עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

האח הגדול-הדוח היומי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > האח הגדול-הדוח היומי

האח הגדול-הדוח היומי   - עונה 2


סיכום אירועי היום בבית האח הגדול.
בואו וצפו במעללי דיירי הבית באותו יום שפספסתם.


תגיות: האח הגדול, האח הגדול-הדוח היומי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 110
היום האחרון בבית האח הגדול נפתח במתח וחששות לקראת הגמר הגדול ולקראת הרגע בו הכל יגמר. מה יחסר לפותנה? מה העציב את אלין ומה עיצבן את גואל?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 109
ממש יום אחד לפני הגמר, והדיירים עדיין לא מאמינים שכל מה שהם עברו היה אמיתי. סער מעביר את הזמן בשכנוע עצמי שהכל חלום, אלירז ואלין מחשבים את המקומות בגמר וגואל פותנה דנים בענייני גורל. רוצים לדעת ממי פוחדת אלין, למי סלחה פותנה ולמה גואל חושב שאלירז חצוף?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 108
הימים הנוכחיים בבית האח הגדול נעים בין חוסר מעש מוחלט לבין רגעים אחרונים של חוסר סבלנות. אחרי משימת הרדיו שהעלתה נשכחות ניסו הדיירים להעביר את הזמן באנרגיות חיוביות. רוצים לדעת במה נזכר גואל, מה הצחיק את סער ועל מה רבו פותנה ואלין?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 107
היום ה - 107 בבית עמד בסימן "רדיו האח הגדול". בבוקר עמלו הדיירים על הכנת תכניות הרדיו שלהם ומהצהרים החל השידור הרצוף מהבית.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 106
בבוקר התעוררו הדיירים והמשיכו להתרגש מהעובדה שהם עלו לגמר. הם בירכו אחד את השני בחג שמח, וסער המשיך להיות מוטרד ומרוחק. מה ביקשה אלין מפותנה? על מי חשב אלירז? ומה רצה גואל מסער?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 105
היום ה-105 היה יותר מכל דבר אחר בעיקר היום האחרון של ארז בבית. למרות שהוא התחיל את הבוקר כרגיל, נדמה היה שבערב הוא כבר יודע משהו שכל השאר לא מבינים. מה גואל וסער אומרים על הימים האחרונים בבית? מה הייתה פליטת הפה של פותנה? ואיך העביר ארז את שעותיו האחרונות בבית?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 104
הדיירים פתחו את תחילת סוף השבוע האחרון בבית האח הגדול והחלו לסכם את התקופה בבית. מה אלירז מתכנן לעשות לאלין? למה ארז כל כך מחכה? ומה אמרה פותנה בקידוש?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 103
הדיירים התעוררו ליום חדש והמשיכו לעסוק ברשימת המועמדים להדחה והחלו להריח את הסוף ואת החזרה לחיים האמיתיים. מה מדליק את ארז? מה עשה אלירז במהלך היום? ואיך פותנה העבירה את הזמן?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 102
הדיירים התעוררו ליום עמוס ברגשות ורשמים: סיכום חווית הביקור של ארז ואסי והתמודדות מול ההעמדה האחרונה להדחה. בבוקר הם עוד היו עסוקים באירועי היום שלפני, אך בערב הם כבר הסתכלו קדימה לכיוון יום שבת. רוצים לדעת מה מטריד את אלין וממה חושש סער?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 101
היום ה - 101 בבית היה יום מרגש במיוחד, לאורך כל היום התכוננו הדיירים לביקור המרגש של אסי וארז: פותנה בישלה, אלין התבאסה שאין להם מצלמה לתעד את האירוע וגואל התנהג כמו ילדה בת 16.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 100
יום חגיגי באווירת 100 ימים שלמים בבית האח הגדול התנהל בעיקר סביב המשימה החדשה. הדיירים היו צריכים לחקות במדויק אחד את השני באחת מהסצנות אותן עברו במהלך העונה וההתרגשות רק התגברה כשנזכרו שהם עומדים לזכות בביקור של אסי וארז.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 99
יום שקט ומהורהר עבר על הדיירים, סער הסתגר בעצמו, פותנה המשיכה לחפור בהדחה של איילה, ואלין ואלירז התקדמו. וגם - גואל התרגש לקראת בואו הצפוי של אסי וכולם עסקו בחזרות לקראת המשימה.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 98
יום לא פשוט שמסכם שבוע מתוח עבר על בית האח הגדול, ואף אחד לא נשאר אדיש. מה שהתחיל בשיר אופטימי נגמר בעצבות ובכי ולכולם היה מה להגיד בנושא. מה שבר ארז? על מה דיברו סער ופותנה? ומה חושבת איילה על העתיד שלה בבית?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 97
סוף השבוע נפתח בבית האח הגדול והדיירים ממשיכים לעסוק בהדחה הקרובה ומנסים להעביר את הזמן. מה הפדיחה העיתונאית של גואל? על מה דנים אלירז ואלין? ואיך ארז משחרר אגרסיות?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 96
רשימת המועמדים להדחה לא ירדה מנושא השיחה גם היום, והדיירים מגיעים למסקנות חדשות. ממה אלירז כל כך מוטרד? מה המטרה של גואל התכנית? ואיך מעבירים את הזמן בבית?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 95
הבוקר התחיל בריבים ומתחים ונגמר בהלם מפרסום הרשימה המפתיעה של מועמדים להדחה. מה אמר אלירז על ארועי אמש? מה ידעה איילה? ובאיזה תפקיד משרתת אלין?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 94
הלחץ מההדחות הקרובות, מספרם המועט וחוסר המעש מתחילים להשפיע על הדיירים והם "מאבדים את זה" - אלירז מקדיש שירים, איילה רוקדת בכל הבית ושרה שירי ארץ ישראל, ואלין מסתובבת בבית כשכולה לחוצה.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 93
יום ילדותי מאוד עבר על הדיירים, סער הגשים לאימו חלום, אלירז פוצץ חצ'קונים ופותנה נקברה תחת הר של כריות. וגם - בצהרים הפך הבית לגן ילדים. למי נופף סער? מה הסביר אלירז לאיילה? ומי נכנס לבית?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 92
הבוקר התחיל בצורה מאוד מפוהקת ונגמר כשבחצר יושבים דינוזאור, קוף, בלרינה ושתי בובות קשוחות למראה. מי מחרים את אלירז? מה מטריד את פותנה? ומה הקשר לאייל גולן?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 91
השמש החמימה של שבת לא הצליחה להשכיח מהדיירים את ההדחה שהייתה אתמול בלילה. הילה הייתה בלחץ, אלירז ניתח את המצב וגואל היה על תקן "המרגיע הלאומי".
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 90
יום 90 בבית האח הגדול, הביא את הדיירים לנהל שיחות על סוף התכנית, על הרייטינג ועל המסע שעברו. מה ארז אוכל כשהוא בבית? כיצד מסבירים סער וגואל את מצוקת המזון? ועל מה חלמה אלין?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 89
השמש החמימה הוציאה את הדיירים לחצר לאחר לילה נוסף בחדר השינה המשותף שמצטייר כצפוף מידי עבור כמה דיירים. מה מריח לא טוב לפותנה? ממה לאיילה לא אכפת? ובאיזה שקר נתפס סער?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 88
השתזפות בשמש, משחקי שש-בש ונקיונות מתוחים, כך העבירו הדיירים את היום ה - 88 בבית. על מי התלחש ארז? מי הרגיז את סער? ועם מי רבה פותנה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 87
הדיירים כבר מריחים את הסוף ולא מפסיקים לדבר על זה. יחד עם זאת, יש הווי בבית שאי אפשר להתעלם ממנו. מה אלין אמרה מתוך שינה, על מה דיברו סער ואיילה בלילה, ומי הכי מודאג מהמחסור באוכל?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 86
פותנה החביאה לארז את הביצים, אלירז ואלין המשיכו להשתולל וגואל חשף למי הצביע בגמר של העונה שעברה.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 85
ארז נלחם את מלחמתו של אסי עזר, איילה הימרה על הגמר ואלין חלמה על תומר. מה רצה ארז לעשות? על מי דיברו איילה ופותנה? וממה ברחה אלין?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 84
הדיירים העבירו את היום בשיחות אישיות, הרהורים על הזמן שעבר והשבועות שנשארו, ובחזרות לקראת העימות עם עדנה. על מה התוודה סער? מה סיפרה איילה לאלין? ולמה מקווה אלירז?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 83
יום רגוע עבר על בית האח הגדול, והדיירים המשיכו לעסוק בהשערות לקראת הגמר הגדול. מה סער וארז סופרים? מה הדבר הראשון שאלין וגואל יעשו עם סיום התכנית? ואת מי אי אפשר לחקות?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 82
יום של חורף אמיתי עבר על בית האח הגדול, מה שגרם להם להתקרב אחד אל השני ולפתוח את הלב על דברים שמעולם לא הרשו לעצמם להזכיר. מה התפריט של פותנה ליום קר, ממה מנסה אלירז להימנע ומה הבנות מתכננות?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 81
יום של תחפושות עבר על הדיירים: ארז התחפש לליצן ורצה לשחק תופסת, אלירז דימה עצמו לקולורבי וגואל מדד את הבגדים של אלין והצטער על כך שלאלירז אין אח תאום והומו.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 80
הדיירים העבירו את היום בין ההתרגשות מההולגרמות והד"שים מהמשפחות לבין השאלה את מי להעמיד להדחה. מה ריגש את איילה, ממה מוטרדת פותנה והאם יש לארז עתיד כשחקן?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 79
אווירה עגמומית שרתה בבית האח הגדול ואפילו עצות הטיפוח של ארז לא עזרו. איזה משל נתן אלירז, מדוע אלין התעצבנה על כולם ומדוע נדמה היה שהבית מתחלק שוב למחנות?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 78
הדיירים אוספים את השברים מהשבוע הסוער. בנוסף, סער החליט לזרום עם רעיון "השבוע שלא היה" ולעבוד על איילה שיש לו משימה סודית: לגרום לה לעשות לו "נעים". האם הוא הצליח?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 77
יום שבת היה מתוח במיוחד בגלל ההדחה - אלין הייתה בלחץ כמו כל שבוע, גואל צפה שמישהו ותיק יודח והילה החליטה שהיא או עדנה בחוץ.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 76
בעוד הדיירים מתענגים בשמש החמימה, אלירז מתבודד ואילו פותנה וגואל מתכננים תכניות ליום שאחרי הגמר. מה אלין זוממת? מה עובר על אלירז? וממי פותנה מתביישת?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 75
בית האח הגדול מתעורר ליום באנרגיות לא כל כך חיוביות. ארז מתגעגע לבירדי ואלין בדכאון ולא רוצה לעשות ספורט. לאיזו מסקנה מגיעות הילה ואלין? ומה הפחד הכי גדול של אלירז?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 74
הבית לבש אפור. בירדי קמה במצב רוח מלנכנולי ובכתה, הילה הייתה שלילית לגבי כל דבר ובעיקר כלפי סער, ועדנה רצתה לבכות. מדוע בכתה איילה? מה עובר על אלין? וכיצד צחקה פותנה על גואל?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 73
הדיירים ממשיכים להתרגל לנוכחותה של בירדי ובעיקר לשפה האנגלית בה הם נאלצים לדבר. ארז טוען כי אלין כל הזמן משקרת לו ושהיא צריכה לקבל עונש, ומספר על כך לסער. רוצים לדעת מה ריכלה איילה על בירדי? למה צחק ארז? ומה חושף סער?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 72
הדיירת האמריקאית החדשה בבית האח הגדול ממשיכה למשוך את כל תשומת הלב, והדיירים לא נשארים אדישים. למה גואל דואג כל כך? ממה מוטרד ארז בימים האחרונים? ועל מה דיברו סער ובירדי?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 71
זה היה יום גדול בבית, דיירת חדשה נכנסה, אלירז התנהג חשוד והבנות ניסו לנחש את החוקים והמשימות. מדוע התקשה סער לישון? במה חשדו פותנה וגואל? וכיצד התקבלה הדיירת החדשה?
ספיישל - כשבירדי בל צלצלה בפעמון
חלק צחקקו, חלק צעקו וחלק עמדו המומים. צפו במה שקרה כאשר נכנסה לבית האח הגדול דיירת לא אמיתית.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 70
תומר היה לחוץ מההדחה, עדנה דחפה אותו לקצה ואלין והילה גנבו לאלירז את המזרון. מה ביקש תומר מארז? על מה התווכחה עדנה? ועל מה התרגזה איילה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 69
מה שהתחיל כבוקר מפולג בבית האח הגדול הפך ליום הסולחה הגדול כאשר אלירז החליט לדבר עם סער ולהשלים. שיחת הפיוס גרמה לסולחה המונית בין כל הדיירים. מה מייעצת עדנה לארז, לאילו משימות מצפה אלין ומה משמח את גואל?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 68
ארז מציע את שירותי ההשכמה שלו להילה וסער ואיילה מרכלים בפינת העישון על אלין. מה החליט ארז בפרשת אלין? את מי מחקה סער? ומה עדנה מלמדת?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 67
סער ואיילה מנצלים את הנקיונות כדי להינעל בשירותים, ארז לא מוכן לקבל ביקורת על הלבוש ואלין מתה מפחד. על מי דיבר ארז? מה הרגיז את אלין? מה הלהיב את פותנה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 66
הקרקס עזב את העיר והבית עדיין מחולק לשניים. מה חושב תומר על היד החבושה של גואל, כיצד הפתיעה איילה את סער ומדוע הילה חטפה את העצבים?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 65
האוכל נגמר, גואל הולך על חבל דק וכולם רוצים כמה שעות בלי מצלמות. ממה חושש גואל? מה עושה עדנה? ומה רצתה איילה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 64
איילה מלמדת את אלירז לעשות פלייה, אלין מייעצת להילה ועדנה איך לבנות עלילה ופותנה לא מפסיקה לכרוז. לאיזו תובנה הגיעה עדנה? מה הטריד את פותנה? ומדוע נעצב סער?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 63
אחד הימים המתוחים בבית האח הגדול עברו על הדיירים. מעל הכל מרחפת ההדחה הדרמטית של הערב. על מה צחקה עדנה? על מה התרגזה שרה? ומה סער חושב שאיילה צריכה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 62
הדיירים קמו ליום שמש חמים שהוציא אותם לחצר. פותנה וגואל דמיינו את הבית ללא שרה בעוד מחנה סער לא הפסיק לרכל על הילה. מה חלמה עדנה? על מה שרה התלוננה הפעם? ולמה שמו של אביב שוב הוזכר?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 61
יום לאחר שנחשפה רשימת המועמדים להדחה, שני המחנות חיים כל אחד בפינה אחרת בבית. למה גואל מקווה? איפה טיילה איילה בעולם? ומה הפתרון שמציעה הילה לבית שיפתור את כל הסכסוכים?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 60
לסער היה בוקר טוב, פותנה התעוררה במצב רוח רע ולשרה היה בוקר של תלונות. מי עשה מסאג' לתומר? מה הלחיץ את אלין? ואיזה אתגר קיבלה איילה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 59
הבית ממשיך ומתנהל במחנות וכך גם קרה אתמול. אלירז נמנע מאיילה במקלחת, שרה ועדנה העבירו בוקר שלם בדממה ופותנה לא ישנה בגלל ליכלוכים של סער. למה עדנה מאוכזבת מעצמה, על מה רבו פותנה וארז, ואיזו הלצה עשתה עדנה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 58
הבוקר התחיל בשיחות אישיות על בגידות, אך עד הצהרים התחלפו השיחות בויכוחים, בערב כבר חלק מהדיירים בכו. מה הציעה עדנה כדי לפייס את הבית? מדוע נעלבה הילה מתומר ולמה שרה מפחדת שהיא עושה פאדיחות?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 57
הבית מחולק לשניים ודיירי כל אחד מהצדדים מעבירים ביקורת על האחרים ורק פותנה עם מסר של שלום. מדוע אלירז קם עצבני, מה קרה בפינת העישון, ואיזה זוג פוטנציאלי בבית סימנה שרה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 56
על מה התרגזה תמרה ולמי קראה גרגמל, ממה אלין נדהמה ומי נשברה ואיימה לפרוש? צפו בסיכום היומי שבסופו נפרדנו משני דיירים
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 55
עדנה מסתובבת עם סכין מחוץ למטבח, הדיירים מוצאים נושא חדש שטרם התווכחו עליו והאח הגדול מציין את מחצית הדרך בבית.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 54
תמרה פותחת את הבוקר בהפתעה, גואל ואלין מגלים נושאים משותפים וסער מאבד את הריכוז במהלך שיחה עם תומר על תוכניותיו ליום שאחרי האח הגדול.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-53
פותנה חושפת את דעתה על תומר ותמרה, לאיילה מפריעה הקרבה של סער לדנה ולתמרה ואלין בכלל מוטרדת משיערות החזה של גואל
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 52
יום של הסקת מסקנות וריכולים עבר על הדיירים, כשאף אחד מהם לא חוסך ביקורת. על מה שוחחו ארז ואלירז? לאיזו תובנה הגיע גואל? ועל מה התוודה סער בפני תומר?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 51
יום באווירה הודית עבר על הדייירים. הם רקדו ריקודים הודיים ופתחו את הלב בפני אחרים. על מה התלחששו אלירז ופותנה, מה חושבת איילה על הדרך בה אלירז דיבר עליה ומי הסתבך עם צעדי הריקוד ומי שלט?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 50
כולם בבית עדיין נסערים מההדחה של יוסף. שרה חושבת שלאיילה לא מגיע להשאר, סער וגואל מסתכסכים והבנות מתעסקות בחולצה של איילה.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 49
הדיירים קמו במצב רוח טוב שהמשיך לאורך כל היום. הבנות לבשו בגד ים, שרה השתעשעה כל היום, ויוסף עשה סיכומים. מה זממה דנה, על מה צחקה שרה וכיצד סגר יוסף חשבון עם גואל?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-48
פותנה סובלת מכאבים אחרי הנפילה שחוותה במסיבת הסילבסטר, סער סובל מהנגאובר ואיילה מתלוננת על מחסור בבגדים.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-47
היום האחרון של שנת 2009 מגיע והדיירים עסוקים בעיקר בלבדר את עצמם, לשיר, להמציא משחקים ולנסות להסתדר ביניהם.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 46
אתמול אלירז אמר שהדיירים הביאו בלגן לבית וכנראה שעדנה היא השחקנית הראשית. איזו הצעה מפתיעה הציע גואל לאלירז, כיצד הדיירים הגיבו לחציית הגדר של עדנה וכיצד תומר שבר את הקרח?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 45
הדיירים קיבלו משימה על הגובה, סער סיפר לעדנה ולכולם מדוע הוא רווק, והבנות החדשות מתחילות להתקרב ולהתאחד. על מה ריכלו הילה, דנה ותמרה, מה סיפר סער לדיירים החדשים על ארז ועל מה התלונן יוסף בפני דנה?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 44
הדיירים החדשים העבירו את היום הראשון שלהם בבית. הילה ופותנה רקדו ופיזזו לצלילי שירי הפועל, תומר התקרב לגואל והוא שיתף פעולה, ויוסף סיפר לדנה על התחושות שבבית.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 43
היום התחיל באנרגיות טובות למרות הלא נודע. ארז הציע לאיילה וסער להיות צלע שלישית, יוסף כל היום התרגש מהערב, ושרה שוב נזפה ביוסף. מה העציב את שרה, מה הריח אלירז, וכיצד הגיבו הדיירים לכניסת הדיירים החדשים?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-42
שרה מבטיחה לכתוב ספר על ההתנהגות של האח הגדול, יוסף מקבל עצות מאלירז ואלירז עצמו בכלל מדמיין מה יקרה בבית אם פתאום יתגלה סוד.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-41
ארז מחפש שם לדג, גואל, איילה וסער עושים דיון על גלעד שליט, יוסף מוטרד מנושא מערכות היחסים ושרה בעיקר מוטרדת מענייני קניית פקס.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 40
אנרגיות טובות, אשליות, משימה אחת והרבה רגעי שבירה - היום שעבר על הדיירים. ועוד - מה נמאס על גואל, מה זממה פותנה ומה חושבים דיירי הבית על ארז?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 39
ארז ופותנה נאלצים להתרגל לחייהם המשותפים בצד העני של הבית ומסתבר להם שזה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 38
שרה פתחה את הבוקר מוקדם מבדרך כלל בשביל לצבוע לעצמה את השיער. ארז היה טרוד במשקולות שחסרות לו בבית וסתיו העבירה את השעות שלפני ההדחה במתח נוראי.
האח הגדול: סיכום היום ה - 37
בנצי פרש והדיירים לא מפסיקים לדבר על החיים שבחוץ. אלירז בסרטים על החתונה של אחיו, שרה מבינה מדוע בנצי פרש, וסתיו כבר רואה את קריירת הדוגמנות של אלין.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 36
ארז סיפר לצופים בבית על הלחץ שהרגיש בגלל הריב על התקציב, שרה נהנתה קצת מהנוף הצעיר שבבית, והדיירים מקבלים את הבשורה שבנצי פורש. ועוד - מה חושב גואל על אלין, מדוע לשרה יש יתרון על הדיירים העניים, ומה הרגיש אלירז על פרישתו של בנצי?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-35
יום שבת מגיע והדיירים לא מפסיקים לקטר. ארז מקטר על האוכל המשמין שנאלץ לאכול, גואל על המקלחות, שרה על השיזוף ואלירז על ארז.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 34
דיירי הבית קמו במצב רוח טוב ועם רוח שטות. סער שר שירי אהבה לשרה, בנצי שיחק מחבואים עם המצלמות ודווקא יוסף הפתיע בוידוי חושפני. מדוע הדיירים לא ישנו, למה איילה וגואל צחקו ומה הוידוי המסעיר של יוסף?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 33
הדיירים קמים שבוזים אבל לאט לאט החיוכים מתחילים לחזור. האם איילה נדבקה בחיידק הקונדס של אביב, מי הבוגר האמיתי בבית ומה ביקשה פותנה מארז?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-32
איילה מתגעגעת לאביב, סער רוצה להיות חזאי ובינתיים משימה חדשה של האח הגדול מכניסה לא מעט עניין לבית.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 31
כל היום הדיירים היו מוטרדים. חלקם מהאסימונים שמתבזבזים על היציאות של אביב וחלקם מההדחה שהתרחשה בלילה. איזה שיר המציא אלירז על בנצי, מה חושפת שרה בפני אביב ועל מה חושב גואל כל הזמן?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 30
הדיירים קמו במצב רוח פילוסופי, או שאולי זו האווירה שלפני ההדחה. מה חושבים הדיירים על הסיכוי שלהם לנצח, מה שרה חושבת על המראה של אלירז, ומה עובר על בנצי?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 29
רוח קרב בבית. הביצה של ארז חיממה אותו על גואל, הדיירים העניים התעצבנו על ארז שרק אוכל ולא שוטף כלים, ופותנה קמה עצבנית. למה התעצבנה שרה, מה החליטה פותנה ומה עורר את זעמם של העניים?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-28
ארז פותח את השבת עם מונולוג, גואל מסתלבט על אלין ושרה, כהרגלה, מטיפה מוסר. סיכום יומי
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 26
עוד יום שמח חלף בממלכת העשירים ובשכונות העניים. העשירים צפו בטלוויזיה באפרוחים החדשים שיצאו לעולם, והעניים פידלו במרץ ודאגו שיהיה להם חם. על מה התוודה יוסף לסתיו, איזו פרצה בחוק מצאה שרה, ומדוע אלין נפגעה מארז? היכנסו לדו"ח היומי
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-25
חלוקת הבית לעשירים ועניים מתחילה לחלחל והדיירים מתחילים להתרגל לבישולים, מקלחת שדה והשירותים הכימיים. סיכום היום ה-25
האח הגדול: סיכום היום ה - 24
השהות בבית מתחילה להשפיע על מצב רוחם של הדיירים ואי הוודאות רק מחמירה את המצב. מה מרגיע את אביב, מדוע גואל לא שקט, ומה מציעה שרה לאח הגדול? היכנסו לדו"ח היומי
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 23
אווירת בחירות חגיגית אפיינה את היום שחלף. המועמדים הסתובבו בבית בין הבוחרים עם סטיקרים והבטחות. מה עובר על אלין, מדוע שלושה גברים בבית מדברים על המראה של ארז והאם יש סימן של התקרבות בין סתיו ליוסף? היכנסו לדו"ח היומי
הדו"ח היומי: סיכום היום ה - 22
שרה הפולניה קמה כעוסה וזועפת, ג'י לא מפסיקה לדבר על ההדחה ואביב שר שירי הדחה בבית - כל מה שעבר על הדיירים ביום ההדחה. ועוד - מי ביקר את אלין, מה ג'י חושבת על ההדחה, ומה מתכננים פותנה, גואל ואביב לעשות עם המיליון? היכנסו לדו"ח היומי
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-21
תעלולי הלילה של אביב גורמים לדיירים לנסות להמציא דרכים יצירתיות משלהם להחזיר לו. סער חולם על מפגש עם שמעון פרס ושרה חוגגת יום הולדת
הדו"ח היומי: סיכום היום העשרים
אחרי שהצליחו במשימת הדמעות, האח הגדול צ'יפר את הדיירים במוזיקה ואלכוהול. הדיירים חגגו כל הלילה ובבוקר התחיל בלגן מסוג אחר. על מה איילה התחרטה, מי קם עם הנגאובר, ומה עובר על אלין? הדו"ח היומי
הדו"ח היומי: סיכום היום התשעה עשר
פותנה כועסת על הדיירים שלא עוזרים בעבודות הבית, שרה מתלוננת על השטיחים שלא עושים לה טוב וסער פותח חזית עם אביב. סיכום יומי
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום השמונה עשר
הלחצים מההדחה התחילו להשפיע ודיירי הבית הקפידו לבדר את עצמם ככל האפשר - איזה תעלול תיכננה איילה לאביב, מי מיששה את יוסף, ומדוע ג'י עצבנה את אלין? היכנסו לדו"ח היומי
הדו"ח היומי: ארז וכותונת הפסים
ארז קם עם פרץ יצירתיות ועל הבוקר התחיל לשגע את הדיירים בשלל רעיונות טובים ומוטרפים. מדוע סתיו כעסה על פותנה, כיצד סער איבד את הגבריות שלו, ועל מה התלחששו גואל ואיילה? הדו"ח היומי
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום החמישה עשר
מעיין ומוטי חשים את השקט שלפני הסערה, ארז מייעץ לסתיו ואלירז בכלל מפתח לו קריירה חלופית. הסיכום היומי
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום הארבעה עשר
סער וגואל מגיעים למסקנות לגבי עצמם, לשרה מתחשק לעשות טיול ביער ואביב לא מפסיק להפתיע עם שירי ראפ. הסיכום היומי
הדוח היומי: כל מה שקרה ביום השלושה עשר
בבית צוינו שני אירועים - יום חגה של פותנה ויום הולדתה של ג'י. כל אחת מהן התפנקה באדיבות האח הגדול - פותנה בכנאפה וג'י בברכה משון, הבן שלה. ממה נפגעה איילה, מה הוציא את סער מדעתו וכיצד חגגו לג'י יומולדת? סיכום היום שעבר
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום השנים עשר
יום נוסף חלף בבית והפעם, כפי שבישר יוסף מראש, יש אנרגיות טובות. מה חלם אביב על איילה, מה איבד יוסף וכיצד השפיעה המשימה על גברברי הבית? היכנסו לדו"ח היומי
הדו"ח היומי: מה קרה ביום האחד עשר
כיצד הכאיבה איילה לסער? מיהו הגבר המושלם בעיני מעיין ומה בנצי ייעץ למוטי? הסיכום היומי מבית האח הגדול
הדו"ח היומי: סיכום היום העשירי
למה ג'י התעצבנה? מה מעיק על מוטי ולמי דלית תתגעגע? סיכום היום העשירי
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום התשיעי
דיירי הבית קמו ליום חדש עם שתי ידיעות מפתיעות - מעיין ומוטי הם בעל ואישה, ורובם מועמדים להדחה. מדוע נשברה אלין בלילה, אילו שלטים כותבת מעיין למוטי, ומה הלחיץ את ג'י?
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום השמיני
ביום שחלף הדיירים הוטרדו משני דברים - תפעול הבית ומעיין. ממה חושש גואל, מה הוחלט על ניקיון הבית וכיצד הגיבו הדיירים ל"יציאה מהארון" של מוטי ומעיין בתום התוכנית? כל מה שקרה
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום השביעי
מי מפנק את איילה? מה הסיפור של סער, גואל וג'י ומי הבחורה שסרבה לאביב?
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום השישי
כיצד בנצי יחסוך בסיגריות? מה הצחיק את איילה ואל מי שרה מדברת? סיכום היום השישי בבית האח הגדול
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום החמישי
יוסף חשף בפני גואל מה הוא חושב על הדיירים, מעיין חטפה את הג'ננה על אחת הדיירות, וזו לא הייתה אלין ועל אביב עובר משהו מוזר. כל מה שקרה ביום החמישי
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום הרביעי
מה סיפר גואל ליוסף? לאיזו אבחנה הגיעה דלית? מה עושה פותנה עם איילה? הסיכום היומי מבית האח הגדול
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום השלישי
משימת המשולש הרומנטי שוברת את אלין, גואל לא מצליח לישון כי שרה צוחקת בקול רם ובנצי נוחר, הדיירים נכנסים בפעם הראשונה לבריכה ושרה קיבלה חסינות. סיכום היום השלישי
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום השני
אביב הקונדסון ממשיך לשגע את הבית, משימת המשולש הרומנטי מקשה על כל הדיירים, והדיירים מבדרים אחד את השני במלחמת כריות ובמשחק מחבואים. סיכום היום השני
הדו"ח היומי: כל מה שקרה ביום הראשון
ערב הפתיחה של העונה היה חגיגי ומרגש ועכשיו הגיע הזמן לראות מה קרה בתוך הבית בזמן שצפינו בתוכנית. מה פספסנו מהפגישה של שרה ואביב, כיצד הגיבה פותנה כשאלין ומוטי סיפרו לה שהם זוג, ולמה יוסף הרגיש כמו רוקי? סיכום היום הראשון


צפייה ישירה: עונה 3, עונה 4, עונה 5, עונה 6, VIP 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il