עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו משפחה


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)


תגיות: Yes דוקו




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
הג'ינקס: פרק 2 המלא
ילד קטן עשיר ומסכן
הג'ינקס: פרק הבכורה המלא
גופה במפרץ סדרת המתח המדוברת מבית HBO! שמו של רוברט דרסט, בנו של איל נדל"ן יהודי, נקשר בשלוש רציחות מסתוריות. דרסט הצליח לשמור על חפותו, האם הוא רק סובל ממזל רע או שמדובר ברוצח סידרתי?
גלגול הנשמות שלי
מאסטר בגלגול נשמות רוצה שבנו ילך בדרכו, הייתם הולכים?
על אהבה וכסף - חלק ב'
המיני-סידרה שלפנינו עוקבת אחר זוגות שמדברים בגילוי לב על גישתם לכסף, תוך שהם חושפים את משחקי הכוח האפלים שהוא מכניס למערכת היחסים. האם יכולה זוגיות לשרוד חובות תופחים? האם הביטוי "בעושר ובעוני" הוא מציאותי? 2011.
על אהבה וכסף - חלק א'
המיני-סידרה שלפנינו עוקבת אחר זוגות שמדברים בגילוי לב על גישתם לכסף, תוך שהם חושפים את משחקי הכוח האפלים שהוא מכניס למערכת היחסים. האם יכולה זוגיות לשרוד חובות תופחים? האם הביטוי "בעושר ובעוני" הוא מציאותי? 2011.
סוד גלוי
יום לפני סיום התיכון, מגלה סטיב ליכטיג, יוצר הסרט, כי הוא נושא סוד אפל, שפרט אליו, היה ידוע לכל סביבתו הקרובה- משפחתו, חבריו ומוריו. 20 שנה אח"כ הוא חוזר לעירו לקבל תשובות. מסעו מוביל אותו למקומות בלתי צפויים. ארה"ב, 2011
הבן הנעלם
ב- 28.11.2007 נודע לקאתי, קצינת משטרה בניו יורק, כי בנה ארין שחי באוסטריה, נעדר כבר יומיים ממקום עבודתו. לאחר שמתבררת לה אזלת היד של המשטרה המקומית, היא יוצאת לחקירה עצמאית, ולא מתייאשת גם בחלוף 4 שנים ללא קצה חוט. 2011
אהבה, תשוקה ושקרים
הבמאית המצליחה ג'. ארמסטרונג, עקבה במשך כ-35 שנה אחר חייהן של 3 נשים– מהיותן נערות בשנות ה-60, ועד להפיכתן לסבתות בראשית המילניום. החשיפה לחייהן ממחישה עד כמה חיים "רגילים" הם מרתקים ומורכבים. אוסטרליה, 2010
דיוקן משפחתי בשחור לבן
בעיירה קטנה באוקראינה, מגדלת אולגה נניה 16 יתומים שחורים. המציאות של לגדול כילד שחור בינות לאוכלוסיה סלאבית בלונדינית תכולת-עיניים וגזענית למדי– לא מיועדת למוגי-לב. בימוי: יוליה איוואנובה. אוקראינה/קנדה. 2011.
הכת של לאב ישראל
הבמאי אריק ג'והנסן, שגדל כחלק ממשפחת לַאב, פותח את סרטו בפגישת מחזור של אנשים שגדלו בקומונה. הם מדברים בפתיחות על לאב ישראל ועל ייחודיותו, על שוביניזם, על יחסים עם מספר אנשים, על כסף, נידוי חברתי, שטיפת מוח, ועוד. 2009
ילד המרתון
בגיל 3, בודהיה סינג כבר רץ חצי מרתון. סיפורו מתחיל בשכונת עוני בהודו, כשאמו מכרה אותו לסוחר תמורת פחות מ-20 דולר. מה שהחל כסיפור סינדרלה הופך במהרה לסרט פילם-נוארי - סיפור על חלומות וקנאה, כשבמרכזו ילד אחד קטן ומסכן.
התורם האנונימי: הרפתקאות הזרע
דוקו Baby. כשהיתה בת 20, החליטה ג'ו-אלן לחפש את תורם הזרע שהוא למעשה אביה הביולוגי, הידוע ברשומות כ"תורם מס' 150". הסרט עוקב אחר הגילוי של אחיה ואחיותיה החדשים דרך הרגע שג'פרי, אביה, יוצא מהארון לגבי היותו התורם.
תינוקות מאחורי הסורגים: חלק 2
דוקו Baby. בכל שנה נולדים אלפי תינוקות בבתי-כלא באמריקה. רבים נלקחים מאמותיהם בסמוך ללידה. בשני פרקים חזקים, מרגשים ולעיתים מזעזעים, מובא סיפורן הדרמטי של קבוצה של אסירות בהריון, בבית הכלא לנשים באינדיאנה.
תינוקות מאחורי הסורגים: חלק 1
דוקו Baby. בכל שנה נולדים אלפי תינוקות בבתי-כלא באמריקה. רבים נלקחים מאמותיהם בסמוך ללידה. בשני פרקים חזקים, מרגשים ולעיתים מזעזעים, מובא סיפורן הדרמטי של קבוצה של אסירות בהריון, בבית הכלא לנשים באינדיאנה.
תינוקות מעוצבים
דוקו Shock! הרעיון שניתן כיום לבחור את צבע העיניים, האיי.קיו, הגובה, המשקל והכשרונות של התינוק שלכם ממלאים את רובנו בתחושת זעזוע ופליאה. הסרט בוחן את הטכנולוגיות שהופכות את מה שפעם נחשב למדע בדיוני - למציאות.
טלוויזיה בבקבוק תינוק
דוקו Baby. בכל שנה נוספים עוד ועוד ערוצי טלוויזיה עבור פעוטות. הסרט מביא מבט עומק אל תוך הדרך בה תכניות אלה נוצרות ומצדיקות את האינטרסים של עצמן, תוך כדי מעקב אחר המחקרים העדכניים העוסקים בהשפעות השונות על ילדינו.
בואה של קרלה
דוקו Baby. הסרט עוקב אחר סוחיילין אגילר, בת 19, וקרלה, התינוקת שלה, שחיות כחלק מקבוצת ילדים בפארק במנאגואה, ניקרגואה, במהלך השנה הראשונה לחייה של התינוקת. מסע אינטנסיבי על נסיבות מציאות מורכבת.
החבורה של סונו
סונו בן ה-11 חי ברחובות קטמנדו. השגרה היומיומית שלו ושל חבריו, כוללת מאבק הישרדות בבירה הכאוטית של נפאל. ללא התערבות, מביא הסרט סיפור אינטימי על חיים שמונעים ע"י רעב ואלימות, אך כוללים גם רגעי חופש מתוקים.
הורים בהיפר וילדים מפונקים
המחיר של גידול ילדים דור ההורים של היום אובססיבי מתמיד. להורה ממוצע חשוב לוודא שילדו יקדים את כולם, במה שנראה יותר כפיתוח מוצר מאשר גידול ילד. מבט מרתק אל עולם ה"היפר-הורות"- טרנד שיוצא מפרופורציה בכל העולם. בימוי: ש. ברטלט, מ. לה-רוז. 2010
למצוא את אבא בלבנון
המסע הארוך לחיפוש הזהות האמיתית סיפורו המרתק של גבר שגדל באווירה אידילית לכאורה, במשפחה גרמנית בורגנית דתית אדוקה, מבלי להבחין בשוני החיצוני בינו ובין בני משפחתו. רק בשנות ה-20 לחייו, במהלך ריב, חשף האב את זהותו האמיתית. בימוי: ג'. ג'נקר. גרמניה, 2010
מוניקה ודיוויד
שנת הנישואין הראשונה של זוג בעל תסמונת דאון סרט מרגש, המתעד את שנת הנישואין הראשונה של מוניקה ודייוויד- זוג עם תסמונת דאון. זוהי שנה לא פשוטה: הזוג מתגורר אצל אמא של מוניקה, והאם מתקשה לשאת בנטל. בנוסף מתגלה אצל דייוויד סכרת. וכיצד ימצאו עבודה? בימוי: א.קודינה. 2009
סיפורי אלמנות
וידויים מרגשים אודות האלמנות סרט מרגש, המציג תובנות מרתקות, אודות נושא שבדרך כלל אינו מדובר. שש אלמנות, שונות מאד זו מזו, פותחות את ליבן בכנות יוצאת דופן, ומספרות על החווייה הפרטית שלהן. בימוי: סטיוארט פרבל. אנגליה, 2009.
החטאים של אבא, פאבלו אסקובר
חייו של ברון הסמים מקולומביה. סיפורו המדהים של פאבלו אסקובר, ראש קרטל הסמים של מדיין, קולומביה, כפי שמסופר לראשונה ע"י בנו סבסטיאן ואלמנתו מאריה איסבל סאנטוס. זמנים של שפע, מותרות ואקסטראווגנצה, אל מול רגעים בהם היו במנוסה מהחוק.
היכן הדרך הביתה?
ילדים חסרי כל בחיפוש אחר בית. מועמד לאוסקר 2010 - הסרט עוקב אחר ילדים המהגרים לבדם לארה"ב, על רכבת משא. אולגה ופרדי בני ה- 9 מהונדורס, מנסים להגיע למינסוטה; חוזה, בן 10 מאל-סלבדור, מוצא עצמו במעצר. וקווין, שאמו מקווה שיגיע לניו-יורק.
מינוס 21
מסע אינטימי לפנים התא המשפחתי דיוקן אינטימי של משפחה יהודית המתגוררת בניו יורק. כשהסתבר לשרון שבת אחותה גוססת מטאי- זקס, הבינה שמחובתה לשוב הביתה כדי לסייע. הסרט מביא תיעוד מרגש של המורכבויות המשפחתיות- המתח בין יהודי/גוי, שחור/לבן, ופערים כלכליים.
זאת משפחה!
תולדות רעיון המשפחה הגאה בעולם. כיצד התפתח רעיון המשפחות הגאות בעשור האחרון? האם קיימת "משפחה גאה טיפוסית"? הדוקו המבדר שלפנינו מביא את המגוון הרחב של משקי בית גאים באמריקה. האם החברה מסתגלת מספיק מהר למשפחות הלהט"ביות? ואם לא, האם זה באמת משנה?
ילד מעשן בשרשרת
סיפורו של ילד שמכור מגיל 8 לסיגריות בעת שממשלות מסביב לגלובוס אוסרות עישון במקומות ציבוריים, יותר ויותר ילדים מתמכרים לטבק. הסרט חודר לעולמו של ג'ואל, שכבר מגיל 8 לא יכול לומר לא לסיגריה, ובודק כיצד התמכר מלכתחילה.
אמא מבריקה
מסע אל חיים בתור אם חד-הורית בגיל 39 נכנסת ג'אנט להריון ופוצחת במסע אל החד-הוריות. באמצעות יומני וידאו היא מתעדת את חודשי ההריון והשנה הראשונה שלה ושל בנה ביחד, ומעבדת מחדש את התדמית המסורתית של "אמא אידיאלית".
לו רק ידענו
מאבקם של הרופאים על חיי תינוקות פסטיבל IDFA. מאבקם היומיומי של הרופאים במחלקה לטיפול נמרץ לתינוקות, בניסיונם להציל את התינוקות הפגועים, אך לעיתים גם לזרז את אלה הסובלים כאבים קשים מנשוא ואשר נואשו מהתקווה לרפאם.


צפייה ישירה: דוקו אהבה ומיניות, דוקוסקס, דוקו גוף ונפש, דוקו פוליטיקה עולמית, דוקו שוק'ס, דוקו ירוק, דוקו תרבות, דת והיסטוריה, דוקו ישראלי,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il