עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

אחד העם 101

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > אחד העם 101

אחד העם 101   - אחד העם 1


סדרת המשך קומית לסדרת הקאלט האהובה "אחד העם 1". מירי פסקל הפקחית מגשימה חלום לאחר שבעלה ראובן נפטר, ועוברת להתגורר במגדל דירות יוקרתי. במהרה היא תגלה את מנעמי ותחלואי החיים בקרב החברה הגבוהה בזמן שחבריה הוותיקים יסרבו לצאת מחייה.

אתם מוזמנים להיזכר בפרקים מהעונה הקודמת



תגיות: אורי גוטליב, ארז בן הרוש, אילן פלד, יעל פוליאקוב, ענת מגן, אחד העם 101




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 14 - רצח באחד העם
יוסי ההומו נעלם וראובן חושד שאווה וחייקה רצחו אותו בגלל שלא שילם להן שכר דירה. הוא מספר את זה למירי , הם פותחים בחקירה מקיפה וכמובן שכולם חשודים - כל אחד מהדיירים יכול להיות הרוצח, אפילו ראובן... באסיפת דיירים מיוחדת כל הפרטים נחשפים, התמונה מתבהרת והאמת מתגלה.
פרק 13 - למה מי מת
א.ד קיפניס נפטר והבניין באבל. אבירם נפרד מהחברה שלו והוא מבואס. ולאדי מתחיל עם מירי ומקבל סטירה. שולה נואמת על מצב הזקנים בארץ ולא מבינה מדוע היא אשמה שהם חיים עד גיל כ"כ מבוגר וצריכה לשלם להם על זה. ריברה המטפלת של מר בראון רוצה שהוא יתחתן איתה ומספרת לו את כל סיפור חייה - פעמיים.
פרק 12 - סיבה למסיבה
רבקה מיכאלי עוברת לגור בבניין וכולם משגעים אותה. עמרם בא לשים לה מזוזה בחמש בבוקר ומדבר איתה על תיאטרון, אילנית שואלת אותה המון שאלות מעצבנות ושולה גונבת לה את המכתבים מתיבת הדואר.
פרק 11 - חוצלארץ
מירי נוסעת לכנס פקחים בינלאומי בטורקיה. יפית וראובן נשארים לבד בארץ ויפית מקבלת מחזור. אמנון הבן של שולה חוזר לארץ מרומניה. הוא מספר לאמו שהוא רוצה לנשור מלימודי רפואת השיניים, אך שולה מטילה וטו. בת חן מספרת לולאדי שהחלום הגדול שלה הוא לנסוע לטורקיה, והיא מתכננת לנסוע עם בית הספר במשלחת לפולין ומשם לחתוך לטורקיה.
פרק 10 - ככה לא נוהגים
ראובן ועמרם עוזרים לליליאן לצאת מחניה קטנה מאוד. שולה מאשימה את הנשים בכל תאונות הדרכים ומציעה להוריד אותן מהכביש. מירי בטיפול פנים אצל אילנית ואילנית עוזרת לה ללמוד לתיאוריה בנהיגה. עמרם מנסה למכור לולדיסלב את האוטו שלו. לבת חן יש מידע מפליל על שולה נמירוביץ' והיא מנסה לסחוט אותה.
פרק 9 - סופשבוע רגוע
אילנית מקריאה למירי את ההורוסקופ שלה והוא לא מזהיר. לחייקה גולדשמיט יש קרפיון באמבטיה שהיא מבקשת ממנו משאלות, אבל לאווה זה לא מפריע להפוך אותו לגפילטע-פיש. מיה וחן רבים, מקללים את ההורים אחד של השני ולקינוח משחקים באמא ואבא. עמרם ויהודית צופים בערוץ האופנה בערב שבת וממשיכים למצוות פרו ורבו.
פרק 8 - יומולדת לראובן
ראובן חוגג יומולדת 50 ויפית מברכת אותו לרגל יום הולדתו. שולה, כיו"ר אגודת הספורט העממי, ממליצה בחום על כושר גופני. יהודית מכינה עוגה לראובן ומירי אוכלת לה בינתיים את כל המצרכים. בת חן מזמינה את ראובן לבת המצווה שלה שתיערך בעוד שנתיים.
פרק 7 - יחד בגאווה
זוג הומואים עוברים להתגורר בבניין. שולה בנאום מרגש על קהילת ההומוסקסואלים, אך הלסביות לעומתן הן כבר סיפור אחר לגמרי. מירי פוגשת את יוסי ההומו במעלית ומנסה להבין איפה בדיוק נמצא הארון שההומואים יוצאים ממנו. בת חן מעבירה ליפית שיעור בחינוך מיני ומסבירה לה למה לא כדאי להתחיל עם בנים.
פרק 6 - מעלית
אבירם עוזר לבת חן לעשות שיעורי בית ומספר לה על החברה שלו. אילנית עושה למירי מניקור ומספרת לה על גבר שחשב שהיא דוגמנית. שולה נואמת על מצב הנשים המוכות בארץ ומאשימה אותן בזה שהן הביאו את זה על עצמן. מירי עובדת על הנאום שלה לעובדת המצטיינת לשנת 2003 וכשראובן מציין בפניה את האפשרות שהיא אולי לא תזכה היא משתוללת.
פרק 5 - הביוב עולה
עמרם שוטף את האוטו, מירי רבה איתו ונותנת לו דוח ובינתיים הביוב עולה. בת חן לא יוצאת לטיול השנתי כי אין לה כסף. שולה נמירוביץ'-נמיר פונה בנאום משכנע לאומה למה לא צריך לתרום כסף לעמותות. והביוב עולה... יפית באה לעשות בייביסיטר אצל ליליאן. אווה וחייקה משחקות מונופול ורבות על רח' דיזנגוף ועל מאיר דיזנגוף.
פרק 4 - שקט בבקשה
שולה נמירוביץ'-נמיר שומעת מדירתם של חן ומיה גניחות. היא נואמת בטלוויזיה כיו"ר העמותה לתרבות המגורים בישראל, על הצורך בהתחשבות בזולת ובקשיים שבמגורים בבניין משותף. מיה וחן מתנסים בסאדו-מאזו. מיה מצליפה בחן ומבקשת ממנו להרביץ גם לה, אך הכיף נגמר כשחן נותן לה סטירה...
פרק 3 - חתולה
חתולה תקועה על העץ מול הבניין של אחד העם אחד. יהודית מנסה להוריד את החתולה מהעץ עם מטאטא, מירי מגיעה ומנסה לשכנע את החתולה בדיבורים לרדת מהעץ וראובן מגיע עם סולם ועולה להוריד את החתולה. כל הדיירים מתקהלים מתחת לעץ עד שראובן מצליח לתפוס את החתולה.
פרק 2 - דייר חדש
עמרם מספר לדיירים שאווה וחייקה השכירו דירה בבניין לדייר ערבי. כולם כועסים אבל לאווה לא אכפת. מירי מנסה להתחבר לליליאן, השכנה הלסבית, ומגלה פרימיטיביות בכל הנוגע לאוכלוסייה הגאה. ולדיסלב, הדוור הרוסי, מגיע לבניין ופוגש את עמרם ויהודית.
פרק 1 - בחירות
שולה נמירוביץ'-נמיר ועמרם מזרחי מתחרים ביניהם על ראשות ועד הבית. עמרם מגיע לאילנית לטיפול פנים ומאיים עליה שאם לא תצביע עבורו הוא ילשין עליה למס הכנסה. שולה מגיעה לליליאן ואומרת לה כמה היא מעריכה אותה שהיא אם חד הורית, אך כשלליליאן אומרת לה שהיא לא מתעניינת בבחירות שולה מתעצבנת ומקללת אותה. שולה נואמת בטלוויזיה ומעליבה אוכלוסיות שונות.


צפייה ישירה: אחד העם 101,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il