקה את ליבו בעבר?
1 - רון פיריץ
מיכל זרקה את רון פיריץ לפני 4 שנים כשהבינה שהיא לא מסוגלת להתחרות עם האהבה האמיתית שלו אימא שלו! האם הדברים השתנו כיום? האם הפעם רון יהיה מוכן לוותר על אימא בשביל לממש את אהבתו למיכל?


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il