עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עבודה ערבית

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עבודה ערבית

עבודה ערבית   - עונה 3


אמג'ד, הוא עיתונאי ערבי שעובד בעיתון ישראלי, יעשה את כל שביכולתו להתחבב ואולי גם להתקבל על ידי הבורגנות הישראלית הממוצעת. את כל מאמציו הוא מפנה לנטרול זהותו, תרבותו ושייכותו הלאומית. לעיתים בא מאמץ זה על חשבון קשריו הישנים בכפר אך ברוב המקרים על חשבון בריאותם הנפשית של בני משפחתו שסובלים מאוד בשל התנהגותו מעוררת החשדות.



תגיות: עיסא, קלרה חורי, סלים דאו, סלווה נקארה, פאטמה יחיא, מריאנו אידלמן, מירה עווד, דב נבון, רונה ליפז מיכאל, אריה מוסקונה, סנדרה שדה , עבודה ערבית




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 10
אזעקה עולה ויורדת באמצע הלילה מורידה את כל דיירי הבניין למקלט. אמג'ד ובני משפחתו מוצאים את עצמם נאלצים להתגונן כמיעוט חשוד כאשר בחוץ, ככל הנראה, מתנהלת מלחמה. הפרק האחרון של העונה
פרק 9
עולמו של אמג'ד עומד להיחרב כשלשמי התקשורת הישראלית עולה באשיר סולימן, עיתונאי ערבי, חד ונושך, שהוא ההפך המוחלט של אמג'ד. באשיר מותיר את אמג'ד המתפשר והפחדן מבודד ומחוסר עבודה עד שאמג'ד מחליט להשיב מלחמה על מקומו בתקשורת הישראלית.
פרק 8
מדברים בקול - אמג'ד מחליט לערוך מסיבת יום הולדת מיוחדת לאביו. הוא מזמין אורחים ונגנים ולא חוסך במאמצים להצלחת יום ההולדת עד שהוא שומע משכניו כי "ערבים עושים רעש". אמג'ד מתחיל להשתכנע כי אכן ערבים הם קולניים ומרעישים ומנסה למצוא פתרון לבעיה כשיום הולדתו של אביו, שמתוכנן להיערך בבניין, הולך ומתקרב.
פרק 7
ערבי צמחוני - בעקבות הערה של תמנע השכנה, לפיה אין ערבים צמחוניים, מחליט אמג'ד להיות הערבי הצמחוני הראשון והופך לסמל המאבק למען זכויות בעלי חיים. במקביל מחליט אבו אמג'ד לפתוח מסעדת בשרים במרכז המסחרי בשכונה בה מתגורר בנו הצמחוני
פרק 6
כתב זר - צוות של ערוץ הטלוויזיה האנגלי מגיע לארץ במטרה לערוך כתבת התלוות עם אמג'ד. אמג'ד חולם על קריירה בינלאומית שתבוא בעקבות הכתבה ב BBC. אמג'ד מספר לכתבים הזרים על האחווה והדו קיום בה הוא חי עם שכניו היהודים, אלא שהוא מגלה כי העיתונאים האנגלים דורשים דווקא גילויי גזענות ומחפשים סיפור על הקושי בלהיות מיעוט בתוך החברה הישראלית. אמג'ד יוצא לחפש קצת גזענות ומוצא אותה דווקא בחנות למכירת עוגיות.
פרק 5
כבוד המשפחה - אמג'ד הנאור מוזמן לנאום ביום האישה הבינלאומי על תפיסת עולמו הפמיניסטית שבזה לערכים מיושנים דוגמת כבוד המשפחה. במקביל הוא מגלה שילדתו הקטנה מאיה מתחילה להתאהב בנדב, בנם של השכנים נתן ותמנע. אמג'ד הנאור יוצא מגדרו אל מול הזוועה שמתרחשת בתוך ביתו.
פרק 4
התחרדות - יוסקה ויוכבד נואשים מניסיונות אינסופיים למכור את דירתם על מנת לעבור למודיעין ולהיות יותר קרובים לנכדים ולכן הם נאלצים לקבל בברכה הצעה ממשפחה חרדית שמעוניינת בדירה. השכנים מזדעזעים מהרעיון של התחרדות הבניין ואמג'ד הוא זה שלוקח אחריות ויוצא למלחמת חורמה כנגד זרים לא רצויים בבניין.
פרק 3
תולעים - אמג'ד מוזמן להרצות בבית הקונפדרציה וחולם על קריירה חדשה כמרצה מבוקש. אלא שיום לפני ההרצאה הוא נדבק בתולעים וחייו הופכים לסיוט.
פרק 2
השלפוחית הפוליטית - אמג'ד שאחרי האח הגדול הופך להיות כוכב. הוא מקבל הצעות עבודה מכל כלי התקשורת בארץ ומיוצג על ידי סוכן מוביל. אלא שבדרכו ממסיבה בה הוא לגם יותר מדי בירה הוא נאלץ לעצור את הרכב בצד הדרך ולהטיל את מימיו. אמג'ד הכוכב הופך לאויב העם כשהוא נתפס משתין על אנדרטה בעלת ערך לאומי.
פרק 1
ריאליטי - אמג'ד נכנס לאח הגדול


צפייה ישירה: עונה 2, עונה 4,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il