עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עובדה

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עובדה

עובדה   - עובדה 2010


"עובדה" היא תוכנית תחקירים אקטואלית, בהנחייתה של אילנה דיין ובבימויו של גלעד טוקטלי, המשודרת בערוץ 2.

התוכנית היא הוותיקה ביותר בערוץ 2. במסגרתה משודרות כתבות תחקיר, כתבות דיוקן וחשיפות שונות של תופעות חברתיות ישראליות, הונאות ושחיתויות ותחקירי אקטואליה.


תגיות: אילנה דיין, גלעד טוקטלי, רוני קובן, יגאל מוסקו, בן שני, עמרי אסנהיים, איתי אנגל, עובדה




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק סיום
תכנית סיום העונה של עובדה עוסקת בעבריין הבכיר ביותר, הכבד ביותר ואולי המפחיד ביותר בישראל: יצחק אברג'יל, שהיה צעיר כמעט אנונימי מלוד והפך כבר בנערותו ליעד מבוקש אצל המשטרה. אילנה דיין מראיינת אנשים שנפגשו עם אברג'יל במהלך חייו, וחותרת להבין האם היה ניתן לעצור את היעד מספר 1 של המשטרה לפני כמה שנים כבר. כיצד צעיר אנונימי מלוד הופך להיות העבריין הבכיר ביותר, הכבד ביותר ואולי המפחיד ביותר בישראל?
פרק 25
זה היה הכאוס התעופתי המזעזע ביותר בהיסטוריה, לפחות בימי שלום. אירופה שותקה, אלפי טיסות בוטלו, מיליוני נוסעים קורקעו, אפילו מפקד כוחות ארה"ב באפגניסטן נאלץ לעלות על אוטובוס בפאריס ולנסוע 17 שעות כדי להגיע לתדרוך בברלין. בן שני יצא לאיסלנד, וגילה שהאדמה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה.
פרק 24
הרטמכ"ל והשר לשעבר, רפאל איתן, ייזכר תמיד כרפול - הלוחם הקשוח ואיש האדמה. כעת מספרות אישתו ובנותיו על חיי המשפחה הסוערים שהוסתרו מעין הציבור - סיפור של שכול, שמחה, ולבסוף גם בגידה.
פרק 23
סיפורן המרגש של שלוש אימהות שחוו את הנורא מכל ומתגייסות למען ילד אחד - טומי שעדיין לא חגג בר מצווה וכבר נאבק בסרטן בפעם השלישית.
פרק 22
אביהו בן נון, הטייס המיתולוגי ומפקד חיל האוויר לשעבר, נמצא בימים אלה בעיצומו של הקרב הקשה ביותר בחייו. הכל התחיל כשהרגיש לראשונה רעידות לא מוסברות בגופו, אך לא יחס לכך חשיבות רבה. לאחר שלא הצליח להסביר לעצמו את פשר הרעידות שהפריעו לו בשגרת יומו פנה לרופא, ומנהל המחלקה הנורולוגית בתל השומר בישר לו שהוא סובל ממחלת הפרקינסון.
פרק 21
אשתו הראשונה נמצאה מתה בשנתה עם כדורים סביבה ואשתו השלישית מתה בנסיבות דומות. עמרי אסנהיים יוצא לברר מה באמת קרה לנשותיו של הקיבוצניק שמעון קופר, ומגלה בדרך את אשתו השנייה שמסכימה לדבר. תעלומת האלמן הכפול נחשפת.
פרק 20
צבא האוהדים של נמני - הכדורגלן הנערץ והאהוב איגד סביבו במשך השנים גדודי אוהדים נאמנים שלא יבחלו בשום אמצעים כדי לשרת את מושא הערצתם. האם הספורטאי המוכשר עומד מאחודי פעולותיהם, האלימות לעתים, של אוהדיו או שהוא רק מעלים עין? תחקיר עובדה חושף את הצד הפחות מואר של אבי נמני - הצד שהאוהדים מנסים להסתיר.
פרק 19
בפרק זה ראיון מיוחד עם הזמר ואיש העסקים לעתיד אייל גולן. לאחר שגילח את ראשו וקיעקע זוג עיניים על העורף, אייל גולן, פותח את הלב בשיחה אישית עם רוני קובן ומדבר על מחשבותיו, רצונותיו, וגם תוכניותיו המפתיעות לעתיד.
פרק 18
ראיון אישי עם עומרי כספי, הישראלי הראשון בליגת הכדורסל הטובה בעולם. מערכת עובדה מלווה את עומרי ומשפחתו בשבוע הכי גדול בקריירה שלו עד כה. הכתבה מספקת הצצה בין השאר לתופעה והפרויקט של משפחת כספי - אילנה ושמעון כספי שעודדו את בנם מילדות ולאורך כל הדרך להגיע לNBA, ובנו איש צעיר עם אופי מדהים שהגשים את החלום, שעומד ללא כל רגשי נחיתות אל מול השחקנים הכי טובים בעולם.
פרק 17
תחקיר עובדה חושף את כל הכשלים ביחידה הניורוכירורגית בבית החולים אסף הרופא, כולל עדות מלאה של בנו של שלמה מזרחי על המלצותיהם של אנשי צוות, וביניהם רופאים ואחיות, להוציא את החולה מהיחידה ולעבור את הניתוח בבית חולים אחר.
פרק 16
בישראל מסתובב פדופיל מסוכן שנמלט מארה"ב, והרשויות מגלות אוזלת יד משוועת בטיפול בו. אברהם מונדרוביץ' תושב ירושלים בן 65, מבוקש ע"י האמריקאים זה 25 שנה בגין עבירות מין חמורות שביצע בילדים בעת היותו פסיכולוג בברוקלין. פרשת ההסגרה הייתה ארוכה ומסובכת, ובינואר האחרון החליט ביה"ש העליון לא להסגיר אותו, בין השאר בשל התיישנות. בן שני ראיין שלושה מהקורבנות שלו בברוקלין, ניו יורק.
פרק 15
200 אלף הרוגים, רבע מיליון פצועים ומיליון וחצי חסרי בית - אלה המספרים שמגיעים מהאיטי, אבל איתי אנגל שהגיע לאי מוכה האסון ראה הרבה מעבר לזה. הרבה מעבר לנתונים היבשים.
פרק 14
9 שוטרי מחלקת זיהוי פלילי המשרתים באותה יחידה קרסו נפשית בעקבות עבודתם. יגאל מוסקו פגש אנשים שבורים שהראשים הכרותים, האוטובוסים המפויחים והגופות שראו לא יוצאים להם מהראש, והמשטרה מעדיפה לפטר ולטאטא אותם מתחת לשטיח
סוביבור
משפטו של ג'ון דמיאניוק, המואשם ברצח של כשלושים אלף יהודים בסוביבור, נפתח מחדש במינכן אך המחנה עצמו נהרס כולו על ידי הנאצים. לאחרונה החליט הארכיאולוג, יורם חימי, לחפור מחדש את המחנה ולחשוף את תאי הגזים עמוק מתחת לאדמת פולין. הסרט המלא
פרק 13
משפטו של ג'ון דמיאניוק, המואשם ברצח של כשלושים אלף יהודים בסוביבור, נפתח מחדש במינכן אך המחנה עצמו נהרס כולו על ידי הנאצים. לאחרונה החליט הארכיאולוג, יורם חימי, לחפור מחדש את המחנה ולחשוף את תאי הגזים עמוק מתחת לאדמת פולין.
פרק 12
ליבנת דניאל היא אישה צעירה שהלכה לעשות בדיקת פאפ, לגילוי סרטון צוואר הרחם, אחרי שהרגישה שמשהו לא בסדר אצלה. "הכול אצלך בסדר", אמרו הרופאים אבל ליבנת המשיכה לדמם ולסבול מכאבי תופת. כיצד יש להתייחס לבדיקות הפאפ?
פרק 11
ראיון חושפני ומעמיק עם אחד העיתונאים המפורסמים במדינה, יאיר לפיד, אשר מספר על תהליך הכתיבה המרתק של הביוגרפיה של אביו טומי לפיד ז"ל.
פרק 10
קבוצה של לוחמים שמעלים את הטראומה על הבמה של הקאמרי בהצגה חדשה ומרגשת. המושונובים מציגים המון כישרון מרוכז במשפחה אחת.
פרק 9
סמ"ר תובל רמות, לוחם אחד בודד, החליט להעיד בבית המשפט על ההתעללויות שראה במו עיניו, וכעת הוא גם מספר על זה למצלמה. מה בדיוק קרה בפנטהאוז של שרי אריסון באותן 24 שעות ששלחו את עופר גלזר לכלא באשמת מעשים מגונים? המתלוננת א' משחזרת בראיון ראשון את הטראומה שרודפת אותה עד היום ושהביאה אותה להימלט מהארץ.
פרק 8
להחזיר את עמרי - מה קרה למטייל הצעיר בן ה-23 שרצה להגיע לאמזונס ומצא את מותו? תיעוד מיוחד של מסע החיפוש הדרמטי, התמודדות המשפחה והשאלות שנשארו פתוחות. הצילומים האחרונים של עמרי להד.
פרק 7
גאווה פצועה - שני נערים נהרגו ותשעה נפצעו במוצאי שבת, ה-1 באוגוסט. טום, מיכאל, רז ויוני חוזרים אל הערב הנורא ומספרים איך חייהם התהפכו ברגע ההוא שהאיש בשחור סחט את ההדק וירה לכל הכיוונים. האם עבריינים שולטים בבית"ר ירושלים? הסיוט הכי גדול של מועדוני כדורגל בכל העולם מתרחש אצלנו מתחת לאף.
פרק 6
העד - הוא היה סגנו של העבריין החזק בבאר שבע עד שהחליט לספר כל מה שהוא יודע. המדינה מחקה את עברו הפלילי והשתמשה במידע שהעביר כדי להפליל את יניב זגורי, הבוס, אבל כעת טל קורקוס נותר במדינה זרה, בלי עבודה ובלי הגנה. וגם, מחנה ההשמדה סוביבור נחשף מחדש ע"י הארכיאולוג, יורם חימי.
פרק 5
הסוד - בלי שום סיבה נראית לעין התפרץ שמואל לוי על איש זר, בעת שהלך ברחוב בשכונת התקווה. יותר משנה אחרי שהיכה אותו למוות ברחוב, מספר לוי מה גרם לו להתפרץ כך על האדם, שלטענתו, אנס אותו לפני 20 שנה כשהיה ילד. וגם, תחקיר בבי"ח סורוקה על הסיבות לביצוע בדיקות מי שפיר.
פרק 4
בתכנית זו אילנה דיין יצאה לבדוק איך נגמר הסיפור של כוכבי הסרט "נער החידות ממומביי". בין הפחונים ושכונות העוני של הודו היא מצאה ילדים עזובים, משפחות שבורות והרבה כאב שמוכיח שסרטים מעולם לא היו רחוקים כל כך מהמציאות.
פרק 3
לא רבים יודעים שאלופת ישראל בחתירה, שטבעה בנחל הירקון המזוהם, איבדה את זיכרונה ונאלצה להתחיל הכול מחדש. יגאל מוסקו התלווה ליסמין פיינגולד במהלך השיקום שעברה ותיעד את מלחמתה לחזור לחיים.
פרק 2
תכנית זו חושפת כיצד פוענח רצח משפחת אושרנקו - כל התהליך מתחילתו ועד הפיענוח. כתבה של רוני קובן שפוגש את הבנות עם החלום הצהוב - המעודדות המקצועיות של מכבי תל אביב, הקבוצה שעוברת את אחת מהתקופות הקשות בכל שנות קיומה.
פרק 1
כך עובדת תעשיית השוחד הישראלית בהודו, ההודים רוצים לקנות נשק, הישראלים רוצים למכור נשק וכדי להצליח במשימה, סוחרי הנשק הישראלים משחדים כל מה שזז. תחקיר "עובדה" חושף כיצד פועלת תעשיית השוחד הזו, איך באמת נסגרות עסקאות הנשק הגדולות ועד כמה עמוקה מעורבותם של בכירים.


צפייה ישירה: עובדה 2011, עובדה 2012, עובדה 2013, עובדה 2014, עובדה 2015,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il