עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

האח הגדול-הדוח היומי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > האח הגדול-הדוח היומי

האח הגדול-הדוח היומי   - עונה 6


סיכום אירועי היום בבית האח הגדול.
בואו וצפו במעללי דיירי הבית באותו יום שפספסתם.


תגיות: האח הגדול, האח הגדול-הדוח היומי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 109
הלם: מה עבר על טל רגע אחרי ההודעה על הזכייה? 24 שעות לפני אירוע הגמר קיבלו הדיירים הזדמנות נדירה לצפות בעצמם דרך מסך הטלוויזיה בסלון ונשארו בשוק. גם לאחר יממה והבשורה על הזוכה הגדולה, המשיכה התדהמה ללוות את כולם, ובעיקר את טל שהתקשתה להאמין שהיא זו שנשארה אחרונה בבית.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 108
"טל, בא לך לרקוד?": איך הגיבה לינור כששמעה את הלהיט החדש של הבית? סוף שבוע אחרון בבית האח הגדול, והדיירים מנסים למצוא דרכים מקוריות להעסיק את עצמם: נופר מחליטה ללמד את לינור את הלהיט החדש של הבית ("זה מגניב שאת צוחקת על עצמך"), דנית מפגינה כישורי כוריאוגרפיה ועושה לכולם העמדה, ורק אלדד מתעצבן ומתחנן לקצת שקט: "אני אשרוף לכן את שמלות הגמר".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 107
טל לנופר: "הייתי בטוחה שאת אדם נחמד, ואז נכנסת לפה" רגע אחרי שעזבו אסי וארז את בית האח הגדול מנסים הדיירים לעכל את הביקור שמעיד על סוף העונה: נופר מעניקה לטל חיבוק מרגש, טל מספרת לה מה עבר עליה אחרי שנכנסה לבית, ודנית לא עוזבת לרגע את מיטת השיזוף.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 106
נופר: "אני רוצה חיים כמו של דנית גרינברג" שלושה ימים לפני אירוע הגמר, והחברות הכי מפתיעה של העונה עולה שלב. בצדו השני של הבית גם לינור וטל מחממות מחדש את מערכת היחסים ביניהן, עד הרגע בו לינור מציעה לה גבינת שמנת ומסתבכת עם הגדרות הטבעונות
הדוח היומי - סיכום היום ה - 105
האם אלדד חושש מהיום שאחרי הגמר? ארבע דיירות ודייר אחד סופרים את השעות האחרונות לקראת אירוע הגמר, ובינתיים נכנסו כולם, אחד אחרי השנייה, לחדר האח כדי לשמוע את שאלותיכם, גולשי mako. הראשון להיכנס היה אלדד שיצא ועדכן את לינור שהוא מעט מוטרד, שמח וגם עצוב.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 104
ההימור המפתיע של נופר לזוכה הגדול הימים האחרונים בבית האח הפכו לבורסת הימורים לוהטת לקראת אירוע הגמר, כשלכל אחד מהפיינליסטים ההימור שלו. את שעות השמש האחרונות בבית מנצלים הדיירים כדי למסור מסרים לאומה ולנהל שיחות מסקרנות על מכונות כביסה והעלאת זכרונות מימי אלעד הנסיך.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 103
דנית: "זה לא הגיוני שאני בגמר" שעות לאחר הדחתם של אחי ומרטין ישבו דיירי הבית בנסיון לחגוג את יום הולדתה של לינור: טל, נופר ודנית ניסו לדבר בשבחה, לינור העדיפה להתבודד, ורק ביום למחרת התחילו הדיירים לעכל את היותם חמישיית הגמר.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 102
לינור על תקרית היין: "עין תחת עין ושן תחת שן" שעות לפני הדחתם הכפולה של אחי ומרטין, עוד הספיקו דיירי הבית להתעסק בתקרית כוס היין המדוברת. מאוחר יותר, נרגעו הרוחות והמתח החל לחלחל אל בין קירות הבית עד הרגע בו אלדד נותר דומע מול המדרגות המיותמות ממרטין. הדוח היומי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 101
טל נשברת: "אין לי כוח יותר. המקום הזה קשה" היחסים בין טל ללינור מגיעים לנקודת רתיחה: "היא התישה אותי, זה לא לרמה שלי", אומרת טל לדנית. בינתיים, מרטין מנסה לדמיין מה אליאב עושה בבית ומספרת שהמחשבה על ההדחה המתקרבת מכניסה אותה ללחץ ("זו תחושה לא נעימה").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 100
דנית: "מעניין אם אנשים יסתכלו עליי מוזר כשאצא מפה" בזמן שמרטין מנסה להבין למה לאלדד יש ריח של שום, דנית דווקא מריחה את הסוף ותוהה איך יראו החיים שאחרי האח הגדול. וגם: למה נופר לא מפסיקה להשתמש במטאפורות בשיחות עם האח? על מי טל לא מפסיקה לצעוק? ובאיזו דרך יצירתית בחרה מרטין להעיר את אלדד?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 99
המצב בישראל מערער את בטחונה של מרטין? רגע לפני שחגגו 100 ימים בבית האח הגדול, שוב הפתיעה את הדיירים אזעקה שגרמה למרטין להתכנס בתוך עצמה. בצדו השני של הבית ישבו טל ודנית מופתעות ממספר הימים שחלפו מאז שנכנסו לבית, והפליגו בדמיון לגבי החמישייה שיכולה הייתה להרכיב את תמונת הגמר
הדוח היומי - סיכום היום ה - 98
מרטין לאלדד: "אני אתנקם בך, כל עם ישראל יראה מי אתה באמת" הדיירים מעבירים יום רגוע בבית ותוך כדי עובדים על המשימה השבועית: מרטין מתכננת לחשוף את אלדד ("אני אנצל את התפקיד שלי"), לינור מודה שכל שיר גורם לה לפרוץ בבכי ("אני לא שולטת בזה") ורק נופר מוטרדת ממעמדה בבית ("אני לא מעניינת").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 97
מה גרם לכאבי הבטן של אחי? "אולי זה לחץ מהגמר" שעות ספורות לפני שפונה לבית החולים, אחי ניסה להבין מה גורם לו לחוש ברע ("לא יודע למה הלחץ הזה"). דנית שחוותה בעצמה ימים לא קלים בשבוע האחרון, חשבה שעלתה על הבעיה ("זה כי אתה רוצה להיות בגמר"), ואחי מצליח להפתיע גם את עצמו ("חושב שלא מגיע לי להיות בחמישייה").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 96
מה הרוויחו הדיירים מהדחתם של עינב ואליאב? דקות לאחר הדחתו של אליאב, כל הדיירים שרויים בהלם מוחלט והשקט משתלט על הבית. בבוקר היום שלמחרת הם מתחילים לעכל את יחסי הכוחות החדשים, ואפילו מבינים שבסופו של דבר יש גם רווח לא קטן מההדחה הדרמטית
הדוח היומי - סיכום היום ה - 95
האם אליאב צפה את הדחתו המפתיעה מראש? יום מתוח במיוחד עבר אתמול על דיירי הבית, כשבשיאו התבשרו על כך שעינב ואליאב הם המודחים הטריים. שעות לפני ההדחה סיפר אליאב למרטין שלדעתו הוא והיא יהיו אלו שיעזבו את הבית, וטל חזרה אחורה בזמן וגילתה למרטין ואלדד שעינב נשאה תפילה מיוחדת להדחתו של מיקי בשבוע שעבר
הדוח היומי - סיכום היום ה - 94
מהי הבקשה הביזארית ביותר שדנית ביקשה מאליאב? דנית מעולם לא הסתירה מאליאב את הדרישות שלה וכולנו חשבנו שראינו כבר הכל. הבקשה החדשה שלה מוכיחה אחרת, ומצליחה להפתיע אפילו אותו ("זה לא נורמאלי"). אז מה דנית רוצה מאליאב? מה הקשר בין טל למשה רבינו? ולמה הדיירים ממליצים למרטין ללכת לאח הגדול ברוסיה?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 93
מרטין: "אני מחכה לשמוע מה אומרים עלי בחוץ" שבועיים לפני הסוף והדיירים מתחילים לפנטז על היום שאחרי: אליאב תוהה איך החלומות שלו ישתלבו עם הסטודיו, מרטין לא יכולה לחכות למפגש עם המעריצים ("אני אלך למחרת לקניון כדי לראות אם מסתכלים עליי"), ודווקא לינור משתדלת לא לפתח ציפיות: "לאנשים יש דברים אחרים לעשות חוץ מלהציק לנו"
הדוח היומי - סיכום היום ה - 92
אחי: "אם הייתי דנית, הייתי קובר את עצמי" כן גם הפעם המשולש הרומנטי ממשיך להעסיק את הבית, אבל הפעם יש תפנית ממקום לא צפוי: דווקא אחי החבר הקרוב מתחיל לאבד סבלנות ("לא מעניין אותי מה מפריע לך, אליאב"), והוא בכלל לא מבין איך הגלגל שוב הסתובב ("נופר, את ואליאב הייתם זוג").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 91
טל: "עם מה שעשיתי, עדיף היה לי להישאר בגיהנום" יומיים בגיהנום הם לא עניין פשוט לאף אחד, וגם טל מתחילה להראות סימני שבירה. בצדה השני של המשימה, תחת עלי גן עדן, חוששת נופר מההדחה הקרובה, ומרטין מסמנת את הזוכה שלה בתכנית וגם מספרת לה על כך.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 90
אלדד: "אליאב לא רואה אף אחת משתיהן ממטר" משימת "גן עדן-גיהנום" הצליחה להפוך את הבית, והוציאה מהדיירים הצהרות בלתי צפויות: אליאב מאס לגמרי בחום הגיהנום, אלדד מצהיר שדנית טיפשה יותר משחשב, ואחי כבר מתחיל לדמיין את הפגישה עם האנשים שמחוץ לבית האח הגדול.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 89
"לינור חולמת לצאת מפה כוכבת, חבל שהיא משלה את עצמה" האם אחרי ההשתתפות באח הגדול הכניסה לעולם הבידור מובטחת? עינב שכבר חוותה את רגעי התהילה שאחרי העונה הראשונה, מרחמת על הנאיביות של הדיירים: "מסכנים, כגודל הציפיות גודל האכזבות". וגם: על מי מהמר אחי לגמר? ("בטוח אישה זוכה").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 88
צמד מרד: מרטין וטל נגד עינב מספר שעות לפני הדחתו של מיקי עוד הספיקו מרטין וטל לשתף מידע ופעולה נגד התנהגותה של עינב. בצדו השני של הבית ניסו נופר וטל לחדד את כישורי השירה שלהם, ובשעות הערב, אחרי הדחתו של מיקי, לינור לא הצליחה לעצור את הדמעות.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 87
טל חושבת על החיים שאחרי האח: "שרפתי את עצמי" הדיירים מתחילים להרגיש את הסוף, והגעגועים שבצידם חששות רק מתגברים: "אני מפחדת שהמשפחה שלי לא תאהב אותי יותר", מודה טל. טוב, אולי היא יכולה ללמוד מדנית משהו על התמודדות ופאסון ("נראיתי חזקה"), למרות שאליאב לא בטוח ימליץ: "נראה לך שמישהו האמין שמגניב לך?".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 86
שאלת ריב: מה גרם לפיצוץ בין עינב ונופר? למרות שברור יותר מתמיד שהבית מפוצל למחנות נפרדים, נראה שגם בתוך הקבוצות עצמן לא הכל ורוד. מיקי הורס את האופוריה כשהוא מסרב להשתתף בתקציב של הקבוצה שלו בגלל הסיגריות, ונופר ועינב לא מהססות לשלוף ציפורניים בתור למקלחת
הדוח היומי - סיכום היום ה - 85
חזית חדשה: מה קורה בין נופר לאחי? הבשורה על דחייתה של ההדחה השבועית הוציאה מהדיירים לא מעט מתח אותו הצליחו לשמור עד כה מתחת לפני השטח: נופר ואחי עמדו רגע לפני פיצוץ, מיקי לא חסך ביקורות מנופר ועינב, ומרטין מנסה להוציא מאחי הבטחה לשיר מיוחד בשבילה.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 84
אחי לאלדד: "הלוואי שתצא כבר מהבית ותבין כמה אתה שחצן" רגע לפני שהחללית של זיגי עזבה סופית את הבית, ישבו אלדד ואחי וניסו להרכיב את מתנת שישי, כשתוך רגע הפך המשחק לויכוח לוהט שכלל גם את טל. בצדו השני של הבית הצליח צום תשעה באב להוציא מעינב את הצד שכולנו מכירים בה כל כך טוב.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 83
אלדד: "לא חסרות סיבות לבכות במדינה הזאת" המצב מחוץ לבית האח הגדול זולג פנימה אל תוך קירות הבית, ומרטין מקבלת שיעור נוסף בישראליות. להבדיל מהשיחה הרצינית של "מחנה אלדד", יושב "מחנה אליאב" בצדו השני של הבית ומדבר על תכנוניו לסיום העונה. חופשה משותפת באילת? רעיון לא רע בכלל. הדוח היומי מערכת תכניות קשת | האח הגדול | פורסם 05/08/14 14:28:51
הדוח היומי - סיכום היום ה - 78
מה גרם לאלדד לחזור בשאלה? שעות לפני שעזב זיגי את הבית בפעם האחרונה, ישבו הדיירים ופתחו את חדרי ליבם: אלדד שיתף את עינב בחזרתו בשאלה, מיקי סיפר למרטין שאין לו בעיה לעזוב את הבית ביום רביעי, ואחי הודיע לטל שעכשיו היא צריכה לשבת בשקט שבועיים.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 77
תשאלי את עצמך איך התאהבת באידיוט" אוהבים, רבים, כועסים, משלימים, ושוב רבים. לעינב נמאס לראות את היחסים של אליאב ודנית נכנסים שוב לסחרור הקבוע שלהם, ומחליטה לתת לה סטירת לחי (תרתי משמע): "אף אחד לא יגן עליך עכשיו!". איך הגיבה דנית? "את בנאדם מטומטם, פשוט מפגר".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 76
בנות, לתשומת לבכן: אחי נתן מחפש קשר רציני אנה, אורטל ואפילו דנית - בנות האח הגדול מתעלפות על אחי נתן, אבל הוא עדיין חסר ביטחון ("נתקלתי בהרבה סירובים, יותר צוחקים ממני מאשר מעוניינים בי"). מה הוא מחפש בבחורה? איזה עצות הוא מקבל מאליאב? ואיך המוצא שלו קשור לכל העניין?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 75
עינב: "אני מרגישה פאתטית" עינב מודה שהיא לא תמיד מתחברת לאווירה הצעירה בבית ("זה לא שאני בת 40, אבל אני כבר במקום אחר"), ונופר מבינה לליבה ואומרת שגם היא התבגרה מאז הפעם הקודמת באח הגדול: "עברתי תהליך של החיים". במקביל, אליאב ודנית מתחילים לדמיין את החיים שלהם אחרי האח ("תדמייני שאנחנו יושבים בבית, אולי יש לנו שנה יחד"), ודנית מתלבטת אם הגיע הזמן לוותר על המסיבות
הדוח היומי - סיכום היום ה - 74
שומרת חוק: מרטין ועינב ראש בראש רגע לפני הדחתה המפתיעה של אורטל, עוד הספיקו מרטין ועינב להיכנס לויכוח לוהט בענייני תקציב, מה שגרר את שתי המחנות בבית למתח. מי שניסתה להרגיע את המצב הייתה דווקא אורטל, שלצערה בסוף הערב מצאה את עצמה כמודחת התשיעית של העונה
הדוח היומי - סיכום היום ה - 73
וידויו של מיקי: למה באמת התפרקה "נוער שוליים"? זיגי החייזר ממשיך לפנק את דיירי הבית, וגורם להם להיפתח אחד אל השני: מיקי וטל משוחחים ביניהם על ימי התהילה של להקתו לשעבר, מרטין מספרת לאלדד על הדמעות שלו ששברו אותה, ואליאב מעדכן על הגעגועים שלו לשעות שינה סדירות. הדוח היומי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 72
אסטרטג או שחקן נשמה? "אחי הוא האיש הכי אמיתי בבית" אלדד טוען שלאחי אין אופי ("הגיע הזמן שתפתח עמוד שדרה"), טל מאמינה שהנטייה שלו להתרחק מצרות היא נקודת החוזק שלו ("אחי יודע לא להישאב למקום הזה"), ואורטל בטוחה שהוא הגבר האידיאלי ("הוא לא משחק וזה מה שיפה בו, חיים שלי").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 71
דילמה: האם דנית מעוניינת שאליאב יעזוב את הבית? למרות קצב האירועים, הדחתו המפתיעה של צחי עדיין מהדהדת בין קירות הבית: דנית הייתה משוכנעת שאליאב היה זה שיעזוב, טל מבינה שלמרות ההדחה העניינים חוזרים מהר מאוד לשגרה, ואליאב מרגיש חלש מתמיד ומתפלל לחיבוק של אמא. הדוח היומי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 70
מילה ממיקי: "דורון מירן חוזר לשיר בבית" רשימת ההדחה מתפרסמת והמועמדים הטריים נראים לחוצים מתמיד. מרטין מחפשת תשובה כנה לשאלה: "האם אני צנועה?", ומקבלת אותה ממיקי, אלדד ואורטל שצוחקים עליה מבלי למצמץ. דנית מתוודה בפני אלדד שמבאס אותה שהוא ברשימה, וכולם מעלים ספקולציות לגבי הזמר האורח בחתונה
הדוח היומי - סיכום היום ה - 69
נופר: "יש אנשים שלא משתיקים. אני אחת מהם" אחרי הפרזנטציה המרגשת ורגע לפני שהתבשרו על רשימת ההדחה השבועית, מנסים הדיירים להעביר את השעות שנותרו עד החתונה: מרטין מפחדת מכך שהם אלו שיבשלו לאורחי האירוע ("הכל צריך להיות טיפ טופ"), ונופר מבהירה לטל ואלדד שבמלחמה מול מיתרי הקול שלה מפסידים כולם
הדוח היומי - סיכום היום ה - 68
ההימורים בבית מתחילים: מי תהיה חמישיית הגמר? מרטין מופתעת שהיא עדיין לא הודחה ("הייתי בטוחה שבגלל הגיל לא ישאירו אותי"), צחי תוהה איך הדיירים החדשים מחזיקים מעמד ("בעונות הקודמות היו מעיפים אותם ישר"), ואלדד סומך על הצופים בבית שיפעילו שיקול דעת ("השנה הקהל אמיתי"). הדוח היומי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 67
האם נינט היא הכלה שתתחתן בבית האח הגדול? רגע אחרי שקיבלו את הבשורה על המשימה השבועית, אחרי שעינב ונופר עוד הספיקו לדבר בשבחו של אליאב, מעלים הדיירים ספקולציות לגבי הזוג שיגיע לעמוד תחת חופה בבית האח: האם תהיה זו נינט? איך נראים לינור ואלדד כחתן וכלה? ומה באמת חושב אליאב על צחי?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 66
מרטין לומדת מה זה להיות ישראלית: "איך ילדים מרגישים במלחמה?" הדיירים אמנם מנותקים מהעולם החיצון, אבל המצב הבטחוני מצליח להלהיט את הרוחות בבית: מיקי פורק את המתח על אלדד ("בגלל מתנחלים כמוך יש מלחמה"), ואלדד לעומת זאת מתבצר בעמדתו ("בגלל מתנחלים כמוני יש מדינה"). וגם: מרטין מנסה להבין אילו זכרונות לוקחים איתם ילדי ישראל ("מלחמה זה לא מרגיש כמו משחק").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 65
דנית זועמת: "זה נגמר בינינו לגמרי" את היממה האחרונה של מנחם בבית "האח הגדול" העבירו הדיירים בניסיון לפצח את השבת: דנית מחליטה לחתוך את הקשר עם אליאב סופית, אלדד נפרד לשלום מהשיער העודף, ורק עינב מבקשת ממיקי שינסה "לתקשר" עם בעלה שמחוץ לבית.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 64
עינב מאחורייך: האם מרטין מתקרבת לאלוהים? מרטין משתפת את אלדד ברצון שלה לחיות באמונה שלמה ("זה כמו מקל, עוזר בחיים"), אליאב וצחי מבינים שאחי יכול להסתדר בלעדיהם בבית, ואלדד מפזר על עצמו מחמאות.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 63
אנה שוב בודדה: האם אחי ואורטל בדרך לרומן? מולטי טאלנט: אחרי שאחי וטל קבעו שהוא הדייר הכי משעשע בבית ("אנשים לא תמיד מבינים את ההומור שלי"), מוכיח מיקי שהוא לא רק מצחיק, אלא גם מתקשר נהדר: "קיבלתי עליך תקשור שאת דלוקה על אחי", חשף בפני אורטל. ומה יש לאורטל להגיד בנושא? "הוא חתיך ואני אוהבת להיות איתו".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 62
מה שבר את אליאב? "הדינמיקה פה חייבת להשתנות. דחוף!" תתפלאו לשמוע, אבל לא המשולש הרומנטי שבו הוא נמצא (דנית VS. נופר) גרם לאליאב להתייאש. בשיחה אישית עם אחי הוא הודה שהיה שמח לראות מישהו אחר יוצא מהבית ("הדלת הזאת כבר חייבת להיפתח").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 61
בנותיה של טל: "אמא, בבקשה אל תלכי" המצב הביטחוני ממשיך לתת את אותותיו בבית, במיוחד על טל שמוצפת מגעגועים לבנותיה, ומשתפת את הדיירים בלילה האחרון שלה לפני שהגיעה לבית האח. בצדו השני של הבית ממשיך מנחם בשיחות הנפש שלו, ואחרי שסיים לנתח את מרטין, עבר לאליאב, שאיבד את סבלנותו בזריזות.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 60
טל מאבדת סבלנות: "צחי הוא אידיוט, נגמר לו הסוס" משימת האח-גדות הכניסה את הדיירים לפנטזיה מהאגדות אבל פתחה גם סודות נסתרים: טל החליטה לחשוף את האופי האמיתי של צחי ("השחקן הכי גדול בבית"), אלדד מיהר להסכים ("הוא גס ואלים"), וצחי לעומת זאת הראה סימני חרטה ("איזו טעות עשיתי")
הדוח היומי - סיכום היום ה - 59
הלם בבית האח: מה הותיר את מנחם ללא מילים? רגע לפני השינה מנחם ניסה להחמיא למרטין, ועשה זאת בדרכו האופיינית ("יש בך צדדים נחמדים, אבל..."). מרטין לא התרגשה ("אי אפשר להיות מושלם כמוהו"), אבל דווקא שתי מילים קסומות מדנית הצליחו להשתיק אותו.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 58
מיקי: "כבר תפסתי את צחי גונב, הוא אדם ללא מצפון" רגע לפני קבלת הבשורה על דחיית ההדחה, ישבו הדיירים וניסו לעכל את הריב המכוער בין צחי לאלדד ("צחי משוכנע שהוא מרכז היקום"). בצדו השני של הבית המשיך משולש האוהבים להכות גלים ולמוטט את אליאב ("קשה לי מאוד").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 57
טל על דנית: "היא גיבורה אבל היא צריכה לשמור על עצמה" שבועיים עברו מאז כניסת הדיירים החדשים-ישנים, ונדמה שדיירי הבית עדיין מתקשים להסתגל למצב החדש: מיקי מבואס ואומר שאפילו המטבח כבר לא משמח אותו, אלדד לא מצליח לעכל את מנחם ("איזה איש מעצבן"), ודנית ממשיכה להדאיג את אחי וטל ("סיטואציה דוחה").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 56
דנית למנחם: "למה אמרת שאתה סולד מאליאב?" דנית מרגישה שהיא הגיעה לשפל ומחפשת תשובות אצל זקני השבט ("אני ברצפה, בבית החיים שלי הם צמר גפן"). טל מרגישה שהגעגוע משתלט עליה, ומיקי מרטין ולינור מתגברים על המשבר ביחסים דרך ריכולים על דיירים אחרים. הדוח היומי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 55
נופר מאוהבת? "אני מפתחת רגשות כלפיו" גם הפעם המשולש הרומנטי דנית-אליאב-נופר לא יורד מסדר היום של הבית: עינב מצליחה להוציא מנופר וידוי מהלב ("אם דנית לא הייתה פה היה לי הרבה יותר קל"), ובאותו הזמן גם דנית מתוודה בפני אליאב ("אני מרגישה חסרת ביטחון").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 54
אורטל: "אנשים פה לא מפסיקים להשפיל אחד את השני" שעות לפני שקיבלו את הבשורה על המצב הבטחוני, ניסו דיירי הבית לשדר עסקים כרגיל: רובם לא הפסיקו לצאת נגד מנחם ("אין לו טיפת רגש"), ורק אלדד, חובב הספורט היחידי, בבית הבטיח לגלח את זקנו אם יזכה לצפות בגמר גביע העולם. הדוח היומי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 53
אליאב לדנית: "אני רוצה לדעת מתי תיגמר ההכחשה שלך" אחרי שבשבוע האחרון מערכת היחסים שלהם ידעה עליות ומורדות, אליאב בטוח שלדנית יש רגשות אליו והיא מסרבת להודות: "רק אני יודעת את האמת". בינתיים, עינב טוענת שהדיירים הותיקים משעממים אותה ואלדד משבח את מנחם: "הוא היחיד שעושה כאן משהו".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 52
"זה לא הגיוני שנופר מייעצת לדנית בעניין אליאב" היחסים בין אליאב, נופר ודנית ממשיכים להעסיק את הדיירים שעות נוספות: "כמה אפשר להיות לידה כדי שתבין למי אכפת ממנה?" שואלת לינור ומרטין מסבירה: "היא מאוהבת, היא מתקרבת לנופר כדי להגיע לאליאב". בינתיים שאר הדיירים מנסים לנחש איזו משימה אישית הם יקבלו
הדוח היומי - סיכום היום ה - 51
מנחם: "צחי, אתה מדבר בשפה של פשוטי עם" יש כאלו שלא מצליחים להימנע מעימות עם מנחם, ודווקא צחי שהשתדל לשמור מרחק מצא את עצמו בלב הסערה: "הלשון הירודה עושה לך שם רע", הטיח בו מנחם, "תקשיב לי ותשתוק!". ומה עשה צחי? הוא העדיף להמציא רומן עם אחי, רק לא להיכנס לפה של מנחם.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 50
עינב: "אבא שלי היה חכם, כל מה שהוא עשה היה בשביל המצלמות" עינב מזהה אצל צחי דברים שמזכירים לה את אבא שלה ("זה לא רע, אתה חכם"), אבל נופר דווקא מתעצבנת מהמשחק למצלמות: "די מספיק עם ההצגות, זאת לא עונה ראשונה, זו עונה שישית". וגם: מי עושה לדנית שירות מצוין? האם לבני יש משהו עצוב בעיניים? ולמיטה של מי נכנס אחי כשהוא לא מרגיש טוב?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 49
"מנחם הוא פרובוקטור, אנשים התגעגעו לזה" הדיירים הוותיקים סוף סוף מתחילים להתרגל לנוכחותם של הדיירים החדשים, ואפילו מודים שיצטערו אם מנחם יודח: "אותי הוא מבדר". לקראת השבת מוצאים את עצמם הדיירים מנהלים שיחות רבות על ענייני משפחה: מיקי חושף שהוא לא מתכוון להביא ילדים, ואילו עינב אומרת שמבחינתה המשפחה מעל הכל:"אם לחתוך יד או להתגרש? אז לחתוך יד". הדוח היומי
הדוח היומי - סיכום היום ה - 48
אלדד: "אני אומר את האמת בפנים ולא מתבייש מאף אחד" אלדד מעולם לא הסתיר את העובדה שהוא לא מרוצה מהדיירים החדשים ("התבאסתי כשנכנסתם"), אבל אחרי כמה ימים בחברתם, הוא דווקא נהנה מהמרקם החברתי החדש ("אני מבסוט מהדברים שקורים בבית"), אז למה הוא בכל זאת מתקשה להתרגל לרעיון? ("זה לא משהו טהור").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 47
נופר: "דנית גורמת לי להרגיש לא בנוח" בעוד דנית שבורת לב בגלל היחסים המתחממים בין נופר ואליאב ("אני רוצה ללכת הביתה"), נופר מתקשה לראות אותה סובלת ("אני לא יכולה יותר"), ולאליאב דווקא נמאס מההצגות ("לא רוצה לעשות חשבון למצלמות"). ומה חושבים שאר דיירי הבית? ("תעשו מה שבא לכם").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 46
לינור ומנחם ראש בראש: "את לא מבינה דברים בסיסיים" ללינור נמאס מהדעות של מנחם ומחליטה להעמיד אותו במקומו: "הומוסקסואליות זאת לא מחלה". מנחם לעומת זאת טוען שדבריו הוצאו מהקשרם: "אני לא מתנגד לאקט, אני מתנגד לתופעה". וגם: מנחם מדגים איך מחמיאים לנשים בעידן המודרני: "עינב, את לא שמנה, את עסיסית".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 45
דנית: "אני בהלם מוחלט, אני בשוק חיי" למרות כניסתם של הדיירים החדשים, הדחתה של אנה עדיין מהדהדת בין קירות הבית: דנית לא מעכלת ומנסה להתמודד עם הגעתה של נופר, טל ובובליל מתווכחות ביניהן על כמות הפעמים שהועמדו להדחה, ורק בני, ממשיך לככב כבני
הדוח היומי - סיכום היום ה - 44
אליאב לטל: "המסר שלך עבר, הורדת לי את החשק לאכול בשר" רגע לפני הדחתה של אנה התכנסו להם הדיירים, איש איש בפינתו, וניסו לעכל את הצפוי להם: אחי שיתף את אלדד בתחושותיו לקראת ההדחה (" אני לא לחוץ"), אנה ניסתה לדובב את התוכי ג'אנגו ("אתה כועס?") ואליאב חתם על הסכם שלום סופי עם טל וחיות בעולם.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 43
מרטין לאלדד: "אם תלך בשבת, המצפון שלי לא יהיה נקי" דיירי העבר שחגגו בחצר הבית השבוע כבר חזרו לחייהם הרגילים, בזמן שבתוך הבית, המסיבה עוד נותנת את אותותיה: מרטין ואלדד מנסים לשדר עסקים כרגיל, אחי מרגיע את צחי, ורק אנה לא מפסיקה להילחץ לקראת ההדחה בשבת
הדוח היומי - סיכום היום ה - 42
דנית נשברת: "אני הולכת הביתה" אחרי שאלדד קבע שהיא תהיה הראשונה להיכנס לרשימת ההדחה השבועית, דנית מוצאת נחמה בזרועותיו של אליאב: "יש פה מלא הפתעות, תחשבי טוב ויהיה טוב", הוא אומר לה וגם אנה מנסה לשנות לה את מצב הרוח: "תפסיקי לבכות, זה מגוחך".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 41
"קיים פה פחד, אנחנו כל היום אוכלים סרטים" משימת הדמוקרטיה, יחד עם ההדחה הקרובה, הצליחו לעורר בבית סערה בה היו מעורבים כל הדיירים: אנה ולינור לחוצות לקראת שבת הקרובה, אחי וטל לא מבינים איך הפכה מרטין לדמות אהודה ואלדד ניסה את מזלו במלחמה נגד עשרות שעונים מעוררים.
הדוח היומי - סיכום היום ה - 40
אליאב: "דנית, החלום שלי הוא אישה כמוך" אליאב ודנית לא אוהבים שמגדירים אותם ("הוא ממש לא חבר שלי"), אבל למרות כל ההכחשות אין ספק שקורה שם משהו ("את בחורה מדהימה, אשת חייל"). אפלטוני? לא אם תשאלו את האסטרולוגים ("ניצוצות וזיקוקי די-נור").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 39
"איך אתם לא מתביישים לדבר ככה? איך זה נראה בחוץ?" דורון מירן הוא אמנם המודח הרביעי מבית "האח הגדול", אבל רגע לפני שקיבלו הדיירים את הבשורה המפתיעה, רעדו קירות הבית אחרי ריב בינו לבין צחי, ועוד ויכוח קטן אך עוצמתי בין אחי לטל. וגם, האם מישהו הצליח לדובב את ג'אנגו?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 38
דורון: "אני מעדיף שאנה תישאר פה, קחו את אלדד" הדיירים בלחץ לקראת ההדחה הקרובה ודורון מבטיח שאם הקהל ידיח את אלדד הוא יוותר על הסיגריות שלו. אנה, אליאב ודנית מבסוטים על הרעיון ומתחייבים לתרום את הבגדים שלהם, לשמור שבת ולהפוך לצמחונים. יצליח להם?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 37
טל: "מרטין הגיעה לי עד פה" העניינים בבית מתחממים לקראת ההדחה הקרובה. טל הייתה ממש קרובה למרטין אך התאכזבה: "היא ממש לא אחלה, איזה רוע". וגם: אנה נותנת טיפים ללינור ("תתנהגי כאילו אלו הימים האחרונים שלך בבית") ודורון משוכנע שהוא ישאר עוד הרבה זמן ("השבוע אני לא הולך הביתה").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 36
דנית: "אליאב, אתה דוחה אותי" קשה להגדיר את הקשר של אליאב ודנית (גם הם לא ממש הצליחו עדיין), אבל מה שבטוח שתמיד יש הפתעות: מצד אחד הם מסתודדים לבד עד השעות הקטנות של הלילה, ומצד שני זה מסתיים בטונים צורמים מצדו ("שחררי אותי כבר מהשטויות לך"), וגם מצדה ("איזה לא ג'נטלמן אתה"). משבר בגן עדן?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 35
דורון מתכונן להרים את המסך: "אם אני אראה את הבן שלי אני מת" רגע לפני שיצאו מהבית (בעיניים מכוסות) ויעלו על הבמה כדי לשיר בשידור חי מול המסך של "הכוכב הגדול", ואולי גם לזכות בחסינות, שלושת הסולנים (מיקי, דורון וצחי) לא מסתירים את ההתרגשות: דורון חושש מהמעמד ("עכשיו אני בלחץ"), וצחי דואג מהשלב הבא ("אולי אהיה מועמד השבוע").
הדוח היומי - סיכום היום ה - 34
אחי: "אלדד לא יכול להודות שהוא טעה" אחרי עזיבתה של קארין אלדד מחפש עיסוקים חדשים, מפסיד בהתערבות יוצאת דופן לטל ונאלץ לשלם את המחיר: "אני במצב רוח טוב כשאני יכולה להכאיב למישהו", היא אומרת. וגם: האם מיקיאגי יהפוך למפיק המוזיקלי של צחי?
הדוח היומי - סיכום היום ה - 33
אלדד: "אין מה לעשות, יש לי מזל נאחס" הדחתה של קארין שברה את אלדד לרסיסים, אבל מיד עם קבלת הבשורה על משימת "הכוכב הגדול" השתנתה האווירה וכל הדיירים נכנסו למצב כוננות מוזיקלית. איזה שיר בחרה טל? האם ביונסה צריכה לדאוג מדנית, ואיך צפוי להראות הקאמבק של מיקי?
הדוח היומי - היום ה - 32
אליאב: "אי אפשר לדעת מה הקהל רוצה לראות" רגע לפני שקארין יצאה מהבית רשימת ההדחה השאירה את ארבעת המועמדים בלחץ. מיקי עודד את דנית ואנה ("גם אם תצאו עכשיו אתן יכולות למנף את זה"), אחי הרגיש בטוח ("מול שלוש היפהפיות של הבית יש לי דווקא סיכוי טוב") וקארין מצאה נחמה בזרועותיו של אלדד
הדוח היומי - היום ה - 31
אנה: "הקלף היחיד של קארין זה שהיא בזוגיות עם אלדד" אחי, אנה ודנית מפחדים שהחבורה שלהם תתפרק בעקבות ההדחה הקרובה: אחי אומר שיש לו הרגשה שקארין היא זו שתלך, דנית מצוברחת ומבקשת מאליאב שיגיד לה דברים יפים, ובערב שלושתם נושאים תפילה: "תשמרו על ארבעת המופלאים ביחד, שיעשו לכם פה כיף, אמן".
הדוח היומי - היום ה - 30
דנית לא מעכלת את רשימת ההדחה: "זה לא הגיוני" רשימת המועמדים להדחה מפתיעה את הבית: "הכל התהפך, ההצבעה בחוץ לא קשורה למה שהבית חושב", טען אליאב, ואלדד דווקא לא הופתע: "הבית לא אוהב אנשים שלא אומרים כלום ורק מורידים את הראש".
הדוח היומי - סיכום היום ה - 29
אנה: "הייתי בהלם, הרגשתי מושפלת לחלוטין" בתום משימת האלים אחי ואנה מלבנים סופית את היחסים ביניהם רגע לפני הנשיקה המיוחלת. מאוחר יותר באותו היום לינור מספרת למיקי מי הוא גבר חלומותיה והדיירים מקבלים בהלם מוחלט את רשימת ההדחה החדשה
הדוח היומי - סיכום היום ה - 28
דורון: "שונאים אותי פה, למה אני צריך את זה?" משימת האלים ובני התמותה שוברת את דורון ("אני עצבני ואנשים נהנים לראות אותי סובל"), בעוד לינור טוענת שהוא לא יודע לפרגן ואומרת לדנית: "לא להיות מסוגל לשמוח בחלקם של אחרים זה נורא". הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-27
אליאב: "דנית מדהימה, היא עושה לי טוב" בעוד היחסים בין קארין ואלדד מתחממים והם כבר איחדו מיטות באופן רשמי, גם בגזרה של אליאב ודנית לא משעמם: "זה ברור שאתה דלוק עליה, לך על זה", אומר לו מיקיאגי. וגם: מה מדאיג את מרטין וכמה ילדים רוצה צחי?
הדוח היומי: סיכום היום ה-26
אלדד: "כשאורטל הלכה זה היה היום המאושר בחיי" את התגובות לעזיבתה של אורטל, החליפה במהרה משימת יוון העתיקה בה הפכו מיקי, לינור ואליאב לאלים בעוד ששאר דיירי הבית מונו לבני תמותה. המשימה, כצפוי, הובילה ללא מעט חיכוכים, במיוחד כשהאלים זכו לצפות בבני התמותה דרך המסך הקטן. הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-25
מרטין: "לא האמנתי שיצאו לי דברים כאלו מהפה" שעות לפני הדחתה של אורטל הסכימו ביניהם מרטין ואלדד שלפעמים נחצה גבול הטעם הטוב בבית ועליהם לשלוט יותר על פליטות הפה שלהם. למרות ההצהרה, ברגע שקיבלו הדיירים את הבשורה על הדחתה של אורטל, קולות שמחה והקלה נשמעו בכל רחבי הבית
הדוח היומי: סיכום היום ה-24
אנה על המחנות: "אני מרגישה לחץ מטל ואורטל, הן רוצות שנחליט" כנראה שכבר אי אפשר להתעלם מהעבודה שבבית יש שני מחנות: דורון מתחנן שאנשים יתנו לכל אחד להחזיק בדעה שלו, אנה ודנית מרגישות שהן תקועות באמצע, וטל ואורטל מעדיפות להתבודד בזמן ארוחת שישי.
הדוח היומי: סיכום היום ה-23
לינור: "אני לא מחייכת בבית הזה" אם נשפוט לפי היום ה-23, כל דייר יודע את מקומו: אלדד נמצא רוב הזמן בחיקה של קארין, דורון בטוח שישאר גם השבוע ("לא רבתי עם אף אחד") ואורטל בטוחה דווקא בהיפך ("אם אני לא אהיה מועמדת להדחה אני אהיה בשוק"). הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-22
אנה: "אם אני מודחת, אני בורחת לתאילנד" מי שנכנס לבית האח הופך אוטומטית לסלב? לא אם תשאלו את טל ואורטל ("סלב בזכות מה?"), האם העובדה שאין שעון בבית מערערת את תחושת הזמן? ("זה נראה כאילו אנחנו כל החיים פה"), ואיזה סוד מהעבר מחביאה מרטין? ("היית שוברת לבבות פעם"). הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-21
אליאב לדנית: "אם ארצה אני אנשק אותך, למי אני חייב חשבון?" דנית ואליאב מתקרבים והיא מספרת שמאז שהם התחילו לישון ביחד היא חוששת מהתגובות בחוץ. בינתיים, לינור בודקת למה אליאב לא היה מתחתן איתה ומיקי מזהיר את דורון מפני שטיפת מוח מכיוונן של טל ואורטל
הדוח היומי: סיכום היום ה-20
טל: "מיקי הוא בן אדם שדפוק במוח" הפילוג בבית קיבל את החותמת הסופית שלו אחרי שטל יצאה נגד מיקי בצורה חד משמעית. אצל שאר הדיירים עדיין מהדהדת בראש טראומת השיר "אור" של שושנה דמארי שלא נתנה להם לעצום עין, ואחרי הלילה הלבן, הגיע בוקר צבעוני במיוחד.
הדוח היומי: סיכום היום ה-19
"אלדד כל הזמן משפיל אותי, הסליחות שלו הן חארטה" ההדחה הראשונה של העונה וההקלה שהגיעה בעקבותיה, הובילו לשיחות פיוס בין טל לאלדד ומרטין ואליאב, אבל גם גרמו לרוב דיירי הבית לצאת נגד אלדד עם האשמות לא קלות ("הוא כל הזמן תוקף אנשים"). את היממה העמוסה סיכמה מסיבת בריכה שמחה מהרגיל.
הדוח היומי: סיכום היום ה-18
המתח בין אלדד לאורטל שובר שיאים שעות ספורות לפני ההדחה הראשונה לעונה השתדלו דיירי הבית לשמור על קור רוח ואווירה רגועה: צחי ניסה לקבל הסברים על פמיניזם, אלדד ואורטל לא החליפו מילה, ושאר הדיירים התמרקו לקראת השידור והבשורה על עזיבתו של אלעד. הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-17
אלדד מתגרה באורטל: "מה תעשי, תתפשטי?" בזמן שהיחסים בין אלדד וקארין מתקררים ("מחוץ לבית לא היינו מסתדרים"), היחסים בינו ובין אורטל שוב מתחממים: "הוא עוד פעם עקף אותי במקלחת", היא מתלוננת. בהמשך מודה אורטל בפני אנה ודנית: "אני בזה לגברים". הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-16
אלעד: "אני מרגיש שבגדתי בעצמי ונכשלתי" רשימת ההדחה הראשונה מביאה את הדיירים לחשבון נפש והתעסקות באיך לדעתם הם הצטיירו מחוץ לבית. כמה שעות לאחר מכן טל, אורטל וקארין מתעצבנות על מיקי ("יש לו יציאות באין כניסה") וצחי יוצא בהצהרה חד משמעית ("כולם פה שחקנים"). הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-15
אליאב לדנית: "צפי פגיעה, את תשלמי על זה חזק" משימת "המערב הפרו-אח" הגיעה לסיומה, ואחרי שהדיירים הזדכו על המדים הם נכנסו לחדר האח כדי להרכיב את רשימת ההדחה. רגע לפני זה עוד הספיקו דנית ואליאב להיכנס לויכוח רציני אחרי שהיא צבעה אותו במהלך הלילה ("נשברו כל החוקים"). הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-14
צחי: "בחיים האלה צריך לדעת לשרוד" משימת המערב הפרו-אח מוציאה מהדיירים צדדים שלא הכרנו: מה גרם למיקי למשבר אמון? ("יש פה בוגד אם לא הבנתם"), האם אלעד נכנס לתפקיד יותר מדי? ("הכל זה מזהב, זה המצב"), ולמה צחי נזכר בסיסמה של גבעתי? ("רק המעז מנצח. ואני העזתי לבוא לפה").
הדוח היומי: סיכום היום ה-13
אנה ואחי בשיחת נפש בין הסדינים: "את צריכה להבין שאת עושה עכשיו משהו גדול" משימת המערב הפרו-אח יצאה לדרך והצליחה לערער את הבית: האם דורון מעריץ את הגישה של אורטל? ("כל מה שהיא אומרת אני רוצה להגיד גם"), מתי צחי וקארין הספיקו להתחתן? ("אני לא מכיר בילד שלנו"), ומה קרה בלילה בין אחי ואנה? ("עוד לא התחלתי את הדרך פה")
הדוח היומי: סיכום היום ה-12
מיקי: "נגמר הפוצי מוצי, בסוף אורטל תישאר לבד" שיחות הפוליטיקה מוציאות ממיקי צדדים חדשים, ונראה שהוא רגע לפני פיצוץ. מצדו השני של הבית הדיירים מתכנסים לבקשתו של אלעד ודורון לא מצליח להתמודד איתו ("מה הוא אלוהים שלי?"). לקראת ערב נרגעות הרוחות לכבוד בחירתה של "מיס האח הגדול". הדוח
הדוח היומי: סיכום היום ה-11
אורטל: "אני יותר פטריוטית מכל אחד אחר כאן" הפוליטיקה שוב מרימה את ראשה בבית האח, והפעם אלו טל ואורטל שגולשות אל שיחה בה הן מספרות על המילים הקשות שמוטחות בהן ("כל הזמן קוראים לי פה בוגדת"). בצד אחר של הבית דנית ממשיכה להשתטות, דורון מנסה להבין לאן נושבת הרוח ו"הנסיך" תמיד בשלו . הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-10
דורון: "אני עובר פה תסבוכות בראש" אלעד מודה בפני קארין שהוא מקנא באלדד כי הוא מזכיר לו את עצמו, רק בתקופה אחרת. צחי ממשיך להתגעגע לבן שלו, ומיקי מנסה לשכנע את לינור: "אלוהים שלח אותך לכאן כדי להתאהב". הדיירים קינחו בסעודת שישי חגיגית, כשכולם עומדים ושרים - חוץ מאורטל שנותרה לשבת ולא שיתפה פעולה
הדוח היומי: סיכום היום ה-9
תופסות שמש: דנית ואנה מנסות להירגע אחרי עזיבתו של יאיר דיירי הבית התקשו להיפרד מהמודח הראשון והחלו לעודד אחד את השני: לינור ניסתה להצחיק את אלדד, אלעד הסביר למרטין למה חשוב שהיא תישאר בבית, ודנית, אנה וקארין החליטו להנות מהשמש. כל מה שקרה עד שנחשפה המשימה הסודית
הדוח היומי: סיכום היום ה-8
דורון: "יש פה אנשים שדוחקים אותך לפינה" האג'נדה החברתית של אורטל ממשיכה להיות מוקד תשומת הלב בבית: בעוד שבתחילת היום צחי מוצא איתה שפה משותפת ("כשאני רואה ילדה בצמתים זה הורג אותי"), בהמשך דורון מודה שהוא פשוט לא יכול עם הגישה שלה ("היא חושבת שהיא מלכה זאתי"), וצחי מנסה לפצח את האופי של אורטל בדרכו הייחודית ("היא חכמה, אבל כמו פרונקל").
הדוח היומי: סיכום היום ה-7
אלדד: "נשים שיצאתי איתן קיבלו יחס של מלכות" אחרי שעברו בהצלחה את משימת הפירמידה, הדיירים מתבקשים לחלק את התקציב בפעם הראשונה והמתיחות לקראת ההדחה המתקרבת עולה. אלדד וקארין מדברים בארבע עיניים על מערכות יחסים ואלעד מקבל שיעור בנפלאות הטכנולוגיה.
הדוח היומי: סיכום היום ה-6
אלדד לאורטל: "את חייבת לשחרר" הדיירים מוטרדים מההדחה המתקרבת ואורטל מרגישה שהיא בסיכון. בעוד מיקי מבקש להשאיר אותה בבית ("אנחנו רוצים אותה איתנו"), אלדד מנסה לדבר לליבה: "אני מבין שכואב לך אבל יש דברים שלא עושים לאחרים".
הדוח היומי: סיכום היום ה-5
א באנו לכאן רק בשביל גוד טיים, זו חוויה משנה חיים" שבוע חדש מתחיל, והדיירים עוד מעכלים את רשימת ההדחה. דורון מוטרד ממה חושבים עליו הילדים בבית, מיקי מבין את גודל החוויה שהוא נמצא בה, ובסוף היום מקבלים כל הדיירים את הבשורה על עזיבתה של אורטל גושן
הדוח היומי: סיכום היום ה-4
אורטל ג: "היו יורדים עלי כי אני שמנה, לא כי אני שחורה" שבת ראשונה בבית האח הגדול והדיירים מנצלים את הזמן לשיחות נפש: טל בטוחה שאג'נדה הטבעונית מתחילה לחלחל ("מי שיאכל בשר ירגיש לא בנוח"), מרטין מספרת על הגזענות שספגה כנערה בצרפת ("היו קוראים לי יהודייה מלוכלכת"), ואורטל ג. לא נותנת לשום דעה קדומה לעמוד בדרכה ("אני יודעת מה אני שווה").
הדוח היומי: סיכום היום ה-3
אלעד וקארין מתקרבים: "יש אנרגיה נעימה בינינו" בזמן שאלדד ואורטל ב. ממשיכים להתווכח ולעקוץ זה את זו, אלעד וקארין דווקא נהנים משיחת נפש ("אנחנו צריכים לשבת יותר ביחד"). סוף השבוע הראשון של הדיירים בבית נפתח במשחקים בבריכה ובריקוד כיפי של הבנות לצלילי ביונסה
הדוח היומי: סיכום היום ה-2
"אני לא מציג את עצמי כמיקיאגי אני מעדיף להיות אנונימי" הדיירים קמו לבוקר ראשון בבית ובלי לבזבז זמן ישר פתחו בשיחות הכרות כדי ללמוד אחד על השני כמה שיותר. צחי לא מבין את רעיון הטבעונות ("אין לי מה ללמוד אני רוצה לאכול הכל"), אלעד נפתח בפני אנה ("הקשיים מחזקים אותי") ומיקיאגי מסביר מה טוב בלהישאר אנונימי. צפו בדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-1
דנית לאחי: "אתה מציל? תציל אותי" הדיריים נכנסו לבית האח הגדול ומיד פצחו בשיחות היכרות: אחי הרגיש שהוא ודנית זה משהו שנועד להיות ("את מעצבת בגדי ים ואני בוחן אותם בעמדת המציל"), דורון גילה מעריץ שרוף, ואלעד גרם לדיירים להתבלבל


צפייה ישירה: עונה 2, עונה 3, עונה 4, עונה 5, VIP 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il