עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

משפחה וחצי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > משפחה וחצי

משפחה וחצי   - עונה 1 - פרקים נבחרים


יעל פוליאקוב, נתן דטנר, לביא זיטנר ודנה מרמור מגלמים משפחת אומנה ישראלית תוססת ומגובשת, העוברת טלטלות רבות והחווה סיטואציות מורכבות ומרגשות.
במרכז הסדרה, המבוססת על סדרת ספרים של הסופרת גלילה רון פדר, עומד זוג הורים המאמץ שני מתבגרים שנפלטו ממוסדות וממשפחות אומנות.
בכל פרק עולות סוגיות משפחתיות הרלוונטיות לחייהם של מתבגרים, של ילדים ושל הורים גם יחד, והמשפחה המורחבת מתמודדת עם הקשיים בסבלנות ובמסירות.
בהמשך, חינוכית 23 הציגה את סדרת ההמשך למשפחה וחצי - "עוד משפחה וחצי" שהיא בעצם העונה השנייה אם תרצו ובה המשפחה המוכרת לנו עברה לא מעט תהפוכות דרמטיות, גירושים ונישואין מחדש, מעבר מקום וכניסת אחים חורגים. כעת עליה להתמודד עם הרכב משפחתי חדש ומבלבל ועם המציאות המורכבת של חיי היום-יום במשפחת אומנה.



תגיות: נתן דטנר, גיליה שטרן, דנה מרמור, יעל פוליאקוב, לביא זיטנר, עומר מילנר, לימור גולדשטיין, אוולין הגואל, יהודה ברקן, משפחה וחצי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 63 - הרי את מקודשת
סיוון מקבלת הצעת נישואין מהחבר, ואף שהיא רק בת 20 היא נענית להצעה. ההתרגשות רבה, וסיוון מבקשת מהוריה המאמצים שהם יהיו המלווים שלה לחופה. דוביק מנסה להיבחר לבחירות לכנסת, ואחיה הביולוגי של סיוון, החי אִתה אצל ההורים המאמצים, עוזב את הבית לחיים עצמאיים.
פרק 29 - משבר אמון
אור נכנסת להיריון, ומפילה בלא ידיעת הוריה. כשהעניין מתגלה, נוצר מתח ומשבר אמון בין הצדדים.
פרק 23 - לחץ
לסיוון יש חבר חדש הלומד עמה בבית הספר - בחור מוצלח שהכול חושבים שהוא חבר שלה רק בכדי לנצל אותה.
פרק 9 - תמי חולה
תמי מרגישה לא טוב ואף על פי כן יוצאת לקונצרט. כשמצבה מתדרדר, דוביק מאשפז אותה בבי"ח ומזמין את אימא שלה לשמור על הילדים. סבתא חוששת שמא סיוון ואיציק משפיעים לרעה על נכדיה, דבר המעכיר את האווירה בבית והמגביר את המתח. דוביק מודה בטעות שעשה כאשר לא הזמין את איציק ואת סיוון לביקור בבי"ח
פרק 7 - אימא של סיוון
אמה של סיון מגיעה לביתם של דוביק ושל תמי כדי ליצור קשר מחדש עם הבת הגדלה בביתם, אך סיוון מתקשה ליצור עמה אמון וקשר מחדש. בהשפעתם של דוביק ושל תמי שוב נוצר הקשר, והאֵם מתוודה על התנהגותה. למחרת, האֵם שקבעה עם סיון עוד פגישה, נעלמת ואינה מגיעה. סיווןן נותרת המומה, דוביק ותמי תומכים בה.
פרק 6 - איציק רוצה ללמוד נהיגה
איציק רוצה ללמוד נהיגה, אך מתקשה לגייס את הכסף הדרוש. כשמנהל בית הספר מדווח כי איציק נעדר, מגלים תמי ודוביק שאיציק עובד בבקרים בשביל לממן את השיעורים היקרים.
פרק 5 - סיוון מתחתנת
סיוון חוששת כי מקומה בבית משפחת דגן אינו מובטח. בתגובה היא מחליטה להתחתן עם אורן, החבר החדש שלה, בנסיון ליצור לעצמה משפחה משלה.
פרק 4 - הפריצה
שכן מתלונן כי איציק פרץ לביתו והשחית אותו. המשטרה מגיעה לבית משפחת דגן ועוצרת את איציק. דוביק ותמי מתקשים להאמין בחפותו של איציק.
פרק 3 - מסיבת סמים
סיוון נעצרת במסיבת סמים אך בבדיקה במשטרה נמצא שהיא לא עישנה. לעומת זאת אור שהיתה במסיבה התפתתה לעשן סמים אך בעקבות שיחה עם ההורים ועם סיוון היא מבינה כמה זה מסוכן.
פרק 2 - הרומן של אור
איציק מסתבך בבית הספר עם המורה להתעמלות אבל לבסוף הוא נושא באחריות. לאור יש חבר חדש שנדמה לה כי הוא מתחיל עם סיוון. אור מאוד כועסת על סיוון ומעלימה מכתב שנשלח לסיוון מאבא שלה.
פרק 1 - אבא של איציק
אבא של איציק יוצא מהכלא לחופשה של 48 שעות, והוא בא לבקר את איציק. תמי מודאגת עקב עברו של האב שהורשע באשמת שודים רבים. לתום מתבטל הטיול השנתי כי הורי התלמידים לא התנדבו ללוות את הטיול. דוביק מתנדב לצאת כהורה מלווה.


צפייה ישירה: עונה 2 במלואה - "עוד משפחה וחצי",








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il