עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

כוכב נולד

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > כוכב נולד

כוכב נולד   - עונה 1


כל העונות, כל המשתתפים של תוכנית הריאליטי הפופולארית "כוכב נולד" עם פאנל השופטים האהובים : צביקה הדר, מרגול, צדי צרפתי, גל אוחובסקי, צביקה פיק, דנה אינטרנשיונל ובעונה הנוכחית מצטרף גם פבלו רוזנברג.
התחרות שמחפשת את הזמר הגדול הבא של ישראל - נינט טייב, הראל סקעת ורוני דלומי, כולם עברו דרך הבמה של כוכב נולד ועשו זאת בגדול - בואו לגלות מי יהיה הכוכב הבא.


תגיות: צביקה הדר, מרגול, צדי צרפתי, גל אוחובסקי, צביקה פיק, דנה אינטרנשיונל, פבלו רוזנברג, נינט טייב, הראל מויאל, יהודה סעדו, ג'קו אייזנברג, בועז מעודה, ישראל בר-און, רוני דלומי, כוכב נולד




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
חצי גמר
התופעה הכי מוזיקלית בטלוויזיה שכל צופה ישראלי יודע את המילים שלה בעל פה: נבחרת של זמרים וזמרות שחולמים לכבוש את הבמה מתמודדת על המקום הראשון ועל התואר הנכסף – הכוכב הנולד של ישראל. העונה הראשונה והבלתי נשכחת סללה את דרכם של שי גבסו, שירי מימון ונינט לתהילה, החל משלב האודישנים, דרך ההופעות באולפן ועד לגמר הגדול בניצנים.
אולפן 11 - פרק הצלה
הו, תנו להם כוח!!! פרק הצלה מותח בו כל מתמודד שר את הסולו שיקבע את גורלו. הקהל הוא זה שיחליט אילו שני מתמודדים שהודחו יחזרו לתחרות. צביקה הדר נכנס בשד העדתי וגם... נחשפים ההרכבים של שני חצאי הגמר. המודחים המאושרים שקיבלו את גלגל ההצלה: כברה קסאי וגיא שרפי.
אולפן 10 - שירי ושרפי
שיר עושה לי טוב על הנשמה, ושירי במיוחד. פרק קצבי ובועט עם שירי מימון וגיא שרפי. היום נדע מיהו המתמודד האחרון שיעלה לשלב חצי הגמר. שירי עם ביצוע סוחף ל"עטוף ברחמים" ושרפי עם ביצוע מרענן ל"זודיאק". אין ספק שדברים טובים באים באריזות קטנות.
אולפן 9 - שייבין .Vs גבסו
העונה הראשונה נמשכת, ומספר המקומות בחצי הגמר קטן. אסתי שייבין ושי גבסו מתחרים על התואר. צפו בגבסו בימים בהם הוא היה ירוק וטרי (וממושקף). אסתי עם "קראת לי אסתר", וגבסו עם "פמלה". מיותר לציין מי המשיך לשלב הבא.
אולפן 8 - מעיין והתאומים
יחד כל הדרך... או שלא... פה רק החזקים שורדים. מעיין שקד מול השניים שהם אחד - התאומים גיא ושי אבזירוב. מיטלמן צובר מעריצות, עורך הדין אייל פרייס מוסר את התוצאות, וכנראה שזה הקיץ האחרון של התאומים בתוכנית.
אולפן 7 - נינט טייב מול בן שרעבי
הזדמנות להיכרות אינטימית יותר עם נינט, שעדיין לא יודעת איזו השפעה תהיה לה על המולדת. נינט מבצעת סולו ל"מקיץ אל חלום", ובן שרעבי עם "הניחי לי", שניהם מתמודדים על הזכות לשבת על כיסא בחצי הגמר. אבל יש רק מקום אחד, וכולנו יודעים מי יושבת על כס המלכות.
אולפן 5 - מורן גמליאל מול מאיה ממן
המתמודדים ממשיכים לתת בראש, והפעם מורן גמליאל עם חיקוי קורע לב לגלי עטרי, ומאיה ממן ילדת הפסטיגלים. שני כשרונות ענקיים שיעשו הכל כדי להגיע לחצי הגמר. הביצוע של מורן ל"צעיר לנצח" העלה אותו לשלב חצי הגמר.
אולפן 4 - צמד נוסף נלחם על מקומו
לא נפסיק לשיר - כוכב נולד" העונה הראשונה. בתקופה בה חשוב לשיר יפה, אבל צריך גם להכיר את השיר. אנו מלווים את לירז רחמין וינעם כביר כבר מצעדיהם הראשונים באודישנים ועד לפרק זה באולפן, בו הם מתמודדים על המקום הנכסף בשלב הבא.
אולפן 3 - דו קרב מוזיקלי
הנבחרת הטרייה מפנה את הבמה לשני המועמדים שהולכים לדו קרב מוזיקלי, ראש בראש. בוריס סולטנוב עם הסולו "פתאום כשלא באת", מול כברה קסאי שמבצעת את "חללית". שניהם מוכנים לעשות הכל כדי לזכות בקול. בוריס הסולטן ממשיך איתנו לשלב הבא.
אולפן 1 - קרב הבנות
העונה הראשונה של "לא נפסיק לשיר- כוכב נולד" יוצאת לדרך. העשיריה הפותחת של הבנות מתמודדת לראשונה באולפן. איך נראו הסטאריות הגדולות בתחילת דרכן, ומי תהיינה 8 הבנות של הנבחרת?


צפייה ישירה: עונה 2, עונה 3, עונה 4, עונה 5, עונה 6, עונה 7, עונה 8, עונה 9, עונה 10,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il