עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

רויאל שף

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > רויאל שף

רויאל שף   - עונה 1


תכנית בישול חדשה


תגיות: אייל ברקוביץ, רויאל שף




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 40
A Big Chicken- הריב בין נתן לתאומות מעכיר את האווירה בין השפים כולם, ומחלק את הווילה למחנות. לקראת חצי הגמר והגמר הקרב, נפגשים השפים עם אלבר רו לפגישות סיכום אישיות הריב בין נתן לתאומות מעכיר את האווירה בין השפים כולם, ומחלק את הווילה למחנות. לקראת חצי הגמר והגמר הקרב, נפגשים השפים עם אלבר רו לפגישות סיכום אישיות.
פרק 39
איפה הערכים פה?- חנוך וגבאי מגלים את עמוד הפייסבוק של אניטה, שם נתקל חנוך בסרטון שגורם לתפנית ביחסיו עם אניטה. רוזמרי שרגר מגיעה לווילה עם בשורה אדירה שמותירה את שני ומירב חסרות מילים, הערה של נתן בנושא, משנה את הכול חנוך וגבאי מגלים את עמוד הפייסבוק של אניטה, שם נתקל חנוך בסרטון שגורם לתפנית ביחסיו עם אניטה. רוזמרי שרגר מגיעה לווילה עם בשורה אדירה שמותירה את שני ומירב חסרות מילים, הערה של נתן בנושא, משנה את הכול
פרק 38
קאט!- ספיישל צילומי הפתיח של הסדרה. השפים, יחד עם ברקוביץ' מצטלמים לפתיח הסדרה. האינטריגות שחנוך מאמין שהתרחשו בהום צ'אלנג' ממשיכות להטריד אותו, והוא מחליט שלא לשתוק יותר ספיישל צילומי הפתיח של הסדרה. השפים, יחד עם ברקוביץ' מצטלמים לפתיח הסדרה. האינטריגות שחנוך מאמין שהתרחשו בהום צ'אלנג' ממשיכות להטריד אותו, והוא מחליט שלא לשתוק יותר.
פרק 37
הום צ'אלנג' חלק שני. השפים שעלו לשלב זה, מתמודדים פעם נוספת עם שינוי מהותי בחוקי הבישול, ונשפטים ע"י חבריהם - מפסידי החלק הראשון. בתום הצ'אלנג', יוכרע מי מהשפים יעלה ישירות לגמר, מי לחצי הגמר ומי יאלץ לעזוב את התחרות השפים שעלו לשלב זה, מתמודדים פעם נוספת עם שינוי מהותי בחוקי הבישול, ונשפטים ע"י חבריהם - מפסידי החלק הראשון. בתום הצ'אלנג', יוכרע מי מהשפים יעלה ישירות לגמר, מי לחצי הגמר ומי יאלץ לעזוב את התחרות.
פרק 36
צדק צדק תרדוף - הום צ'אלנג' חלק 1 ב'. השפים טועמים את מנות האחד של השני ושופטים את חבריהם שיפוט עיוור. מחשבות טורדניות בקרב השפים לגבי חשד לאינטריגות בשיפוט, מקשות את הדרך לשיפוט הוגן השפים טועמים את מנות האחד של השני ושופטים את חבריהם שיפוט עיוור. מחשבות טורדניות בקרב השפים לגבי חשד לאינטריגות בשיפוט, מקשות את הדרך לשיפוט הוגן.
פרק 35
מאשפתות ירים אביון: הום צ'אלנג' חלק 1א'. הצ'אלנג' בו נטרפים כל הקלפים: השפים מתמודדים ראש בראש בהכנת המנות האחד של השני, ונשפטים ע"י חבריהם לווילה הום צ'אלנג' חלק 1א'. הצ'אלנג' בו נטרפים כל הקלפים: השפים מתמודדים ראש בראש בהכנת המנות האחד של השני, ונשפטים ע"י חבריהם לווילה.
פרק 34
בארסה נגד הפועל ג'לג'וליה- בינו ונתן מטיסים עפיפונים עם אלופי אירופה. בסוף המפגש זוכה בינו להפתעה נעימה. דוד חביב מתכנן לשני ומירב מחווה מרגשת, והשפים מלווים את גבאי בקרב האגרוף נגד אלוף אירופה לשעבר באגרוף תאילנדי בינו ונתן מטיסים עפיפונים עם אלופי אירופה. בסוף המפגש זוכה בינו להפתעה נעימה. דוד חביב מתכנן לשני ומירב מחווה מרגשת, והשפים מלווים את גבאי בקרב האגרוף נגד אלוף אירופה לשעבר באגרוף תאילנדי.
פרק 33
קובה טווינז- דוד חביב והתאומות נפגשים עם רוזמרי לסגירת עסקת הקובות, אך דוד נאלץ לעמוד בפני תנאים לא פשוטים. נתן מבואס מיחסם של גבאי, חנוך והתאומות כלפיו, ובינו מנסה לעודד אותו. בינו מוציא את עפיפון השקשוקה לטיסת ניסיון דוד חביב והתאומות נפגשים עם רוזמרי לסגירת עסקת הקובות, אך דוד נאלץ לעמוד בפני תנאים לא פשוטים. נתן מבואס מיחסם של גבאי, חנוך והתאומות כלפיו, ובינו מנסה לעודד אותו. בינו מוציא את עפיפון השקשוקה לטיסת ניסיון.
פרק 32
מה קשור דג מלוח?- ג'ולי מגיעה לווילה לאימון אחרון עם גבאי לקראת קרב האגרוף שלו, ועסקת החילבה של נתן מקבלת תפנית מעניינת. חנוך זוכה סוף סוף לפגוש את הוריה של אניטה, אך מגלה שהדרך לליבו של אביה אינה קלה כפי שחשב ג'ולי מגיעה לווילה לאימון אחרון עם גבאי לקראת קרב האגרוף שלו, ועסקת החילבה של נתן מקבלת תפנית מעניינת. חנוך זוכה סוף סוף לפגוש את הוריה של אניטה, אך מגלה שהדרך לליבו של אביה אינה קלה כפי שחשב.
פרק 31
פלאפל שמעון העיוור- בינו מקבל הזמנה להטיס עפיפונים עם אלופי אירופה, ומחליט לבנות עפיפון מיוחד לכבוד המאורע. בהגרלת ההום צ'אלנג' שעורך אייל, מגלים השפים מול מי יתמודדו בצ'אלנג' המכריע, ואת האוכל של מי יאלצו להכין בינו מקבל הזמנה להטיס עפיפונים עם אלופי אירופה, ומחליט לבנות עפיפון מיוחד לכבוד המאורע. בהגרלת ההום צ'אלנג' שעורך אייל, מגלים השפים מול מי יתמודדו בצ'אלנג' המכריע, ואת האוכל של מי יאלצו להכין.
פרק 30
מאה אלף דולר - כשהשפים חוזרים לווילה מ-ITV מחכה להם הפתעה. מיד אחר כך מקבלות גם שני ומירב ביקור מפתיע שמותיר אותן המומות, ומתקבל ברגשות מעורבים בקרב החברים. נתן מעצבן את התאומות, ומריה נרגשת משיחה שהיא מקבלת מהארץ כשהשפים חוזרים לווילה מ-ITV מחכה להם הפתעה. מיד אחר כך מקבלות גם שני ומירב ביקור מפתיע שמותיר אותן המומות, ומתקבל ברגשות מעורבים בקרב החברים. נתן מעצבן את התאומות, ומריה נרגשת משיחה שהיא מקבלת מהארץ
פרק 29
הולך להיות בלגאן - ספיישל תכניות הבישול. השפים ממשיכים בהצגת תכניות הבישול שלהם בפני בכירי רשת הטלוויזיה ITV. שני ומירב מציגות את תכניתן, "קרב תאומות", ובכירי רשת הטלוויזיה בוחרים את הפיילוט המוצלח ביותר מבין השישה ספיישל תכניות הבישול. השפים ממשיכים בהצגת תכניות הבישול שלהם בפני בכירי רשת הטלוויזיה ITV. שני ומירב מציגות את תכניתן, "קרב תאומות", ובכירי רשת הטלוויזיה בוחרים את הפיילוט המוצלח ביותר מבין השישה.
פרק 28
מוכרת הבננות: השפים ממשיכים בהצגת תכניות הבישול שלהם בפני בכירי רשת הטלוויזיה ITV. בפרק זה: נתן עם תכניתו "מאסטר נתן" וחנוך עם תכניתו "ארוחה מהסרטים". אורחים: יהודה ברקן, והשפים אביב משה, פרנק אזולאי ודיוויד פרנקל השפים ממשיכים בהצגת תכניות הבישול שלהם בפני בכירי רשת הטלוויזיה ITV. בפרק זה: נתן עם תכניתו "מאסטר נתן" וחנוך עם תכניתו "ארוחה מהסרטים". אורחים: יהודה ברקן, והשפים אביב משה, פרנק אזולאי ודיוויד פרנקל
פרק 27
אפשר טישו בבקשה? - השפים ממשיכים בספיישל הפיילוטים לתכניות הבישול שלהם בפני בכירי רשת הטלוויזיה ITV. אייל מגיב באופן לא צפוי לתכניתו של גבאי, "הצעת השף", ובינו מציג את תכניתו "סבא שקשוקה". אורחים: סטלוס ויובל המבולבל השפים ממשיכים בספיישל הפיילוטים לתכניות הבישול שלהם בפני בכירי רשת הטלוויזיה ITV. אייל מגיב באופן לא צפוי לתכניתו של גבאי, "הצעת השף", ובינו מציג את תכניתו "סבא שקשוקה". אורחים: סטלוס ויובל המבולבל
פרק 26
משמין רצח - ספיישל תכניות הבישול של השפים. השפים מגיעים למשרדי רשת הטלוויזיה המפורסמת ITV, שם כל אחד יציג בפני בכירי הרשת פיילוט לתכנית בישול בכיכובו. בפרק זה: מריה עם תכניתה "לכל סיר יש מכסה". אורח מיוחד: אורי גוטליב. ספיישל תכניות הבישול של השפים. השפים מגיעים למשרדי רשת הטלוויזיה המפורסמת ITV, שם כל אחד יציג בפני בכירי הרשת פיילוט לתכנית בישול בכיכובו. בפרק זה: מריה עם תכניתה "לכל סיר יש מכסה". אורח מיוחד: אורי גוטליב.
פרק 25
איטלקי מלידה - הצ'אלנג' האיטלקי חלק 2. שלושת השפים שעלו שלב מתמודדים עם הכנת מנת ה"פסטה ראגו" שלמדו בסשן, מול צמרת הקולינריה העולמית. בסופו של שלב זה יוכרז המנצח הגדול של הצ'אלנג' שלושת השפים שעלו שלב מתמודדים עם הכנת מנת ה"פסטה ראגו" שלמדו בסשן, מול צמרת הקולינריה העולמית. בסופו של שלב זה יוכרז המנצח הגדול של הצ'אלנג'
פרק 23
הצ'אלנג' האיטלקי חלק ראשון
פרק 22
בכאילו - נתן ובינו מכינים קייטרינג בחתונת הכלבים, והופכים לחלק פעיל ומרכזי בטקס החתונה ההזוי. בזמן שנתן מקבל הצעה עסקית ששווה מיליונים, שני ומירב נוחלות אכזבה קשה מאביהן, דוד חביב. נתן ובינו מכינים קייטרינג בחתונת הכלבים, והופכים לחלק פעיל ומרכזי בטקס החתונה ההזוי. בזמן שנתן מקבל הצעה עסקית ששווה מיליונים, שני ומירב נוחלות אכזבה קשה מאביהן, דוד חביב.
פרק 21
המנה הטובה ביותר ביקום - חלק ב'. ההכרזה על המנצח בתחרות הסנדביץ' מסעירה את הרוחות בווילה. שני ומירב מקבלות טלפון משמח, ועובד נפרד מכולם וחוזר לישראל. ההכרזה על המנצח בתחרות הסנדביץ' מסעירה את הרוחות בווילה. שני ומירב מקבלות טלפון משמח, ועובד נפרד מכולם וחוזר לישראל.
פרק 20
המנה הטובה ביותר ביקום - חלק א'. מריה וגבאי נוסעים לפסטיבל יום ההולדת של שייקספיר. בינו ועובד משתתפים בתחרות "הסנדוויץ' נגד הבגט נגד הפיתה" בעיירה סנדוויץ' שאר החברים מצטרפים כדי לעודד. מריה וגבאי נוסעים לפסטיבל יום ההולדת של שייקספיר. בינו ועובד משתתפים בתחרות "הסנדוויץ' נגד הבגט נגד הפיתה" בעיירה סנדוויץ' שאר החברים מצטרפים כדי לעודד.
פרק 19
כמו קוקה-קולה - קניין של רשת סופרים ידועה באנגליה מגיע לווילה לפגישות עסקים עם השפים, וכולם נרגשים מההזדמנות שנקרה בדרכם. ג'ולי מגיעה לארוחת שישי בווילה, וגבאי מבקש ממריה עזרה בהכנת מתנה מקורית עבורה קניין של רשת סופרים ידועה באנגליה מגיע לווילה לפגישות עסקים עם השפים, וכולם נרגשים מההזדמנות שנקרה בדרכם. ג'ולי מגיעה לארוחת שישי בווילה, וגבאי מבקש ממריה עזרה בהכנת מתנה מקורית עבורה
פרק 17
אוויר בפיתה - אל הבית מגיע השף האיטלקי, אלדו זילי, ומלמד את המתמודדים להכין מנה איטלקית קלאסית. בינו מקבל הזמנה משמחת, ואורח חדש מגיע להשתכן בווילה. אל הבית מגיע השף האיטלקי, אלדו זילי, ומלמד את המתמודדים להכין מנה איטלקית קלאסית. בינו מקבל הזמנה משמחת, ואורח חדש מגיע להשתכן בווילה.
פרק 16
קסם בידיים - הצ'אלנג' האסייתי חלק 2. שלושת השפים שעלו שלב מתמודדים עם הכנת מנת ה"צונג-זי" שלמדו בסשן, מול צמרת הקולינריה העולמית. בסופו של שלב זה יוכרז המנצח הגדול של הצ'אלנג'. שלושת השפים שעלו שלב מתמודדים עם הכנת מנת ה"צונג-זי" שלמדו בסשן, מול צמרת הקולינריה העולמית. בסופו של שלב זה יוכרז המנצח הגדול של הצ'אלנג'.
פרק 15
התחשמלו! - הצ'אלנג' האסייתי חלק 1. המתמודדים מגיעים לתחרות הבישול השלישית במספר, אך הפעם מצפה להם הפתעה כשחוקי התחרות משתנים המתמודדים מגיעים לתחרות הבישול השלישית במספר, אך הפעם מצפה להם הפתעה כשחוקי התחרות משתנים
פרק 14
באנופי פאי: חנוך מזמין את אניטה היפה לארוחת ערב שבישל לכבודה, ומצליח לעשות כל טעות אפשרית במהלך הדייט מרוב התרגשות. מריה משחקת בהצגה "המלון של פולטי" וגבאי מגיע לתמוך בה. חנוך מזמין את אניטה היפה לארוחת ערב שבישל לכבודה, ומצליח לעשות כל טעות אפשרית במהלך הדייט מרוב התרגשות.
פרק 13
טיפת זיעה אחת: אייל ברקוביץ' מארגן לשפים מסיבת יום עצמאות מלאת הפתעות ואורחים משונים, ומריה חושפת בפני בינו סוד אייל ברקוביץ' מארגן לשפים מסיבת יום עצמאות מלאת הפתעות ואורחים משונים, ומריה חושפת בפני בינו סוד. אל הבית מגיעה השפית צ'ינג הי הואנג, מובילת הגל החדש של המטבח האסייתי, ללמד את השפים לבשל את המנה "צונג זי".
פרק 12
מוניטין של 100 שנה: לנתן מצפה הפתעה כשהוא פוגש את הזוג שמתחתן לטעימות וכוהנת הנימוסים וההליכות עושה עם שני ומירב מעשה נועז כוהנת הנימוסים וההליכות והשפית המפורסמת, רוזמרי שרגר, מגיעה לווילה להעביר סדנה לשפים. כשהיא שומעת את סיפורן של התאומות היא מחליטה לעשות מעשה נועז. לנתן מצפה הפתעה כשהוא פוגש את הזוג שמתחתן לטעימות.
פרק 11
גבאי יוצא לאימון אגרוף ופוגש את אלופת העולם באגרוף תאילנדי. מריה נבחנת לתפקיד ראשי בהצגה "המלון של פולטי". הזדמנות גדולה שמציג אייל ברקוביץ' בפני השפים גוררת אחריה התמרמרות.
פרק 10
שלושת המתמודדים שעלו שלב זוכים לבשל את האוכל שלהם מול צמרת הקולינריה העולמית. בסופו של שלב זה יוכרז המנצח הגדול של הצ'אלנג'.
פרק 9
הצ'אלנג' הצרפתי חלק 1 Comme ci comme ca - הצ'אלנג' הצרפתי חלק 1. המתמודדים מכינים את מנת ה"דובר סול" ונשפטים ע"י צמרת הקולינריה העולמית בתחרות הבישול השנייה. רק 3 מביניהם יזכו לעלות לשלב השני ולבשל את מנות הדגל שלהם.
פרק 8
חנוך חוגג בבר עם חבריו החדשים. מפגש עם יפהפייה הודית משנה את חייו. בינו משתף את המשפחה בארץ בהחלטה שמותירה אותם המומים
פרק 7
אל הבית מגיע שף בעל כוכב מישלן ומלמד את המתמודדים להכין מנה צרפתית המוגשת דרך קבע בארמון האליזה. חנוך פוגש חברים חדשים בחוג לריקודים הודיים, ומריה וגבאי מתקרבים.
פרק 6
רוח טובה בינו בונה עפיפון ענק ומחליט להעיף אותו בשמי אנגליה. כשנתן מצטרף, העניינים מסתבכים. גבאי, נתן וחנוך מאכילים את הקהל האנגלי במרוץ הכלבים הידוע בווימבלדון, שם נכונה לנתן הזדמנות עסקית מעניינת.
פרק 5
המתמודדים יוצאים לצייד פטריות כמהין. מריה מקבלת שיחת טלפון משמחת, ולנתן מגיעה אורחת. המתמודדים מקבלים הזדמנות ראשונה לנסות את האוכל שלהם על הקהל האנגלי.
פרק 4
שווארמה דיאט - הצ'אלנג' האנגלי חלק 2 שלושת המתמודדים שעלו שלב זוכים לבשל את האוכל שלהם מול צמרת הקולינריה העולמית. בסופו של שלב זה יוכרז המנצח הגדול של הצ'אלנג'
פרק 3
עם כדור בקליע.. הצ'אלנג' האנגלי חלק 1 המתמודדים מכינים את מנת ה"אקזוטיק אג" ונשפטים ע"י צמרת הקולינריה העולמית בתחרות הבישול הראשונה. רק 3 מבניהם יזכו לעלות לשלב השני ולבשל את מנות הדגל שלהם
פרק 2
חצילים מחלקה ראשונה אל הבית מגיע שף בעל שני כוכבי מישלן ומלמד את המתמודדים להכין את המנה האנגלית המפורסמת, "האקזוטיק אג". בינו מתגעגע למסעדה, וברקוביץ' מנהל מו"מ להבאת המנה הטובה ביותר ביקום לאנגליה.
פרק הבכורה
מי יהיה הרויאל שף הבא שיאתגר את הקיבה האנגלית? יהיה חילבה? שישה שפים מהמסעדות הביתיות הטובות בישראל טסים ללונדון לתחרות בישול. השפים נפרדים מהמשפחות ומגיעים לאחוזה החלומית באנגליה. המנג'ר אייל ברקוביץ' מכין להם קבלת פנים מפתיעה במיוחד.
הפרק המקדים
מי יהיה הרויאל שף? רגע לפני שהשפים של המסעדות הביתיות הטובות בישראל נוסעים לתחרות בישול בלונדון, אייל ברקוביץ' מציג את סיפורם בפני השופט הראשי של התחרות, השף אלבר רו.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il