עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

כלב חשאי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > כלב חשאי

כלב חשאי   - עונה 1


בשילוב בין הצ'יף (פרעוש מנוסה וקשוח), קיטי קאטסוול (מבוקשת פרפקציוניסטית) וקסוויק (גאון משוכלל), חבורת "טורבו אוכפי חוק פרוותיים", הידועה בשם ט.א.ף, היא יחידה סודית חלקלקה שמכסחת פושעים בעיירה פטרופוליס. כל זה קורה לפחות עד אשר דאדלי פאפי הופיע פתאום!

פרקים חדשים בדרך

תגיות: ניקולודאון, כלב חשאי



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 15
דאדלי מסתנן לביה"ס לרשע שסנפטרפ פתח על מנת לגלות את פרטי המזימה המרושעת שהוא מתכנן עבור התלמידים ולעצור אותו. דאדלי נקלע לעימות לא נעים עם דג הנסיכה, השליט הבלתי מעורער של שבעת הימים.
פרק 14
אמא של דאדלי משאירה אותו לבד בבית ויוצאת לטיול. דאדלי נרשם לתחרות יופי לכלבים בה המנצח זוכה בדוור פרטי משל עצמו. בינתיים הזיקית, בעזרת זכוכית מגדלת ענקית, מלהיט את כל פטרופוליס על מנת להימנע מחשבונות חימום גבוהים.
פרק 13
לאחר שנשק הלייזר הסופר מתקדם של מפקדת "ט.א.ף" מתפרק בחלל לשלושה חלקים שנופלים לכל קצווי הארץ, דאדלי וקיטי יוצאים להחזיר אותם.
פרק 12
סנפטרפ מוצא פרצה מעניינת בספר החוקים של מפקדת "ט.א.ף"- כל עוד יש ילדים בסביבתו, הסוכנים לא יכולים לכסח אותו במכות. החבורה מצטלמת לתכנית "מכסחי הפשע", התכנית המתעדת לוחמים בפשע בזמן פעולה.
פרק 11
דאדלי מגלה שסנפטרפ מתכנן להטביע את רכבת האוויר החדשה בביוב ובדרכו לספר לחבריו הוא נחבל בראשו. קזוויק ממציא קסדה שכל מי שחובש אותה יכול לקרוא את מחשבותיהם של האנשים הקרובים אליו.
פרק 10
דאדלי משתמש בשעון המסע בזמן שקזוויק המציא, אך בטעות מעוות את ההווה ויוצר מציאות חלופית בה סנפטרפ הוא השליט של פטרופוליס וחבריו למפקדה הם משרתיו. סנפטרפ משיג קסדה שהופכת אותו לרואה ואינו נראה ויוצא להגשים את מזימותיו השטניות.
פרק 9
דאדלי משיג חליפת מלחמה משוכללת שמזכה אותו, מלבד בכישורי לחימה משופרים, גם בהמון תהילה ופרסום, למורת רוחה של קיטי שטוענת שהתהילה עולה לו לראש. ג'ק ראביט, סוכן "ט.א.ף" מהולל לשעבר, חוזר העירה ומנסה לשכנע את קיטי לעבור לעבוד אצלו בסוכנות החדשה שהקים.
פרק 8
מוח- ציפור השיג מכונה חדשה- תותח רעמים, איתו הוא יוצא לזרוע הרס וחורבן בפטרופוליס. סנפטרפ מתחיל לצאת עם אמא של דאדלי וטוען שלמענה הוא מוכן לחזור למוטב ואפילו מתחיל לעבוד במפקדת "ט.א.ף".
פרק 7
דאדלי וקיטי יוצאים לגלות מה גורם למחליקי הקרח הטובים בעולם להיעלם. טקס פרסי הדומי'ס, בו פושעי על מנסים לזכות בתואר הנכסף- נבל השנה. סנפטרפ, שמנחה את האירוע וגם מועמד לפרס (ומעולם לא זכה בו) יוצא מגדרו הפעם על מנת לזכות.
פרק 6
סנפטרפ מוצא דרך לשלוט במחשבותיו של דאדלי וגורם לו להרוס את המפקדה בצורה כזו שהוא מפוטר מ"ט.א.ף". המפקד נזכר בימי התהילה שלו כסוכן השטח המהולל ביותר שעבד עבור "ט.א.ף". כשחברו הותיק, הגנרל חזירוביץ', נחטף ע"י הזיקית הוא יוצא עם דאדלי למשימה לחלץ אותו.
פרק 5
קזוויק ממציא טוסטר חדש ויעיל יותר שהולך וצובר יותר כוח ומאיים להשמיד את העיר. דאדלי וקיטי יוצאים לעצור אותו. בעצתם של סוכני השטח החדשים שלהם, מפקדת "ט.א.ף" וחבורת ה"א.ב.ד.ו.ן" מפציצם זה את זה שוב ושוב ובכל פעם משמידים זה לזה מפקדה אחרת.
פרק 4
זהו השבוע האחרון של הקיץ וסוכני "ט.א.ף" יוצאים להפלגה על ספינת תענוגות. הזיקית מוצא דרך חדשה להסתנן למפקדת "ט.א.ף" ולהשמיד אותה מבפנים: הוא מתחזה למזיכרה פודלית בשם פיפי- וויווי.
פרק 3
קזוויק, הגאון של מפקדת ט.א.ף, מרגיש שחבריו למפקדה אינם מעריכים אותו מספיק. לאחר שסיכלו בהצלחה את מזימתו של הגאון המרושע, מוח- ציפור, דאדלי וקיטי מחרימים ממנו צמיד בעל יכולות בלתי ברורות.
פרק 2
ורמיניוס סנפטרפ משתחרר מהכלא וטוען כי הוא חזר למוטב. כולם מאמינים לו ונהנים ממחוותיו של רצון טוב. כולם... חוץ מאשר קיטי. לאחר שמסיבת ההפתעה לכבוד יום ההולדת של קיטי משתבשת יותר מהצפוי, היא מכריזה על כך שאינה מעוניינת
פרק 1
דאדלי פאפי הוא כלבלב ממוצע מן היישוב שאוהב את החיים הפשוטים: לרדוף אחרי משאיות, לשחק בכדור ולכרסם מדי פעם ופעם את הישבן שלו. קיטי קאט


צפייה ישירה: עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il