עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

כוכב נולד

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > כוכב נולד

כוכב נולד   - עונה 8


כל העונות, כל המשתתפים של תוכנית הריאליטי הפופולארית "כוכב נולד" עם פאנל השופטים האהובים : צביקה הדר, מרגול, צדי צרפתי, גל אוחובסקי, צביקה פיק, דנה אינטרנשיונל ובעונה הנוכחית מצטרף גם פבלו רוזנברג.
התחרות שמחפשת את הזמר הגדול הבא של ישראל - נינט טייב, הראל סקעת ורוני דלומי, כולם עברו דרך הבמה של כוכב נולד ועשו זאת בגדול - בואו לגלות מי יהיה הכוכב הבא.


תגיות: צביקה הדר, מרגול, צדי צרפתי, גל אוחובסקי, צביקה פיק, דנה אינטרנשיונל, פבלו רוזנברג, נינט טייב, הראל מויאל, יהודה סעדו, ג'קו אייזנברג, בועז מעודה, ישראל בר-און, רוני דלומי, כוכב נולד




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
הכוכב שלנו היא דיאנה
רגע אחרי הגמר , דיאנה גולבי , הכוכב הנולד שלנו , מדברת על הדרך הארוכה שעברה מהאודישנים ועד הזכייה בגמר בירושלים. כל הביצועים על הבמה,החזרות, המפגשים המרגשים, והרגעים הבלתי נשכחים של דיאנה.
תכנית הגמר
הגיע הרגע הגדול! תכנית הגמר של כוכב נולד בבריכת הסולטן בירושלים בהשתתפות הזמר והיוצר מוש בן ארי. ובסוף הערב בחירת הכוכב הנולד החדש של העונה השמינית.
תכנית 35
ספיישל "בדרך לירושלים" מלווה את הפיינליסטים משלב חצי הגמר עד רגע לפני הגמר. עידן, דיאנה ואוהד יוצאים למפגשים ומקומות משמעותיים עבורם ומתעדים את בחירת השירים לגמר. הערב נחשפים בתכנית גם מה הן הצבעות הנבחרת עצמה, מהם שירי הגמר הנבחרים וכן, צביקה הדר יכריז על פתיחת ההצבעה ההמוקדמת לגמר הגדול.
תכנית 34
אביב גפן, נינט טייב, שולי רנד ובועז שרעבי מגיעים לחצי הגמר: הערב בתכנית יבצע כל אחד מהמתמודדים דואט עם אומן אורח, וגם - עידן ונאור יתחרו בקרב ראש בראש גורלי על הכרטיס האחרון לגמר ובסוף הערב תהיה פה שלישיית גמר.
תכנית 33
חצי הגמר מתחיל. נאור אלבז מבצע את אביב גפן, אוהד שרגאי ישיר אריק איינשטיין, דיאנה גולבי תבצע שלום חנוך ועידן עמדי דובק בבנאים. קבלו את התפריט שלכם לחלק הראשון של חצי הגמר: והערב כבר יתפסו שני מקומות בשלישייה הסופית
תכנית 32
חמשת המתמודדים יעלו היום לבמה עם שחקני חיזוק: תזמורת כלי הנשיפה "הביג-בנד", שתהפוך כל ביצוע לקברט. אחרי התכנית הערב ישארו ארבעה מתמודדים בלבד בתחרות
תכנית 31
הערב מתחרים המתמודדים ראש בראש, כמו שלא נעשה עדיין בכוכב נולד. ששת הגדולים בשלושה קרבות בין שני מתמודדים, הזוכה בכל דו-קרב עובר אוטומטית להתחרות ברבע הגמר. השלושה הנותרים שרים סולו הדחה, ואחד מהם יעזוב את התחרות.
תכנית 30
השבוע נפגש כל אחד מהמתמודדים עם זמר ים-תיכוני עבור הספיישל המתוכנן להערב, ושמעו מהם עצות וטיפים. הערב יבצעו כל אחד מחברי הנבחרת את השירים שבחרו.
תכנית 29
השבוע עזבו המתמודדים את חדר החזרות ונסעו כל אחד לביתו כדי לנסות להביא איתם לתכנית שיר שבא מתוך הטעם המשפחתי, שמשקף את השורשים שלהם ואת הדרך בה גדלו. הערב מבצעים כל אחד מהמתמודדים את השיר האישי שלהם על פי בחירת משפחתם.
תכנית 28
לאחר שבמהלך השבוע עמלו על רפרטואר שיריו של היוצר והזמר דני סנדרסון, הערב הם עולים לבמה עם ביצועים למיטב שיריו הידועים.
תכנית 27
ספיישל כוכבים מכל הזמנים. לאחר שבוע בו נפגשה נבחרת כוכב נולד הנוכחית עם הכוכבים הנולדים מעונות שעברו, יעלו הערב לבמה ויבצעו את השירים עליהם עבדו יחד עם הכוכבים.
תכנית 26
שרית חדד מלכת הזמר המזרחי עולה על במת כוכב נולד וכל חברי הנבחרת מבצעים מהלהיטים המקפיצים והמרגשים שלה. לאחר המפגש בחדר החזרות אשר במהלכו בחר כל מתמוד לבצע שיר של שרית חדד, הערב המתמודדים עולים לבמה עם הביצועים הנבחרים
תכנית 25
שידור מיוחד של כוכב נולד מבסיס חיל הים: צביקה הדר, המתמודדים והשופטים של כוכב נולד יוצאים אל מחוץ לאולפן הממוזג ומצפינים אל בסיס חיל הים בת גלים ליד חיפה, כאשר כל מתמודד בחר שיר אותו יקדיש ויבצע לחיילים.
תכנית 24
ספיישל "מקום בצמרת" - אחד עשר המתמודדים מבצעים שירים שהגיעו לצמרת מצעד הפזמונים של רשת ג' בשנים ותקופות שונות, מאילנית, דרך ריטה ועד היי פייב ועידן יניב
תכנית 23
ספיישל יהודה פוליקר - לאחר שבוע עמוס בהמון רגש והרבה צמרמורות בחדר החזרות, עם השירים היפים והנוגעים מהרפרטואר של הזמר, כל מתמודד בחר לו שיר שאליו התחבר במיוחד ומצא בו את הקול האישי שלו. והערב כל הביצועים על הבמה באולפן
תכנית 22
הערב רמי קליישנטיין מגיע להתארח באולפן והנבחרת מבצעת ממיטב שיריו: "תפוחים ותמרים", "כל מה שתרצי", "אני חיה לי מיום ליום" וכל הלהיטים של הזמר על במה אחת.
תכנית 21
בסוף ערב תכנית הדואטים ימצאו עצמם שני מתמודדים מחוץ לתחרות בהדחה כפולה ודרמטית. מי שלא תזכה לעלות לבמה לשיר היא עדי אשכנזי, שמגיעה על תקן מכובד של שופטת אורחת.
תכנית 20
בערב מיוחד זה לראשונה כל הנבחרת של כוכב נולד תתמודד על הבמה בתחרות דואטים רותחת. בסוף הערב הדרמטי תיאלץ הנבחרת לספוג הדחה כפולה.
תכנית 19
המאסטרו - צביקה פיק, שהיה בעבר תחת כובע השופט ומכיר את כוכב נולד מקרוב, שב אל הכוכב והפעם אל מרכז הבמה עם השירים הקלאסיים שכולנו מכירים. הערב מנסים המתמודדים לעמוד באתגר, להיכנס לנעליו ולבצע את מיטב להיטיו.
תכנית 18
המתמודדים ממשיכים לבצע ספיישלים המוקדשים לאמנים מהשורה הראשונה בארץ. לאחר שבמהלך השבוע הם נפגשו עם הזמרת גלי עטרי ועבדו איתה על הביצועים בחדר החזרות, היום תעשה זאת חצי מהנבחרת עם שיריה של גלי עטרי
תכנית 17
החצי השני של הנבחרת עולה לבצע את השירים של מירי מסיקה וקרן פלס, לאחר שבמהלך השבוע הם נפגשו עם הזמרות והיוצרות ועבדו איתן על הביצועים בחדר החזרות. בתכנית תוכלו לראות את הביצועים המקוריים וגם לעקוב מקרוב אחר המתמודדים בצילומים מאחורי הקלעים.
תכנית 16
לאחר המפגשים השבוע של המתמודדים עם כוכב הזמר הים תיכוני - אייל גולן, בערב זה הוא מגיע לאולפן ומתפקד הן כשופט ואף עולה לבצע שיר על הבמה באולפן.
תכנית 15
שישה זוגות נוספים עולים על הבמה לראשונה העונה וומתמודדים עם מבחן הדואטים ומתמודד נוסף מודח בסוף התכנית
תכנית 14
המתמודדים מתייצבים לראשונה למבחן הדואטים, ביצוע משותף בשידור חי, בו כל אחד תלוי בשותפו לשיר. לאן תביא השותפות בין הצמדים?
תכנית 13
התחרות שמחפשת את הזמר הגדול הבא של ישראל - נינט טייב, הראל סקעת ורוני דלומי, כולם עברו דרך הבמה של כוכב נולד ועשו זאת בגדול - בואו לגלות מי יהיה הכוכב הבא.
תכנית 12
התחרות שמחפשת את הזמר הגדול הבא של ישראל - נינט טייב, הראל סקעת ורוני דלומי, כולם עברו דרך הבמה של כוכב נולד ועשו זאת בגדול - בואו לגלות מי יהיה הכוכב הבא.
תכנית 11
התחרות שמחפשת את הזמר הגדול הבא של ישראל - נינט טייב, הראל סקעת ורוני דלומי, כולם עברו דרך הבמה של כוכב נולד ועשו זאת בגדול - בואו לגלות מי יהיה הכוכב הבא.
ספיישל הזדמנות אחרונה
שישה מהמועמדים שלא עברו את האודישנים מקבלים הזדמנות חוזרת. בספיישל זה נראה את האודישנים של אלו שלא הצליחו אבל ממשיכים להילחם על המקום האחרון שנותר פנוי בנבחרת המנצחת של העונה.
תכנית 10
אחת עשרה מתמודדים עוברים את האודישנים האחרונים ומצטרפים לנבחרת שנחשפת הערב במלואה וסוף סוף נדע מיהי הנבחרת המנצחת שתוביל את העונה השמינית של כוכב נולד.
תכנית 9
הנבחרת ממשיכה להיחשף ולהתגבש. עוד שבעה ממתמודדים מתווספים לנבחרת ולשמונת המתמודדים שכבר עברו. איך יתמודדו עם הלחץ ההולך וגובר לקראת הגיבוש הסופי?
תכנית 8
האודישנים במחנה האימונים נמשכים והלחץ גובר
תכנית 7
מאה אנשים מוכשרים מאוד הגיעו למחנה האימונים והתחילו מיד בחזרות נמרצות על מנת לקבוע מי יעלה לנבחרת העונה השמינית של כוכב נולד
תכנית 6
רשימת מאה המתמודדים נסגרת והם אלו שעוברים למחנה האימונים של כוכב נולד. משאית האודישנים על צוות השופטים מגיעה לדרום: לשדרות ולבאר שבע. ואודישן ההפתעה הפעם ברוח ספורטיבית, בחדר הכושר.
תכנית 5
צוות השופטים נוסע לברזיל לקרנבל של אודישנים. מפגש מרגש בין מוצ'ילר בברזיל לגל אוחובסקי אשר ממיס אותו בקולו. ועוד מתמודד שעושה את כל הדרך מניו יורק לברזיל רק בשביל עוד הזדמנות להיות בנבחרת הכוכבים הנולדים.
תכנית 4
צוות השופטים יוצא לדרכים שוב ומגיע לסביבתם הטבעית של חלק מהמתמודדים כדי לבדוק האם הם מסוגלים לעבור אודישן בהפתעה. הפעם הם עושים זאת בקניון, ובאמצעות מצלמות ושלישיית בנות המיוחדת "המלאכיות של צביקי" הם מפתיעים את המתמודדת
תכנית 3
צוות השופטים ממשיכים במסע האודישנים ברחבי הארץ ומגיעים למושבה התימנית מדרך עוז שם הם פוגשים את משפחת טיירי ומופתעים מהטלנובלה התימנית שמתגלה שם.
תכנית 2
רצף האודישנים ממשיך ובפרק זה בפעם הראשונה מגיע זוג נשוי להיבחן באודישן משותף. השופטים נעמדים לשירת ההמנון הלאומי באחד האודישנים. גל של צחוק מציף את השופטים במהלך אודישן אחר. וצוות השופטים יוצאים לחוות סוסים לבצע אודישן מיוחד באווירת טבע.
תכנית הבכורה
העונה השמינית נפתחת עם שופט חדש שמצטרף לחבורת השופטים, פבלו רוזנברג. ובעונה זו הפתעה נוספת, אודישן בהפתעה: בכל פרק אחד מהזמרים ששלחו בקשה להירשם לאודישנים עומדים למצוא את עצמם מבצעים את השיר החשוב בחייהם דווקא ברגע בו הכי פחות ציפו לו.
האודישנים
הזדמנות לראות את האודישנים לפני כולם!


צפייה ישירה: עונה 1, עונה 2, עונה 3, עונה 4, עונה 5, עונה 6, עונה 7, עונה 9, עונה 10,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il