עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עבודה ערבית

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עבודה ערבית

עבודה ערבית   - עונה 2


אמג'ד, הוא עיתונאי ערבי שעובד בעיתון ישראלי, יעשה את כל שביכולתו להתחבב ואולי גם להתקבל על ידי הבורגנות הישראלית הממוצעת. את כל מאמציו הוא מפנה לנטרול זהותו, תרבותו ושייכותו הלאומית. לעיתים בא מאמץ זה על חשבון קשריו הישנים בכפר אך ברוב המקרים על חשבון בריאותם הנפשית של בני משפחתו שסובלים מאוד בשל התנהגותו מעוררת החשדות.



תגיות: עיסא, קלרה חורי, סלים דאו, סלווה נקארה, פאטמה יחיא, מריאנו אידלמן, מירה עווד, דב נבון, רונה ליפז מיכאל, אריה מוסקונה, סנדרה שדה , עבודה ערבית




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 13 - פרק סיום
אמג'ד מקבל הצעה מאחת מרשתות הטלוויזיה המובילות להגיש תוכנית חדשה בערבית. אמג'ד שתמיד חלם להגיע לטלוויזיה מנבא לעצמו עתיד מזהיר שישנה את פני המזרח התיכון. אמג'ד המשוכנע שהוא הולך להיות הערבי הראשון בפריים טיים מגלה מוצא עצמו בדרך לאולפן לבוש כשפן.
פרק 12 - שחייה
אמג'ד יודע שיש מיתוס שערבים לא יודעים לשחות. לפיכך הוא מוצא את עצמו מכריז בפני נתן ותמנע השכנים שהוא דווקא כן יודע לשחות. כשהוא נאלץ לפרוע את השטר אמג'ד נרשם ללימודי שחייה ומגלה שמצבו עם המים חמור הרבה יותר מאשר חשב. למורה השחייה הרוסי יש פטנט מהפכני ללמד אפילו ערבים לשחות. אלא שאפילו הפטנט שלו אינו עובד עם אמג'ד שבמהלך שיעור השחייה מטביע את המאמן ומואשם בהריגה על רקע לאומני.
פרק 11 - מתח בדרום
מלחמה פורצת בדרום ומשבשת לאמג'ד את האידיליה עם השכנים אליה סופסוף הגיע. במטרה לנסות ולהסביר את עמדתו, ואת עמדת הערבים אזרחי המדינה, הוא מתארח בתוכנית טלוויזיה שבעקבותיה מוצא את עצמו במפתיע מארח בביתו משפחה של פליטי מלחמה משדרות.
פרק 10 – אמג'ד חושד
לבושרה יש כבר קליניקה פרטית בכפר. היא עסוקה מאוד וחוזרת הביתה רק בשעה מאוחרת. אמג'ד נחשף לערכו של הטרנד המטרוסקסואלי עד שהוא מגלה שאחד המטופלים של בושרה הוא חוסאם, חבר ילדות שנהג להתעלל בו. חוסאם גדל להיות גבר שבגברים, עשיר ושרמנטי. הקנאה מוציאה את אמג'ד מדעתו, הוא בטוח שבושרה בוגדת בו עם חוסאם והוא מחליט לטהר את שמו ולהציל את כבודו.
פרק 9 - משמר השכונה
אמג'ד מצטרף למשמר האזרחי במטרה לשמור על השכונה ממכת הפריצות. אמג'ד הופך לנוטר החדש של השכונה, חמוש בקרבין שאין לו מושג מה עושים איתו. הוא הופך לאימת דיירי השכונה מתנהג כמו שריף במערב הפרוע והשכנים לא מעיזים לצאת מהבית כשאמג'ד הערבי החמוש אורב להם בשכונה.
פרק 8 - זיכרון
יום הזיכרון ויום העצמאות בפתח. אמג'ד שמח להזמנה להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות האלטרנטיבי - מחאתי מול בית ראש ההמשלה. בפועל מתברר שהוא הסכים להדליק משואה בערב יום העצמאות בהר הרצל. במקביל מאיה, חברה במקהלה בבית הספר, נקרעת בין דרישת הוריה ורצונה להתקבל כשווה בקרב חבריה בבית הספר היהודי בו היא לומדת ולא יודעת האם להשתתף או לא בטקס יום הזיכרון שמתקיים בבית הספר.
פרק 7 - מוסיקה
בני משפחת עליאן מוזמנים לקונצרט בו מנגן נדב, בן השכנים, העילוי המוסיקלי, בגילה של מאיה. אמג'ד מתמלא קינאה וכעס בגלל שמאיה אינה יודעת לנגן מוסיקה קלאסית ומחליט להכריח אותה לנגן בכינור. בדרך אנחנו מתוודעים לאירוע ילדות טראומטי אותו חווה אמג'ד. הוא משוכנע שבהיותו קטן התערבותו של אביו מנעה ממנו את הגשמת חלומו: קריירה מוסיקאית מבטיחה שחיכתה לו.
פרק 6 - פורים
אמג'ד יוצא יחד עם מאיר למסיבת פורים כשהוא מחופש לחייל. אמג'ד יוצא מהמועדון לעשן סיגריה ונחטף על ידי שני צעירים פלסטיניים. שני החוטפים לא יודעים איפה לקבור את עצמם כשהם מגלים שחטפו ערבי מחופש לחייל. איש אינו רוצה את אמג'ד חזרה, איש אינו מוכן לתת דבר תמורתו. החוטפים מוצאים את עצמם תקועים עם אמג'ד חסר הערך במחסן נטוש אי שם בגדה.
פרק 5 - ועד בית
פרק 5 - ועד בית אבו אמג'ד המתגעגע לנכדתו , מחליט להיות הגנן של הבניין בו גר בנו ובכך לפגש את נכדתו כל יום. אמג'ד לא יודע את נפשו מרב בושה ואינו מעז לצאת מהבית בשל היותו הבן של הגנן. אמג'ד מגלה שהדרך היחידה להפטר מהמצב המביך היא לפטר את אביו אבל לשם כך הוא עצמו חייב להיות ראש ועד הבית בבניין. אמג'ד יוצא למסע בחירות הזוי במיוחד לראשות הועד.
פרק 4 - כותונת
אמג'ד משתגע, כבר חודש שבושרה אינה נותנת לו להתקרב אליה. היא עסוקה מדי בעבודה, בלימודים ועם הילדים ובלילה אין לה כוח וחשק לאמג'ד. הדרך של בושרה להרחיק את אמג'ד היא לבישת פיג'מות מזעזעות במיוחד שאום אמג'ד קנתה עבורה. אמג'ד שאינו יכול לסבול את המצב יותר מחליט לשים קץ לפיג'מות האיומות אבל כשהוא מנסה לרכוש לבושרה בגדים מפתים בחנות לבנים לנשים שם הוא כמובן מסתבך עד צווארו.
פרק 3 - כלב
בכל פעם שאמג'ד יוצא או נכנס לבניין כלבי השכנים בבניין של אמג'ד יוצאים מגדרם ואינם מפסיקים לנבוח. אמג'ד שומע ממאיר שיש "קטע" של כלבים עם ערבים ושהם יכולים לזהות אותם ולנבוח רק עליהם. אמג'ד שנפגע עד עומקי נשמתו מנסה לפתור את בעיית נביחות הכלבים.
פרק 2 - מעבר דירה
בני משפחת עליאן עוברים לדירה החדשה בשכונה היהודית. אמג'ד הנרגש יוצא מגדרו על מנת לתכנן את הכל בקפידה ולהרשים את שכניו החדשים ביומו הראשון בבניין, אלא שהכל משתבש לו....
פרק 1 - המקלחת
מה אמג'ד רוצה בסך הכול? מקלחת טובה בבוקר. אבל בעיה בלחץ המים בדירה שלו מעל בית הוריו מוציא אותו מדעתו. בביקור אצל חברו מאיר הוא מגלה את האור כשהוא נחשף לזרם המים השמימי בשכונה יהודית. אמג'ד מחליט להילחם נגד העירייה ודורש "לחץ מים שווה לערבים ויהודים" ובתמורה מקבל צו הריסה בגין בניה בלתי חוקית. צו ההריסה מספק לאמג'ד סיבה להגשמת חלומו, והוא קונה דירה בבניין בו גר מאיר בשכונה יהודית.


צפייה ישירה: עונה 3, עונה 4,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il