שתף קטע נבחר

אסף גרניט ישתתף בריאליטי הבישול של רשת

זכיינית ערוץ 2 פרסמה את שמות השפים שישמשו כמנטורים בתחרות הבישול "משחקי השף". בנוסף לגרניט ישתתפו בתוכנית מאיר אדוני ומושיק רוט

התחרות בין "אקס פקטור" ל"כוכב הבא" רק החלה, ובזכיינית ערוץ 2 רשת, מוכנים לקרב הבא - הקרב על תוכניות הבישול. היום (ב') נודע באופן רשמי כי שלושת השפים מאיר אדוני, אסף גרניט ומושיק רוט יהיו המנטורים בתוכנית "משחקי השף", ויתנו קונטרה לארבעת שופטי "מאסטר שף" - מיכל אנסקי, חיים כהן, יונתן רושפלד ואייל שני.

 

התוכנית, שבשמה הראשון נקראה "מנטור שף", היא פורמט מקורי של הזכיינית יחד עם חברת המדיה ITV, שבמסגרתו יתמודדו המשתתפים במשימות בישול, והשפים ישפטו על פי טעימה עיוורת - כלומר מבלי לדעת מי הכין את המנה.

מאיר אדוני. השפים יטעמו בלי לדעת מי הכין את המנה (צילום: דן ארז) (צילום: דן ארז)
מאיר אדוני. השפים יטעמו בלי לדעת מי הכין את המנה(צילום: דן ארז)
 

השפים שנבחרו נחשבים למוכרים בברנז'ת המסעדות: מאיר אדוני, הבעלים של מסעדת כתית בתל אביב שעל הצטרפותו לתוכנית דווח ב-ynet, אסף גרניט, הבעלים של מסעדת מחניודה בירושלים, ומושיק רוט, השף שהובא במיוחד מהולנד לתוכנית - הישראלי היחיד שמחזיק במסעדה שזכתה בשני כוכבי מישלן.

 

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של רשת, מסר: "'משחקי השף' הוא פורמט טלוויזיוני חדשני. אנו נרגשים לצאת לדרך עם פורמט מקורי שלנו ועם שלושת השפים אשר יעניקו לצופה חוויה טלוויזיונית וקולינרית יוצאת דופן".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יהב יעקב
אסף גרניט. אייל שני, מאחוריך
צילום: יהב יעקב
לאתר ההטבות
מומלצים