עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עובדה

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עובדה

עובדה   - עובדה 2012


"עובדה" היא תוכנית תחקירים אקטואלית, בהנחייתה של אילנה דיין ובבימויו של גלעד טוקטלי, המשודרת בערוץ 2.

התוכנית היא הוותיקה ביותר בערוץ 2. במסגרתה משודרות כתבות תחקיר, כתבות דיוקן וחשיפות שונות של תופעות חברתיות ישראליות, הונאות ושחיתויות ותחקירי אקטואליה.

תגיות: אילנה דיין, גלעד טוקטלי, רוני קובן, יגאל מוסקו, בן שני, עמרי אסנהיים, איתי אנגל, עובדה



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 24
שנה בדיוק לאחר חיסולו של אוסמה בן-לאדן, בבית הלבן פותחים את הדלתות ומספרים כיצד נולד המבצע ההיסטורי. מאחורי הקלעים של חיסול בן לאדן - החלק השני
פרק 23
שנה בדיוק לאחר חיסולו של אוסמה בן-לאדן, בבית הלבן פותחים את הדלתות ומספרים כיצד נולד המבצע ההיסטורי. מאחורי הקלעים של חיסול בן לאדן - החלק הראשון
פרק 22
כתב עובדה ששירת ביחידת 669 חוזר למראות הקשים, ללוחמים שניצלו ולהורים השכולים. הסרט המלא הערב בעובדה
פרק 21
בפעם הראשונה מאז הרצח, מכניסים בני משפחת מעוז עיתונאי לתוך הבית, מנסים להבין איך דווקא במשפחה שלהם גדל אולי אחד הרוצחים האכזריים ביותר שידענו
פרק 20
שירה חצרוני הגיעה לבית החולים סורוקה, ילדה תאומים בניתוח קיסרי, אושפזה ולבסוף שוחררה עם נזק מוחי קשה ושני הקרבות שמנהל גזי קפלן, מנכ"ל אסם היוצא
פרק 19
בדואים חוטפים גברים במדבר סיני, אונסים את הנשים, מוכרים את האיברים של הגברים ואז שולחים אנשים שעובדים איתם לתל אביב, כדי לגבות כופר מקרובי המשפחה שלהם. זה נשמע כמו זוועה מעולם אחר אבל זה קורה כאן, מתחת לאף. כתבתם של איתי אנגל ואפרת לכטר
פרק 18
רב ומנהל חשוד שתקף מינית צעירות בסמינר, בהן תלמידות שלו. הרב, איש מוכר ומקושר , מכחיש את החשדות נגדו. מערכת עובדה יוצאת לבדוק איך קרה שמערכת שלמה, פעלה כמעט שנתיים כדי לקבור את החשדות ואיך גררו למהלך הטיוח אפילו את חצרו של הרב עובדיה יוסף?
פרק 17
איתי אנגל במפגש מרתק עם פליטים סורים בירדן
פרק 16
השר לשעבר, שהורשע בקבלת שוחד והשתחרר לאחר שנתיים וחצי בכלא, מספר בראיון ראשון הערב ב"עובדה", על החיים מאחורי הסורגים ועל מה שעובר על שותפו לתא - האנס המורשע משה קצב.
פרק 15
החלק השני במסע בעקבות שבתאי קלמנוביץ' מגיע למוסקבה: כיצד עשה שם המרגל המשוחרר את הונו ובחסות מי? איך נראו השניות האחרונות בחייו? ומה קורה כשמנסים לפענח את הסיבות להירצחו?
פרק 14
מצד אחד מדובר באיש שבגד, מרגל שהותיר אחריו אנשים זועמים בכל מקום, נדהמים מעוצמת הפניית הגב מצדו. מצד שני, אי אפשר היה להתעלם מכמות האנשים שהוקסמה ממנו, מכמות האנשים ששבתאי קלמנוביץ' הגשים להם חלומות.
פרק 13
סיפורה המרגש והמצמרר של זמרת ישראלית שנפצעה קשה בתאונה ביפן. קרובי משפחתה נאבקים מאז התאונה באביה שנכנס לתמונה אחרי שעזב אותה כשהיתה תינוקת. המאבק הזה מתרחש כשהצעירה לימור שרוני שרויה במצב אנוש בבית חולים בטוקיו.
פרק 12
"אנחנו המקף בין ההון לשלטון": המצלמה הנסתרת מראה את מה שחברי הכנסת והלוביסטים לא רוצים שנדע. לובינג - שמענו, קראנו, אבל לא ראינו איך זה עובד באמת. עד כמה רחוק זה מגיע, כמה זה עלול להיות מסוכן.
פרק 11
הרב מוטי אלון
פרק 10
מסע בעקבות הדורסים של לי זיתוני
פרק 9
במהלך חקירת פרשת מסמך הרפז העיד הרמטכ"ל לשעבר שלוש פעמים. עובדה חושפת את העדויות שמסר - איך ניסה להרחיק את עצמו מבועז הרפז. הסיפור המלא.
פרק 8
"אני עובר ומצלם באותן מדינות שהפילו את המשטר ורואה מהפכה אחת שלמרות כל הקשיים היא סיפור הצלחה, מהפכה אחרת שמסתמנת כרגע כקטסטרופה מוחלטת ומבין שאף פרשן ואף מומחה לא באמת יכולים לנתח לאן זה הולך. כי זה רחוב. ואנשים. וזה יותר גדול מכל ניתוח מלומד." איתי אנגל בכתבה על המסע שלו בעקבות המהפכה.
פרק 7
הרב פינטו
פרק 6
במאי 1994 יצאו 82 לוחמים של סיירת מטכ"ל ללבנון, כדי להביא לישראל את מי שהחזיק ברון ארד עד להיעלמו: מוסטפא דיראני. המטרה: להבין באמצעותו מה קרה לנווט השבוי. דיראני טען בבית המשפט שחוקריו אנסו אותו. הערב נחשוף בעובדה: מה באמת קרה בחדרי החקירה.
פרק 5
הנה סיפור על אמא ובת שנאלצות לצלול ביחד לתוך קרביו של הגיהינום. אל המחלה שאנחנו עדיין פוחדים להגיד את שמה. אמא ובת שמוצאות את עצמן שוב ושוב מול התהום, ושוב ושוב הן משלבות ידיים וממשיכות ללכת, עד הנפילה הבאה. סיפורן של אם וביתה שחלו בו-זמנית במחלת הסרטן.
פרק 4
בראיון ראשון לאחר פרישתו מראשות המוסד, מדבר מאיר דגן עם אילנה דיין על הכל ומסביר למה לא ייתן שישתיקו אותו. הוא מתריע מפני היום שאחרי תקיפה ישראלית באיראן, מתייחס להנהגה הנוכחית, לאפשרות שייכנס בעצמו לפוליטיקה ומספר על מבצעים נועזים שהוביל וגם על זכרונות שלא עוזבים.
פרק 3
גלעד שרון משחזר את הלילה הגורלי בו התמוטט אביו, מצבו כיום וחושף בפנינו את הסודות מהארכיון הפרטי בחוות השקמים, שם שמורים כל הפנקסים והפתקים מתקופתו בצבא ובראשות הממשלה.
פרק 2
מי לא מכיר את הטייקון הישראלי לב לבייב, הבעלים של "אפריקה ישראל", המיליארדר שבשנים האחרונות רכש עוד ועוד אחזקות ונכסים. אבל כמעט ולא ידוע דבר על החברות הפרטיות שלו – חברות היהלומים. הן פרטיות ולא מחויבות לתת דין וחשבון לאף אחד, וכפי שמקובל כל כך בענף היהלומים, הכל שם מתנהל בשקט, מאחורי הווילון. התכנית "עובדה" חושפת את כל מה שהטייקון ניסה להסתיר.
פרק 1
"אני עוד אחזור. שנה? שנתיים? לעולם ושוב לעולם לא אעזוב אתכם שנית". 25 שנה אחרי שנפל בשבי, ייחשף בתכנית פתיחת העונה של "עובדה" ביום חמישי תיעוד נדיר, שלא פורסם מעולם, של היומן שכתב רון ארד בשבועות הראשונים שלו בלבנון.
עובדה בשטח
ספיישל לקראת העונה החדשה: אילנה דיין יצאה לפגוש את צופי עובדה בבאר שבע והפצירה בהם לשאול את השאלות הקשות ביותר - כמו שהיא הייתה עושה למרואיינים שלה. במסגרת המפגש סיפרה על סיכונים בהם נתקלה בזמן העבודה על התכנית לאורך השנים ובעונה החדשה.


צפייה ישירה: עובדה 2010, עובדה 2011, עובדה 2013, עובדה 2014, עובדה 2015,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il