עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו שוק'ס


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)


תגיות: Yes דוקו




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
אמא שלי מדברת עם חייזרים
אמא ובן יוצאים לגלות האם באמת קיימים חייזרים
ביציות לאחר כך
סיפורה של הבמאית מ. שלארט, שנאבקת בשעון המתקתק שלה. אהבה היא עדיין לא מצאה. כדי להרוויח זמן, היא מחליטה להקפיא את הביציות שלה, אך מגלה שמדובר בסיפור לא פשוט. מסע בנסיון למצוא פתרון לבעיה נפוצה של נשים בנות זמננו. הולנד, 2011
רחם מלאכותי: הריון ללא גוף
הפיתוחים הרפואיים שנועדו במקור לעזור לפגים, עשויים בעתיד הנראה לעין ליצור "רחם מלאכותי", ולמעשה "לייצר" תינוקות מחוץ לרחם הנשי. כיצד זה יעבוד? מה יהיו ההשלכות על התינוקות? סרט מרתק המעלה שאלות על המדע ועל ערך החיים.2011.
בן-אדם – גירסה 2.0
כיצד מאפשרת ההתפתחות הטכנולוגית למין האנושי להמציא אדם משופר קיצונית – "בן-אדם גירסה 2.0"? התפתחות המדע מהירה עד כדי-כך שהפנטזיות הפרועות ביותר, שעד לאחרונה נותרו בממלכת המדע הבדיוני, קרובות אלינו כמרחק מבחנה. 2011.
כלבי יהלומים
הסרט מלווה שלושה בעלי כלבים בעיר שבה האובססיה לחיית-המחמד הגיעה לשיא על גבול הביזאר: לוס-אנג'לס. האם גם לכלב שלכם הייתם מסדרים ארון בגדים מלא בלואי-ויטון, שאנל וגוצ'י? במאי: מייקל ראטקיי היילין. 2011.
איש עם חצי גוף
לקני אין חלק גוף תחתון. למרות זאת הוא מסרב להשתמש בכסא גלגלים או בפרוטזות, ודבר לא מונע ממנו לעבוד או לנהל חיי אהבה. במהלך הסרט קני עובר בדיקה שתגלה האם לו ולארוסתו אכן יש בן משותף, והאם שאיפתו להפוך לאבא אכן התגשמה. 2009
אבא שלי בהריון
דוקו Shock! דיוקן של המשפחה הכי לא קונבנציונאלית באמריקה: לוגן בן 10, גרג בן 12, והוריהם – תומס וסקוט, שני הומואים שהיו פעם נשים. לאחרונה סקוט הביא לעולם תינוק, והשניים יוצאים למצוא תורם זרע לתינוק נוסף... אנגליה, 2010.
מהירה מדי בשביל אישה?
דוקו-Shock. ב-2009, קאסטר סמניה, נערה בת 18 מדרא"פ, זכתה לתהילה כאשר הפכה לאלופת העולם בריצת 800 מטר. בעקבות נצחונה החלו לעלות שאלות לגבי מינה, שריסקו עד עפר, ובצורה משפילה עד מאד, את ההישג הספורטאי שלה. אנגליה, 2010.
קאובויז בגן עדן
בכל שנה, אלפי נשים נוסעות לבאלי, בחיפוש אחר גן-העדן האולטימטיבי. הרבה מהן מוצאות אותו בזרועות הקאובויז של קוטה, השגרירים השזופים שהפכו את האי היפהפה לאחד מהיעדים המובילים בעולם לתיירוּת סקס של נשים. 2010.
ילדים מכשפים
דוקו-Shock! בבריטניה, תיוג ילד כמכשף נחשב לחוקי לגמרי למרות שעלולות להיות לכך השלכות נוראיות. כמרים מנצלים את מעמדם ואת חולשתם של המאמינים כדי לבצע טקסי "גאולה" טראומטיים (שעלולים לגרום למוות) ויקרים לאין שיעור. 2010.
האיש הגבוה בעולם
סולטן קוזן מתורכיה- לא מפסיק לגבוה. לאחר שבספטמבר 2008 זכה בתואר "האיש הגבוה ביותר בעולם" בזכות גובהו המדהים: 2 מטר ו-46 ס"מ- הוא מחליט לנצל את 15 דקות התהילה שקיבל ולפגוש את העולם הגדול, בשאיפה למצוא אהבת אמת. 2010
להתקשר לאי.טי
האנשים שמאמינים שיש חייזרים תארו לכם אותנו, בימינו אנו, חיים לצד חייזרים! ברחבי העולם יש מי שלוקחים את התסריט הזה ברצינות, ומחפשים סימני חיים בחלל. מאנשי מדע, דרך בלשנים שמנתחים את הפן התקשורתי, ועד אנשי דת.
שתי אחיות, לב אחד
תאומות בנות שנה וחצי שחולקות לב אחד בגיל שנה וחצי אמה וטיילור ביילי נחשבות לתאומות ששורדות הכי הרבה זמן עם לב אחד בלבד. הן לא זקוקות למיכשור רפואי, פיקוח או התערבות כלשהי - להיפך - הן פורחות ומתפתחות בקצב מפתיע.
תאומות הפלא
סיפורן של התאומות הזהות היחידות בעולם שהן גאונות אוטיסטיות ובעלות זיכרון מדהים במהלך 50 שנה שיננו התאומות את העולם שסובב אותן, ומעולם לא שכחו תאריך, שיר, מה אכלו, או מה היה מזג האוויר בכל יום נתון.


צפייה ישירה: דוקו משפחה, דוקו אהבה ומיניות, דוקוסקס, דוקו גוף ונפש, דוקו פוליטיקה עולמית, דוקו ירוק, דוקו תרבות, דת והיסטוריה, דוקו ישראלי,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il