שתף קטע נבחר

העונה החמה 2011: כל מה שתראו הקיץ בטלוויזיה

יצפאן וכדורי ענק בערוץ 10, גידי גוב חוזר לחיים ושעשועון פסיכי בערוץ 2, תוכנית אופנה בערוץ 1, דרמות שוות ב-HOT וג'קאסס ישראלי ב-yes. עונת המלפפונים מעולם לא נראתה סקסית כל כך

ערוץ 10 ערוץ 2 - רשת ערוץ 2 - קשת ערוץ 1 
HOT YES 
העונה החמה כבר נותנת את קרניה וערוצי הטלוויזיה נערכים ללוחות שידורים שאמורים לצנן לכם את הקיץ. את המסך יכבשו בעונה הקרובה שעשועונים, סדרות קומיות וכרגיל - תוכניות ריאליטי שכבר הפכו להיות אורחות קבועות בסלון שלנו, בלי קשר למזג האוויר.

 

ערוץ 10

אחרי שנה של שידורים בניוטרל עם לוח דוקומנטרי בהשקעה מינימלית, השנה אפשר לומר שערוץ 10 נותן פול גז. לוח הקיץ של 10 יהיה התחרות הקשה ביותר שהציב הערוץ מול הזכייניות האחרות עד היום, עם לוח שידורים צבעוני במיוחד. את הניצנים שלו אפשר לראות כבר עכשיו על המסך עם "הישרדות", "טריני וסוזנה" והשעשעון "לעוף על המיליון".

 

וויפאאוט

שעשעון אקסטרימי במיוחד שצפוי לעלות בסוף מאי, בו 16 משתתפים צריכים לעבור מסלול מכשולים מאתגר אם הם רוצים להרוויח 50 אלף שקל.


"Wipeout". אתם לא רוצים להחמיץ את זה

 

הרבה מים, זיעה ואגרופים לפנים יהיו שם, והכל בניצוחם של טל ברמן ואביעד קיסוס, שיעבירו ביקורת כואבת יותר ממה שהמתמודדים חטפו על המסלול. דנה גרוצקי בתפקיד כתבת השטח. מילה שלנו - אתם לא רוצים להחמיץ את זה.

 

TLV: עושים את תל-אביב

הפקה משותפת ל-HOT בידור ישראלי וערוץ 10. אחרי פניני החוכמה שסיפקה טל נוי ("הו דה פאק איז נטע זר") בעונה הראשונה, אנחנו מחכים לארבעת הצעירים החדשים שיינסו לכבוש את הביצה התל אביבית. לשם הגילוי הנאות, אחד מהם - עומר בר ינסה את מזלו כאן ב-ynet. יצליח לו? בחודש יולי תדעו את התשובה

 

יצפאן ואשכנזי

אמנם זו לא שמה של התוכנית, אבל השם של אלי יצפאן כבר מצביע על כך שערוץ 10 מכוון גם לתחום הבידורי. תוכנית בידור חדשה שתכלול מערכונים וחיקויים בהובלת שני השחקנים, תנסה לתת את התשובה ל"ארץ נהדרת" בגרסה פרועה. עוד יקחו חלק: נתי קלוגר, דני גבע ועוד. העליה מתוכננת כבר לתחילת החודש הבא.

 

אלבום החתונות

עוד משחק טלוויזיה בהנחיית טל ברמן ואביעד קיסוס, כי חוזה טאלנט צריך לנצל. חתן וכלה ביום חתונתם מחליפים את צילומי אלבום החתונה המסורתיים במשחק ריאליטי שנמשך עד רגע לפני החופה, ובו יוכלו לזכות בכיסוי כל הוצאות החתונה. אם הם זכו או לא? הם ידעו רק בחתונה עצמה. עליה משוערת באוגוסט.

 

עוד בקנה: תוכנית בידור חדשה למוני מושונוב בהשתתפות יעל שרוני ויוסי מרשק, עונה שלישית לתוכנית המערכונים "כאן גרים בכיף" וריאליטי חדש שיישלב בין "האח הגדול" ל"הרווק" וישודר חי 24/7.

 

חזור למעלה
ערוץ 2 - רשת
רגע לפני חזרתה לארבעה ימי שידור, והיערכות למלחמה נוספת בערוץ 10, רשת תאוורר את המותגים המוכרים שלה ותעשה שימוש בשני פורמטים חדשים שרכשה בשנה האחרונה. אה כן, ויש גם דרמה קומית שמחזירה את גידי גוב למסך.

 

101 דרכים לעוף משעשועון 

התשובה לוויפאאוט של ערוץ 10. עפר שכטר טס עד לארגנטינה כדי לשחק טריוויה עם מתמודדים שמוכנים לסכן את החיים שלהם במידה והם לא יענו נכונה. אז כמה דרכים יש לעוף משעשעון במידה ולא ענית נכון? בעגלת סופרמרקט, בקפיצת באנג'י או סתם להשתגר מתוך טיל. אין כמו לראות אחרים סובלים. במיוחד בחודש יוני החם.

 

תקועים בשעשועון

פורמט שנרכש על ידי רשת בשנה האחרונה מידי "אנדמול", שלרוב עובדת דווקא עם קשת. שילוב של "האח הגדול" עם שעשעון טריוויה.


"תקועים בשעשועון". כך זה ייראה, בערך

 

חמישה מתמודדים נסגרים באולפן אחד למשך 24 שעות, כאשר הדרך היחידה שלהם לצאת משם היא לנצח את המתמודדים האחרים. תאריך עליה עדיין אין, אך ההכנות כבר החלו. הצילומים ייערכו בנווה אילן.

 

השנים הכי יפות 

קומדיה שמתחילה עם מעצרה של אחת מעובדות בית ספר החשודה בגניבה. לאחר המעצר היא מגוללת את כל מה שקרה בבית הספר מיום הלימודים הראשון ועד למעצרה. גידי גוב צפוי לגלם את מנהל בית הספר, שנפטר אך השאיר אחריו קלטות וידאו שמנחות את המנהלת החדשה כיצד להתנהל.


"השנים הכי יפות". המנהל השאיר קלטת (צילום: ינאי יחיאל)

 

עוד משתתפים: אורנה בנאי, קרן מור, שלומי קוריאט ואורי גוטליב. את הסיטקום כתבו דורון צור וירון ניסקי, יוצרי "מ.ק 22".

החיים זה לא הכל 

זו הפעם האחרונה בסדרת הכתבות הזו, ששמה של הסדרה יתנוסס. עונה אחרונה לסיטקום הכי ארוך בארץ. קושניר, וקסמן, אלתרמן ולבנטל חוזרים לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב. בשנה הבאה כבר יקראו לזה "כולם אוהבים את ריימונד". החל מ-15 במאי.

 

עוד בקנה: עונה שישית ל"צחוק מעבודה", עונה שלישית לתוכנית הסאטירה "מצב האומה"' רצועת סרטי דוקו וכמובן תחקירי 360, אימונים של אלון גל ושאר ירקות.

 

חזור למעלה
ערוץ 2 - קשת

גם בקיץ 2011 תעשה הזכיינית את מה שהיא יודעת הכי טוב, עם שלל תוכניות ריאליטי. את הסנונית הראשונה, "כוכב נולד", שתימשך עד תחילת יולי, כבר אפשר לראות על המסך וממוצאי שבת הקרובה גם שלישיית "מה קשור" עם "עם סגולה".

 

מאסטר שף 

עונה שניה לראיליטי שהצליח להפתיע גם את בכירי התעשייה, שכבר חשבו שראו הכל. במשך חודשיים החל מיולי יבשלו לכם בשלנים חובבים את מיטב המתכונים שלהם שלימים יהפכו לספר.


"מאסטר שף". עונה שניה (צילום: ערוץ 2)

 

בקרוב: אהבה 

גרסה משודרגת של מה שמככב בימים אלה על המסך. קשת עוד לא חשפה בדיוק איך זה ייראה, אבל הפעם מדובר גם ברווקים. דורון צברי צפוי לביים ואסי עזר צפוי להנחות.

 

אל תפיל את המיליון 

ארז טל יחזור עם עונה שנייה לשעשועון שייאלץ להתמודד עם שלל תוכניות נושאות פרסים בערוצים השונים. את הפרומו לתוכנית כבר ראיתם ב"אח הגדול". הדבר האמיתי צפוי לקרות אחרי פסח.

 

אליפות ישראל בדקה 

עידו רוזנבלום יוצא מהמונית ונכנס לאולפן עם שעשעון חדש שבעולם קוראים לו "Minute To Win It". זוגות שונים מתמודדים בעשרה משחקים אתגריים, כשלביצוע כל אחד מהם תוקצב דקה אחת בלבד. מי שיצליח בכל עשרת השלבים יזכה במיליון שקלים. כנראה שאי איפשר לעשות את זה. התוכנית תעלה בשבועות הקרובים.

 

חזור למעלה
ערוץ 1

הרבה חידושים והפתעות לא תמצאו כאן, אבל לזכותם ייאמר שהם מתאמצים. את העונה החמה הם כבר פתחו עם תוכנית האירוח של ניסים גרמה ותוכנית השירה בציבור של עינת שרוף, ואפילו עובדים שם על ריאליטי.

 

צו האופנה

התשובה של רשות השידור לטריני וסוזנה. קרן מור מתעסקת בהתפתחות ההיסטורית של האופנה הישראלית. אז איך נראתה האופנה בשנות ה-70? אחרי פסח תדעו את התשובה.

 

הארכילאולוג העירום

מיני סדרה המבוססת על הסדרה ששודרה בערוץ 8. שמחה יעקובוביץ' יוצא למסע חצוף אל הארכיאולוגיה של הסודות היהודיים של הנצרות. אם ירצו הטכנאים בחודש יולי על המסך.

 

עוד בקנה: דוקו-ריאליטי בשם "בואו לאכול איתי" המבוסס על הפורמט הבריטי "Come Dine With Me". בכל שבוע יתחרו חמישה מתמודדים על תפקיד המארח הטוב ביותר, כאשר בכל יום יארח אחד המשתתפים את שאר חברי הקבוצה לארוחה. הם כבר ידרגו רמת האירוח, האוכל והסגנון.

 

חזור למעלה
HOT

בנוסף לסדרות הרכש המצוינות שכוללות את העונה השלישית של "האחות ג'קי", העונה השביעית של "האוס", העונה השניה "יומני הערפד" והעונה האחרונה של "הצילו", הוט תעלה הפקות מקור ותוכניות בידור בערוצי הנישה.

 

הילדים של ראש הממשלה 

הסדרה המדוברת של שחר מגן ונועה רוטמן, נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, שתעקוב אחר משפחתו של ראש הממשלה, שאול אגמון, בשנה הראשונה לכהונתו.

 

רמי היוברגר בתפקיד ראש הממשלה, מיכאלה עשת בתפקיד הגברת הראשונה ואלונה טל וליבי בירן על תקן הילדים. שערי משכן ראש הממשלה צפויים להיפתח לקראת סוף יולי.

 

יחפים 

דרמה המתרחשת באחד הקיבוצים בארץ, ומספרת את סיפורו דרך שלושה דורות של סבא, אבא ובן. עפר שכטר, אוהד קנולר ומוקי בתפקידים הראשיים, כשלצדם מארינה מקסימליאן בלומין, ורד פלדמן וקרן ברגר. העליה לקיבוץ בסביבות יולי.

 

חצויה 3 

דרמת הערפדים הפופולארית חזורת לעונה שלישית עם יון תומרקין, עמית פרקש, אבי קורניק ומאיה שואף הנושכים. כדי שהילדים יוכלו לישון היא תעלה בחופש הגדול ב-HOT VOD Young.

 

הפרוייקט הירוק 

סדרת מערכונים קבועים, כאשר לכל אחד תודבק סיטואציה אקטואלית או דמיונית שונה ומשונה, שתשלב בין אנימציות לשחקנים. פרי יצירתו של אייל B בהשתתפות עידו מוסרי, יניב פולישוק, מיכל גבריאלוב, קובי מימון וארסותו קרן שניוק.בקיץ הקרוב בהוט קומדי סנטרל.

 

האוניברסיטה 

האקדמיה המצחיקה ביותר על המסך בהנחיית קובי מימון, שמסתמן ככוכב של הוט קומדי סנטרל. בכל תוכנית יגיש מימון "מערך שיעורים" כשלכל שיעור יהיה מרצה ואופי משלו. בין המרצים: שגיב פרידמן, יונתן ברק והראפר לוקאץ'. אל תצפו לתעודת בגרות.

 

עוד בקנה: עונה חדשה ל"שיחת נפש" ב-HOT בידור ישראלי, TLV בשיתוף ערוץ 10, עונה חדשה ל"סאות'פארק" ועונה שניה ל"טוש מחובר".

 

חזור למעלה
YES

אחרי חורף קצת רדום, נראה שהקיץ הולך להיות מבטיח. ארבע הפקות מקור מסקרנות ועוד המון רכש. אם הגעתם עד לפה ועדיין לא מצאתם מה לראות - אל דאגה - גם הדוקו מתחדש.

 

אורים ותומים 

הסדרה שמחזירה את יהורם גאון למסך. סדרת דרמה אפלה המתרחשת בישיבה התיכונית הדמיונית הר-צור. ישיבה אליטיסטית ותובענית ששמה לעצמה למטרה לגדל את הדור הבא של תלמידי החכמים בציונות הדתית. עד שמגיע המוות שהופך את הכל.


"אורים ותומים". יהורם גאון משמאל, מזהים? (צילום: יוסי צבקר)

 

בנוסף ליהורם גאון ישתתפו גם דני גבע, צחי גראד, תום אבני ואור בן-מלך. תעלה לשידור באמצע מאי.

 

חי ב-LA LA לנד 

חמישה זמרים ים-תיכוניים יוצאים לכבוש את העולם הגדול ונוחתים בהוליווד. טורי ספלינג תקפוץ לבקר, אביהו שבת יככב ב"היפים והאמיצים" וזהבה בן ואתי לוי ישלימו. גם דודו אהרון, אלון דה לוקו וג'ולייטה יככבו. אחד מהם גם יזכה בחוזה הקלטות והפצה עם אחת מחברות התקליטים הגדולות בעולם. חמסה חמסה חמסה - בקיץ הקרוב.


"חי ב-LA LA לנד". טורי ספלינג תקפוץ (צילום: HC Van Urfalian)

 

4X

הג'קאסס הישראלים. ארבעה נתנייתים מנצלים את הבמה שניתנה להם ויוצאים לעשות את הדברים הכי מופרעים שעוברים להם בראש. היינו על הסט - זה באמת הולך להיות פסיכי. פרקים באורך של כעשר דקות כל אחד, בתחילת חודש יולי.

 

אנשי החוק 

עונה שניה המתעדת את פעילת המשטרה. בעונה החדשה המעקב יתמקד בפעילות המשטרה במהלך חודשי הקיץ, ומתוך כך תאופיין עונה זו באלימות בני נוער, מקומות בילוי וחופי הים. בקיץ הקרוב על המסך.

 

ההורים שלי 

ארבעה סרטים תיעודיים שיצרו ארבעה במאים, שצילמו את מערכת היחסים האינטימית של ההורים שלהם בצורה חושפנית משהו.

אחד מהם הוא ג'ייסון דנינו-הולט. yes דוקו ביולי.

 

העיתונאים 

סדרה מקורית חדשה בת ששה פרקים המציצה אל מאחורי הקלעים של עולם העיתונות המודפסת, תחום שכבר הוספד לא פעם בשנים האחרונות. החל מיוני.

 

עוד בקנה: שוות בקליבלנד - הקומדיה החדשה והמדוברת עם בטי וויט, "קוראים לי פיץ" דרמה קומית בכיכובו של ג'ייסון פריסטלי (כן, ההוא מבוורלי הילס) ו"האשה הטובה 2" עם ג'וליאנה מרגוליס. כולן יעלו מיוני ואל תוך הקיץ.

 

אז לאיזו תוכנית אתם מחכים בקיץ הקרוב?

 

חזור למעלה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עפר שכטר. רשת
צילום: עידו סמיוני
צילום: ענת מוסברג
עומר בר. HOT
צילום: ענת מוסברג
עם סגולה. קשת
צילום: ערוץ 2
קרן מור. ערוץ 1
צילום: רותם מלנקי
קיסוס וברמן. ערוץ 10
4X. ב-yes
צילום: גיא אדיר
לאתר ההטבות
מומלצים