עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

הישרדות VIP

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > הישרדות VIP

הישרדות VIP   - עונה 5


תוכנית הריאליטי המוצלחת בהנחיית גיא זו-ארץ.

משלחת של ישראלים נשלחים לאי בודד שם עליהם לעמוד בהצלחה במשימות שונות עד שאחד מהם... מנצח.

תגיות: גיא זו-ארץ, הישרדות VIP



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק הגמר המלא
זה התחיל בהצצה לחייהם הפרטיים של השורדים, המשיך במועצת שבט כסחנית שתקפה את נטלי מכל הכיוונים, ונגמר בהצבעה צמודה-צמודה שבסופה אירית רחמים בסיס הוכרזה כשורדת האחרונה של הישרדות איי קמרינס. צפו בפרק האחרון בהחלט לעונה החמישית של הריאליטי הכי חם בטלוויזיה
פרק הפיינליסטים
הם הגיעו אל האי עם שאיפות גדולות ונלחמו בשיניים, בציפורניים ובכל דבר שיכלו להיאחז בו עד הרגע שהגיעו אל מועצת השבט האחרונה. פרק מיוחד שעוקב אחרי הדרך הארוכה שעשו אירית, גב, יניב ונטלי אל הגמר הגדול של הישרדות איי קמרינס
הישרדות 5: פרק מושבעים מיוחד
הם איבדו את המיליון, אבל הכוח בידיים של המושבעים. רגע לפני הבחירה הגורלית בשורד האחרון, פרק מיוחד של וילת המושבעים: ההלם שאחרי ההדחה, הרגעים הגדולים והמקלחות החמות. וגם: המושבעים לא מרחמים וסוגרים חשבונות. המושבעים, כל יום פרק חדש בלעדי בנענע10
פרק 26 - חלק ב'
משימת החסינות האחרונה תקבע מי השורד שיבטיח את מקומו בגמר. וגם - אתי חליווה מנסה לעשות מניפולציות ומכריזה על מציאת פסלון החסינות. גב פשטי מפקפק, אבל אירית רחמים-בסיס שוקלת אם להישאר עם הברית הקיימת או להצטרף אל אתי ולנסות להדיח את נטלי
פרק 26 - חלק א'
השורדים כבר מריחים את הסוף ומתקרבים אל מועצת השבט האחרונה, שבסופה נדע מיהם השורדים שיגיעו אל הגמר הגדול. על הפרק: משימת וטו אחרונה ומשימת החסינות החשובה ביותר שתקבע מי השורד שיבטיח את מקומו בגמר
פרק 25 - חלק ב'
השורדים מתחרים על צמיד הוטו הנכסף והפעם הקרב קשה. מי יזכה בצמיד הכוח? וגם - האם אירית תצטרף אל גב ואל יניב ותצביע לשונית, או שתישאר נאמנה לידידות החזקה ביניהן, ומה תהיה ההפתעה במועצת השבט?
פרק 25 - חלק א'
שישה שורדים נשארו על האי, והבריתות מתפרקות בלי הרף. יניב סומך רק על עצמו ומחליט לצאת למסע חיפושים אחרי הפסלון; משימת וטו קשה צריכה להכריע בין שני מתמודדים, ובמועצת השבט מישהו שולף שפן מהכובע. האם אירית תצביע לחברתה הטובה ומי יהיה המודח הבא של איי קמרינס, ממש רגע לפני הגמר?
פרק 24 - חלק ב'
חברי שבט מלאיה מקבלים שיחות טלפון מהמשפחות בארץ, והגעגועים מחריפים • במשימת החסינות צריכים השורדים להתמודד עם כיסוי עיניים ועושים הכל כדי למנוע מאתי חליווה את הניצחון. מי יזכה בחסינות ויבטיח את מקומו בחמישיית הגמר?
פרק 24 - חלק א'
הגמר הולך ומתקרב והשורדים מתחילים להריח את המיליון: אירית רחמים בסיס מחליטה למרוד בברית שלה עם שונית פרג'י וגב פשטי עושה הכל כדי למנוע מאתי חליווה את שרשרת החסינות • וגם: השורדים מקבלים שיחת טלפון מהבית ונטלי כבסה נאלצת להתמודד עם החבר שנשאר מאחור
פרק 23 - חלק ב'
הריב בין נטלי וגב מגיע לשיאים חדשים, ובמועצת השבט נטלי מתוודה וגב שם את הקלפים על השולחן. מה יהיה הסוף בין גב לנטלי, ומי יהיה המודח הבא של הישרדות איי קמרינס?
פרק 23 - חלק א'
השורדים כבר מריחים את הסוף ומגיעים למצב שבו הבריתות מתפרקות והרוחות משנות כיוון. בואו לראות את הדו-קרב בין אירית ליניב, וכיצד יתפתח המצב הקשה בין נטלי וגב?
פרק 22 - חלק ב'
נטלי כבסה מחליטה לא לשתוק יותר לגב פשטי, ומחליטה להתעמת איתו בנוגע ליחסים החדשים שלו עם שונית פרג'י • משימת חסינות גורלית על הפרק והשורדים נלחמים כדי לזכות בשרשרת חסינות שתגן עליהם מפני הדחה. מי יצליח במשימה?
פרק 22 - חלק א'
סיפור האהבה הגדול של העונה בין נטלי כבסה וגב פשטי מקבל תפנית חדה, בזמן ששונית פרג'י נכנסת לתמונה • משימת הפרס מעניקה לגב אפשרות לחלק אוכל לשורדים לפי רמת הקרבה שלהם אליו, ופצעים חדשים נפתחים • וגם: מי ינצח במשימת החסינות והאם נטלי תמשיך לשתוק לגב על הבגידה?
פרק 21 - חלק ב'
אחרי משימת הוטו כבר ברור לכולם מי המועמד הבולט להדחה. במועצת שבט עולה שאלה חברתית, והשורדים מוצאים את עצמם דנים בענייני עדות וקיפוח. מי יהיה השורד הבא שיודח מהאי ויעזוב את המשחק?
פרק 21 - חלק א'
שונית וגב מעבירים לילה באי הגלות וחוזרים מלאי חוויות וסיפורים. נטלי לא אוהבת את הקשר שנוצר, ומנסה ליצור ברית חדשה שתתנקם בשונית. במשימת וטו חברתית במיוחד מתחיל להסתמן לו המודח הבא של הישרדות איי קמרינס. מי זה יהיה, ומי יזכה בצמיד הוטו ויגיע אל המועצה עם כוח רב?
פרק 20 - חלק ב'
יש כאלה שאוכלים ויש כאלה שנשארים רעבים. במשימת הפרס מנסים חברי השבט לקנות כמה שיותר מנות אוכל עם התקציב שניתן להם. במשימת החסינות נדרשים חברי השבט להפגין שיווי משקל וגם כוח. מי השורד שיזכה בשרשרת החסינות?
פרק 20 - חלק א'
חברי השבט מנסים להירגע אחרי מועצה יוצאת דופן, שבמהלכה מוותר אחד השורדים על מקומו בכדי להציל שורד אחר. במכירה הפומבית מצליח יניב לעלות לכולם על העצבים ולא מסתפק במה שהכסף הפרטי שלו יכול לקנות. במשימת החסינות נדרשים חברי השבט להפגין שיווי משקל וגם כוח. מי השורד שיזכה בשרשרת החסינות?
פרק 19 - חלק ב'
לקראת מועצת השבט הרוחות סוערות, וכולם חוששים למקומם במשחק • במועצת השבט קוראת אתי חליווה לגב פשטי "שקרן", והוא לא נשאר חייב. וגם- תפנית דרמטית לפסלון החסינות של יאנה קלמן. מי יודח וייאלץ לעזוב את המשחק?
פרק 19 - חלק א'
יאנה קלמן מחליטה לשקר לאירית רחמים בסיס, והשתיים לא מצליחות להתאושש מהמהלך. נטלי כבסה ויניב רוחן נלחמים באי הגלות ומתחילים לעשות כושר • וגם: מועצת שבט סוערת ומלאת מהפכים. מי יודח וייאלץ לעזוב את המשחק?
פרק 18 - חלק ב'
רעב קשה תוקף את חברי שבט מלאיה, והם מחפשים דרכים מקוריות לארגן מזון • משימת חסינות אכזרית מוציאה מיניב רוחן את האיש הרע, וגורמת לכולם לפקפק באמינותו
פרק 18 - חלק א'
אחרי ההדחה הכפולה של יונתן ורועי, מנסות יאנה קלמן ואתי חליווה להציל את עצמן ולארגן ברית נשים חזקה • משימת הפרס מוציאה את המנצחים לעשרים וארבע שעות מלאות פינוקים בבית מלון באי, ובמשימת החסינות יניב רוחן מסתכסך עם כל חברי השבט. מי יהיה מוגן מהדחה במועצת השבט הקרובה?
פרק 17 - חלק ב'
אחרי משימת וטו קשה במיוחד, השורדים מתכוננים למועצת השבט וכל שורד תופס את מקומו בברית. מועצת שבט מתחילה בדרך הרגילה, אך בהמשך מתגלה כמועצה מסוכנת ביותר לחלק מחברי השבט. מי יודח מהמשחק ויעזוב את האי והאם התרגיל של גב ויניב יצליח?
פרק 17 - חלק א'
אחרי שנאלצו לאכול דברים שהשתיקה יפה להם, מגיעים השורדים אל החלק הקשה ביותר של המשחק. יונתן ורועי נלחמים בדו-קרב באי הגלות ומשימת וטו קשה במיוחד תזכה את אחד השורדים בשרשרת החסינות. מי משתי הבריתות החזקות תנצח ומה ההפתעה שמצפה לשורדים במועצת השבט?
פרק 16 - חלק ב'
השורדים עומדים בפני האתגר הקולינרי הגדול של המשחק וצריכים לאכול מזונות קשים לעיכול ולמראה • אוהד אלון מקבל מכתב מהחברה בבית ומאבד את שפיותו, ויאנה קלמן יוצאת לחפש אחר פסלון החסינות • וגם - מי ינצח במשימת החסינות ויהיה מוגן מהדחה?
פרק 16 - חלק א'
השורדים עומדים בפני האתגר הקולינרי הגדול של המשחק וצריכים לאכול מזונות קשים לעיכול ולמראה • אוהד אלון מקבל מכתב מהחברה בבית ומאבד את שפיותו, ויאנה קלמן יוצאת לחפש אחר פסלון החסינות • וגם - מי ינצח במשימת החסינות ויהיה מוגן מהדחה?
פרק 15 - הלקט המלא
רגע אחרי שהשבטים התאחדו, ורק לפני שמרכיבים את מועצת השבט שתכריע מי יהיה השורד האחרון, אספנו שורדים ותיקים, את אלכס וליטל ופרשנים נוספים, כדי להיזכר איך הכל התחיל ומה קרה עד עכשיו • פרק לקט מיוחד וקטעים שלא שודרו
פרק 14 - חלק ב'
רגע לפני מועצת השבט הראשונה של שבט מלאיה המתח גובר. לירון שטראוס מנסה להציל את עצמו מהדחה ובצעד נואש מחליט להתפייס עם גב ולכוון את האש כנגד גיורא רוטמן. מי יודח מהמשחק ויהיה למושבע הראשון של הישרדות איי קמרינס?
פרק 14 - חלק א'
רגע לפני מועצת השבט הראשונה של שבט מלאיה המתח גובר. לירון שטראוס מנסה להציל את עצמו מהדחה ומחליט להתפייס עם גב • יאנה ואירית מתחרות באי הגלות ומגלות שאמא יש רק אחת • מי יודח מהמשחק ויהיה למושבע הראשון של הישרדות איי קמרינס?
פרק 13 - חלק ב'
יונתן ורועי חוזרים אל השבט שיכורים אך שבעים, ומתכוננים למשימת החסינות האישית הקשה ביותר שנראתה עד כה בהישרדות איי קמרינס. האם גיורא יעמוד במשימה הקשה, ומי יזכה בשרשרת החסינות?
פרק 13 - חלק א'
אחרי ששבט מריקודו ושבט באנאו התאחדו, השבט החדש - מלאיה - מגיע אל המחנה ומתחיל לבנות אותו מאפס. בזמן ששאר חברי השבט נותנים עבודה, לירון חושש למקום שלו ומתחיל לתכנן אסטרטגיה. משימת פרס תשלח את הזוכה עם שורד נוסף לפינוק קולינרי מיוחד, ומשימת חסינות אישית קשה במיוחד תקבע מי יוגן מהדחה • וגם: מי יחשוף את הזהות המינית שלו?
פרק 12 - חלק ב'
חגיגות האיחוד מתחילות במסרים מרגשים מהבית ובמאכלים מיוחדים שהכינו האמהות של השורדים • אירית רחמים בסיס חושפת את ילדותה כילדה מאומצת, ונשברת בבכי קורע לב • וגם: השורדים חוגגים במסיבת עינטוזים גדולה וזוכים ללילה מתוק בבקתות המפנקות של אי קמרינס
פרק 12 - חלק א'
הרגע המשמעותי של העונה הגיע והשבטים מתאחדים לשבט אחד בשם מלאיה • המודחים יולה ויניב חוזרים לקרב אחרון על מקום בשבט המאוחד, בסופו אחד מהם יודח ויעזוב את האי • וגם: השורדים מקבלים מסר טעים מהבית וחוגגים עד צאת הנשמה
פרק 11 - חלק ב'
אחרי כמה ימים קשים של געגועים וכמיהה לאשתו ההרה ולילדים, יניב מקבל בשורה מרגשת במועצת השבט. האם החדשות הטריות יגנו עליו מהדחה?
פרק 11 - חלק א'
אחרי ההדחה בשבט מריקודו הגיע תורו של שבט באנאו להדיח את אחד מהשורדים. גב, נטלי ויניב יודעים שהם נמצאים על הכוונת והפעם משימת החסינות חשובה יותר מתמיד. מי המתמודד שיודח מהאי? וגם: איזו הפתעה מצפה ליניב במועצת השבט?
פרק 10 - חלק ב'
גיורא רוטמן כורת ברית עם לירון שטראוס ואוהד אלון, אך מגלה מהר מאד שהברית לא מחזיקה מעמד, ומחליט להתפוצץ על כל חברי שבט מריקודו • מועצת שבט סוערת גורמת לכולם להוריד את הכפפות, בסופה יודח אחד המתמודדים וייאלץ לעזוב את האי
פרק 10 - חלק א'
הודעה דרמטית מבשרת לשורדים כי בארבעים ושמונה השעות הבאות שני מתמודדים יודחו מהמשחק • אירית ושונית מפגינות חוסר רגישות משווע נגד יולה קרביץ והעלייה הרוסית, וזכרונות ילדות קשים עולים • מי יהיה השורד שיודח מהמשחק וייאלץ לעזוב את האי?
פרק 9 - חלק ב'
שבט מריקודו מגיע למשימת החסינות האישית, ומנסה בכל כוחו למנוע מיולה לקחת את החסינות • מועצת שבט סוערת גורמת לפילוג בתוך השבט, ובסופה הדחה מפתיעה. מי השורד שיודח מהמשחק ויעזוב את האי?
פרק 9 - חלק א'
הרוחות סוערות בשבטים החדשים וגם על אי הגלות • יניב רוחן לא מסוגל לבלות לבד על אי בודד עם בן מלכא, ובשבט מריקודו מתקפה קשה נפתחת נגד יולה קרביץ • מי יודח במועצת השבט הסוערת וייאלץ לעזוב את האי?
פרק 8 - חלק ב'
גב ונטלי מרגישים בודדים בשבט מריקודו, אבל מבחן סוציומטרי מפתיע מחלץ אותם מהמשבר: השורדים בוחרים שבטים חדשים, וכל הקלפים נטרפים מחדש • וגם: מי יהיה השורד שלא ייבחר לאף אחד מהשבטים ויודח מיידית מהמשחק?
פרק 8 - חלק א'
גב ונטלי מרגישים בודדים בשבט מריקודו, אבל מבחן סוציומטרי מפתיע מחלץ אותם מהמשבר: השורדים בוחרים שבטים חדשים, וכל הקלפים נטרפים מחדש • וגם: מי יהיה השורד שלא ייבחר לאף אחד מהשבטים ויודח מיידית מהמשחק?
פרק 7 - חלק ב'
שבט באנאו ממשיך להיות מפולג והבריתות מתחלפות כל הזמן, כאשר משימת החסינות האישית טורפת את הקלפים, אבל מועצת השבט מקבלת טוויסט ברגע האחרון • וגם - מי הבנות שנכנסו טופלס למים, ומה זוממים גיורא ובן?
פרק 7 - חלק א'
שבט באנאו ממשיך להיות מפולג והבריתות מתחלפות כל הזמן, כאשר משימת החסינות האישית טורפת את הקלפים, אבל מועצת השבט מקבלת טוויסט ברגע האחרון • וגם - מי הבנות שנכנסו טופלס למים, ומה זוממים גיורא ובן?
פרק 6 - חלק ב'
שבט מריקודו מרגיש על הגל אחרי הניצחון במשימת הפרס, אך ביקורו של לירון שטראוס בבאנאו מעכיר את האווירה • אביב בסיס רוצה לפרוש מהמשחק ולא מוכן לחכות למועצת השבט. במשימת החסינות הקשה מתעלפת עפרי יריב ולא ברור אם תוכל לשוב למשחק
פרק 6 - חלק א'
התככים בתוך השבטים עולים מדרגה ואף אחד לא מוגן: יגאל מתסיס את שבט מריקודו נגד גב, אירית ונטלי שולפות ציפורניים ואביב רוצה לפרוש מהמשחק. איך ישפיעו הסכסוכים הישנים והחדשים על המשחק ומי השבט שייאלץ להגיע שוב למועצת השבט?
פרק 5 - חלק ב'
אחרי משימת חסינות קשה במיוחד זוכה אחד המתמודדים להגנה מהדחה. בן ואביב ממשיכים לריב ומגיעים לפסים אישיים • מי השורד שייאלץ לעזוב את האי אחרי מועצת שבט מותחת במיוחד?
פרק 5 - חלק א'
אחרי ההפסד של שבט מריקודו במשימת הפרס, הרוחות מתחילות לסעור וסדקים מתחילים להתגלות. באי הגלות מתנהל דו-קרב קשוח שמשאיר אחריו פצועים, ופנינית לא מצליחה להתחבב על שאר חברי השבט
פרק 4 - חלק ב'
שבט באנאו מתחיל לבנות את המחנה העני מאפס, ומגלה את היתרונות בעבודה משותפת. הפיצוץ הגדול בין בן מלכא לאביב בסיס מתחלף בסולחה גדולה, שעוזרת לשבט במשימת החסינות. מי יהיה השבט שיזכה בחסינות ומי ייאלץ ללכת למועצת השבט?
פרק 4 - חלק א'
שורדים נשלחים למשימה שתקבע את גורלם על האי. האם שבט באנאו ימשיך לזכות בחיים הטובים, או שהגלגל יתהפך והם יאלצו ללמוד מהי הישרדות? וגם - יניב רוחן מגלה את הביקיני ואביב ובן מחליטים לסלוח אחד לשני


צפייה ישירה: עונה 1, עונה 2, עונה 3, עונה 4 - אולסטארס, הישרדות VIP,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il