עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו פוליטיקה עולמית


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)

תגיות: Yes דוקו



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
מי את, שרה פיילין?
דוגמנית, כתבת או מושלת כריזמטית?
מרדוק - חדשות רעות
השערוריה שהביאה לקריסת העיתון News of the World
מרקס חוזר לתמונה
דוקו-תרבות, הבוחן את הרלבנטיות של רעיונותיו של קארל מרקס למשבר הכלכלי האחרון. פילוסופים מובילים חוזרים למרקסיזם, לצד הסקפטיים, שמביעים את עמדתם, בצירוף קטעי אנימציה במטריצה של רעיונותיו של מרקס. במאי: ג'. בארקר. גרמניה, 2011
התובע
הסרט מספר את סיפורו של לואיס מורנו-אוקמפו, התובע הראשי בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג. מאחר ואין לו כוח משטרתי לצדו, הוא מגיע בעצמו אל האזורים הנידחים בעולם ונאלץ לפעול כ"איש מכירות". במאי: בארי סטיבנס. 2010.
רוחות בכחול
באוקטובר 2001, בעקבות ה-9/11, החלה ארה"ב להפציץ את אפגניסטן, כאשר הדיכוי של הנשים האפגניות שימש כסיבה להפיל את משטר הטאליבן. שנת 2010 חושפת תמונה עגומה: נשים סופגות מלקות בפומבי; והחופש שלהן הצטמצם. במאי: פ.פראקאסי. 2011
סרט גזעי
בנסיון להגדיר "גזע" ולגלות את מספר ה"גזעים" הקיימים, מנסה פול דאדרידג' לארגן סוג של מיני-אולימפיאדה. הקבוצות נבחרות ע"פ גזע. במקביל הוא מראיין אנשי מקצוע מובילים, ומנפץ כמה תפיסות מוטעות. בימוי: ג'ונתן מארק בייק. 2009
איטליה: לאהוב או לעזוב
לוקה וגוסטב, זוג איטלקים בשנות ה-30 לחייהם, חווים מעין משבר, לאחר שחבריהם הטובים עוזבים את איטליה. הם מחליטים לצאת למסע חובק ארץ בפיאט הישנה שלהם, ולבחון לעומק את הטוב והרע שבה. בימוי: גוסטב הופר, לוקה רגצי. איטליה, 2012
קרב יריות
האם אחזקת נשק פרטי בארה"ב מסכנת יותר מאשר מגנה?
איך עושים מהפיכה
המהפכות מודרניות ללא אלימות, האם זה עובד?
פשע על-גבי פשע
מאבקה של קרבן לאלימות קשה במשפחה, ש- 26 שנים בכלא לא שברו את רוחה. לאור ראיות שאינן שנויות במחלוקת, נראה היה לעורכי דינה כי שחרורה מובטח. הם לא לקחו בחשבון את עומק השחיתות וההתנגדות הפוליטית בה יתקלו. במאי: יואב פוטש.2011
היחידה לפשעי סקס
מבט חסר תקדים על היחידה הראשונה בארה"ב (במשרד התובע הכללי בניו-יורק), שעוסקת באופן בלעדי בתביעות בנושאי אונס ותקיפות מיניות. מעולם לא נכנסו המצלמות בצורה כזו לאולמות המשפט כדי לספר את סיפורם של האנשים המחפשים צדק. 2011.
לאהוב, לשנוא, לאהוב
הסרט שלפנינו מביא את סיפורן של שלוש משפחות, שחייהן נעצרו יום אחד כשבן משפחה שלהן נרצח ע"י טרוריסט וכעת עליהן להתמודד עם כאב ואובדן לא נתפסים. זוהי עדות לחיי בני אדם אשר נלקח מהם היקר מכל וכעת עליהם למצוא עצמם מחדש. 2011.
המסע שלי לאל-קעידה
ב-2006 היכה הסופר, זוכה פרס פוליצר, לורנס רייט גלים כשכתב את רב המכר שלו: "המגדלים הגבוהים - 11 בספטמבר, אל קאעידה וכישלון המודיעין האמריקני". בסרט שלפנינו מביא במאי זוכה האוסקר, אלכס גיבני למסך את המחזה שבוסס על הספר.
מדינת ביטחון: ריצ'רד קלארק מחפש את האמת
תשעה חודשים לפני אירועי 11 בספטמבר, פנה ריצ'רד קלארק, יועץ בטחוני, אל קונדוליזה רייס, והציג לה האסטרטגיה, כיצד יש להביס את ארגון אל-קאעידה. דבריו נדחו על הסף, ומספר חודשים לאחר מכן התרחש אירוע הטרור הגדול ביותר בארה"ב.
החזית לשחרור הכדור: אם עץ נופל
כיצד קבוצה של לוחמי למען איכות הסביבה הופכת לאיום טרוריסטי
וידויו של נחת אמריקאי
סגן מייק סקוטי יוצא למסע של 40 יום על ספינת מארינס בים הערבי ומתעד את עצמו ואת היחידה שלו. מבט מרתק ונדיר על החיים בתוך יחידת מארינס, על הגעגועים לבית ועל סדר היום הסיזיפי והאלים של המלחמה. במאי: קריסטין פראגה, 2010.
שטיפת מוח
כתב אישום חריף כנגד טקטיקות שטיפת המוח של אמצעי התקשורת הרוסים. כמקרה מבחן מביא הבמאי את המלחמה בין רוסיה לגאורגיה ב-2008 ומדגים עד כמה רחוקים היו האירועים מאיך שהוצגו בתקשורת הרוסית. בימוי: יורי חשבטסקי. 2009.
מוסר כליות
ספיישל דוקונומיקס. בסרט שלפנינו שני סיפורים אישיים: האמה, אם לשניים, רוצה למכור את כלייתה בכדי לשלם את חובות משפחתה וסנדרה, אם חד-הורית מקנדה שמחכה כבר 5 שנים להשתלת כלייה. כמו כן, בסרט נחשפת תמונה בינ"ל של סחר באיברים.
קונספירציית הנורה החשמלית: להשתמש ולזרוק
ספיישל דוקונימקס. זה סיפור על תופעה כלכלית מפתיעה (ומקוממת מאד), שסביר להניח שכלל לא הייתם מודעים אליה: חברות שבונות את מוצריהן באופן שבו אחרי מספר מסויים של שימושים, הם אמורים להתקלקל, ואז יש להחליפם בחדש.
לקוח מספר 9: עלייתו ונפילתו של אליוט ספיצר
ספיישל דוקונומיקס. סיפורו הקומי-טרגי של אליוט ספיצר, המושל לשעבר של ניו-יורק, שהיה בפסגה, ואז איבד הכל, כביכול בשל פרץ של התנהגות לא נאותה. הניו-יורק טיימס פרסם שספיצר, הוא "לקוח מס' 9", ששכר שירותי זנות מבתי-בושת. 2010.
קוקאין עם נוצות
סרט מרתק, שמשלב את היופי של הטבע והחי לצד ההתנהלות העולמית במלחמה בטרור. אלן פארוט הוא אחד ממגדלי הבזים הידועים בעולם. בעזרת קשריו הענפים עם בני האליטה מארצות המפרץ הפרסי, למד פארוט גם על מקום הימצאו של בין לאדן. 2010.
לך תקים מדינה
סרט משעשע ומעורר מחשבה על מיקרו-מדינות – מדינות זערוריות שבד"כ לא מוכרות ע"י מדינות קונבנציונאליות. הסרט לוקח אותנו מסביב לעולם ומבקר 6 מיקרו-מדינות, ישויות שהכריזו על עצמן כריבוניות, אך שלא תמצאו אותן על אף מפה. 2010.
פרסטרויקה שלי
הסרט עוקב אחר חמישה חברים שחיים בזמנים יוצאי-דופן, מילדותם הסובייטית המגוננת, דרך התמוטטות ברית המועצות במהלך גיל העשרה שלהם ועד הסביבה הפוליטית המשתנה תכופות ברוסיה הפוסט-סובייטית. במאית: רובין הסמן. 2010.
אשה ללא פחד
סיפורה המרתק של אונג סאן סו קִי, אשה בורמזית, שלמדה בלונדון, הקימה משפחה, חייתה כעקרת בית עד שיום אחד השאירה הכל מאחוריה, נסעה לארץ מכורתה כדי לנסות לחולל שינוי והפכה לדמות נערצת, זוכת פרס נובל. בימוי: אן ג. בון. 2011.
לחתוך את הצינור
קהילה כפרית קטנה במאבק מול ענקית הנפט "של" מה אמור לעשות אדם כאשר החוק מונע ממנו להגן על עצמו? מעקב של ארבע שנים אחר קהילה כפרית קטנה, שמתמודדת עם ענקית הנפט "של" ועם ממשלת אירלנד שמצדדת בחברת הנפט ולא בתושבים המקומיים . האם האדם הקטן יכול אל מול חברת הענק? 2010.
שלטון
אחרי פירוק בריה"מ, הפך איש העסקים מיכאיל חודורקובסקי, אחד הבעלים של תאגיד הנפט "יוקוס", לאחד האנשים העשירים ביותר ברוסיה. בנסיבות דרמטיות הוא איבד את כל רכושו וכך גם את חירותו... בימוי: קטרין קולינז. ארה"ב, 2010
דרמה גאורגית
תעודה. סרט מרתק שמלווה את השנה הראשונה והקריטית של הדמוקרטיה הצעירה של גיאורגיה, מהבחירות לנשיאות בינואר 2008, ועד לכאוס של המלחמה עם רוסיה וההתפכחות שלאחריה. בימוי: נינו קירטדזה
זנב מטוס אדום
באוגוסט 2005, רוי קוך, יחד עם 4400 מכונאי מטוסים, שרתים ומנקים פצחו בשביתה כנגד נורת'ווסט איירליינס בעקבות תכנית פיטורים רחבה של החברה. יחד עם בתו מליסה, הוא יוצא למסע כדי לפגוש את עובד הקבלן שמחליף אותו – בסין. 2009.
הקבוצה – טלנובלה אפריקאית
קניה נחשבה לסיפור הצלחה באפריקה – יציבה ושקטה יחסית. בעקבות הבחירות לנשיאות בדצמבר 2007 – הכל השתנה. מחלוקות להצבעה הובילו למלחמת אזרחים נוראית. תגובה מקומית אלטרנטיבית היתה הפקת טלנובלה שוברת סטראוטיפים - "הקבוצה". 2010
לעשות שלום בכיתה ד'
ילדים משחקים ב"משחק השלום העולמי" ג'ון האנטר, מורה במקצועו, פיתח תוכנית שנקראת "משחק השלום העולמי". הסרט מתעד את אחת מכיתות ד' המשתתפות במשחק דנן במהלך חודשיים, בהם התלמידים מתמודדים עם נושאים כמו שלום ומלחמה, עוני ושגשוג, כלכלה ואחריות סביבתית. 2010.
4 ימים בגואנטנמו
בן 15 עצור באשמת רצח זוכה פרס השופטים באידפ"א 2010. חשיפה ראשונה של מפגש בין צוות חוקרים לבין נער בן 15, שעצור בגואנטנמו באשמת הריגת חייל אמריקאי באפגניסטן. מבוסס על שבע שעות של חקירה שלאחרונה הוסר מעליה איסור הפרסום ע"י מערכת המשפט.
מנהיג ימין קיצוני: הסרט
חירט ויילדרס - זעם והערצה חלק קוראים לו גזען, אחרים מעריצים אותו. כיצד הפך הפוליטיקאי ההולנדי חירט ווילדרס לכה פופולארי? ווילדרס מייצר דיון, ויכוח, זעם והערצה בכל מקום אליו הוא מגיע. בבחירות האחרונות, אף הפכה מפלגתו לשלישית בגדולה בהולנד.
אחרי המבול
האסון הפרטי של פקיסטן סרט המראה את התמונות המזעזעות שצולמו במהלך אסון השטפונות שפקד את פקיסטן ביולי 2010, בו אלפי אנשים נהרגו ומיליונים איבדו את ביתם. התמונות כמעט ולא שודרו בעולם, משום הנוכחות המועטה של התקשורת המערבית באזור. 2010.
דם בסלולארי
על סלולארי ממוקד סכסוך "דם בסלולארי" מראה את הקשר בין הטלפונים הניידים שלנו לבין מלחמת האזרחים בקונגו. הבמאי פרנק פולסן יוצא לקונגו לחקור לעומק את תעשיית הכרייה הבלתי-חוקית הנשלטת ע"י קבוצות חמושות. מהי תגובת נוקיה לדברים המוצגים בסרט? 2010.
השבועה
סיפורו של נהג מונית, שבעבר תפקד הן כשומר ראשו של אוסמה בן-לאדן והן מגייס לשורות הארגון והכנת הפעילים לחיי הג'יהאד. הסרט מבקר בצורה עדינה אך נוקבת את הדרך בה ארה"ב נלחמת בטרור האיסלאמי. בימוי: לורה פויטרס. 2010.
אויבי העם
זוועות המשטר הקמבודי בשנות ה-70, טבחו אנשי החמר רוז' כמעט 2 מליון איש, אך שדות הקטל נותרו בלתי מפוענחים. עד עכשיו. מסעו של העיתונאי ט'ת סאמבת', שאיבד שם את הוריו ואחיו, חושף את סיפורה של הטרגדיה הקמבודית. במאי: ר. למקין. אנגליה/קמבודיה, 2009
אדמה עשויה זכוכית
מאבקה של אומה שלמה אף שמעולם לא נפגשו, סיפורו של נשיא ואזרח פשוט, נקשרים זה לזה בדרך מרתקת. שניהם מונעים מאהבת למולדתם, ומרדיפה אחר האמת. מאבקיהם יניעו בנייה מחודשת של משפחה, אומה, ולבסוף- של כל יבשת אפריקה. בימוי: ד.סקרנטון. ארה"ב, 2010
פילנטרופיה בע"מ
הרווחים הגדולים של הצדקה מה קורה כשחברות גדולות פוגשות ארגוני צדקה גדולים? השותפות יכולה להיות מאד רווחית, ובד בבד, היא גם מעלה שאלות אתיות על טבעו של האלטרואיזם התאגידי. האם חברות גדולות מנצלות את מצוקת הנזקקים לצרכיהן? בימוי: ס. הרפר. קנדה, 2009
היֶס-מֶנים מתקנים את העולם
לא מקבלים "לא" כתשובה סאטירה דוקומנטרית. חביב הקהל- ברלין 2009, ופרסים נוספים. עבור 2 במאי הסרט, תשובה מסוג "לא", נחשבת בלתי לגיטימית. ויש להם גם תחביב מיוחד: התחזות למנהלים בכירים של התאגידים השנואים עליהם. בימוי: א.ביכלבאום, מ.בוננו. 2009
לרוץ עם מתילדה
קמפיין בחירות ביזארי באוסטרליה כנגד מלכת בריטניה אוסטרלים נחשבים לחלק מחבר העמים הבריטי, ואליזבת ה-2, מלכת בריטניה- היא גם מלכתם. אלא שלא כולם מרוצים מהמצב. הבמאי האנטי-מלוכני, ק. לוי, מחליט לרוץ לבחירות לפרלמנט. הסרט ההומוריסטי מתאר את קמפיין הבחירות הביזארי של הבמאי. 2009
תוצרת אל.איי
מאבקה של הקהילה הלטינית סרט זוכה אמי שעוקב אחר סיפורן יוצא הדופן של מהגרות לטיניות שעובדות בתעשיית הטקסטיל באל.איי ויוצאות למאבק קשה לקבלת זכויות בסיסיות מקמעונאי הלבשה סופר-טרנדי. זה סיפור משכנע, הומוריסטי ואנושי על הגירה, ועל הכח של הביחד. 2007
תה על ציר הרשע
מבט אל חיי היומיום בסוריה הבמאית ג'אן מארי, הגיעה לסוריה בנסיון לתעד את חיי תושביה ביומיום, ולנסות למתן את הרושם הקיצוני ששלט בתקשורת האמריקאית. הג'אגלינג המורכב של סוריה בין מסורת ומודרניות, בא לידי ביטוי בסרט באמצעות מגוון של דמויות מקומיות.
לעבור למאדים
החיים במחנה הפליטים התאילנדי. סרט העוקב במשך שנה אחר שתי משפחות מבורמה, שחייהן ישתנו על פיהם. מסע אפי של המשפחות ממחנה הפליטים התאילנדי הענק שעל גבול תאילנד-בורמה, לעבר בתיהם החדשים באנגליה, במסגרת תכנית ליישוב מחדש שמציעה סיכוי לחיים חדשים.
מסע לדרום אמריקה - עיניים פקוחות לרווחה
המפנה של אמריקה הלטיניתץ אחרי 500 שנה של ניצול ודיכוי, אמריקה הלטינית נמצאת בנקודת מפנה הסטורית - שורה של מנהיגים סוציאליסטים (כמו הוגו שאבז, ונצואלה, דה-סילבה, ברזיל) הגיעו לשלטון. האם יוכלו לספק את הרעב של עמיהם השונים לשינוי המיוחל?
בא, נותן והולך
שיקומה של סרי לנקה. סרטה של שירה רוטלוי, מציג את סיפורם של דני וקמפבל, האחד צרפתי והשני אמריקאי, שמחליטים להקדיש את חייהם לסיוע הומאניטרי. הם נפגשים בסרי-לנקה כדי למסד תכנית למיקרו-אשראי, אך מתברר שזה הרבה יותר מורכב ממה שחשבו.
פחד מבוסס
מסעם האין סופי של מבקשי המקלט. הממשלה האוסטרלית מגרשת מבקשי-מקלט החשודים שאינם באמת פליטים. חוק בינלאומי אומר שאסור לגרש אנשים למקומות לא בטוחים. אך הממשלה האוסטרלית מעדיפה להעלים עין. אדם נחוש אחד, עם חוש צדק מפותח, הפך את זה למשימת חייו.
נורמן פינקלשטין: רדיקל אמריקאי
מה עומד מאחורי דעותיו של מבקר ישראל? סיפורו המרתק של איש האקדמיה היהודי נורמן פינקלשטיין, בן לניצולי שואה, מבקר חריף של מדיניות ישראל וארה"ב במזה"ת. דמותו שנויה במחלוקת. יש הרואים בו מטורף עם שנאה עצמית, ובעבור אחרים הוא מהפכן מעורר השראה.
סדר עולמי חדש
האם המשברים הכלכליים הם תוצאה של קונספירציה גלובלית? מבט מרתק אל המחתרת הגדלה של האנטי-גלובליזציה: האנשים הללו חותרים לחשוף את "האליטיסטים הגלובליים", שלטענתם מתכננים, מאחורי הקלעים, סדרת אירועים הרסניים, המאיימים על עתיד האנושות, ויובילו להתמוטטות הכלכלה העולמית.
אינתיפאדה ניו יורק
האם בית הספר הערבי בניו-יורק תומך בטרור? פתיחתו של ביה"ס הציבורי הראשון בארה"ב בשפה הערבית עורר סערה גדולה, והואשם בלימוד איסלם קיצוני, ואף ב"ייצור" טרוריסטים. התקשורת ליבתה את האש, עד שהמנהלת נאלצה להתפטר. הסרט עוקב אחר מאבקה של המנהלת, והמחאה העזה נגד ביה"ס.


צפייה ישירה: דוקו משפחה, דוקו אהבה ומיניות, דוקוסקס, דוקו גוף ונפש, דוקו שוק'ס, דוקו ירוק, דוקו תרבות, דת והיסטוריה, דוקו ישראלי,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il