עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

בא לחדש לכם

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > בא לחדש לכם

בא לחדש לכם   - עונה 3


מושיק מגיע לחדש לכם את הבית...


תגיות: סטיילינג, עיצוב, בא לחדש לכם




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 28
לזכר אסון הכרמל רחלי אלגבסי, אלמנתה של פביולה בוהדנה ז"ל שנספתה באסון הכרמל מקבלת ממושיק שיפוץ מדהים לבית שכולו היו זיכרונות והכניס לה הרבה אור ותקווה לבית.
פרק 27
לכל בית סיפור משלו מושיק נזכר בכל הרגעים המרגשים והיצירתיים ביותר בהם הגיע לחדש
פרק 26
מחדשים למשפחת לוי-קמחי 5 הילדים של דלית ורני יקבלו שיפוץ ממושיק שיגרום להם להרגיש סוף סוף בבית
פרק 25
מחדשים למשפחת דרורי מושיק מחדש למשפחה עם 2 ילדים, 2 כלבים, חתול 3 ציפורים ו-2 עטלפים..
פרק 24
מחדשים בכפר נוער העיצוב הסופי והמרגש של מושיק לכפר הנוער "ניר העמק" בעפולה
פרק 23
לכל בית סיפור משלו מושיק נזכר בכל הרגעים המרגשים והיצירתיים ביותר בהם הגיע לחדש
פרק 22
מחדשים לאמא את חדר השינה מושיק מגיע לחדש לעזור לשלושה ילדים לחדש לאמא שלהם את חדר השינה
פרק 15
לינור אברג'יל חלק ב' החלק השני בחידוש ביתם של לינור אברג'יל ומשפחתה. מושיק מתמודד עם הקושי של לינור לקבל שינויים. ביחד הם גילו שעם קצת אומץ והרבה עבודה השינוי כדאי ומשתלם. במסגרת החידוש הבית הותאם לתהליך החזרה בתשובה ולהתרחבות המשפחה.
פרק 14
לינור אברג'יל חלק א' מושיק בא לחדש ללינור אברג'יל כלפון, האישה הכי יפה בעולם. לאחר שהייתה דוגמנית מצליחה, מלכת יופי ומיס תבל, בשנים האחרונות היא התרחקה מאור הזרקורים והתקרבה אל הדת. כעת לינור נשואה לאורון כלפון, אמא לתאומים ועורכת דין. מושיק מגיע לבית המשפחה כדי להתאים אותו לצרכיה של משפחה דתית.
פרק 13
מיטב הטיפים לשנה החדשה לכבוד השנה החדשה מושיק יוצא לרחוב לשאול מה עם ישראל מאחל לעצמו לקראת החגים ואילו מתנות כדאי לקנות לאורחים ולמארחים. מושיק חוזר לחידושים הנבחרים מהעונה הנוכחית וביניהם הדירה השכורה, חידוש ומיחזור רהיטים ישנים, חלוקת חלל אחד לשני חדרי ילדים ויצירת חדר שינה המזמן זוגיות חדשה.
פרק 12
באים לחדש לארבע השותפות מושיק מגיע לחדש לארבע שותפות רווקות, דתיות ומדליקות שחולקות דירה בירושלים. המטרה היא להוכיח כי בית שכור יכול להיות מקום חם שנעים להיות בו, אפילו אם גרים בו במשך תקופה מוגבלת. במסגרת החידוש הבית הפך מדירת שותפות מבולגנת ומוזנחת לבית צעיר ועדכני. צבע ותאורה הכניסו שמחה לבית, והרהיטים בהתאמה אישית סיפקו פתרונות לאורחים הרבים המגיעים לדירה. גם המרפסת האהובה שודרגה לפינת אירוח חמימה.
פרק 11
באים לחדש לאיציק ואלירן מושיק מגיע לדירתם התל-אביבית של אציק מהדני ואלירן אלנבוגן כדי להפוך את ביתם לדירת רווקים מושלמת, אליה יוכלו להזמין את ההורים וגם את הבנות. שני רווקים צעירים וחסרי מנוח זקוקים לבית שישדר רצינות שאולי תכניס אהבה לחייהם. לשם כך החללים הוגדרו באמצעות צבע ותאורה. הסלון הפך למרשים וייצוגי ולא פחות - למקום נוח ומזמין. גם המרפסת שודרגה בדק סינטטי ובריהוט מתאים ולבסוף הוצב שולחן אוכל משגע בסגנון ברזילאי שמתאים לסעודת יום שישי.
פרק 10
באים לחדש למשפחת עמר מושיק בא לחדש למשפחת עמר ולהפוך את ביתה לחם ונעים. השאיפה היא להוציא את המספרה מהסלון וליצור חלל משפחתי מזמין ומפנק המתאים גם לאירוח. ההפרדה בוצעה על ידי דלת אקוסטית וסגנונות עיצוב שונים. הסלון עוצב בקווים נקיים ובצבעים רכים והמספרה בסגנון מודרני והייטקיסטי.
פרק 9
באים לחדש ללאה לופטין מושיק מגיע לביתה של לאה לופטין ובתה מעין רודיך כדי לשפר להן את מצב הרוח ולהפוך את הבית למקום שנעים לחיות בו וכיף לארח בו. במטרה להפוך את הבית למקום שוקק חיים, מושיק הגדיר את החללים באמצעות תאורה וצבע. החידוש בסלון העניק את תחושת ההתחדשות וחדר השינה הפך למרהיב ומפנק.
פרק 8
באים לחדש ליעל פפר חלק ב' מושיק ממשיך את החידוש בביתה של יעל פפר, מי שעזבה את הכת של גואל רצון אחרי 13 שנים. המשימה העיצובית של מושיק - ליצור סלון חדש, נוח ומזמין ולחדש את פינת האוכל כדי שכל המשפחה תוכל לשבת יחדיו. גם פינת הטלוויזיה תעבור מהפך ותהפוך לזולה מפנקת, בה כל אחד מבני הבית ימצא את מקומו. החלל האחרון שיעבור שינוי הוא חדר השינה של יעל בו יהיה דגש על עיצוב רומנטי שיעזור לה למצוא זוגיות חדשה.
פרק 7
באים לחדש ליעל פפר יעל פפר הצליחה לעשות צעד אמיץ, היא עזבה את גואל ואת הכת ובנתה לה ולילדיה בית חדש. אולם הבית הזה אינו משקף את אישיותה ולא עונה על הצרכים של המשפחה. מושיק מגיע לבית משפחת פפר על מנת לעזור להם לפתוח דף חדש בחייהם ולהפוך אותו למקום שבו הם ירגישו באמת בבית.
פרק 6
אביגיל בנאי חלק ב' במעבר מהבית הירושלמי לכפר הגימלאים מושיק שאף ליצור אווירה חמימה וביתית. כדי לשמר את המראה הירושלמי נבחרו רהיטים ותאורה בסגנון עתיק המעניקים מראה אותנטי. בחדר השינה נוצרה אווירה רומנטית ובמטבח החלל הפך לאזור עבודה פרקטי. גם בסלון החידוש עשה פלאים, כאשר הצבעים יצרו התכתבות עם הנוף שמחוץ לדירה וכך הטבע נכנס פנימה.
פרק 5
באים לחדש לאביגיל בנאי מושיק בא לחדש לאביגיל בנאי ולסייע לה במעבר מביתה המרווח שבירושלים לדירה קטנה יותר בכפר גמלאים. המשימה של מושיק היא להפוך את הדירה החדשה לבית נעים ונוח לא פחות מהבית הקודם. עם המעבר לדירה קטנה יותר עליהם להחליט על אילו פריטים ורהיטים אפשר לוותר. מאחורי כל כלי נוי ותמונה קיימים זכרונות רבים והמשימה אינה פשוטה.
פרק 4
באים לחדש למשפחת סטרץ הפעם מושיק מתמודד עם משימה שמעולם לא נתקל בה - לחדש אוהל. הסלון הופך ממרכז הבלאגן ללב הבית באמצעות צבע ותאורה. המטבח המשפחתי עובר שדרוג וגם שתי הבעיות המרכזיות נפתרות - חוסר במקומות אחסון ובעיית האספנות. בסוף מושיק מוכיח כי לא משנה איפה גרים אפשר להפוך כל מקום לבית מסודר ומעוצב המתאים לכל בני המשפחה.
פרק 3
באים לחדש למשפחת חלבי למושיק משימה מאתגרת במיוחד - ליצור עבור משפחת חלבי בית מודרני לא פחות מהם. שני סלונים עוברים איחוד והופכים לסלון אחד מרווח שמתאים לכל בני המשפחה. גם המטבח עובר שינוי והופך לפונקציונאלי ומודרני, עם המון מקום לבשל אוכל טוב.
פרק 2
באים לחדש למשפחת קרול קרן ויפתח קרול חולמים להתאים את הבית לילדים והיום הזה הגיע! באמצעות חלוקת חלל נכונה נוצרה הפרדה בין יחידת הורים רומנטית לחדר ילדים שובב. על הדרך מושיק עזר לבני הזוג לעשות בבלאגן וסייע למשפחה שאוהבת לאגור מזכרות. ביחד הם למדו להרפות מהעבר ולפנות מקום לזכרונות חדשים.
פרק 1
באים לחדש למשפחת ברגשטיין משפחת ברגשטיין היא משפחה מיוחדת ומאושרת שמתקשה לשמור על הסדר בבית, במיוחד מאז שהאמא נפטרה. רגע לפני שהברגשטיינים טובעים בבלאגן, מושיק לחדש להם ולשדרג את הבית החם והאוהב לבית שהוא גם מטופח ומסודר.


צפייה ישירה: עונה 1, עונה 2, עונה 4, עונה 5,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il