עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

האח הגדול

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > האח הגדול

האח הגדול   - עונה 4


האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית, בהנחייתם של ארז טל ואסי עזר.
בית האח הגדול מאובזר בכ-50 מצלמות, חלקן גלויות וחלקן מוסתרות. כל "דייר" מצויד במיקרופון אישי, אותו עליו לשאת עמו בכל שעות היום ובמקרה ולא יעשה זאת, סכום כסף יירד מהתקציב השבועי לרכישת מזון וסיגריות.


תגיות: אסי עזר, ארז טל, האח הגדול




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
האח הגדול - חוזרים הביתה
המצלמות ממשיכות לתעד את הזוכה הגדול קותי סבג וגם את הפיינליסטים תמיר ורדי ויאנה יוסף אחרי היציאה מבית האח הגדול. איך נראה המפגש הראשון עם המשפחות וכיצד הם חוזרים לשגרה?
האח הגדול – שיחת סיכום
צמד המנחים נכנסים בפעם הראשונה אל תוך בית האח הגדול כדי לפגוש את הדיירים. רגע לפני הגמר, הם שואלים אותם את כל השאלות הקשות המסכמות את העונה הרביעית
פרק 27
הדיירים מבלים את הימים האחרונים שלהם בתוך בית האח הגדול עם משימה מיוחדת שהופכת אותם לכתבים ועורכים בעיתון "המהדורה האח-רונה". בנוסף, השף חיים כהן מגיע לפנק אותם בארוחת סיום וגם אסי וארז באים לבקר
פרק 26
הדיירים העבירו את הימים האחרונים בבית במתח רב, והערב אחרי הדחה דרמטית יצא מהבית הדייר שלא הגיע לגמר הגדול. רק חמישה נשארו בבית וההצבעה האחרונה יצאה לדרך
פרק 25
במשימת התקציב האחרונה הדיירים מקבלים הזדמנות לצפות בסצנות בולטות מהעונה, תעודות הזהות שלהם ושאלות ממודחים. בנוסף, הם שמעו מי מועמד להדחה ומי הבטיח את מקומו בגמר
פרק 24
קותי, תמיר ויאנה מקבלים מסר מהבית, קותי וערן עושים סולחה היסטורית ושני מועמדים נוספים עוזבים רגע לפני הגמר ולא יזכו להיות בחמישייה הסופית
פרק 23
הדיירים נקלעים לסופת שלג אימתנית ותמיר מקבל את תפקיד המחלץ. לאחר יותר מחודשיים של נתק מהבית, הדיירים מקבלים מסרים מהמשפחות והחברים שלהם והדיירים מוסרים את שמות המועמדים להדחה הכפולה
פרק 22
ההעמדה הפומבית להדחה שהתרחשה במהלך משימת הקיבוץ מביאה את כל הדיירים להתעסקות בשאלות הנוגעות ליחסים ביניהם. היחסים בין אביבי ליאנה מתחממים ואילו היחסים של אביבית וצבי עולים על שרטון. בסוף הערב אחד מתוך שלושת הדיירים שהועמדו להדחה עוזב את הבית.
פרק 21
בית האח הגדול הופך לקיבוץ "עין האח" והאח הגדול לאח'קה. במסגרת משימת הקיבוץ הדיירים מקבלים משימות כמו חליבת הפרה ברפת, כביסות במכבסה ופס ייצור תפוזים. סופי שבה מארגנטינה ומפתיעה את הדיירים במסיבת הפורים. הדיירים מעמידים להדחה בצורה מיוחדת - העמדה פומבית.
פרק 19
כיצד סופי התקבלה באח הגדול בארגנטינה?
פרק 18
דייר אחד נוסע לארגנטינה. מי זה יהיה?
פרק 14
הערב מתחמם לקראת הדחה מותחת במיוחד כאשר אחד משלושת הדיירים: אביבית, שי או סופי עוזב את הבית. כל זה קורה ממש רגע לפני שקופסת ההפתעות בחצר נפתחת וחושפת את שלושת הדיירים החדשים שמצטרפים הערב לבית האח הגדול.
פרק 13
לכבוד הוולנטיינ'ז הדיירים מציגים קליפ רומנטי
פרק 12
לאחר ששלושה מהדיירים בחרו להדיח את עצמם התארכה הרשימה לשבעה מועמדים. הבית נכנס למשימה חדשה לקראת יום האהבה וכניסת הדיירים החדשים. ובסוף הערב דייר אחד עוזב את בית האח הגדול.
פרק 11
בית האח הגדול יורד אל המצולות והדיירים מקבלים את משימת עולם המים. בתום המשימה הדיירים מעמידים את חבריהם להדחה. הערב רשימת המועמדים להדחה מתפרסמת.
פרק 10
קותי וערן מסתבכים במשולש אהבים סביב יאנה ומסתכסכים ביניהם בעקבות כך. ארבעה מהדיירים מועמדים להדחה ומגייסים סנגורים שישכנעו את הצופים להצביע להם. ובסוף הערב אחד מתוך הארבעה, סופי, קים, ערן ורגב: יעזוב את בית האח הגדול.
פרק 9
סיכום משימת המונופול: הקרב על הבית בעיצומו.
פרק 8
לאחר שאביב, האקס של אביבית, נכנס לבית האח הגדול, מסתבכת אביבית במרובע אהבים עם ערן, אביב ורגב. ובסוף הערב דייר או דיירת עוזבים את הבית.
פרק 7
המשימה החיובית מגיעה לסיומה והדיירים מעמידים להדחה. דיירי האח הגדול ובמיוחד אביבית, מופתעים כשלבית נכנס האקס של אביבית.
פרק 1
דיירי הבית של העונה הרביעית נחשפים לראשונה באירוע טלוויזיוני חי ונוצץ.
הבית של האח שווה יותר
דניאל חסון חושף בפנינו את סודות העיצוב של בית האח הגדול ששינה את פניו. בסיור מודרך בבית נכיר את הפינות החדשות, את העיצובים המתקדמים ונפגוש את הצוות שעומד מאחורי עיצוב הבית.
מבוא לאח הגדול
תכנית הריאליטי "האח הגדול" כבר מזמן הפכה לתופעה חברתית ותרבותית בישראל. אנשי אקדמיה עונים על השאלות כיצד סחפה הסדרה את הצופים והפכה לתופעה? מה התכנית אומרת עלינו כחברה? וכיצד משתקפים השסעים בחברה הישראלית בתכנית "האח הגדול"?
נא להתנהג בהתאם
שנה אחרי שיצאה מבית "האח הגדול", יוצאת העיתונאית מרב בטיטו לבדוק מהו כוחה של תכנית טלוויזיה. במסעה פוגשת מרב אנשים שונים ברחבי הארץ ובודקת מה מושך אנשים לצפות בה, ומצד שני מה הסיבות הרבות להתנגדויות לתכנית.


צפייה ישירה: עונה 1, האח הגדול VIP, עונה 2, עונה 3, עונה 5, עונה 6, עונה 8,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il