עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו אהבה ומיניות


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)

תגיות: Yes דוקו



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
אהבה בעתות מלחמה
סיפור אהבה בין ישראלית לפלסטינאי, האם אפשרי?
מכורים לאהבה
דרך סיפוריהם הפרטיים של מכורים לאהבה, נגלה את טבעה של "לקות" זו. נפגוש את המכורים בשלבים שונים של ההתמכרות, עם פציינטים אחרים ועם מטפלים בכירים, כאשר המרדף אחר האהבה הולך רחוק מידי. בימוי: פמיל רוז גרונייר. דנמרק, 2011
אנחנו היינו כאן
שבוע הגאווה. הסרט התיעודי הראשון שמביא מבט מעמיק ומעורר מחשבה על הגעת האיידס לסן-פרנסיסקו. זהו מסמך מאלף ומרגש שבוחן כיצד תושבי העיר הושפעו ע"י המגיפה ההרסנית ומה היתה דרכם להתמודד עימה. בימוי: דיוויד וויסמן. 2011.
אהבה וכו'
חקירה משעשעת ושנונה של שלבי האהבה האוניברסליים, דרך חמישה סיפורים אחריהם עקב יוצר הסרט במשך שנה. צעיר, זקן, גיי, סטרייט – כולם חוו אהבה, ואת האושר והתסכול הנלווים לה. בימוי: בימוי: ג'יל אנדרסביץ'. ארה"ב, 2010.
הא-מיניים: הקמתה של תנועה
סיפורה של קהילה של אנשים שמגדירים עצמם כא-מיניים ונמצאים בעיצומה של הקמת תנועה חברתית ודינאמית שזהו טבעה. באמצעות "הרשת החברתית הא-סקסואלית לחינוך ולנראות" הא-מיניים מפלסים דרכם אל המיינסטרים.
קסם ערבי
ברברה וולי היתה ידועה שנים בגין דעותיה הפמיניסטיות. עת פרישתה מהאקדמיה לאמנויות בזלצבורג, החיים שלה קיבלו תפנית דרסטית. במהלך חופשה בתימן, היא התאהבה בנהג והפכה לאשתו השנייה, על כל המשתמע מכך בחברה המוסלמית.
זה הוא או היא?
גראהם הוא גבר אשר גדל כאאוטסיידר בעיירה קטנה. הוא תמיד הרגיש כאשה. הפתרון - להפוך עצמו ל"אשלי". גרהאם מוצא עצמו בקונפליקט מתמיד לגבי התהליך אותו החל משום הפחד שיוגדר כחריג, כשכל חלומו הוא להיות נורמאלי.
המורמונים נגד ההומואים
כתב אישום חריף כנגד המעורבות של הכנסייה המורמונית בקידום ובהעברת הצעה מס' 8 בקליפורניה, ובקמפיין הממומן היטב והסודי שלה, שנמשך זה עשרות שנים, נגד זכויות האדם של הלהט"בים.
שוטרים גאים
לפני 25 שנה, מצעד הגאווה בטורנטו, היה למעשה מחאה כנגד פשיטות השוטרים על מקומות של גייז. ב-2005, מפקד משטרת טורנטו, יצא מהארון וצעד במצעד הגאווה. הסרט מביא את סיפורם של שוטרים בארון ומחוצה לו.
אהבה מתורגמת
דייטינג בעידן המודרני יכול להיות כאב ראש אמיתי. הצטרפו למסע עם "אנסטסיה דייטינג טורס": עשרה גברים נחושים למצוא בת-זוג במהלך מסעם לאוקראינה. יש להם עשרה ימים ואינספור הזדמנויות לפגוש את האשה הנכונה (או ליפול בפח)...
וידויו של נער כנסייה
חזוס היה נער כנסייה בן 11, כשכומר ניצל אותו מינית. אמו של חזוס, קתולית אדוקה, שקיוותה שבנה ייהפך לכומר, השאירה אותו בכנסייה וההתעללות נמשכה שנים. לאחר שנים, יצא חזוס ומתעמת עם הכומר כדי להביא לידיעת העולם את שאירע.
לשרוד את היטלר: סיפור אהבה
יוטה הצעירה מצטרפת להתנגדות הגרמנית לנאצים ופוגשת את הלמוט, חייל פצוע.השניים הופכים לנאהבים, ועד מהרה מצטרפים לתכנית להתנקש בהיטלר. האם המזל והאהבה יאירו אליהם פנים ויצליחו לשרוד ולהערים על שלטון האימה הנאצי?
המדריך לדייטינג באינטרנט
עם למעלה מ-16 אלף איש בבריטניה שפותחים פרופיל חדש באתרי היכרויות מידי יום ביומו, ברור שהתפיסות לגבי נושא האון-ליין דייטינג שנחשב פעם לטאבו - השתנו מן היסוד. הבמאית סו בורן, יוצאת לבדוק את התופעה המתעצמת.
כלות בהזמנה נחשפות
כמו כלות רבות מתאילנד, הגיעה נוק לאנגליה בציפייה לפגוש את נסיך חלומותיה. במקום זה, מצאה עצמה נשואה לבעל מכה ומכור לסקס. כמהגרת אין באפשרותה לפנות לרשויות, כך שמצבה לא צפוי להשתפר. סרט מרתק, החוקר את עולם הכלות בהזמנה.
הקוד המגדרי
על האידיאל המגדרי ויחסי הכוחות בין המינים בפירוט ויזואלי מרשים, חוקר הסרט את הטענה של גופמן, שאידאלים מגדריים הם תוצאה של תרבות שהשתרשה, תוך חשיפת דפוסים גבריים ונשיים, ומספק מבט צלול אל נושא הזהות המגדרית ויחסי הכוחות. בימוי: סאת ג'אלי. קנדה, 2010
אידי ותיאה: אירוסין ארוכים מאוד
סיפורן של הלסביות הניו יורקיות אחרי 42 שנה, זוג הלסביות הניו-יורקי הססגוני סופסוף מתחתנות. תוך שימוש בקטעי ארכיון וראיונות מבדרים ועמוקים עם 2 נשים מדהימות, מובא סיפור אהבה מרגש של זוג שחיכה חיים שלמים כדי לומר "I Do". בימוי: ס. מוסקה, ג. אולפסדוטיר. 2009


צפייה ישירה: דוקו משפחה, דוקוסקס, דוקו גוף ונפש, דוקו פוליטיקה עולמית, דוקו שוק'ס, דוקו ירוק, דוקו תרבות, דת והיסטוריה, דוקו ישראלי,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il