עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

החיים זה לא הכל

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > החיים זה לא הכל

החיים זה לא הכל   - עונה 3


החיים זה לא הכל - קומדיית מצבים המשודרת בערוץ 2 והיא מספרת את סיפורם של גדי (אבי קושניר) ושל דפנה (ענת וקסמן) נוימן, חייהם במסגרת המשפחתית, ועל ההבדלים בין גבר לאישה ממבט קומי.


תגיות: אבי קושניר, ענת וקסמן, עידן אלתרמן, שלמה וישינסקי, יעל לבנטל, מוטי כץ, פלורנס בלוך, יובל סגל, ליליאן ברטו, אביגיל לפין, החיים זה לא הכל




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 12
ההתעסקות באפשרות הפרידה של גדי ודפנה עולה שלב ומולידה אצל השניים פנטזיות על היום שאחרי. גדי ודפנה מחפשים דירות כל אחד לעצמו ולא מספרים על כך זה לזו. אורלי רוצה שמיקי יחפש עבודה חדשה שתספק את הביטחון והכבוד לו היא ראויה.
פרק 11
מיקי מודיע שהוא מתחתן עם אורלי ושהוא כבר הזמין אולם. יש עם זה רק בעיה קטנה, שהכלה המיועדת לא רוצה בכלל לשמוע מהעניין. אז זה מעמיד את מיקי בדילמה, שהיא, כך מסתבר, כאין וכאפס לעומת הדילמות העולות כשמיקי עושה בייביסיטר למיכלי
פרק 10
מיקי ואורלי עוברים לגור יחד ובתחילה נראה שהאידיליה חוגגת, אך עבור מיקי זהו שינוי כל כך גדול שלפעמים הוא פשוט שוכח. ואורלי, היא לא ממש סלחנית ששוכחים אותה. לדפנה נמאס מגדי והיא זורקת אותו מהבית. שני הגברים מסתבכים בשקרים ובמניפולציות כדי לרכוש מחדש את לב בנות זוגן ומרגישים נורא חכמים עד שהשקרים נחשפים והמניפולציות קורסות.
פרק 9
סטלה, אחותה חסידת האמת של דפנה, מגיעה לביקור מאמריקה. בתחילה גדי ודפנה מדוכאים מהמפגש המחודש עם זו שאומרת גם את הדברים הכי לא נעימים ישר בפרצוף, אולם עד מהרה הם מבינים את הפוטנציאל הגלום בהתנהגות הלא נימוסית של סטלה.
פרק 7
גדי ודפנה הולכים ליועץ נישואים. גדי רוצה להיפרד מדפנה לתקופת ניסיון אבל הוא לא מסוגל בשום אופן להביע את רצונו, כי בכל פעם שגדי רק חושב על פרידה לחץ הדם שלו עולה. מיקי מעלה מופע סטנד אפ ומתמודד עם שאלת השאלות של כל קומיקאי - עד כמה לחשוף את חייך הפרטיים.
פרק 6
ריבים חוזרים ונשנים בין גדי ודפנה מעיבים על יחסיהם. ביקור לא צפוי של יואב ורינה - זוג מכרים שהתגרשו לא מזמן, מאלץ את השניים לבדוק שוב את עמדתם לגבי זוגיותם.
פרק 5
ההורים של גדי בטוחים שדפנה סובלת מדיכאון אחרי לידה. אמנם אין להם באמת על מה להסתמך אבל זה לא מה שיעצור אותם, שכן - כבר היו דברים מעולם, והם רואים את עצמם מומחים לנושא. כעת רק נותר לשכנע את גדי ואת דפנה והם מספרים להם על "המקרה" שהיה להם אחרי שגדי נולד. "מקרה" שלא דובר עליו עד עצם היום. מיקי מנסה להתחיל עם בחורה שאוהבת גברים סמכותיים כדי לשכוח את הגעגועים לאורלי. כדי לשכנע אותה שהוא בחור סמכותי מיקי רוקח תכנית מתוחכמת שחולשתה היחידה היא שצריך את שיתוף הפעולה של קנובלר.
פרק 3
ההורים של דפנה, שרק לאחרונה הפכו לסבא וסבתה, באים לביקור וזה היה יכול להיות אירוע משמח אלמלא המטענים הרגשיים מימים עברו. ביקור המחותנים הוא למורת רוחו של גדי שמרגיש כבר מזמן שהם לא ממש מעריכים אותו, והוא מצידו ממש לא סומך עליהם בכל הקשור לתינוקת. אז איך קורה שגדי ודפנה הולכים לסרט ומשאירים את הילדה במשמורת ההורים? והאם יוכלו השניים ליהנות מהסרט בשקט או שצפוי כאן סרט אימה?
פרק 2
איך מתפייסים אחרי ריב? לגדי יש שיטה - זר פרחים במשלוח עד הבית. אלא שבמהרה מסתבר שיש ריבים בגדלים שונים כמו שיש זרי פרחים בגדלים שונים, ומה שיותר חשוב במקרים כאלה זה שהעלמה שמתחנפים אליה תדע מי הוא המתחנף ולמה... קנובלר מחפש כותבים חדשים לשיפור התכנית וגם מוכן לשלם לפי הבדיחה. למיקי הסידור הזה די קוסם והוא מתחיל לכתוב בשמו הספרותי הבדוי - יקים חממי.
פרק 1
גם למיקי הנוירוטי צפויות הפתעות בעונה החדשה. תגליות מדהימות לגבי זהותו, משברים בקריירה המקרטעת ומערכות יחסים רומנטיות בלתי פתורות, כל אלה דוחפים אותו לטירופים חדשים ומאלצים אותו לעשות שינויים קיצוניים בחייו.


צפייה ישירה: עונה 1, עונה 2, עונה 4, עונה 5, עונה 6, עונה 7, עונה 8, עונה 9,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il