עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

סופר נני

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > סופר נני

סופר נני   - עונה 3


תכנית ריאליטי המלווה את מיכל דליות, מנהלת ביה"ס להורים במכון אדלר, שמגיעה לביתם של משפחות בעלות שגרה בעייתית ותוך שבועיים מכניסה סדר לחייהם. בתחילה היא מסתכלת, בוחנת ולא מתערבת, ובשלב השני לוקחת את העניינים לידיים ומראה לבני הבית איך אפשר לשנות את המצב.


תגיות: מיכל דליות, אמהות, הורות, סופר נני




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
סיכום עונה - מעקב
עונה שלמה התרגשנו עם סופר נני והמשפחות - כאבנו את סיפורם של משפחת אנגל שאיבדו את בנם הבכור, התרגשנו ממשפחת בוחניק שאיבדה את אב המשפחה, קיווינו בשביל הזוג זילברמן שישקמו את הזוגיות המקסימה שלהם, ורצינו בשביל הזוג אסרף שילדיהם יכבדו אותם. אז מה קרה עם אותן משפחות? זאת ועוד בפרק סיום עונה של סופר נני.
משפחת כליף
בבית משפחת כליף כל הנטל נופל על מור, אם המשפחה, ולכן היא מאבדת את העשתונות. עליה להתמודד עם נופר ולירז הוכחניות, לוטם השובבה, וסהר התינוק שלומד מאחיותיו הגדולות. בנוסף, שימי האב לא מתפקד ולא עוזר בבית, אלא ההפך - מקלקל את כל מה שמור מצליחה לעשות. סופר נני החליטה לקרב בין מור לבנותיה הגדולות ולגרום לשימי להיות מעורב יותר בבית.
משפחת פרנקו
האם אמילי מותשת ומיואשת. היא מתעסקת כל היום בניקיון וסידור של הבית ולא מתפנה לדבר החשוב באמת והוא, להיות עם הילדים. האב גל איבד מהסמכות שלו בגלל הדומיננטיות של אשתו. והילדים? עושים מה שהם רוצים.
משפחת שלוש
בבית משפחת שלוש הבוס הוא ילד בן 12, וההורים סרים למרותו. האב איציק מפחד להתעמת עם ילדיו והתוצאה היא מאזן כוחות מעורער.
משפחת בוחניק
עד לפני שלוש שנים משפחת בוחניק הייתה משפחה מלוכדת עם שני הורים אוהבים - שני ועומרי, וארבעה בנים. לפני שנתיים האב, עומרי, נהרג בתאונת דרכים. מאז הסמכות ההורית מתרופפת, וכך גם המשפחתיות. סופר נני מיכל מגיע להושיע.
משפחת אסרף
מה עוושים כשהבן שולט בהורים ומתחצף?
משפחת אמזלג
במשפחת אמזלג האם איבדה מזמן את הסבלנות לילדים ומשאירה את רוב הטיפול וההתמודדות עם הילדים לבעלה. כתוצאה מכך הילדים רוצים רק שאביהם יטפל בהם ויהיה איתם. כיצד "מחזירים" את האם לילדים ואת איזון האחריות לטיפול בילדים בין ההורים?
משפחת בן דור
עידו, בנם האמצעי של לימור ותומר, הוא ילד עם צרכים מיוחדים בשל פגם גנטי שירש מאימו. רגשות האשמה וההתמודדות עם מחלתו של עידו פוגעים בשאר הילדים שבבית וביכולת המשפחה להיות מאושרת
משפחת כהנא
ההורים חסרי סבלנות לילדים, ועם פתיל קצר שרק רוצים לסיים את היום. הם מצפים שהילדים כבר ינהלו איתם שיחות של מבוגרים וישאלו אותם איך היה היום שלהם בעבודה. והרי כל מה שהילדים השובבים רוצים זה את תשומת הלב שלהם. סופר נני מגיעה להושיע.
משפחת זילברמן
אתי ויוגב זילברמן היו זוג צעיר ומאוהב עם הולדת התאומים. הטיפול בהם גרם להתדרדרות מהירה של היחסים עד שהשניים החליטו לפתוח את ביתם לסופר נני. לראשונה בתכנית, סופר נני מעבירה את ההורים טיפול זוגי במטרה להחזיר את האהבה.
משפחת גרמי
ניב קרא לסופר נני בשביל שתעזור לאשתו מרלן להשתלט על הילדים וציפתה לו הפתעה. סופר נני מגיעה לאילת ופוגשת משפחה מרובת ילדים ועוזרת להם להשליט סדר בחינוך הילדים וביחסים בין ההורים.
משפחת אנגל - חלק ב'
משפחת אנגל איבדה את בנם הבכור, רותם, לפני כשנתיים. מאז מותו, ההורים לא רואים טעם בענישת ילדיהם, מאידך הם מבינים שהם נוהגים שלא כשורה. הם מתקשים בהצבת גבולות וכתוצאה מכך נוצרו בעיות משמעת ובעיות אכילה. סופר נני מגיעה לבית כואב ואבל ויחד עם המשפחה גורמת להם לצאת לדרך חדשה. חלק ב'
פרק הבכורה - משפחת אנגל - חלק א'
משפחת אנגל איבדה את בנם הבכור, רותם, לפני כשנתיים. מאז מותו, ההורים לא רואים טעם בענישת ילדיהם, מאידך הם מבינים שהם נוהגים שלא כשורה. הם מתקשים בהצבת גבולות וכתוצאה מכך נוצרו בעיות משמעת ובעיות אכילה. סופר נני מגיעה לבית כואב ואבל ויחד עם המשפחה גורמת להם לצאת לדרך חדשה. חלק א'


צפייה ישירה: עונה 4, עונה 5,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il