עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

קרדאיי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > קרדאיי

קרדאיי   - עונה 1


מאהיר חי בחיק משפחתו השמחה והאוהבת באיסטנבול של שנות ה 70. הוא עובד כסנדלר עם אביו, נאזיף - איש טוב ומוסרי, שזוכה לכבוד והערכה מאנשי השכונה.

בערב יום חתונתו של מאהיר, נאזיף מואשם ברצח שלא ביצע ועומד בפני גזר דין מוות. מאהיר הופך לראש המשפחה והוא נשבע למצוא את הרוצח האמיתי, גם אם הדבר כרוך בויתור על אושרו הפרטי. החיפוש אחר הצדק והאמת מסתבך בשל סיפור אהבה בלתי אפשרי שנרקם בין מאהיר לפרידה, השופטת שמחזיקה את גורל אביו בידיה...



תגיות: קנאן אימירזאליאולו, צ'טין טקינדור, ברגוזאר קורל, קרדאיי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 259
התיק של טורגוט אקין, שבו מתויקות טביעות האצבע שלו, נעלם. מאהיר ופרידה מנסים להוכיח שקורקוט אולמז הוא באמת טורגוט אקין. מהמט סאים מגלה את החדשות ומורה לנג'דט לסיים את המשימה שהתחיל.
פרק 258
פרידה מנסה להישאר נאמנה למקצועה ומקלידה כתב אישום נגד מאהיר, אך ברגע האחרון מוותרת ומודיעה לתובע שטורגוט עודנו חי. סונגול רוצה לברוח עם אוסמאן, אבל הוא לא מסוגל לבגוד בנאזיף ובמאהיר.
פרק 257
פרידה מגלה מהתיק שטורגוט נותן לה פרטים מרשיעים על מאהיר. יוסוף מציע לאייטן להעמיד פנים שהוא החבר שלה כדי שנג'דט יפסיק להטריד אותה. אורהאן נמנע מלירות במאהיר ומצטרף אליו בניסיון למצוא את הרוצח.
פרק 256
סאייס מחליט לשלוח את אורהאן להרוג את מאהיר ובתמורה להפוך אותו למאפיונר בכיר. טורגוט "קם לתחייה" בזהות חדשה ומאיים על נג'דט שיהרוג אותו אם לא ישרת אותו. פרידה רואה את טורגוט בפרקליטות ומתעלפת.
פרק 255
סאייס, יוסוף ונאיל טומנים למאהיר מלכודת מוות, אבל אורהאן שומע על התכנית בחווה של סאייס ומזעיק תגבורת בחשאי. פרידה מגלה שמאהיר הוא זה שהרג את סאיט, ולא יאסין. מוראט נעצר.
פרק 254
נג'דט מקבל מכתבי איום מרומזים מטורגוט, המת לכאורה. מאהיר מורה למועדונים באזור השליטה של "הצהוב" לשעבר להפסיק לקנות משקאות מנאיל. בלגין מוסרת לאדנאן התובע מסמכים שיביאו למעצרו של מוראט.
פרק 253
בלגין מגלה שמוראט דיווח על מאהיר לווהבי ומתכוונת לנקום בו. מאהיר מציל את אילקנור והורג את סאיט. יאסין טוען שהוא זה שירה בסאיט. מאהיר מאיים על המאפיונרים שאם ינסו להפריע לו הוא יתנקם בהם.
פרק 252
סאיט חוטף את אילקנור ודורש ממאהיר את אלייה בתמורה לחיי אחותו. פרידה שוכרת את נג'דט כדי להציל את מאהיר. סאיט מגלה למאהיר שהוא המחבל ששם את הפצצה שהרגה את אמו ואת האחיין שלו.
פרק 251
מאהיר מוצא את ביתו של סאיט, מגלה שם בחורה פצועה, ומציל אותה. נג'דט מגלה שיוסוף "האציל" הופך את אייטן לכוכבת וחושד שהיא תיאלץ לשלם על כך מחיר כבד. והבי נהרג מפצצה שהוטמנה במכוניתו.
פרק 250
סאיט הורג את ג'מאל. מאהיר לוקח את סאיט לפסאז' ומענה אותו כדי לגלות מי שלח אותו, אבל המשטרה מגיעה לפני שהוא מספיק לגלות את המידע. והבי מאיים על בלגין ובלגין מוצאת דרך מתוחכמת לחסל אותו.
פרק 249
בלגין מגלה למוראט שהיא מאוהבת במאהיר. ג'מאל "הצהוב" מציע למאהיר לגלות את זהות המחבל בתמורה לחייו. יוסוף שולח את סאיט להרוג את ג'מאל "הצהוב" לפני שיגלה למאהיר את האמת.
פרק 248
ג'מאל לא מעז להתעמת עם מאהיר ומאהיר, שורף את בית הבושת שלו ומשחרר את הבחורות. ג'מאל מאיים על יוסוף "האציל" שאם לא יעזור לו להביס את מאהיר הוא יגלה לו שהוא זה ששם את הפצצה.
פרק 247
בלגין מגלה על המלכודת של ג'מאל ומפצירה במאהיר לא ללכת לביתו, אך הוא נחפז להציל את פרידה. מאהיר דורש שג'מאל יתייצב בפניו, או שיצית את הבית. מהמט סאים ממנה את ודאט לעקוב אחר פרידה.
פרק 246
מאהיר פורץ לבית של נדימה ומונע מבלגין להרוג אותה. הצלפים של "הצהוב" מתכננים לרסס את הבית של מאהיר ביריות. מהמט סאים מחפש את פרידה וחוקר את סונה, היא מחפה על חברתה.
פרק 245
בלגין מוצאת את הכתובת של נדימה, מבית היתומים שבו גדלה, ויוצאת למסע נקמה. מאהיר ופרידה חוקרים על מוז'דה מבית היתומים ומגלים את האמת על התיק של בלגין. הצלף של ג'מאל "הצהוב" נכשל.
פרק 244
מאהיר מספיק ברגע האחרון להביא את התיק לבלגין לפני שהיא מספרת למאפיונרים את הכוונות האמיתיות שלו. סונגול מציעה לאוסמאן לברוח יחד. ג'מאל שוכר צלף כדי שיהרוג את מאהיר.
פרק 243
פרידה ומאהיר מוצאים את התיק בכספת בבית של והבי. בלגין מחכה עד השעה 10 ויוצאת למועדון, לחשוף בפני המאפיונרים את התכנית של מאהיר. נג'דט מסדר שאוסמאן יוכל לשוב ללימודים.
פרק 242
ג'מאל מנסה לשחרר את הגנבים שנעצרו. אייטן מתחילה להקליט את שיריה. מאהיר ופרידה עובדים יחד כדי לפרוץ לבית של והבי ולגנוב את תיק האימוץ. מאהיר מחזיר לאביו את הטבעת שנשדדה. נאזיף מתחיל להתרכך.
פרק 241
ג'מאל "הצהוב" מתכנן נקמה במאהיר אחרי שהברית ביניהם בוטלה. פרידה מוצאת את הכספת בחדר העבודה בבית של והבי אבל לא מספיקה לפתוח אותה. בלגין ממשיכה ללחוץ על מאהיר בנוגע לתיק. נאזיף נשדד.
פרק 240
מאהיר מסולק מקבוצת המאפיונרים אחרי שלא הרג את היידאר פאטיח. נאזיף מגלה שהלקוחות שבאו לחנות נשלחו מטעם מאהיר, ומסרב לקבל את עזרתו. פרידה נכנסת לבית של והבי כדי למצוא את תיק האימוץ של בלגין.
פרק 239
מאהיר שולח "לקוחות" כדי שיקנו נעליים מהחנות של אביו, שנכנס למצב כלכלי קשה. פרידה וסונה מגלות את הקשר בין בלגין למוראט. מהמט סאים ואדנאן מנסים לגרום לרקטור להחזיר את אוסמאן ללימודים.
פרק 238
אורהאן משלם לבית הבושת של ג'מאל כדי לבלות לילה עם נילאי. מאהיר מכוון את האקדח למאפיונרים ומחלץ את היידאר פאטיח מהנגרייה. מהמט סאים מתפרץ ומאיים שיכניס את מאהיר לכלא אם פרידה תחזור אליו.
פרק 237
היידאר פאטיח נתפס, והמאפיונרים מצפים ממאהיר להרוג אותו מולם ולהשלים את המשימה שנתנו לו. פרידה מעמידה פנים שהיא מתכננת לעבור לגור עם סונה, כדי לחיות עם מאהיר. בלגין ממשיכה לעשות מניפולציות.
פרק 236
אוסמאן מסולק מהאוניברסיטה ומבקש ממאהיר שיקבל אותו לעבודה אצלו. בלגין ממשיכה לעשות דווקא לפרידה בקשר למאהיר ולמפגשים ביניהם.
פרק 235
אורהאן נכשל בניסיונו להרוג את היידאר פאטיח. נילאי חוזרת לעבוד בבית הבושת של ג'מאל "הצהוב". היידאר פאטיח נעלם. פרידה קובעת להיפגש לארוחה עם והבי ובלגין, ומגלה את הרומן בין שניהם.
פרק 234
סאייס ממנה את אורהאן להשלים את המשימה שמאהיר לא סיים ולהרוג את היידאר. פרידה רואה את והבי מפלרטט עם בלגין. נאזיף מתאבל על מר גורלו. אוסמאן מסולק מהאוניברסיטה.
פרק 233
פרידה מחליטה לצאת לארוחה עם והבי ובלגין כדי לגלות עוד מידע עליה. מאהיר ויאסין מחפשים את תיק האימוץ של בלגין, שווהבי מסתיר ממנה במשך שנים. נאיל מאיים על רקטור האוניברסיטה ודורש שיסלק את אוסמאן.
פרק 232
פרידה שוקלת להיפגש עם בלגין בנושא התביעה כדי לגלות מידע עליה. היידאר פוגש את הקבלן שרוצה לפנות את השכונה ומכה אותו. סונה חושדת שבלגין היא המאהבת של והבי. סאייס ואילקנור מתקרבים זה לזה.
פרק 231
בלגין מציעה למאהיר שתסתיר את סודו וגם תעזור לו למצוא את הרוצח האמיתי, בתמורה לגנבת תיק האימוץ שלה. אורהאן מגלה שמאהיר לא באמת הרג את המחבל ושהוא מסתיר את ג'ונייט.
פרק 230
פרידה ומאהיר מחליטים להמשיך את מערכת היחסים שלהם בסוד. מאהיר מזהיר את היידאר מפני המאפיונרים ומנסה למצוא פתרון לאנשי השכונה. סונגול מחליטה לבחור ביאסין וכותבת מכתב פרדה לאוסמאן.
פרק 229
בלגין מגלה מה המטרה האמיתית של מאהיר בין אנשי המאפיה. המאפיונרים מורים למאהיר להרוג את היידאר, כדי לבחון את נאמנותו. מאהיר בא לתחנת הרכבת ומתחנן בפני פרידה שלא תעזוב.
פרק 228
אייטן ויאסין מגלים למאהיר שפרידה עוברת לאנקרה לצמיתות ומנסים לשכנע אותו לעצור בעדה. בלגין משוחחת עם אילקנור כדי לגלות מידע על מאהיר ועל המטרה שלו. סונגול מתלבטת בנושא החתונה עם יאסין.
פרק 227
המפכ"ל מבקש מפרידה לעזור לבלגין וטוען שהיא מאורסת. פרידה מגלה שהיחסים בין מאהיר לבלגין היו הצגה שנועדה להרחיק אותה ממאהיר. בלגין אוספת מידע על מאהיר. בולנט כותב למאהיר מכתב מהכלא.
פרק 226
יאסין תופס את אוסמאן מחבק את סונגול בבית החולים ומכה אותו. נאזיף מתעקש לחזור הביתה. בלגין חושדת שלמאהיר יש מטרה נסתרת. ג'מאל בקושי ניצל מידיו של מאהיר.
פרק 225
ג'מאל שוכר את ברדאן כדי שיהרוג את מאהיר, אבל לא הכול הולך כמתוכנן. אייטן מארגנת פשיטה משטרתית ומוכיחה שנג'דט בוגד בה, מה שיעזור לה להתגרש ממנו במהירות. נאזיף פוקח עיניים בבית החולים.
פרק 224
נאזיף עוקב אחרי סונגול בדרך לאוניברסיטה ומקבל התקף לב כשהוא רואה את סונגול הולכת יד ביד עם אוסמאן. נאזיף מובהל לבית החולים. פרידה מבקשת לעבור לעיר אחרת ומקבלת העברה לבית המשפט באנקרה.
פרק 223
מאהיר מרדים את השוטרים ששומרים על מחסן הנשק וגונב את המשאית שהמאפיונרים הגדולים ביקשו ממנו להשיג. פרידה מחליטה לבקש העברה לבית משפט בעיר אחרת כדי לא לראות שוב את מאהיר.
פרק 222
הדיון של בלגין ומאהיר מנוהל בידי פרידה, שמתלבטת בין השנאה והקנאה שלה ובין מקצועיותה. בולנט בטוח שמישהו טמן לו מלכודת ובכוונה הלשין עליו כדי שייכנס לכלא. נג'דט אומר שלא ישחרר את אייטן לעולם.
פרק 221
בלגין נכנסת למעצר בגלל האיש שמסוכסך איתה, ומאהיר נתקל בפרידה כשהוא בא להעיד בפרקליטות. מאהיר מחליט לגנוב את משאית הנשק המוברח של "הג'נטלמן" כדי להתקרב אל המאפיונרים.
פרק 220
יוסוף מסכם עם המאפיונרים הגדולים שיציעו למאהיר לגנוב את משאית הנשק שהוחרמה. אייטן אומרת לפרידה שה"קשר" בין מאהיר לבלגין קיים כבר זמן רב. ג'מאל רותח כשהוא מגלה שמאהיר חילץ את הנערה מבית הבושת.
פרק 219
מאהיר מתחזה ללקוח עשיר כדי להיכנס לבית הבושת של ג'מאל ולהציל את הנערה שנחטפה. פרידה מסירה את טבעת האירוסים. המאפיונרים הגדולים מתכננים לחטוף את הסחורה המוחרמת של "הג'נטלמן".
פרק 218
מאהיר מחפש נערה בת 17 שנעלמה אחרי הלימודים. בלגין קצת מגזימה בהצגה החברות עם מאהיר לעיני פרידה, ומאהיר כועס. נג'דט מגלה שאייטן מתכוונת להתגרש ממנו. מאהיר חושד בג'מאל "הצהוב".
פרק 217
מאהיר מבקש מבלגין שתתחזה לחברה שלו כדי לגרום לפרידה לוותר עליו לנצח. סאייס והתובע אדנאן גורמים לבולנט להיכנס לבית הסוהר. נאזיף מתעלם מניסיונות העזרה של דליאן.
פרק 216
פרידה רוצה להמשיך את הקשר עם מאהיר אך הוא מתעקש להתנתק. סאייס ויוסוף מתכננים לעזור להילמי להשתחרר מהכלא כדי שיהרוג את מאהיר. אייטן מתארחת בסוויטה בבית המלון של יוסוף עד שתתגרש מנג'דט.
פרק 215
מאהיר מבלה עם פרידה את הלילה. אייטן עוזבת את הבית ומתכוונת להתגרש מנג'דט ולהמשיך להיות זמרת. מאהיר מגלה למאפיונרים שהוא זה שחטף את הסחורה ולא העביר אותה למשטרה, כדי להוכיח שהוא לא משת"פ.
פרק 214
סונגול ואוסמאן מתוודים על אהבתם זה לזה. מאהיר חושף שהוא זה שגנב את משאית הסחורה המוברחת. נג'דט מכה את אייטן כדי שלא תעלה שוב לשיר על הבמה. מאהיר מציל את בלגין מידי מתנקש ולוקח אותה לבי"ח.
פרק 213
זה יום השנה של מאהיר ופרידה, פרידה רואה בו הזדמנות אחרונה להציל את הקשר שלהם. מתגלה שהאהוב המסתורי של בלגין הוא מפכ"ל משטרת איסטנבול. מאהיר גונב את משאית הסחורה המוברחת של סאייס.
פרק 212
מאהיר מנסה להוכיח לבכירי העולם התחתון שהוא לא משתף פעולה עם המשטרה. פרידה רוצה לפגוש את מאהיר ביום השנה לחברותם. סאייס לא מסוגל לשכוח שבולנט היה בעל מכה, ומתכנן להעניש אותו בדרכו.
פרק 211
מאהיר והילמי "המתאגרף" קובעים לערוך קרב אגרוף, אבל הילמי מרמה ומביא סכין. פרידה ואייטן שומעות על הקרב מישאר. פרידה מדווחת על הילמי והוא נתפס ומוחזר לכלא. נג'דט משתחרר מבית הסוהר.
פרק 210
מאהיר מבקש לפגוש את נאיל "הבול-עץ", מאפיונר בכיר. נאיל נענה לבקשה בזכות דליאן. ישאר עוקב אחר מאהיר על פי דרישתה של אייטן ומגלה שהילמי "המתאגרף" רוצה לערוך עם מאהיר קרב אגרוף עד המוות.
פרק 209
מאהיר מתחיל לזכות לכבוד והערכה בתור מאפיונר חדש. פרידה ואייטן מסכימות לשתף פעולה כדי לעקוב אחר מאהיר ולהגן עליו מסכנות העולם התחתון. נאזיף נכנס לדיכאון עמוק.
פרק 208
פרידה מחליטה לשכור מישהו שיעקוב אחרי מאהיר כדי להגן עליו, ומבקשת עזרה מאייטן. הילמי "המתאגרף" חוטף כלה מחתונה של איש שחייב לו כסף, ומאהיר מציל את הכלה ומסגיר את הילמי למשטרה.
פרק 207
מאהיר מציל ילדים חטופים מידי "המתאגרף", "המתאגרף" רותח מכעס ורוצה לנקום. אייטן ממשיכה לשיר במועדון וזוכה להצלחה רבה. אורהאן בא לביקור בביתו ומתקשה להיפרד מהבית ומהזיכרונות שעוטפים אותו.
פרק 206
מאהיר יוצא אל דרכו האפלה למרות ההתנגדות הנחרצת של אביו. פרידה מגלה את התכנית של מאהיר ויאסין. אייטן מסרבת לעלות על הבמה בפעם השנייה.
פרק 205
מאהיר מובא לבימ"ש ומסרב להכחיש את אשמתו, אך משוחרר מחוסר ראיות. פרידה עוקבת אחרי יאסין ומגלה שג'ונייט לא באמת מת אלא מוחזק במסתור בידי מאהיר. קרימה מחליטה שנישואיה ימשיכו רק על הנייר.
פרק 204
הסולנית של מועדון ידיטפה מתפטרת פתאום ואייטן עולה על הבמה במקומה וזוכה לתשואות. אדנאן התובע עושה הכול כדי לכלוא את מאהיר. קרימה מגלה את הסוד של מהמט סאים והוא מאיים שיהרוג את בנה האבוד.
פרק 203
נראה שמאהיר הרג את ג'ונייט, החשוד בפיצוץ. סונגול ואוסמאן מתחילים להתקרב שוב זה לזה, אף שהיא מאורסת ליאסין. מאהיר נפרד מפרידה כדי לצעוד בדרך הנקמה שלו לבד וכדי שפרידה לא תוכל לעצור בעדו.
פרק 202
פרידה מגלה שמאהיר הסיר את טבעת האירוסין ושהלך להכות את ג'ונייט. נג'דט הולך ומתחזק בעולם התחתון. מאהיר מחליט לחדור לעולם התחתון כדי למצוא את "הג'נטלמן" ולנקום את נקמתו.
פרק 201
מאהיר הולך לבית הסוהר כדי לחקור את ג'ונייט ומגלה ששיחדו אותו כדי שייקח עליו את האשמה. פרידה ממשיכה לחקור על ג'ונייט. נאזיף עושה הכול כדי לשכנע את מאהיר לא להתנקם. אילקנור מנסה להתאבד.
פרק 200
משפחת קארה באבל כבד לאחר הפיצוץ במכונית של ארדאל. ה"אשם" בפשע נתפס במהירות. פרידה עושה הכול כדי למנוע ממאהיר לקחת את החוק לידיים, להתנקם ברוצח ולהיכנס לצרות.
פרק 199
פרק אחרון לעונה! אייטן משתלטת על המועדון. יאסין וסונגול מתרחקים זה מזה, והיא מתקרבת אל אוסמאן. ביציאה לחתונה, אחת ממכוניות המשפחה מתפוצצת ונשרפת. מאהיר מתייאש וסוטה מדרך הישר לצמיתות. המשך יבוא...
פרק 198
מאהיר מוזמן לארוחה בבית הוריה של פרידה, ומהמט סאים מביך אותו במתנות יקרות. אילקנור מבקשת מקדמה מארדאל כדי לממן את התכשיטים לחתונה. אורהאן זוכה לכבוד מסאייס, וסקרן לדעת מה ייאלץ לעשות בתמורה.
פרק 197
מהמט סאים בא לחגיגת האירוסים של מאהיר ופרידה וכביכול מקבל את מאהיר בתור חתן, אך מטרתו היא להסיר חשדות נגדו במזימה נגד מאהיר. אורהאן משתחרר מהכלא יום לפני הזמן, וסאייס מכין לו הפתעה.
פרק 196
ההכנות לטקס בעיצומן, וכל השכונה מתרגשת. קרימה ונאזיף מבקשים ממהמט סאים לבוא לטקס האירוסים. אילקנור מבינה שבולנט לא מתחרט על שהכה אותה. אייטן מדווחת בעילום שם שנג'דט הוא שרצח את סינאן, והוא נעצר.
פרק 195
מהמט סאים חושש מאיומי אשתו ומעיד שמאהיר היה אתו בשעת הרצח. מאהיר משתחרר. אייטן שומעת את נג'דט מדבר על הרצח שביצע, ושואלת את ארדאל מה הסיכוי לקבל עונש מוות על רצח.
פרק 194
סינאן מת בביה"ח. מהמט סאים מתכנן לברוח לאנקרה כדי לא להעיד לטובת מאהיר. פרידה מבקשת מאביה להעיד. גברת קרימה מאיימת עליו שאם לא יעיד, היא תחשוף את תכניותיו להרוס את השכונה ואת נישואי מאהיר ופרידה.
פרק 193
אדנאן ומהמט סאים מתכננים איך לעצור את מאהיר עד תום ההליכים כדי שלא יספיק להגיע לחתונה. סונגול מתחילה לשים לב לרגשותיה כלפי אוסמאן. עובדי העיתון "יורטאש" בטוחים שמאהיר הוא שדקר את סינאן.
פרק 192
נג'דט דוקר את סינאן ובורח. מאהיר הולך למהמט סאים במקום למשרד העיתון, בניגוד לתכנית. מהמט סאים מסרב להתפייס עם בתו. נג'דט מסדר טקס חתונה דתי עם סואידה. מאהיר הוא החשוד העיקרי בפשע.
פרק 191
מאהיר ופרידה משתכרים קלות בחגיגת יום ההולדת של פרידה ומבלים את הלילה יחד. מהמט סאים מקבל מריזה את הכתבה שחושפת את האמת עליו יומיים לפני תאריך הפרסום, ומתכנן להרוג את סינאן ולהפליל את מאהיר.
פרק 190
סינאן שוב משמיץ את מאהיר בעיתונו, והתובע לא מתכוון לחקור זאת. מאהיר הזועם מתעמת עם סינאן. סינאן מתכנן לחשוף את האמת על מהמט סאים. מאהיר מתכנן חגיגת יום הולדת לפרידה, אך היא מוטרדת ממה שעשה.
פרק 189
מאהיר ופרידה מחפשים דירה. גברת קרימה מתעקשת לממן את הוצאות החתונה. מאהיר ונאזיף משכנעים את בעלי הנדל"ן בשכונה לא למכור את הבתים שלהם למתווכים. סואידה מגלה לנג'דט שהיא בהיריון ממנו.
פרק 188
מהמט סאים מדבר עם נג'דט על תכנית חדשה להיפטר ממאהיר ומסינאן גם יחד. שוב יש קטטה פוליטית באוניברסיטה, ויאסין מנסה להציל את סונגול. ארדאל מגלה לנאזיף שבולנט הכה את אילקנור בעבר, נאזיף לא סולח על כך.
פרק 187
אייטן מאבדת את התינוק ומאשימה את נג'דט. התובע מתעכב בכוונה כדי שמאהיר יישאר במעצר. פרידה כועסת על מאהיר. נאזיף ודליאן מנסים לשכנע את אנשי השכונה לא להיכנע לאיומים. אורהאן ממשיך להתרחק ממשפחתו.
פרק 186
אייטן רוצה להתגרש, נג'דט מסרב. אנשיו של סינאן מנסים לחטוף את אייטן, מאהיר מונע זאת מהם, וכולם נעצרים. נג'דט מספר למהמט סאים שסינאן מאיים עליו. מהמט סאים מסכם עם התובע החדש שמאהיר יישאר במעצר.
פרק 185
מהמט סאים מנסה לשכנע את קרימה לשתוק ולחזור הביתה אבל היא מסרבת. סינאן מגלה שנג'דט לא הודיע לו על ההברחה ומציע לחטוף את אשתו. פרידה מגלה שהמכתב שקיבלה ממליך לפני מותו לא נכתב על ידו.
פרק 184
אימא של פרידה מתארחת אצל בתה בבית, ומבקשת ממאהיר שיהיה ראוי לבתה ויעזוב את הבריונות. מאהיר מבטיח לפרידה שישלוט בעצבים שלו. באוניברסיטה יש מהומות פוליטיות, וסונגול מנסה להיפגש עם יאסין.
פרק 183
יאסין ומאהיר חוקרים את ברדאן "הנחש" והוא מגלה להם שסונגול כבר בבית. קרימה נחרדת לגלות מה עולל בעלה, היא רבה אתו ועוזבת את הבית. אייטן מסלקת את נג'דט מהבית. מאהיר נחוש לגלות מה פרידה ויאסין מסתירים.
פרק 182
סאייס בא למשרד של פרידה ומציע לה מידע על מי שחטף את סונגול בתמורה לפרוטקציה במשפט של אחד מקרוביו. פרידה מסרבת. יאסין מוציא את המידע מסאייס. פרידה מזמינה את הוריה לחתונתה עם מאהיר, אביה מסרב.
פרק 181
סונגול נחטפת בידי הכנופיה של "הנחש", ויאסין וכל המשפחה מתחילים לחפש אחריה. אחרי שגם הפסאז' נסגר על ידי העירייה, מאהיר כבר מבין שמדובר בנקמה של סינאן, והולך לדרוש ממנו דין וחשבון.
פרק 180
סינאן מסדר שישלחו שוטרים לסגור את המאפייה של איסמט, ושבעלת הבית של פרידה תמכור את הנכס. מאהיר ופרידה מקבלים תאריך לחתונה. מהמט סאים מפגיש בין נג'דט לאיגור בשביל עניין ההברחה, וסינאן עושה תכניות גנבה.
פרק 179
פרידה כועסת מאוד על אביה. היא עוזבת את בית הוריה ונשבעת שלא תחזור עד שאביה יתנצל בפני משפחת קארה. ברדאן מתכנן לפגוע במשפחת קארה וביאסין ע"י פגיעה בסונגול. מהמט סאים וסינאן רוקמים מזימה מתוחכמת.
פרק 178
משפחת קארה באה לחגיגת בקשת היד, וזוכה לעלבונות. סינאן מציע לנג'דט שיעזור לו לגנוב את הסחורה שמהמט סאים מבריח לטורקיה כדי למכור אותה בעצמו, ומבטיח לנג'דט שיהפוך אותו לעשיר בלילה אחד.
פרק 177
נאזיף קארה חוזר הביתה למשפחתו, וכולם חוגגים. נאזיף מתכנן את האירוסים של פרידה ומאהיר. תחילה מהמט סאים מסרב בתוקף, ואח"כ מסכים לכאורה לקבל בביתו את המשפחה של מאהיר. מעמדו של אורהאן בכלא ממשיך להתחזק.
פרק 176
מאהיר מאבד הכרה כיוון שנפצע בבית של סינאן. הוא מטופל בביה"ח. מאהיר ופרידה הולכים לבשר לנאזיף על שחרורו, ובאותו יום כבר נערך דיון בביהמ"ש. אייטן חושדת בנג'דט, הוא מכחיש. ברדאן בא לאיים בכלא על אורהאן.
פרק 175
בצינוק שבו ישב טורגוט אקין נמצאו כתובות בדם שהשאיר, ובהן הוא מלשין על מהמט סאים. סינאן מודיע למהמט סאים שמאהיר לקח את העדות בכוח. מאהיר ופרידה מחכים בבניין הפרקליטות עד הבוקר, כדי למסור את המסמכים.
פרק 174
מאהיר נוסע לבית של סינאן ולוקח ממנו את המסמכים בכוח בדיוק כשסינאן משליך אותם לאש. מאהיר, פרידה וארדאל מוסרים את העדות לפרקליטות אבל הטיפול בעניין נדחה למחר. פרידה ומאהיר נשארים בלילה בפרקליטות.
פרק 173
פרידה ומאהיר חוטפים מסינאן את המסמכים בדרך לרשם הנישואים. הם מגלים שסינאן החליף את המסמכים וכלל לא התכוון לתת אותם לפרידה. סואידה מפתה את נג'דט לבגוד שוב באשתו, ואייטן מתחילה לחשוד.
פרק 172
פרידה נאלצת לקבל את הצעת הנישואים של סינאן כדי שייתן לה את המסמכים שיצילו את נאזיף קארה. פרידה כותבת מכתב למאהיר ומבקשת שלא יענה לה, אבל הוא נכנס לחדרה מהחלון ונחוש להבין מה קרה.
פרק 171
נג'דט הורג את טורגוט. פרידה ומאהיר הולכים לפרקליטות כדי לבדוק את מסמך העדות והראיה ומגלים שהם נגנבו. מהמט סאים מוסר את המסמכים לסינאן, והוא מאיים על פרידה שיקרע את המסמכים אם לא תינשא לו.
פרק 170
התובע אהמט מקבל את העדות של טורגוט. בדרך חזרה הביתה, התובע אהמט עובר תאונת דרכים חשודה. מהמט סאים שולח את נג'דט להרוג את טורגוט, ומאהיר נתפס בדיוק כשהוא מנסה להבריח את טורגוט מהכלא.
פרק 169
מאהיר מנסה לשכנע את פרידה לתמוך בתכניתו לשחרר את טורגוט. טורגוט מגלה איפה החביא ראיה חשובה, ויאסין מוצא אותה. סונגול מתחילה ללמוד משפטים. פרידה מספרת לאביה מה גילתה על מליך. אביה מזמן אליו את נג'דט.
פרק 168
מאהיר נכנס לכלא של טורגוט בתור שרת חדש, ומתכנן להבריח את טורגוט מהכלא, בתנאי שיודה שהוא זה שרצח את התובע. פרידה מבינה מי היא סונה ומה היא עשתה. נורטן לא רוצה לעבור דירה. אורהאן משוחח עם אביו בכלא.
פרק 167
מהמט סאים מתחיל לנקום את נקמתו של בנו המנוח מליך. הוא גורם לכך שטורגוט יקבל גזר דין מוות, ומורה לשלוח אותו לבידוד בבית סוהר אחר. מאהיר מנסה להבין מה קורה. סונה מגלה לפרידה שמליך הוא שהלשין עליה.
פרק 166
מהמט סאים מוצא את המכתב שמליך השאיר לאחותו פרידה לפני שהתאבד, ומחליף אותו במכתב אחר כדי שהאמת על פשעיו לא תיחשף. הוא מבין שטורגוט אשם בהתאבדות בנו, ומחליט לגרום לטורגוט לקבל גזר דין מוות.
פרק 165
לסונגול נודע שנג'דט הכה את אייטן. מאהיר מבקר את טורגוט בכלא. מאהיר מציל את בתו של השופט אקין. השופט מודה בפניו שאיימו עליו, ומנסה לעזור לו. השופט אקין מספר הכול למהמט סאים. לאוסמאן נודע שיאסין בסכנה.
פרק 164
פרידה חוקרת את אביה על עברו של מליך, אבל הוא נמנע מלענות. טורגוט קורא בעיתון על ההתאבדות של מליך ומתקשר לנחם את מהמט סאים. כדי להבטיח שמליך לא השאיר עקבות, הוא שולח מישהו לחפש במשרד בעיתון.
פרק 163
אורהאן ממשיך לשתוק למרות העינויים. פרידה מנסה לגלות למה אחיה התאבד, ואביה ממשיך להסתיר את הסודות מהעבר. משפחת קארה מגיעה לגבול, ונאזיף משנה את דעתו ומסגיר את עצמו. אסיר נמצא מת בכלא.
פרק 162
הסוהרים בכלא מענים את אורהאן אך הוא מסרב לגלות היכן אביו. אייטן לא מרשה לאחותה להתלונן על נג'דט. מאהיר שומע שפרידה לא באה מפני שאחיה התאבד. הוא מבין שהיא לא תוכל לבוא איתם והולך להיפרד ממנה.
פרק 161
צלפים תוקפים את המועדון של יאסין ואילקנור נפצעת. פרידה מתכוונת להצטרף למשפחת קארה, אבל בדיוק מקבלת את הבשורה המרה שאחיה מליך התאבד. המשטרה במרדף נרחב אחר נאזיף קארה.
פרק 160
אורהאן ומאהיר מבריחים את אביהם מהכלא. המשפחה מתאספת במועדון של יאסין בדרך לגבול. נג'דט מוציא את המידע מאשתו באיומים, ומודיע למהמט סאים. טורגוט ומהמט סאים שולחים צלפים כדי לרצוח את כל משפחת קארה.
פרק 160
אורהאן ומאהיר מבריחים את אביהם מהכלא. המשפחה מתאספת במועדון של יאסין בדרך לגבול. נג'דט מוציא את המידע מאשתו באיומים, ומודיע למהמט סאים. טורגוט ומהמט סאים שולחים צלפים כדי לרצוח את כל משפחת קארה.
פרק 159
מאהיר מתכנן להבריח את אביו ואת אורהאן מהכלא ולהבריח את כל המשפחה ביחד לחו"ל. נג'דט מנסה להבין מה התכנית שלהם כדי להודיע על כך לסינאן ולהרוס הכול. מליך מבקר את בתו ונפרד ממנה.
פרק 158
נאזיף מקבל גזר דין מוות מהשופט המשוחד. הוא מבקש מבנו לקבל את הדין, אבל מאהיר לא מוכן לוותר ומתכנן להבריח את אביו לחו"ל. מליך מעודד את אחותו. אייטן כועסת על פרידה. אורהאן מיואש ורוצה למות.
פרק 157
אוהראן חוזר לכלא שבור לאחר השיחה עם זהרה. נאזיף קארה נאסר שוב. פרידה מושעית ומודחת מהמשפט נגד נאזיף. מהמט סאים מעביר לשופט החדש שוחד ואיומים. אמה של סררה מעידה נגד טורגוט, אך ללא הועיל.
פרק 156
מהמט סאים וסינאן עושים הכול כדי שנאזיף קארה יחזור לכלא ויוצא להורג, ופרידה ומאהיר מתאמצים למנוע זאת. יאסין והוריו באים לבקש את ידה של סונגול. "הנחש" ושאר חברי המאפיה מתכננים לתקוף את יאסין כנקמה.
פרק 155
אורהאן מובהל לביה"ח, טורגוט חושד שהוא מתכוון להימלט ומזהיר את הסוהרים. אהבתם של מאהיר ופרידה נחשפת, והשופט מודיע לפרידה שהיא מושעית. נאזיף מציע לסונגול להזמין את יאסין ומשפחתו לביתם, לבקש את ידה.
פרק 154
מאהיר ופרידה מאושרים לבלות יחד. סונה מקבלת תמונות מהחופשה שלהם שמוכיחות את הרומן ביניהם, ומוסרת אותן לשופט בית הדין הגבוה. הוא חוקר את הפרשה ובודק אם סינאן ידע על הכול מראש.
פרק 153
פרידה ומאהיר יוצאים לחופשה בת יום בפונדק רחוק, והשופט מתייחס למידע ברצינות ושוקל לבטל את השחרור של נאזיף. סינאן מפרסם בעיתון "יורטאש" כתבה לטובת טורגוט ולרעת נאזיף, כדי לנקום במאהיר.
פרק 152
סונה מספרת לפרידה על "מצוקתה" ופרידה מזמינה אותה ללון בביתה. זהרה אומרת למאהיר שחזרה ל"נחש" מרצונה, כי אורהאן עני מדי בשבילה. נאזיף הקטן מספר לסבו על אביו. אייטן נתקלת בפרידה בשכונה.
פרק 151
פרידה שוכרת בית בשכונה של מאהיר. סונה הקלדנית מעמידה פנים שהיא במצוקה כדי שפרידה תתעניין בה, ומתכננת להתקרב אליה ולרגל אחריה. טורגוט בכלא, סובל בצינוק מהסוהרים, ובייחוד מהביקור של מאהיר.
פרק 150
אביה של פרידה מתכנן להבריח את טורגוט לחו"ל, אבל מאהיר מונע את הבריחה. טורגוט נכנס לכלא וחושש מעתידו שם. נילאי מסגירה את עצמה לידי ברדאן, והוא מגלה לה את אהבתו. פרידה כועסת על פזיזותו של מאהיר.
פרק 149
פרידה מחליטה לשכור בית קרוב למאהיר. מאהיר לוכד את סואט ומכריח אותו להגיע לבית המשפט. בזכות ראיה חדשה ובזכות העד החדש השופטים פוסקים שטורגוט ייעצר עד סוף ההליכים. אמה של פרידה מבקרת אותה.
פרק 148
מאהיר מציע לפרידה להתחתן בנישואי בזק, אך מבין שהדבר עלול לפגוע באביו. פרידה מחליטה לשכור בית. נג'דט מנסה למצוא דרכים להתקרב לאייטן. סינאן מכפיש את מאהיר בעיתון. מהמט נחוש בדעתו להתנתק מבתו.
פרק 147
מהמט סאים מסלק את פרידה מהבית. ברדאן "הנחש" שולח אנשים לשפוך חומצה על הפנים של נילאי, אבל מאהיר מציל אותה ופוגע בהם. "הנחש" ואנשיו פושטים על השכונה, אך כל אנשי השכונה מתייצבים נגדם.
פרק 146
סונגול שומעת במקרה שאבא של פרידה איים על מאהיר, והולכת לספר על כך לפרידה. פרידה מתוודה בפני אביה שהיא אוהבת את מאהיר ומבקשת שייתן להם סיכוי, אך הוא מסרב לשמוע ומציב בפניה אולטימטום.
פרק 145
זהרה מגלה שבני הבית יודעים על עברה. יאסין ומאהיר ממשיכים בחיפוש אחר סואט. פרידה מנסה לדובב את מאהיר. מהמט סאים מבהיר לפרידה שלא יקבל כחתן גבר אחר מלבד סינאן, אך פרידה מסרבת בתוקף להתחתן איתו.
פרק 144
מהמט סאים אומר למאהיר שהוא לא ראוי לפרידה ושעליהם להיפרד. טורגוט סוחט את מליך, ומליך מספר לשופט שפרידה שיקרה, והרומן בינה למאהיר נמשך. מאהיר מחפש את סואט, ובו זמנית כמה אנשים מנסים להיפטר ממאהיר.
פרק 143
מאהיר תוקף את סינאן על שהוא מנסה להכריח את פרידה להתחתן איתו. סינאן ואביה של פרידה מתכננים יחד איך להיפטר ממאהיר. מאהיר טומן מלכודת לסואט, אך ברגע המכריע בריונים מאלצים את מאהיר לבוא איתם.
פרק 142
פרידה נפגשת עם מאהיר בגן התה. הוא מבקש ממנה לשים קץ לאירוסים המזויפים עם סינאן. סינאן מודה שתכנן הכול עם אביה, טוען שהוא מאוהב בה ומסרב לשחרר אותה. פרידה מודיעה להוריה שלא תתחתן עם סינאן ויהי מה.
פרק 141
פרידה מוצאת את עצמה באמצע טקס החתונה שלה ושל סינאן. היא מתעלפת באמצע הטקס ונאלצים לדחות את החתונה. אביה של פרידה מתעקש לערוך את החתונה ברגע שפרידה תתאושש, ואוסר עליה לצאת מהבית עד אז.
פרק 140
סונגול מבקרת את אורהאן בכלא כדי לשכנע אותו להעיד לטובת מאהיר. אורהאן ואביו של טורגוט מעידים שמאהיר חף מפשע והוא משתחרר. פרידה בטוחה שהיא הולכת לחגיגת יום הנישואים של הוריה, אך מתברר שטמנו לה פח.
פרק 139
טורגוט מתכנן עם עורך דינו את קו ההגנה שלו. נאזיף ופרידה מבקרים את אורהאן בכלא. אייטן מגלה לספייה את זהותה של נילאי. מהמט סאים וקרימה מכינים את טקס הנישואין של פרידה וסינאן, ומסתירים מפרידה הכול.
פרק 138
ברדאן ואנשיו פושטים על המועדון של נג'דט כדי לחסל חשבונות עם אורהאן ונילאי. מאהיר נעצר עד תום ההליכים. נאזיף מביא את נילאי/זהרה הביתה בלי לספר על עברה. לפרידה אין מושג על החתונה שהוריה וסינאן מתכננים.
פרק 137
סורייה מגלה את האמת על אורהאן וזהרה, הם בורחים יחד ומוצאים מחסה אצל נג'דט. פרידה מבקרת את מאהיר בכלא. נאזיף ודליאן מחפשים את אורהאן. יאסין ופרידה מנסים למצוא קצה חוט שיוביל לשחרורו של מאהיר.
פרק 136
מאהיר נכנס לתא המעצר בעוד פרידה ויאסין מנסים לחלצו משם בדרכים חוקיות. מהמט סאים זומם לערוך לפרידה חתונה בהפתעה ומגייס לעזרתו את סינאן. יאסין פותח את לבו בפני מאהיר. נאזיף מבקש את עזרתו של דליאן.
פרק 135
נאזיף יוצא לחפש את אורהאן בבית של סורייה. יאסין מגלה למאהיר ופרידה כי לאקדח שבו נורה טורגוט יש "עבר" עשיר. נילאי מנסה לשכנע את אורהאן לשוב למשפחתו. מאהיר מסגיר את עצמו למשטרה, למרות תחינותיו של יאסין.
פרק 134
טורגוט מובהל לבית החולים. מאהיר נלקח לחקירה אבל משוחרר לביתו. סינאן חוזר ומזהיר את פרידה לבל תיפגש עם מאהיר. מהמט סאים לוקח את תעודת הזהות של פרידה בהיחבא. תוצאות בדיקת הבעלות של האקדח מגיעות.
פרק 133
בעימות בין מאהיר לטורגוט נפלט כדור וטורגוט נפגע קשה. התובע במשפטו של נאזיף מודיע כי בכוונתו לערער על החלטת הזיכוי. דליאן יוצא לחופשי ומבקר את אשתו החולה. משפחת קארה חוגגת את שובו של נאזיף הביתה.
פרק 132
פרידה מנסה לשכנע את עמיתיה השופטים כי טורגוט הוא שאשם ברצח התובע הכללי ושנאזיף קארה חף מפשע. הידיעה השקרית על אביו של טורגוט מתפרסמת בעיתון והוא נופל בפח. המפגש בין טורגוט למאהיר הוא בלתי נמנע וגורלי.
פרק 131
סונגול מנסה להתפייס עם מאהיר. פרידה מקבלת את הדוח על הכפתור. בתו של דליאן מספרת לו שאמה גוססת. סינאן מודיע לנג'דט מה עליו לעשות כדי לחזור לגור באחוזה. מהמט סאים מציע עזרה לטורגוט בתמורה לנקמה במאהיר.
פרק 130
מאהיר כועס וחש נבגד כשיאסין מתוודה בפניו על אהבתו לסונגול. מהמט סאים עוקב אחרי פרידה ומגלה שהיא מתראה עם מאהיר. לנג'דט נודע מאייטן שהם גורשו מהאחוזה. מאהיר הוגה רעיון יצירתי בניסיון לתפוס את טורגוט.
פרק 129
מאהיר כועס על פרידה בגלל סינאן. אילקנור מוצאת את בולנט ומבקשת ממנו לבוא לבקר את בנו. נג'דט מנסה לרמות את סינאן אבל מחכה לו הפתעה. מאהיר מגלה את הטבעת שיאסין נתן לסונגול.
פרק 128
מאהיר חוקר את האיש שנתפס עם דרכונו המזויף של טורגוט. נילאיי ואורהאן מבלים יחד. מאהיר מבקר את אביו של טורגוט. דליאן מקבל הצעה ומסרב לספר עליה לנאזיף. סינאן מציע להכריז על פרס כספי תמורת לכידת טורגוט.
פרק 127
מאהיר רואה את התמונה של פרידה וסינאן בעיתון. יאסין מפספס את נשף הסיום של סונגול בגלל החיפוש אחר טורגוט. אורהאן ונילאי מתקרבים זה לזה. מאהיר, פרידה ויאסין מגיעים למשטרה בעקבות הידיעה שטורגוט נתפס.
פרק 126
פרידה ומאהיר מתקדמים בחקירתם ומגלים רמז חשוב לגבי זהותה של הגופה שנחשבת טורגוט. יאסין מבטיח לסונגול שיבוא לטקס הסיום. סורייה מספרת לאורהאן דברים מטלטלים על נילאי ו"הנחש". פרידה מבקשת מסינאן טובה.
פרק 125
פרידה מעדכנת תובע תורן במזימה של טורגוט כדי שיוציא צו מעצר נגדו. מליך מזהיר את פרידה מהשלכות ביטול אירוסיה. אורהאן מתייסר לראות את נילאי סופגת אלימות מצד ברדאן. מהמט סאים נחלץ לעזרת טורגוט.
פרק 124
פרידה מקבלת רשות להמשיך בתפקידה כשופטת. מאהיר ממשיך להתעקש שטורגוט לא מת וממשיך לחפש ראיות. אייטן ונג'דט מתחתנים. נאזיף מגלה את האמת על אילקנור וכועס על ספייה שלא סיפרה לו.
פרק 123
מאהיר סבור שטורגוט חי, ומשתף את פרידה ויאסין בתאוריה שלו. פרידה מגלה למאהיר על ההסכם המיוחד בינה ובין סינאן. בעוד אייטן ונג'דט מתכוננים לחתונתם, אילקנור ובולנט מתגרשים. פרידה נשפטת בבית הדין הגבוה.
פרק 122
טורגוט וסררה עושים תאונה, ונודע ששניהם נהרגו. נג'דט מתכנן עם סינאן את המהלך הבא. יאסין ופרידה בודקים את הגופות בבית החולים אבל מאהיר לא בטוח שטורגוט אכן מת ונחוש להמשיך לחקור.
פרק 121
טורגוט דורש ממהמט סאים לעזור לו לברוח לחו"ל. פרידה מנסה לשכנע את לאלה לפתוח את הקבר של סוליימן. מאהיר מציל את אמה ובתה של סררה, אך טורגוט חוטף את סררה עצמה. נג'דט מגלה שטורגוט וברדאן בגדו בו.
פרק 120
נורטן חוזרת הביתה עם אייטן. טורגוט ממשיך להחזיק בכוח את אמה של סררה ואת בתה. פרידה מסתירה ממשפחתה את הפציעה שלה וסינאן נחלץ לעזרתה. מאהיר מצליח לעלות על עקבותיו של איסקנדר אקין.
פרק 119
טורגוט פוצע את פרידה ומצליח לברוח. סינאן מציע לנג'דט לבצע תרגיל עוקץ לטורגוט. אייטן בורחת מהבית. טורגוט חוטף את אמה ובתה של סררה. אייטן מגלה לנורטן את סודה הגדול.
פרק 118
מאהיר ופרידה מבקרים את סאיט דוראק בכלא. פרידה מסכימה להגיע אתו להסכם בעבור מידע חשוב. סררה מספרת לטורגוט שפרידה ומאהיר יודעים על הכפתור. סינאן מבקר את נג'דט בביתו.
פרק 117
טורגוט נותן הוראה לחסל את סררה עם אמה ובתה. נג'דט חושד שברדאן הלשין עליו לדליאן. משלוח חדש של סחורה מוברחת עומד להגיע. סאיט, רוצחה של בהאר, מספר למאהיר כי יש בידו מידע חשוב ודורש להיפגש עם פרידה.
פרק 116
פרידה, מאהיר ויאסין מגלים לסררה את האמת על טורגוט. פרידה מציבה לה אולטימטום. דליאן מסגיר את עצמו למשטרה. אייטן נבהלת מהפציעה של נג'דט ומבינה מה החיים שמצפים לה. טורגוט חושד שסררה מסתירה ממנו משהו.
פרק 115
פרידה משכנעת את סינאן להמשיך בסיפור הכיסוי שלהם. מאהיר מוצא את אוסמאן בפארק ולוקח אותו תחת חסותו. סררה נופלת למלכודת שפרידה, יאסין ומאהיר טומנים לה. נג'דט מנסה לחסל את דליאן וזה מצדו מכין לו הפתעה.
פרק 114
בולנט מדבר עם אילקנור בגילוי לב. מאהיר ופרידה מתכננים כיצד לדובב את סררה. נג'דט מתכנן את עתידו האישי והמקצועי. טורגוט מנסה לפייס את סררה. סינאן תופס את מאהיר בלילה ברחוב לאחר שליווה את פרידה לביתה.
פרק 113
פרידה מתחמקת מארוחת בוקר עם סינאן ואמו כדי לנסות לפרוץ לכספת של סררה עם מאהיר. טורגוט מאיים על אמה של סררה. סררה מוצאת מכתבי אהבה שטורגוט כתב לפרידה. נג'דט מנסה לשכנע את ברדאן לעזור לו להיפטר מדליאן.
פרק 112
אורהאן מבקר את אילקנור בביה"ח, מדבר גם עם סונגול ונעלם. בעקבות חיפושי מאהיר אחר אחיו, ברדאן מחליט להסתיר את אורהאן בבית של סורייה וממנה אותו לתפקיד מיוחד. לפרידה יש רעיון איך להגיע אל הכספת של סררה.
פרק 111
מאהיר מבלה את הלילה בתא הכלא עם נאזיף. אורהאן יוצא לסיבוב בעיר ביחד עם נילאי. מליך מעדכן את אחותו בתכנית של הוריהם להשיא אותה לסינאן בהקדם. אבל יורד על משפחת קארה כשאילקנור מאבדת את העובר.
פרק 110
סאיט מגלה למאהיר כי טורגוט שכר עוזרת שתעקוב אחרי סררה. פרידה מגלה מידע חשוב. דליאן שהשתחרר מהכלא נדהם לגלות כי בהיעדרו נג'דט דרדר את העסק שלו. פרידה מציעה למאהיר ויאסין לעבוד בשיתוף פעולה.
פרק 109
בולנט מכה את אילקנור והיא מובהלת לביה"ח. יאסין מספר לפרידה את האמת על טורגוט. פרידה מוצאת ביומנו של טורגוט מידע חשוב. דליאן יוצא לחופשי. מאהיר מבקר את סאיט בבית הכלא.
פרק 108
אורהאן עובר את מבחן הקבלה לחבורה של ברדאן "הנחש". אילקנור מגלה כי בולנט עירב בעורמה את בנם נאזיף כדי לזכות שוב בלבה. בעזרת המידע שקיבלו מאייטן, מאהיר ויאסין המומים לגלות שטורגוט הוא "העוזר".
פרק 107
פרידה מעידה במשפט נגד רוצחה של בהאר. מאהיר ויאסין חוטפים אותו לאחר המשפט כדי לגלות מי מפעיל אותו. פרידה עוקבת אחריהם ומופתעת מהתגלית המרעישה. אייטן מוסרת למאהיר מידע חשוב על "העוזר".
פרק 106
מאהיר המום לגלות שאייטן בקשר עם נג'דט, ודורש ממנה להיפרד ממנו. יאסין ומאהיר ממשיכים לחפש את זהותו של ה"עוזר". יאסין מציע לסונגול נישואין. ספייה דואגת לאורהאן.
פרק 105
טורגוט מבקר אצל מאהיר בכלא. יאסין מקבל מאוסמאן רמז איך להתקרב ל"עוזר". החנינה מאושרת וגם מאהיר משתחרר. פרידה מופתעת לגלות שהחגיגה הצנועה שביקשה הפכה לאירוע ענקי. מאהיר דורש מפרידה לבטל את האירוסין.
פרק 104
סינאן ופרידה מכריזים על כוונתם להינשא. מליך מגלה שזו העמדת פנים. אייטן ונורטן מגיעות לביתו של נג'דט. פרידה כותבת למאהיר מכתב פרדה. כולם מתרגשים לקראת האפשרות לחנינה. סררה תופסת את מקומה של בהאר.
פרק 103
פרידה מקבלת את הצעתו של סינאן ומצהירה בפני הוועדה שהיא בקשר רומנטי איתו. קרימה ומהמט סאים מאושרים ורוצים חגיגת אירוסין ראוותנית. אייטן ונורטן מחליטות לעבור לבית של נג'דט, למורת רוחם של נאזיף וספייה.
פרק 102
מאהיר חש רגשי אשמה על מות בהאר. אורהאן מודה בירי ביאסין, אך נמלט לאחר משפטו. מאהיר נשפט בגין זיוף והונאה ומודה בהאשמות המיוחסות לו. פרידה עומדת לדין משמעתי בפני ועדת האתיקה ויוצאת בהצהרה מפתיעה.
פרק 101
בהאר מובהלת לבית החולים לאחר שנדקרה, והפושע נתפס. מאהיר גם הוא נתפס ומוחזר לכלא. נג'דט מתחתן עם סררה, אך מתחרט לאחר שיחה עם אמה של פרידה. אוסמאן מסרב לגור עם אחיו. נג'דט מציע לאייטן נישואין.
פרק 100
מאהיר ממשיך להתרוצץ בניסיון להגן על אהוביו, ומפתיע את פרידה בביה"ח. כל קרוביו של מאהיר נמצאים בזמן כלשהו במהלך היום בסיטואציה מחשידה. האם ידע מאהיר לזהות מי הקרבן המיועד ולהצילו בזמן?
פרק 99
אורהאן נעצר. קרימה מייעצת לפרידה כיצד לשקם את יחסיה עם אביה ובמקביל לטהר את שמה. הוועדה לחוק ואתיקה פותחת בחקירה נגד פרידה. מאהיר מתרוצץ במתח כדי להגן על כל יקיריו מבלי לדעת מי מהם צפוי להיפגע.
פרק 98
נג'דט מספר למאהיר על תכניות כנופייתו להרוג אחד מאהוביו. מאהיר מקבל אישור יציאה ליום אחד ממנהל הכלא. סונגול תופסת את אורהאן מנסה לחנוק את יאסין. בהאר פוגשת שכן חדש. סונגול מספרת למשטרה על אורהאן.
פרק 97
פרידה מבטיחה לאביה בביה"ח שלא תתראה שוב עם מאהיר. סונגול הולכת בסתר לבקר את יאסין בביה"ח ומופתעת לגלות שם את אורהאן. פרידה נוזפת בסינאן בשל הכתבה שהתפרסמה בעיתונו. מאהיר ממשיך לנסות לדלות מידע מנג'דט.
פרק 96
אילקנור מתעמתת עם בולנט. אוסמאן מספר לסונגול שיאסין נורה. מהמט סאים מקבל הצעה לעמוד בראש המפלגה שלו. סינאן, בנו של צ'טין, מאשר פרסום ידיעה בעיתונו על הקשר בין פרידה למאהיר. מהמט סאים חוטף התקף לב.
פרק 95
בהמשך להודאה של מאהיר ברצח, פרידה מפתיעה את כולם בהחלטותיה. סררה מאיימת על טורגוט בחשיפת האמת. טורגוט מונע מנג'דט להיפגש עם פרידה, ומספר לו שמאהיר בדרכו לאותו בית מעצר שבו שוהה נג'דט.
פרק 94
מאהיר העצור מגיע לכלא של אביו ומספר לו על מותן של קדאר ובתה בשרפה. אורהאן מגלה את כתובתו של יאסין ומגיע לביתו. אייטן מספרת לנג'דט מי אנס אותה. מאהיר מגיע למשפט כעד ומפתיע את כולם בהצהרתו.
פרק 93
פרידה מבקשת מחוקר שרפות בדימוס לחקור את השרפה. מאהיר מתכונן להגיע ללוויה בידיעה שהמשטרה תארוב לו. סררה מגלה מי התלונן עליה בפני ועדת האתיקה. טורגוט נוזף בפרידה על התנהגותה ומתוודה בפניה על אהבתו.
פרק 92
פרידה הולכת לפגוש את נג'דט בבית המעצר ומנסה לדובב אותו בהמשך למידע שמאהיר נתן לה. ספייה באה לביתה של קאדר לקחת את המסמכים, ובאותו הרגע מתרחש פיצוץ עז בבית, לעיני מאהיר, שהגיע אף הוא לשם.
פרק 91
בני המשפחה של מאהיר מצפים שייצור איתם קשר, כדי ליידע אותו על התיק שמצאה קאדר. מחפרי מספרת לטורגוט כי אמה רוצה למסור מידע חשוב למאהיר. מאהיר בא לספר לפרידה על אברהים ונג'דט, אך טורגוט רואה אותו.
פרק 90
נג'דט מנסה לברוח ממאהיר אבל נתפס. הוא מכחיש כל קשר לאיברהים ומחליט לברוח. הרופא מספר לנג'דט שאייטן נאנסה ונג'דט נשבע לנקום. קאדר מוצאת מסמכים חשובים שהשאיר התובע המנוח סוליימן.
פרק 89
בהאר מושעית מתפקידה ונאשמת בסיוע למאהיר. ניהאן מבקרת את נאזיף בכלא ומספרת לו דברים חדשים שגילתה. סררה נפגשת עם יו"ר ועדת האתיקה ושם מחכה לה הפתעה. מאהיר עוקב אחרי איבו ומתעמת אתו.
פרק 88
פרידה מסתירה מכולם פרטים על החטיפה. מאהיר ויאסין מתחקים אחר עקבותיו של איברהים. פרידה משתפת את בהאר בליל האהבים שלה עם מאהיר ובחוסר האונים שהיא חשה. יאסין נפגש עם פרידה ומנסה לפקוח את עיניה.
פרק 87
כוחות משטרה בליווי טורגוט מחפשים אחר מאהיר שחטף את פרידה. נג'דט מנסה לגלות מה הסיבה לניסיון ההתאבדות של אייטן. מאהיר מחזיק בפרידה בבית מחוץ לעיר ומחכה ליאסין כדי שיתמוך בגרסתו לאירועים.
פרק 86
מאהיר מנסה לשכנע את פרידה לשמוע את האמת. פרידה מסכימה לבסוף להקשיב ליאסין השוטר אך הוא מתמהמה להגיע. טורגוט חוקר את יאסין ומורה לעקוב אחריו. אייטן מובאת לבית החולים ועוברת שטיפת קיבה.
פרק 85
מאהיר חוטף את פרידה כדי לנסות לשכנע אותה בחפותו של אביו. בעקבות הטראומה שחוותה, אייטן מחליטה לשים קץ לחייה. כאשר פרידה לא מופיעה לדיון במשפט של נאזיף, כל החשדות נופלים על מאהיר.
פרק 84
מאהיר קובע עם פרידה פגישה, אך מגלה שהיא טמנה לו מלכודת. טורגוט מכריח את בני משפחת קארה להגיע לתחנת המשטרה לחקירה. מאהיר מבין שפרידה עומדת לפסוק גזר דין מוות וכדי למנוע זאת מחליט לחטוף אותה.
פרק 83
מאהיר בורח מביה"ח תוך שהוא פוצע את טורגוט ומוצא מקלט בביתו של יאסין. נג'דט ממשיך לחפש אחר איברהים. אייטן עוברת התמוטטות עצבים וממשיכה לשמור על סודה הנורא. מאהיר מבקש להיפגש עם פרידה.
פרק 82
למרות עדותו של מאהיר לטובת אביו, עדותה של קדאר מחזקת את החשדות בדבר המניע כביכול של נאזיף לרצוח את התובע. אייטן מתמוטטת מול נג'דט. פרידה מחליטה על מעצרו של מאהיר עד תום ההליכים.
פרק 81
פרידה חוזרת לבית הוריה ומחליטה למחוק את מאהיר מזיכרונה. מאהיר מנסה להיזכר במי שירה בו. טורגוט מפליל את בולנט בהחזקת תחמושת מוברחת. הרופאים אוסרים על מאהיר לצאת מביה"ח למשפט של אביו.
פרק 80
נג'דט מחליט לחסל את איבו מחשש שמאהיר יחשוף אותו. טורגוט מתאכזב לגלות שלפרידה עדיין יש רגשות כלפי מאהיר. פרידה נכנסת לחדרו של מאהיר בביה"ח. אייטן נופלת קרבן לתקיפה אכזרית. נאזיף נתפס בניסיון בריחה מהכלא.
פרק 79
מאהיר נלחם על חייו בבית החולים. פרידה מתלבטת אם ללכת לבקר אותו או לא. יאסין נפגש עם ברדאן "הנחש". טורגוט מנסה לשכנע את פרידה שמאהיר מפיץ שקרים אודותיו.
פרק 78
מאהיר נפגש עם פרידה כדי לספר לה את האמת על נג'דט. איבו יורה בו כדור ופוצע אותו אנושות. פרידה לוקחת אותו לבית החולים ומודיעה על כך למשפחתו. פרידה דורשת מטורגוט למצוא את המתנקש.
פרק 77
נג'דט הנחוש בדעתו להיפטר ממאהיר מתאכזב לגלות שטורגוט לא הביא למעצרו. מאהיר נפגש עם בהאר ומבקש ממנה עזרה באיתור תיק בפרקליטות. פרידה מוציאה צו מעצר כנגד מאהיר. נג'דט מורה לאיברהים לחסל את מאהיר
פרק 76
פרידה מספרת להוריה ולטורגוט על סאליח. אורהאן מאשים את מאהיר בנזק העלול להיגרם לאביהם כתוצאה מחשיפת האמת. בעוד מאהיר מחכה שהמשטרה תבוא לעצור אותו, הוא מעלה בפני יאסין את חשדותיו בנוגע לטורגוט.
פרק 75
פרידה פגועה קשות וחשה מרומה לנוכח הווידוי של סאליח שהוא למעשה מאהיר קארה. הוריה של פרידה מתחילים לדאוג כשהיא לא מגיעה הביתה. נג'דט מצותת לשיחה בין מאהיר ליאסין ומדליף את תוכנה לטורגוט.
פרק 74
מהמט סאים מזמין את סאליח ומשפחתו לארוחת ערב רשמית. אייטן מגלה שנג'דט קנה את המועדון במיוחד בשבילה. מאהיר מחליט לגלות לפרידה את האמת ומשתף בהחלטתו את אביו ואמו.
פרק 73
פרידה כותבת לסאליח מכתב פרדה ועוזבת את הדירה. נג'דט מעדכן את טורגוט בתגליתו המרעישה לגבי סאליח. מאהיר מקבל צו זימון לביהמ"ש. טורגוט מספר למהמט סאים על תכניתו לגלות לפרידה את זהותו האמיתית של סאליח.
פרק 72
אורהאן מגלה למחפרי את האמת על אמה ועל נאזיף קארה. מאהיר עוזר ליאסין בתכניתו להפיל את ברדאן "הנחש" בפח. קדאר מבקרת במפתיע את נאזיף בכלא ונתקלת במשפחתו. פרידה מאבדת את סבלנותה כלפי סאליח והמסתורין שלו.
פרק 71
מאהיר נפגש עם קדאר כדי לדלות ממנה מידע. אורהאן פורץ למשרד של ארדאל ומגלה את כתובתה של קדאר. מאהיר מציע ליאסין להסתנן לכנופיה של ברדאן "הנחש". נג'דט בא לפרקליטות כדי לחסל את סאליח איפק.
פרק 70
סאליח ופרידה מתחילים לקרוא את מכתביה של קאדר למאהיר. סררה חוזרת לעבוד בפרקליטות. צ'טין וברדאן "הנחש" מתכוננים לקבלת משלוח נשק. טורגוט מבקש מצ'טין עזרה למלא את הדרישה של נג'דט בתמורה לרצח סאליח.
פרק 69
מאהיר וארדאל מגלים שהמכתבים נעלמו מהבאר. מהמט סאים וחוסיין מגלים שזהותו של סאליח איפק בדויה. מאהיר מדבר עם אמו על עברו של אביו ומגלה שהמכתבים אצלה. מהמט סאים מורה על חיסולו של סאליח.
פרק 68
מהמט סאים מאלץ את פרידה לבחור בין סאליח ובין המשפחה. טורגוט נחוש בדעתו להיפטר מאהמט "הפטפטן". נאזיף מגלה היכן הסתיר את המכתבים ששלחה קדאר. אייטן מבקשת מנג'דט לארגן לה עבודה כזמרת במועדון.
פרק 67
מאהיר מזועזע מהתגלית המפתיעה שניהאן היא בעצם קאדר, האימא שנטשה אותו בילדותו. קרימה מבקשת מטורגוט עזרה. מצבו של אהמט "הפטפטן" ממשיך להיות רע. סונגול מופתעת לגלות שיאסין ומאהיר הם חברים קרובים.
פרק 66
יום המשפט מגיע. אש נפתחת לעבר אהמט "הפטפטן" כשהוא מובל לבית המשפט. התביעה מסרבת לדחות את הדיון ומציגה את העדה המרכזית, ניהאן אלטון. ההפתעה הגדולה שתזעזע את כולם היא זהותה האמיתית של ניהאן.
פרק 65
מאהיר כמעט מגלה לפרידה את זהותו האמיתית. הוא מצליח להוציא בכוח הבטחה מאהמט "הפטפטן" שיעיד לטובתם במשפט. פרידה נעלבת כשסאליח לא תומך בה ומציע לה לחזור לביתה. טורגוט מוצא ברגע האחרון קלף מנצח.
פרק 64
פרידה כועסת על מאהיר כי לא בא ליום ההולדת, ומנסה להבין את הסיבה לכך. מליך מספר לה שאביהם איים על סאליח. פרידה נפגעת, רבה עם אביה ועוזבת את הבית. נאזיף נעצר שוב, על צו המעצר חתומה פרידה.
פרק 63
בולנט רוצה לעזוב עם משפחתו את בית קארה. אוסמאן עוזב את נג'דט. למליך נודע כי אביו איים על סאליח ודרש שיתנתק מפרידה. טורגוט מצליח להציג בפני פרידה את משפחת קארה כמשפחה עבריינית. פרידה מתעמתת עם סאליח.
פרק 62
מאהיר ויאסין עולים על עקבות החוטפים. ניהאן, המאהבת של התובע המנוח, מפתיעה את פרידה ובאה לבקרה בפרקליטות. אילקנור לא עומדת במעמסה הנפשית ומתמוטטת. ארדאל מנסה לשווא למנוע מנאזיף להסגיר את עצמו.
פרק 61
מאהיר ויאסין מנסים לדובב את אוסמאן כדי שימסור פרטים על החוטפים. נאזיף הולך להסגיר את עצמו כדי שהחוטפים ישחררו את נכדו. אורהאן ממשיך להיאבק על חייו. אוסמאן מתעמת עם נג'דט על רקע החטיפה.
פרק 60
מאהיר מוצא את אורהאן חסר הכרה. כל המשפחה נזעקת לביה"ח. יאסין ומאהיר מוצאים את בעליו של המחסן שבו נמצא אורהאן. יאסין ומאהיר מחליטים ללחוץ על אוסמאן. נאזיף מקבל שיחת טלפון מהחוטפים.
פרק 59
פרידה מצפה בקוצר רוח לבואו של סאליח למסיבת יום ההולדת של אביה. טורגוט נפגש עם ניהאן. אורהאן עולה על עקבותיהם של חוטפי נאזיף, אך העניינים יוצאים משליטה. אוסמאן ויאסין עוזרים למאהיר בחיפושיו אחר נאזיף.
פרק 58
אורהאן מחפש את נאזיף. פרידה וסאליח הולכים לביתה של ניהאן, המאהבת של סוליימן. בולנט חושד שלהיעלמות של בנו יש קשר לחוב ההימורים שלו לאהמט הפטפטן. אוסמאן מבין שנג'דט קשור לחטיפת נאזיף ומתעמת אתו.
פרק 57
פרידה מזמינה את סאליח ליום ההולדת של אביה. כשהדבר נודע למהמט סאים הוא מזמן אליו את סאליח ומאיים עליו. אייטן חושפת בפני נאזיף את הסוד של מאהיר. נג'דט מורה לאנשיו להוציא לפועל את תכנית החטיפה.
פרק 56
אורהאן מקבל את הצעת העבודה של נג'דט. סררה מחליטה לחזור לעבוד בפרקליטות ומגישה בקשה, טורגוט כועס. מאהיר מסכים להצטרף לפרידה ליום ההולדת של אביה. יאסין מוותר על סונגול, אוסמאן מתוודה על אהבתו אליה.
פרק 55
כולם חוגגים את שובו של נאזיף הביתה. טורגוט מתחמק מקביעת תאריך לחתונה עם סררה. ארדאל מגלה שנ"א היא ניהאן, המאהבת של התובע הכללי המנוח. אוסמאן תופס את נג'דט יוצא מבית משפחת קארה בלילה.
פרק 54
פרידה מתלבטת אם לשחרר את נאזיף עד סוף משפטו. ארדאל מוצא במחברת של סררה מספר טלפון השייך לנ"א. לאלה לא מבינה למה טורגוט מבקש ממנה למסור לפרידה מידע לטובת נאזיף. טורגוט משתף את נג'דט בתכניתו הזדונית.
פרק 53
דליאן מספר לנאזיף שברדאן "הנחש" הוא זה ששתל את הסכין במיטתו. סאליח מגלה לפרידה שטורגוט שיקר לה וכי ייתכן שהוא "העוזר". סאליח מקבל אזהרות הן ממהמט סאים והן מטורגוט בנוגע לקשר שלו עם פרידה.
פרק 52
פרידה מופתעת להיתקל בסאליח בבית קארה, והוא צריך למצוא תכנית מהירה להיחלץ מהמצב. אנשיו של אהמט "הפטפטן" באים לדרוש מבולנט לשלם את חוב ההימורים שלו. טורגוט משתף את נג'דט באופן חלקי בלבד בתכניותיו.
פרק 51
פרידה וסאליח יוצאים יחד לקולנוע למורת רוחו של מהמט סאים. בולנט ואורהאן מבלים במועדון הלילה של נג'דט, ובולנט מפסיד כסף בהימורים. אוסמאן מרגש את סונגול. פרידה מחליטה לקפוץ לביקור פתע בבית קארה.
פרק 50
אורהאן מבקש בסתר עזרה מדליאן. החשדות של סאליח כלפי טורגוט גוברים כשהוא מתחקר את סררה ללא ידיעתה של פרידה ומגלה פרטים חשובים. מהמט סאים מטיל על קרימה לחקור את מהות היחסים של בתם עם סאליח.
פרק 49
טורגוט מציע למהמט סאים וצ'טין לחסל את סאליח לפני שיעלה על עקבותיהם. מאהיר נאלץ לספר לאורהאן על תכניתו כשהוא מפתיע אותו בבית המשפט. עדותה של סררה מפתיעה את פרידה וגורמת לה להתאכזב מטורגוט.
פרק 48
אורהאן מבקר את אביו בכלא ומאשים אותו. ליאסין נודע שסררה תטוס לפריז, אך פרידה ומאהיר לא מוצאים אותה בנמה"ת. סררה מגלה שטורגוט קנה את הטבעת לפרידה ומשנה את דעתה. אורהאן מגלה שאחיו מתחזה.
פרק 47
סאליח ופרידה חוזרים לעיר. אורהאן מחליט לחקור למה מאהיר נעדר הרבה מהבית ומהעבודה. סררה מוצאת בביתו של טורגוט טבעת אירוסין ושירי אהבה, ומופתעת מתגובתו. פרידה מתחילה לפקפק באמינותה של סררה.
פרק 46
מאהיר מצהיר על אהבתו לפרידה. טורגוט, אכול קנאה, צופה מרחוק בפרידה ומאהיר ועומד לאבד את העשתונות. שיחת טלפון מקרימה לביתו של טורגוט מעלה חשדות אצל סררה. טורגוט מגלה לקרימה עם מי פרידה נמצאת.
פרק 45
אורהאן מתעדכן בנעשה בשכונה וממשיך לקנא במאהיר. סונגול הולכת ליאסין ומתקבלת ביחס צונן. מאהיר מחליט לנסוע אל פרידה ולנסות לזכות שוב באמון שלה, בלי לדעת שטורגוט עושה את דרכו אליה כדי לבקש את ידה.
פרק 44
טורגוט מסתיר את סררה בביתו. פרידה נוסעת להתבודד מחוץ לעיר. קרימה מעודדת את טורגוט לחזר אחרי פרידה. אורהאן משוחרר. מאהיר מודה ליאסין על עזרתו ומזמין אותו לחגוג. אורהאן מפריז בשתייה והמצב יוצא משליטה.
פרק 43
סאליח מנסה להשפיע על פרידה שלא תחרוץ מיד את גורלו של נאזיף. בעוד ההגנה ונאזיף מנסים לשכנע את השופטים שלהיכרות שלו עם התובע הכללי המנוח אין שום קשר לרצח, התביעה מופתעת מראיה חדשה שמגיעה לאולם.
פרק 42
יום המשפט של נאזיף קארה מגיע. מאהיר לא מסכים שמשפחתו תבוא לבית המשפט, כדי שלא תיחשף זהותו הכפולה. התובע טורגוט מציג מניע מפתיע לרצח. נאזיף הנכד הולך ליאסין לבקש ממנו עזרה בהצלת סבו.
פרק 41
אורהאן נעצר. יאסין מגלה למאהיר שסררה חזרה מפריז. צ'טין מנסה לנצל את מצבו של מליך לטובתו. פרידה משתפת את טורגוט בעניין העדות הסותרת של סררה. הראיה שהשיג טורגוט כנגד נאזיף מספקת לו מניע לרצח התובע.
פרק 40
מליך בא לבית קארה כדי להתנצל. פרידה מרחיקה ממנה את סאליח. מליך מובהל לביה"ח לאחר שספג מכות קשות מאורהאן. מפעיליו של יאסין רוצים לשחררו מתפקידו כשוטר כדי שיעבוד רק באיסוף מידע מודיעיני מהעולם התחתון.
פרק 39
יאסין חושף את זהותו בפני מאהיר. פרידה נוזפת בצ'טין על עיוות הכתבה של מליך. אורהאן מגלה דרך העיתון כי אביו מועמד לדין על רצח. מליך מחליט להתנצל בפני משפחת קארה. טורגוט מגלה מידע שעלול להזיק לנאזיף.
פרק 38
נאזיף ומשפחתו מופתעים כמו מליך מהריאיון שפורסם בעיתון. יאסין נפגש בסתר עם מאהיר ומוסר לו מידע משמעותי למשפט של נאזיף קארה. בהוראת טורגוט, ברדאן "הנחש" נכלא בתא של נאזיף. אייטן יוצאת לבלות עם נג'דט.
פרק 37
מאהיר מגלה שאייטן שיקרה לו בנוגע למקור הכסף ששילמה לעו"ד בעבור נאזיף. מליך כותב כתבה תומכת בנאזיף, אולם מה שמתפרסם בעיתון מזעזע את ספייה. יאסין תוקף את אוסמאן. אייטן מחליטה לפנות לפרידה.
פרק 36
ארדאל מעדכן את מאהיר שפרידה התחילה לחקור על סאליח. פרידה מחליטה לבטל את הסטאז' של סאליח. בולנט מנסה לשכנע את חבריו שנג'דט הוא אדם טוב. מאהיר מגלה מה הייתה הסיבה האמיתית שיאסין עצר אותו לשווא.
פרק 35
סאליח מגלה מידע חשוב מאלמנת התובע, אך נעצר בידי יאסין. מהמט סאים נפגש עם שר הפנים ומבקש ממנו להעביר את סאליח מתפקידו. טורגוט מגלה לכאורה מיהו "העוזר". פרידה מבקשת מטורגוט לגלות לה מה הוא יודע על סאליח.
פרק 34
אייטן נפגשת עם עוה"ד אוזקאן ומבקשת ממנו לטפל בתיק של נאזיף. אוסמאן ממשיך לחזר אחרי סונגול. סאליח לא מגלה לפרידה מי האנשים שניסו להרוג אותם, והיא מתחילה לחקור בעצמה על סאליח. נאזיף מסכים להתראיין בכלא.
פרק 33
סאליח מצליח לשחרר את פרידה מהמלכודת של ברדאן ולוקח אותה לביה"ח. לאייטן יש תכנית לעזור לנאזיף. מהמט סאים מבקש מסאליח להתרחק מפרידה. טורגוט מצליח לעורר ספק אצל פרידה בנוגע לזהותו של סאליח.
פרק 32
פרידה נעלבת מסאליח. מהמט סאים מנסה לשכנע את פרידה לפרוש מתיק קארה. יאסין עצוב בגלל הפרדה מסונגול, ואוסמאן מצהיר על אהבתו אליה. מאהיר מגיע לנקודת המפגש אליה הוזמן בפתק אנונימי, אך העניינים מסתבכים.
פרק 31
פרידה וסאליח חושפים בפני טורגוט והשופטים את המידע מתיקיו של סוליימן. נג'דט שומע מאייטן על פרדתה ממאהיר וחוזר בו מתכנית החטיפה. ההוצאה להורג של ווראל מדכאת את נאזיף.
פרק 30
סאליח מצליח למנוע את פסילתה של פרידה מהמשפט של אביו בעזרת מסמך שקיבל מיאסין. נאזיף מלווה את ווראל בדרכו האחרונה. יאסין נפרד מסונגול. בולנט נאלץ לבקש הלוואה מנג'דט. סאליח ופרידה מתחילים להתקרב זה לזה.
פרק 29
פרידה וסאליח מתאמצים למנוע את פסילתה של פרידה. לאייטן נודע כי מאהיר שהה בבית משפחת קוסטאס עם פרידה והיא מחליטה לפעול בנושא. נג'דט מנצל את בולנט לצרכיו. יאסין יודע על מאהיר ומנסה לסחוט אותו.
פרק 28
בעצת סאליח, פרידה נאלצת לתת לטורגוט את התיקים הסודיים, כדי שיחזור בו מבקשתו לפסילתה. אוסמאן מגלה ליאסין את זהותה של סונגול. נאזיף נדהם לגלות כי מאהיר ואייטן נפרדו. ווראל מתכונן לרגעיו האחרונים.
פרק 27
מאהיר מאתר את הגנבים ומחזיר את הכסף שנגנב. טורגוט מוציא צו הבאה למאהיר קארה ורוצה לחקור אותו בעצמו. מאהיר מגלה כי אייטן הסתירה ממנו בקשה לעזרה של אחד מאנשי השכונה ומגיב בחריפות. טורגוט נוזף בפרידה.
פרק 26
פרידה מזמינה את יאסין ללשכתה ומצפה שגם סאליח יהיה נוכח בפגישה. סאליח מארגן הפתעה לפרידה. יאסין וסונגול מתחילים להתקרב. טורגוט משתמש בקשריו כדי להפליל את מאהיר קארה בפריצה לבית של פרידה.
פרק 25
מהמט סאים מבין את הקשר בין הפריצה לביתו למסיבת ההפתעה לפרידה. פרידה מתאכזבת מהיעדרות סאליח מהמסיבה. בעוד כולם עסוקים בשוד בפסאז' וגנבת הכסף שנועד להצלת חליל, אייטן מגיעה לביקור פתע בכלא.
פרק 24
פרידה יוצאת לתשאל אנשים בשכונה של נאזיף ומאהיר וחוזרת עם תובנות חדשות. בולנט מארגן בשכונה מגבית להצלת חייו של חליל. טורגוט מנצל את מסיבת ההפתעה לכבוד יום הולדתה של פרידה למטרותיו האישיות.
פרק 23
טורגוט שולח שוטרים לביתו של נאזיף. מתברר שהבריחה של נאזיף מהכלא תוכננה היטב בידי דליאן ללא ידיעת נאזיף. פרידה מגיעה לסנדלרייה של מאהיר. בעצת טורגוט, קרימה מתכננת מסיבת הפתעה ליום הולדתה של פרידה.
פרק 22
בעקבות המידע השגוי כי נכדו חולה, נאזיף נעזר בדליאן ויוצא מהכלא ללא רשות. סאליח ופרידה עולים על עקבותיו של ג'מיל ומופתעים לשמוע ממנו מי שלח אותו. סונגול נפגשת עם יאסין. פרידה רוצה להיפגש עם מאהיר, בלי לדעת שזה סאליח.
פרק 21
טורגוט לוחץ על נג'דט לגמור את משימת החיסול של נאזיף. יאסין חושד בסונגול ומחליט לעקוב אחריה. פרידה מגלה כי מישהו פרץ למגירה נעולה במשרדה. ווראל מספר לנאזיף כי בקשת החנינה שלו נדחתה וכי יוצא להורג.
פרק 20
אילקנור מבשרת לאמה ואחותה את הבשורות הטובות. סונגול כועסת על הפטפטנות של נאזיף. ארדאל תופס את אייטן עוקבת בפרקליטות אחרי מאהיר. בהוראת טורגוט, נג'דט מציע לפארוק להרוג את נאזיף בתמורה לשחרור מוקדם.
פרק 19
פרידה וסאליח נפגשים עם קאזים דאווט, המוזכר בתיקי התובע הכללי המנוח, בתקווה לדלות ממנו מידע שיעזור להם. סונגול ויאסין נפגשים בסתר. אילקנור הולכת לבד לבקר את אביה נאזיף בכלא ומפתיעה אותו בחדשות שבפיה.
פרק 18
טורגוט לוקח במרמה טביעת אצבעות מסאליח. אייטן ממשיכה להאמין שמאהיר בוגד בה. טורגוט מבקש ממהמט לברר מה כתוב בתיקים שאצל פרידה. פרידה וסאליח מגלים כי התובע הכללי ז"ל חשף שחיתויות בפרקליטות.
פרק 17
טורגוט זועם כשנודע לו שפרידה וסאליח בילו את הלילה ביחד בבית התובע הכללי המנוח. דליאן נעצר בפשיטה של המשטרה על מחסן סחורות מוברחות ונג'דט תופס את מקומו. אייטן נחושה בדעתה לגלות עם מי מאהיר היה בלילה באי.
פרק 16
פרידה וסאליח נוסעים לבויוקאדה בעקבות הרמז שהשאיר התובע הכללי לשעבר. פרידה המומה לגלות כי לסוליימן המנוח היו חיים כפולים. טורגוט שולח מישהו שיעקוב אחרי פרידה וסאליח. אייטן בטוחה שמאהיר בוגד בה.
פרק 15
מאהיר מגלה בחדר העבודה של טורגוט רמז בנוגע לרצח. טורגוט מבין שסררה אינה תמימה כפי שחשב. מאהיר חוקר מה הקשר בין התובע טורגוט לנג'דט. לאלה מבקשת מפרידה לעזור לה לגלות לאן שייך מפתח שנמצא אצל בעלה המנוח.
פרק 14
המפקד יאסין מחזר אחרי סונגול. ארדאל מגלה כי טורגוט הוציא את התיק האישי של סאליח איפק מלשכת עוה"ד. אייטן פונה לנג'דט בבקשת עזרה. מאהיר פורץ בלילה לביתו של התובע טורגוט כדי לגלות מה הוא יודע.
פרק 13
סאליח ופרידה מתחילים להתקרב. אברהים מתחזה לכתב מגזין המעוניין לפרסם כתבה על אייטן לאחר הופעתה. טורגוט גילה כי לסאליח איפק יש זהות בדויה, הוא מנסה לברר מיהו, ואם יש לו קשר לחקירה של התובע הכללי לשעבר.
פרק 12
מרד פורץ בתא של נאזיף קארה בכלא משום שהוא לא זוכה לטיפול רפואי. סאליח/מאהיר מנסה לשכנע את פרידה כי ההודאה של נאזיף באשמה הוצאה בכפייה ובעינויים. החקירה של טורגוט בתיק של סאליח בלשכת עורכי הדין מניבה תוצאה מפתיעה.
פרק 11
מאהיר מחפש את הסיבה להודאה באשמה של אביו. כשנאזיף הנכד מספר לו על השיחה בין סבתו לאמו ששמע בסתר, מאהיר יוצא להתנקם בסוהרים שפגעו בספייה. התובע טורגוט מתחיל לחשוד ב"סאליח" ומתחיל לחקור לגביו.
פרק 10
פרידה מגלה כי המטרה האמיתית של מאהיר היא לפגוש בנשף את סררה. מאהיר יוצא מהנשף מבלי לראות את הופעתה של אייטן. ספייה מסתירה ממאהיר את היחס שקיבלה בבית המעצר. מאהיר המום לגלות כי נאזיף הודה באשמה.
פרק 9
מאהיר מאוכזב כשנאסר עליו לפגוש את אביו בכלא. הוא מתכונן לנשף יום הרפובליקה כדי לדובב שם את סררה, מזכירת התובע הכללי לשעבר. סרדאר הסוהר אינו בוחל בשום אמצעי כדי לענות את נאזיף ולסחוט ממנו הודאה באשמה.
פרק 8
ביקור מפתיע של ספייה בפרקליטות מאלץ את מאהיר לספר לאמו על זהותו הבדויה כסאליח. טורגוט מעניש את נג'דט על כך שהסתיר ממנו שנאזיף קארה ודליאן מכירים מקרוב. טורגוט מנסה לאלץ את נאזיף לחתום על הודאה באשמה.
פרק 7
מאהיר נרגש כולו מטביעת האצבע שמצא בזירת הפשע ובטוח כי ראיה זו תוכיח את חפותו של אביו. טורגוט חש שהטבעת סביבו מתהדקת ומחפש דרכים להפליל את נאזיף. נג'דט לוחץ על מנהל המקהלה להעסיק את אייטן.
פרק 6
החששות של אייטן כי מאהיר בוגד בה גדלים כשהוא לא חוזר הביתה בלילה. פרידה מבינה שמאהיר צדק בתיק של אמין ונותנת לו לטפל בתיק של נאזיף קארה. מאהיר בודק מחדש את חדרו של התובע שנרצח ומגלה ראיה חשובה.
פרק 5
השופטת פרידה מסתייגת ממאמציו של מאהיר להוכיח את חפותו של אמין, והיא דורשת שימשיך את הסטאז' במקום אחר. אייטן חושבת שמאהיר בוגד בה. גופתו של וייסל מתגלה והעקבות מובילים את המפקד יאסין אל מאהיר.
פרק 4
בעזרת טייפ שקיבל מאביו, מאהיר מצליח לחשוף פרטים חשובים בתיק שהוא עובד עליו. הוא מתעמת עם השופטת פרידה. טורגוט, שפגש את אייטן בזמן שחקר על משפחת קארה, מתכנן בעבורה תכניות לא נאותות בעזרת נג'דט.
פרק 3
מאהיר מתחיל לעבוד בזהות בדויה כסטאז'ר בפרקליטות כדי להתקרב לשופטת פרידה. הוא ממונה לתפקיד בתיק של אמין, שותף לתא של נאזיף. מאהיר מזועזע לשמוע מאביו כי הכיר לפני 30 שנה את התובע הראשי שהוא מואשם ברציחתו.
פרק 2
ההכנות לאירוסין של מאהיר ואייטן נקטעות כאשר נאזיף נהיה החשוד ברצח התובע הכללי, פשע שהעונש עליו הוא גזר דין מוות. מתברר שאין זו טעות אלא קנוניה מורכבת. מאהיר נחוש בדעתו להוכיח לשופטת פרידה כי אביו חף מפשע.
פרק 1
פרק ראשון! מאהיר קארה עובד עם אביו נאזיף בסנדלרייה השכונתית ומתגורר עם משפחתו. נאזיף הוא איש מכובד בקהילה. מאהיר עומד להתארס לחברת ילדותו אייטן. השלווה בבית משפחת קארה מופרת עם פריצה אלימה לפסאז' שבו נמצאת החנות של אילקנור ובעלה.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il