עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

תיק תקשורת

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > תיק תקשורת

תיק תקשורת   - עונות קודמות - תכניות נבחרות


כבר יותר מ-17 שנים ש"תיק תקשורת" מתפקדת ככלב השמירה של הדמוקרטיה, ובודקת בזכוכית מגדלת את זירת התקשורת בישראל.

בכל פרק עומדים נושאים חדשים לדיון ציבורי, שאלות מוסריות ואתיות, לצד חשיפות בלעדיות.

מיטב אנשי התקשורת, שנושא האתיקה העיתונאית קרוב ללבם, מארחים שורה של דמויות מפתח בחברה הישראלית, מפוליטיקאים, אנשי עסקים ועד אמנים, אנשי רוח ותקשורת.

ב"תיק תקשורת" הופיעו האייטמים הלוהטים שנחקקו בזיכרון הקולקטיבי: עופר נמרודי לועס נייר בחדר החקירות, פנינה רוזנבלום עוזבת בכעס את האולפן באמצע ריאיון, יאיר לפיד מספר על ראיונות עם פוליטיקאים, וארקדי גאידמק מדבר על בעלי המקצוע ה"אהובים" עליו, העיתונאים.

בסוף 2007 חגגה התכנית 700 תכניות שאותן הגישו עיתונאים מהשורה הראשונה, ובהם: אמנון לוי, דודו גלבוע, רזי ברקאי, מיכה פרידמן וחיים זיסוביץ. בימים אלו מגיש את התכנית איש התקשורת עמנואל רוזן.




תגיות: עמנואל רוזן, תיק תקשורת




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
759
התקשורת היא ההוכחה לכך שיש חיים אחרי המוות, תשאלו את מייקל ג'קסון ואת נעמי שמר. דפנה ליאל מחדשות ערוץ 2 מדברת על סיקור הפגנות החרדים בירושלים, אושרת קוטלר מגנה על עיתונאים שלוקחים את מושאי הסיקור שלהם גם אחרי שהכתבה מסתיימת, ושר התקשורת מתראיין בתכנית סיום העונה.
746
ראש הממשלה מאשים כי הקמפיין התקשורתי הוא הגורם להקשחת תנאי חמאס; ניתוח ראיונות סוף שבוע עם משה קצב; כיצד מתמודדת התקשורת מול ההתקפות כלפיה; מדוע הציבור ישראלי אינו זוכה לשמוע את עמדותיו של הרמטכ"ל בנושאים הביטחוניים. משתתפים: רוני דניאל, מיקי רוזנטל, חזי משיטה, קלמן ליבסקינד. מגיש: עמנואל רוזן.
744
הקריאה להדחתו של מפקד חיל הים - צדקנות יתר של התקשורת? דיון על אנשים מפורסמים המתעדים את גסיסתם ומוכרים את זכויות השידור, משחקי ספורט מרכזיים ישודרו רק בערוצים הפתוחים ובערוץ 5 וב - +5, נציבות שירות המדינה בולשת אחרי עובדי רשות השידור כדי לעקוב אחר שעות העבודה שלהם. מגיש: עמנואל רוזן.
672
נחום ברנע, חתן פרס ישראל לתקשורת, בראיון מקיף על קריירה עיתונאית ענפה, פוליטיקאים ובעלי הון, על גופי התקשורת השונים והביקורת שהם מטיחים במוסדות המדינה, ההדלפות והשימוש שעושים גורמים כמבקר המדינה בתקשורת; על עתידה של העיתונות הישראלית. חלקו השני של הראיון. מגיש: חיים זיסוביץ
634
מפגש פסגה של האנשים שמובילים את ערב שידורי הבחירות בערוצים הבולטים בארץ: יעקב איילון, חיים יבין וגדי סוקניק; דיון על סיקור מערכת הבחירות בתקשורת: התחרות, הרייטינג, הסקופים, הגימיקים ומה שביניהם; יאיר גרבוז בטור אישי; מקבץ תכנית בערב בחייו של מבקר טלוויזיה. מגיש: חיים זיסוביץ.
603
הבעת עמדות פוליטיות מצד חיים יבין בעקבות "ארץ מתנחלים"; פרשת הריגול "הסוס הטרויאני": האם עוצמתם הכלכלית של החברות והמנהלים, המעורבים בפרשה והשפעתם על העיתונות, השפיעה גם על אופן הסיקור? משתתפים: חיים יבין, בנצי ליברמן, חגי גולן, רני רהב, ענת סרגוסטי. מגיש: חיים זיסוביץ.
377
סקופ בלעדי ל"תיק תקשורת"- חשיפה ראשונה לסרט מחדר החקירות: החוקר יוצא, ונמרודי לועס נייר. התכנית מוקדשת לפרשת נמרודי ואופן הסיקור התקשורתי בה; עורך מעריב על המצב בעיתון בעקבות הפרשה; משתתפים: ארז יעקב, מוטי קירשנבאום, עו"ד מוזר מיבי, בנזימן עוזי, דק מיכאל. מגיש: דוד גלבוע.


צפייה ישירה: עונה נוכחית,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il