עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

משולש גורלי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > משולש גורלי

משולש גורלי   - עונה 1


אמפרטריס היא אסירה משוחררת שעומדת בפני גירוש מארה"ב. היא נושאת ברחמה את ילדה השני ופונה לעזרתו של ארמנדו, אהובה שחי במקסיקו. לתדהמתה הוא מסרב לעזור לה ומתכחש לקיומה. אחרי שנים של אמונה עיוורת בארמנדו, אמפרטריס מגלה שהוא האיש שהביא למאסרה הממושך וכי הוא מגדל את בתם הבכורה אסתר, שאינה יודעת כלל על קיומה.
בדרך לא דרך אמפרטריס חוזרת למקסיקו, כשהיא נחושה להחזיר לחיקה את בתה ולנקום בגבר שרימה אותה. שם היא מכירה את אלחנדרו, הגבר שמחזיר את התשוקה לחייה, אך גם הגבר שבו מאוהבת בתה אסתר...


תגיות: אומאר פיירו, אדריאנה לובייר, מרים היגארדה, גבריאלה ספניק, משולש גורלי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 155 ואחרון
פרק אחרון! אלחנדרו מציל את אמפרטריס ומנואל מתאבד. ארמנדו מלמד את אסתר את סודות עולם העסקים כדי שתהיה יד ימינה של אמה בתאגיד. מאוריסיו פותח מרפאה פרטית ובריאותו משתפרת. אמפרטריס ואלחנדרו נישאים ומביאים לעולם תאומות. סוף!
פרק 154
המשטרה פושטת על תאגיד דל ריאל כדי ללכוד את מנואל. מנואל מצית שרפה ומתחזה למת. טרואבה מציע לארמנדו לשתף פעולה עם המשטרה כדי ללכוד את כל הרשת. מנואל חוטף שוב את אמפרטריס ומשתק אותה בזריקה.
פרק 153
מנואל אומר לניקו שאם הוא לא יהרוג את ארמנדו, אנשיו יהרגו את אסתר. מנואל פוקד על אנשיו להרוג את אסתר ואת ניקו. מנואל אומר לאמפרטריס שהוא יהרוג את בתה ואמפרטריס מציעה לו שיעשו עסקה.
פרק 152
אמפרטריס מודיעה למנואל שמרבית מניות החברה בידיה ושהוא מסולק מהחברה. מנואל נותן לניקו אקדח כדי שיהרוג את ארמנדו. אמפרטריס ואלחנדרו מחפשים ראיות נגד מנואל בבית של קימרה ומנואל מגיע לשם חמוש.
פרק 151
אלחנדרו אומר לאמפרטריס שיחזרו להיות ביחד או ינתקו כל קשר. ארמנדו מסגיר את עצמו למשטרה. מנואל מפחד שארמנדו יפליל אותו ואומר לניקו שיוכיח באיזה צד הוא ויהרוג את ארמנדו.
פרק 150
פקד טרואבה מגלה שאלחנדרו היה זה שחטף את אסתר מבית החולים אך הוא משתף אתו פעולה כדי ללכוד את מנואל. קימרה מאיימת על מנואל שתעיד נגדו ומנואל מורה על חיסולה. מנואל דורש מניקו להרוג את ארמנדו.
פרק 149
המשטרה מוצאת יהלומים שהוברחו במטען שאסתר חתומה עליו ומוציאה צו מעצר נגדה. שוטרים באים לקחת את אסתר כדי להעבירה לבית החולים של הכלא. מנואל משחד שופט כדי שישחרר את קימרה.
פרק 148
מנואל מציג את ארמנדו בפני עיתונאים ואומר שהוא התחזה למת כדי לחמוק מהחוק. שוטרים עוצרים את ארמנדו. אמפרטריס מחפשת את קימרה וזו יורה בה. מנואל נכנס לחדר של אסתר כשהיא לבד.
פרק 147
אמפרטריס שוב רואה. אסתר עוברת את הניתוח ויוצאת מכלל סכנה. אסתר מספרת לאמפרטריס שקימרה ירתה בה ואמפרטריס יוצאת לחפש את קימרה, אלחנדרו יוצא בעקבותיה כדי להגן עליה. קימרה מתכננת לברוח
פרק 146
קימרה יורה באמפרטריס אבל אסתר מנסה להגן עליה ונפצעת קשה. ארמנדו מאיים להרוג את מנואל. אמפרטריס מורידה את התחבושות מהעיניים כדי לעזור לאסתר ואחר כך לא רואה. מאוריסיו עוזב כדי לא להיות מטרד.
פרק 145
הסרטן מתפשט בגופו של מאוריסיו. ניקו מחליט לחבור למנואל כדי להציל את אסתר. ארמנדו נחוש לחסל את מנואל ומבקש מאלחנדרו שישמור על אמפרטריס ועל בנותיו. אמפרטריס משתכנעת בכנותו של אלחנדרו ומחליטה לחזור אליו.
פרק 144
ארמנדו מנסה להידבר עם אמפרטריס אך היא דוחה אותו ומבהירה לו ששנאתה כלפיו אף התעצמה. קימרה מספרת לאמפרטריס שאלחנדרו לא בגד בה, אך אמפרטריס לא מוכנה לסלוח לו. ניקו מתפטר מעבודתו במסעדה ונפרד מאסתר.
פרק 143
אלחנדרו נחוש להיאבק על אמפרטריס. אסתר סבורה שניקולס הסתיר ממנה שמנואל הוא אביו, ונפרדת ממנו. מאוריסיו יוצא לטיול עם אליסה ומאבד את ההכרה. ארמנדו מגלה לאמפרטריס את זהותו האמיתית.
פרק 142
אלחנדרו נעזר בקימרה כדי להגיע אל ארמנדו, אך ארמנדו מתחמק ממנו. מאוריסיו מתחיל לקבל חולים בבית של גטה. אליסה אומרת ללולו שמאוריסיו הוא אהבת חייה. אלחנדרו רוצה להזהיר את אמפרטריס מפני ארמנדו.
פרק 141
ארמנדו מתחיל לטפל באמפרטריס בתור "האח סנטיאגו". ארמנדו דורש מקימרה לגלות לו אילו ראיות יש לה כנגד מנואל. קימרה מגלה לניקולס שמנואל הוא אביו. לאלחנדרו נודע שארמנדו בחיים.
פרק 140
ארמנדו מבקש מאסתר לעזור לו להתקרב לאמפרטריס. דויד מגלה למאוריסיו שהוא מאוהב באליסה, ומאוריסיו מבקש מלולו לברר אם גם אליסה מאוהבת בו. אלחנדרו, אסתר ואליסה נדהמים לגלות שאלנה מכרה את המניות למנואל.
פרק 139
אמפרטריס מתאוששת אך עלולה לאבד את מאור עיניה. אמפרטריס סבורה שאלחנדרו בגד בה עם קימרה, אך מתנחמת באהבת אסתר כלפיה. אלנה נאלצת למכור את מניותיה למנואל. לולו משתחררת מהכלא ואליסה משכנת אותה בביתה.
פרק 138
אמפרטריס במצב אנוש. קיים מחסור בדם מהסוג שלה ולאחר ניסיון החייאה הרופא אומר שהיא מתה. מנואל מאיים לחסל את גונסלו אם אלנה לא תעביר לו את מניותיה. ניקו מנסה לברר מה פשר הקשר בין אמו קימרה ומנואל.
פרק 137
אמפרטריס לא מאמינה לאלחנדרו, עושה תאונה ונפצעת. היא הוזה שחוסטו בא לקחת אותה לעולם הבא. גם מנואל הוזה שהוא רואה את חוסטו. אבא של סטפני מנסה לחטוף אותה, ואליסה לוקחת אותה ואת מאוריסיו לביתה.
פרק 136
קימרה מציגה את ניקו בפני מנואל והוא מוסר לה מזוודה מלאה בניירות. אסתר עוזרת לארמנדו והם מנסים לחמוק. קימרה אומרת לאלחנדרו שארמנדו חי ודורשת שיבוא. היא מסממת אותו. אמפרטריס רואה אותה מנשקת אותו.
פרק 135
קימרה סוחטת את מנואל ומסגירה לידיו את ארמנדו. מתברר שמנואל הוא אבא של ניקו. אלחנדרו דורש מגטה לומר לו אם ארמנדו חי, אמפרטריס מאזינה. קימרה דורשת מניקו לעזוב את אסתר, הוא מסרב.
פרק 134
טרואבה יורה במגדלנו ומציל את כולם. מנואל מציב מעקב על ביתה של גטה. העובר של אלנה ניצל. היא מתפייסת עם ארמנדו. מאוריסיו מסכים לקבל תמיכה מאליסה. קימרה משקרת לאסתר וטוענת שהיה לה רומן עם ארמנדו.
פרק 133
אלחנדרו ואמפרטריס יוצאים לחלץ את טרואבה, מגדלנו מגיע ומנואל מורה לו לחסל את שלושתם. מנואל מסרב לשלם לקימרה ושומע את גטה מדברת עם ארמנדו. יש סכנה שאלנה תאבד את העובר. מאוריסיו מספר לאליסה שימיו ספורים.
פרק 132
אלחנדרו מושלך חבול בפתח ביתו, מגדלנו מאיים לחסל את אמפרטריס ופדריקו לפני שהוא משחרר אותם.
פרק 131
אנשיו של מנואל כולאים את אלחנדרו וטרואבה במחסן. מנואל מודיע לאמפרטריס שיש לה יום כדי למצוא את אלחנדרו חי. היא מגיעה למחסן ונתקלת בגופה תלויה. אלנה מגיעה לקברט של קימרה, פורצת מהומה וארמנדו מחלץ אותה.
פרק 130
אסתר נדהמת להיתקל באביה, ארמנדו. הוא מספר לה הכול. מנואל דואג להעלים ראיות מהמחסן. אמפרטריס לא מאמינה שארמנדו חי. נוטריון מודיע לאמפרטריס שחוסטו הוריש לה הכול. היא מסרבת לירושה, ולכן הכול יעבור למנואל.
פרק 129
ניקו מספר לאסתר את סיפור חייו והם מתפייסים. הוא מביא אותה לקימרה והיא מזמינה את ארמנדו להצטרף. אמפרטריס גורמת למנואל לחשוב שסירסה אותו. הוא נשבע להתנקם. אליסה עוזבת את דויד בכעס.
פרק 128
ניקו אומר לאסתר שדיבר עם אמו והם מתנשקים. אלחנדרו מסיק שארמנדו חי ומתפרץ לביתה של קימרה. אמפרטריס מסממת את מנואל. מאוריסיו מציל את סטפני מאונס ומספר לאלנה על מחלתו. דויד מתוודה בפני אליסה על ההונאות.
פרק 127
מתברר שניקו הוא בנה של קימרה. אמפרטריס ואלחנדרו לוקחים את קימרה לביתה ואמפרטריס מזהה את הממחטה של ארמנדו. אלנה שומעת את מאוריסיו אומר לגונסלו שהוא גוסס. ארמנדו מגלה שמנואל מבריח סמים.
פרק 126
אסתר בטוחה שניקו בגד בה. אמפרטריס לא מסוגלת לצפות בווידאו ואינה מגלה את האמת. הסוכנות שלה זוכה במכרז. היא תופסת את קימרה עם אלחנדרו. קימרה סוחטת את מנואל. מאוריסיו מוצא את סטפני בבית אביה המכה.
פרק 125
אליסה מתנחמת בזרועות מאוריסיו. למחרת הוא משקר לה שיש לו מישהי אחרת כדי שתתנתק ממנו. אסתר שומעת את ניקו אומר למישהי בטלפון שהוא אוהב אותה. אמפרטריס מצליחה לקחת את צילום ניסיון האונס בעזרת קימרה.
פרק 124
ארמנדו מופיע בבית גטה, אליסה לא מוכנה לשמוע אותו. אמפרטריס מתכננת להזיק למנואל במסיבת העיתונאים. ניקו מגלה שאסתר רכשה את המסעדה. גונסלו מודאג מהמיחושים של אלנה.
פרק 123
גטה מזהירה את ארמנדו שמתחילים לעלות עליו. ארמנדו מגן על אליסה מהפושעים שעבדו עם דויד. מנואל מרעיל את מרלן והיא מתה מ"התקף לב". אמפרטריס ואסתר מתקרבות זו לזו. אסתר מגלה שניקו היה פושע.
פרק 122
אמפרטריס מזהירה את קימרה להתרחק מאלחנדרו. פדריקו אומר לאלחנדרו שטביעות האצבע שייכות למת. ניקו ואסתר שוכבים. אלחנדרו תופס את גטה מנסה לגנוב מסמכים. אליסה מגלה שמאוריסיו הוא האב הביולוגי של חואן פבלו.
פרק 121
קימרה מזמינה את אלחנדרו ואמפרטריס לקברט. אסתר מתוודה בפני ניקו שהיא בתולה. גונסלו ממשיך ללחוץ על אלנה לעשות ילד. מנואל עומד לנסוע עם מרלן לירח דבש. גטה מצטרפת לחברה בהוראת ארמנדו.
פרק 120
מתברר שמנואל וקימרה אחראים למאסר הראשון של אמפרטריס. הם כורתים ברית מחודשת כדי להפריד בין אמפרטריס לאלחנדרו. אלנה כנראה בהיריון. מאוריסיו נתקל בעובד שזייף את בדיקות הדם שלו, הוא מסרב להעיד ששיקר.
פרק 119
מנואל נישא למרלן. ארמנדו מבקש מגטה לעזור לו בתכניותיו. קימרה הופכת ללקוחה של אמפרטריס ונתקלת "במקרה" באלחנדרו. דויד מנשק את אליסה, היא מבהירה לו שזה לא לרוחה.
פרק 118
אלחנדרו ואמפרטריס שוכבים בנופש. היא מופתעת לגלות שהלקוחה החדשה היא קימרה. קימרה משחקת במנואל, ארמנדו חשדן. אסתר וניקו הם כבר כמעט זוג. דויד ממשיך לפלרטט עם אליסה.
פרק 117
קימרה יוצרת קשר עם קוקו כדי לגזול את אלחנדרו מאמפרטריס. מנואל מבקר אותה כשהיא עם ארמנדו. אלחנדרו לוקח את אמפרטריס לנופש. ניקו מציג בפני אסתר את מיקי הילד. מנואל מבטיח להינשא למרלן.
פרק 116
קימרה, דמות אפלה מעברו של מנואל, מציעה לו לשוב ולשתף פעולה. מנואל משכנע את מרלן להעיד שהיא שכבה איתו בליל הרצח של חוסטו. מאוריסיו מגלה שלקה בסרטן סופני. דויד מצלם בחשאי את אליסה מתלבשת.
פרק 115
אסתר ואמה מתקרבות זו לזו. ניקו מבקש מאסתר לשכוח את אלחנדרו ולהבין שהוא מאוהב בה. ארמנדו נחוש לכבוש מחדש את אמפרטריס. קימרה רוקמת תכנית שתציל את הקברט שלה מפשיטת רגל, ומבקרת את מנואל בכלא.
פרק 114
פרפקטה מצליחה לפני מותה לקרב בין אסתר לאמפרטריס. מנואל נעצר בעקבות העדויות של לורנה ומרלן. ניקו עוזב את ביתה של אסתר והוא חסר לה. ברברה, גונסלו ואלנה יוצאים לבילוי ונעצרים בגין נהיגה בשכרות.
פרק 113
לורנה מוסרת עדות נגד מנואל והשופט מוציא נגדו צו מעצר. מאוריסיו לא מגיע ואליסה משוכנעת שהוא לא מעוניין בה ובילד. רובלדו מבקש מאסתר להפסיק להתקוטט עם ניקו ולעבוד אתו בצוות לטובת המסעדה. פרפקטה מתה.
פרק 112
ארמנדו מציל את פרפקטה מידי מנואל. לגטה נאמר שהיא היורשת היחידה של מניותיו של בניטו ב"תאגיד דל ריאל". דויד מחבל במתכוון בקשר של אליסה ומאוריסיו. מרלן רוצה להגיש תלונה נגד מנואל.
פרק 111
אלנה בורחת ואנשיו של מנואל תופסים אותה. מנואל מכה את מרלן וזה נודע לאלחנדרו. פרפקטה עומדת לנסות לחסל את מנואל. מנואל משכנע את אסתר לקבל משרה בחברה. גונסלו אומר לאלנה שראה את אביה, היא לא מאמינה.
פרק 110
מנואל מחבל בהגשת התלונה ואמפרטריס מחליטה לוותר. אלחנדרו מציע לה לנסות לחדש את הקשר. אסתר נתקלת בארמנדו ולא מזהה אותו. מרלן צופה בקלטת ומבינה שמנואל לא אנס את אמפרטריס. מנואל מגלה זאת.
פרק 109
אמפרטריס טוענת בפני אלחנדרו שמנואל אנס אותה. ארמנדו משגע את מנואל בבית חוסטו. אסתר מסלקת את ניקו מביתה. הוא מופתע לראות אותה עובדת במסעדה. אלנה מסרבת לעשות ילד.
פרק 108
מרלן בוחרת להיות בת בריתו של מנואל. לורנה מחליטה להעיד נגד מנואל לאחר שנודע לה שבניטו נרצח. ניקולס מעז סוף סוף לומר לאסתר שהוא לא הומו. מתברר שמיקי הוא ילד שבו הוא מטפל.
פרק 107
גטה מוסרת לאמפרטריס מפתח כספת, והיא מוצאת בה הוכחות שארמנדו התכוון להתגרש מאלמה רוסה. מנואל נבהל כשאלחנדרו אומר לו שלורנה שרדה. דויד אומר לאליסה שיוכל לשחרר את לולו.
פרק 106
ארמנדו מבקש מגטה למסור לאמפרטריס שהוא חי. אלחנדרו ומאוריסיו נלחמים על חייה של לורנה. אסתר וניקו נמשכים זה לזה. חברה גדולה רוצה להעסיק את החברה של אמפרטריס.
פרק 105
אמפרטריס שמה את ידה על שטר בעלות על דירתה בעזרת ארמנדו. רוצח מטעם מנואל מחסל את בניטו. לורנה מתמוטטת פצועה בפתח ביתו של אלחנדרו. ניקו מספר לאסתר שניסה להתאבד.
פרק 104
אמפרטריס מבהירה לאלחנדרו שאין ביניהם כלום. היא מסתננת לביתו של חוסטו וארמנדו רואה אותה. הבריונים של מנואל חוטפים את לורנה. אלחנדרו מנסה לשכנע את בניטו לדבר.
פרק 103
אמפרטריס שוקעת בדיכאון ומנסה להתחמק מאלחנדרו. גטה מספרת לבנות שראתה את ארמנדו והן סבורות שהשתגעה. מנואל מתקשר לאלחנדרו ורומז לו ששכב עם אמפרטריס. אלחנדרו חושד שאמפרטריס מסתירה ממנו מידע.
פרק 102
אסתר מזהה את גופתו של חוסטו במכון הפתולוגי. גטה מבולבלת ומתקשה להאמין שאחיה אכן בחיים. אמפרטריס מתעוררת בחדר בבית המלון והיא סבורה שמנואל ביצע בה את זממו.
פרק 101
אמפרטריס חוששת לאלחנדרו ונענית להצעת מנואל. מאוריסיו לא רוצה להעיק על אליסה ומבקש להיפרד ממנה. מנואל מסגיר את בניטו והוא נעצר בדרכו לנמה"ת. מנואל מביא לשחרור אלחנדרו ומסמם את אמפרטריס כדי לשכב איתה.
פרק 100
אלחנדרו חשוד ברצח, וטביעות אצבעותיו מתגלות על האקדח שהרג את אגוסטינה. גטה מתעלפת כשמתברר לה שהנווד הוא ארמנדו. אליסה נרשמת לאוניברסיטה ומכירה בחור חדש. לפרפקטה נודע שהיא סובלת מאי ספיקת לב.
פרק 99
אסתר מתנשקת עם ניקו מתוך חלום. אלחנדרו מוביל את השוטרים ומופתע לגלות שחוסטו איננו. למחרת הוא נעצר כחשוד ברצח לאחר שגופתו מתגלית. ארמנדו מתמוטט בפתח ביתה של גטה.
פרק 98
ארמנדו חופר, מתעמת עם חוסטו הקבור וחוזר לקבור אותו. אסתר מגלה שניקו פוטר בגללה, מסרבת לקבל את משרתו ומציעה לו לעבור לגור אצלה. אלחנדרו משיג את הנשק של חוסטו. מנואל מזמין שוטרים כדי לברר מה קרה לחוסטו.
פרק 97
אמפרטריס רואה את חוסטו כלוא ומחליטה להשאיר אותו שם. מנואל מגיע עם בניטו וקובר את חוסטו חי בארון מתים. ארמנדו מסתתר ורואה הכול. אליסה מראה לאלנה ואסתר מכתבים שמוכיחים שאמפרטריס הופללה.
פרק 96
אמפרטריס מבלה את הלילה בחדר של אלחנדרו כדי לשמור עליו. היא עוקבת אחריו עד המחסן שבו הוא מחזיק בחוסטו הנואש. גם מנואל עומד להגיע לשם. ארמנדו נחוש לנקום בחוסטו.
פרק 95
חוסטו כמעט חונק למוות את לורנה. אלחנדרו חוטף את חוסטו וכולא אותו בכלוב שבו הוא כלא את ארמנדו, חוסטו מבועת. ארמנדו מסתובב בעיר כחסר בית ואינו יודע מה לעשות.
פרק 94
אגוסטינה מגוננת על ארמנדו וחוסטו יורה בה. אלחנדרו מנסה להציל אותה אך היא מתה. ארמנדו בורח. לראשונה אסתר מוכנה להאזין לאמפרטריס שמספרת לה את סיפור חייה. אלחנדרו מודיע לאמפרטריס שבכוונתו לחסל את חוסטו.
פרק 93
מרלן רוצה את אלחנדרו ומתחילה להרחיק ממנו את אמפרטריס. מאוריסיו אומר לאליסה שהוא רוצה פסק זמן. אגוסטינה המומה לגלות את ארמנדו בחיים ומזעיקה את אלחנדרו. חוסטו מופיע עם אקדח. אסתר משוכנעת שניקו הומו.
פרק 92
אלחנדרו מביא את אגוסטינה לביתו. היא הולכת למקום המסתור של חוסטו ופוגשת את ארמנדו הכלוא. מאוריסיו נאלץ לעזוב את דירתו. אמפרטריס מתעמתת עם מנואל שהונה את אמה.
פרק 92
אלחנדרו מביא את אגוסטינה לביתו. היא הולכת למקום המסתור של חוסטו ופוגשת את ארמנדו הכלוא. מאוריסיו נאלץ לעזוב את דירתו. אמפרטריס מתעמתת עם מנואל שהונה את אמה.
פרק 91
אלחנדרו ואמפרטריס נפרדים סופית. חוסטו מסלק את אמפרטריס גם מביתה והיא חוזרת לבית אמה. אגוסטינה עוקבת אחרי חוסטו ומגלה שהוא מחזיק אדם בשבי. גונסלו מסרב להפסיק לשחק בהצגה ואלנה מאיימת בגירושין.
פרק 90
ניקו מספר לאמפרטריס שאסתר ניסתה להתאבד. אלחנדרו רומז למנואל שהוא יודע על עסקאותיו התמוהות בחברה. אלחנדרו מציע לאמפרטריס לעבוד במשרדים שלו, היא מסרבת ואף מבהירה לו שעליו לשכוח אותה.
פרק 89
ניקו מונע מאסתר להתאבד. חוסטו לוקח מאמפרטריס את כל נכסיה. אלחנדרו מציל את מרלן מאונס. ברברה מסממת את השחקן הראשי וגונסלו נאלץ לשחק במקומו. אלנה זועמת בעקבות הנשיקות המאולתרות בין בעלה לברברה בהצגה.
פרק 88
אסתר רוצה להתאבד בקפיצה מגשר. חוסטו מתעלל באסיר המסתורי. חוסטו בא למשרד של אמפרטריס עם צו פינוי. מאוריסיו מחליט לא לעבוד במונית.
פרק 87
ניקולס מנצח את אסתר בגמר. אסתר מגישה מועמדות, אך אמפרטריס מגיעה והכול מתבטל. חוסטו מציע לה את כל החברה תמורת פיוס אתו. בניטו רואה את אגוסטינה עם המפתחות לכלוב של אסיר מסתורי.
פרק 86
לאחר שיחה עם ניקו, אסתר מחליטה להשתתף בגמר. מנואל אומר לאמפרטריס שחוסטו הוא זה שרכש את חובה מנושיה. מאוריסיו מחליט להתחיל לעבוד במונית לאחר עימות עם אליסה. בניטו מתחיל לעבוד כגנן בבית חוסטו.
פרק 85
אסתר סוחטת את אמפרטריס והיא מתחייבת להתנתק מאלחנדרו. אלחנדרו בא למשרד של אמפרטריס ומגלה שהיא עומדת לנסוע. גונסלו מגלה שאמו בגדה באביו עם חבר שלו. אסתר מחליטה לא להשתתף בגמר תחרות הבישול.
פרק 84
אליסה מפייסת את אסתר. אמפרטריס מפצירה באליסה לעזור לה להתקרב לאסתר. חוסטו משתלט על החובות של אמפרטריס. אגוסטינה לוקחת את האקדח של חוסטו, לעיני לורנה. אמו של גונסלו קוטעת מופע חשפנות שלו בפני אלנה.
פרק 83
אסתר זוכה בתחרות, אבל עוזבת בכעס. אמפרטריס מנסה לשכנע אותה לתת לה הזדמנות להסביר את עצמה, אך לשווא. קשר מסוים מתחיל להתרקם בין אסתר לניקו הטבח. אלחנדרו מופיע אצל אמפרטריס ומנשק אותה.
פרק 82
אמפרטריס מודיעה לאלחנדרו שהם נפרדים בגלל אסתר. אסתר מתערבת עם ניקו, טבח צעיר, על שמן כמהין יקר. היא משתתפת בתחרות בישול שבו הוא משתתף והם עולים לגמר. היא מגלה שאמפרטריס היא אחת השופטות.
פרק 81
אליסה אומרת לאמפרטריס ולאסתר שהן אם ובתה. שתיהן מתקשות להאמין. בדיקת דנ"א מוכיחה שזה נכון. אלנה חוזרת שיכורה, עימות נוסף מתפתח בינה ובין האם וגונסלו מכריז שנמאס לו משתיהן. אלחנדרו מתעמת עם אגוסטינה.
פרק 80
חוסטו רוצה שאמפרטריס תמחל לו ותעבוד אתו. אמפרטריס מגלה לאלחנדרו שיש לה בת מארמנדו. מאוריסיו משכנע את אליסה לגלות לאמפרטריס שאסתר היא בתה. בניטו מנצל את לורנה כדי לאסוף ראיות שיפלילו את חוסטו
פרק 79
אלחנדרו מזמין את אמפרטריס למפגש רומנטי ומציע לה נישואין. גונסלו המדוכדך מבלה לבד בבר וברברה מנסה לפתות אותו. בניטו ממשיך לחזר אחרי גטה. חוסטו מציע לאמפרטריס מחצית מסך מניותיו בתאגיד.
פרק 78
פרפקטה מבקשת מאלחנדרו שיגן על אמפרטריס מפני דון חוסטו. דון חוסטו מפטר את מנואל ומודיע לו שאמפרטריס תהיה נשיאת החברות. המתיחות בין אלנה לגונסלו גוברת. אלחנדרו מתעמת עם חוסטו ונזכר שחוסטו הוא שירה בו.
פרק 77
אסתר ואלחנדרו מובהלים לביה"ח. חימנה מנסה להרוג את אליסה אך מאוריסיו מציל אותה. אלנה כועסת על גונסלו בשל יחסו הסלחני כלפי אמו החטטנית. חוסטו נחוש לגרום לאמפרטריס להתקרב אליו. חימנה מאיימת להתאבד.
פרק 76
חימנה מחליטה לגרום למות מאוריסיו ואליסה. בניטו דורש ממנואל 5% ממניות החברה. פרפקטה מוכרת למנואל את חלקה במניות. אלחנדרו מבהיר לאסתר שאמפרטריס היא אהבת חייו. אמפרטריס מגלה לחוסטו שהיא בתו.
פרק 75
אסתר מסרבת לקיים את חלקה בעסקה ולא מעבירה את מניותיה לחוסטו. אלנה מתקשה להתמודד עם פלישת חוספה לחייה. פרפקטה מגלה לאמפרטריס שחוסטו אנס אותה בצעירותה ושהוא אביה. אמפרטריס נשבעת לנקום בו.
פרק 74
פרפקטה מוסרת לאליסה את מכתבי האהבה שארמנדו כתב לאמפרטריס, וכך היא מגלה שאביה שיקר. מאוריסיו מתעמת עם אביה של חימנה ופוקח לו את העיניים ביחס לבתו. חוסטו מביא את אסתר אל אמפרטריס ואלחנדרו.
פרק 73
חימנה גורמת לפיטוריו של מאוריסיו מביה"ח. אמפרטריס משכנעת את אלחנדרו שהייתה ביניהם אהבה גדולה והוא בוחר להישאר איתה. חוסטו מציע לגלות לאסתר היכן אמפרטריס מחזיקה את אלחנדרו, בתמורה למניותיה בתאגיד.
פרק 72
אלחנדרו מתחיל להאמין לאמפרטריס ולהיזכר בדברים. אסתר אומרת לחוסטו שתמסור לו את מניותיה אם ימצא את אלחנדרו, והוא שוכר בלשים. הנהלת בית החולים עורכת עימות בין מאוריסיו לחימנה.
פרק 71
אסתר מתעמתת עם אליסה. אלחנדרו מתעורר כבול בבקתה ואמפרטריס מציעה לו לנסות להיזכר בעברו. היא מבהירה לאסתר שאלחנדרו איתה וזו מתמוטטת. אבא של חימנה מכה את מאוריסיו. אמפרטריס מבהירה לאליסה את מעשיה.
פרק 70
ביום החתונה של אלחנדרו ואסתר אמפרטריס מתחפשת ומסממת אותו. מאוריסיו ואליסה מתפייסים. חימנה מגישה נגדו תלונה על הטרדה מינית. פרפקטה מאשימה את אמפרטריס במות רוברטו. אלנה משתחררת מהמרפאה.
פרק 69
אמפרטריס מופיעה בדירה של אלחנדרו ושרה לו שיר. הוא נותר מבולבל. חוסטו דורש מאסתר לחתום על מסמך ייפוי כוח. פרפקטה שומעת משכנה שמשהו קרה לרוברטו. מאוריסיו נפרד מחימנה. קוקו משיגה שערות של אליסה לבדיקת דנ"א.
פרק 68
הניתוח של פרפקטה עובר בהצלחה. חימנה מבקשת מאחראי המעבדה לשנות את תוצאות בדיקת הדם של מאוריסיו. אמפרטריס נחושה לגלות אם אליסה אכן בתה ומחליטה לעשות בדיקת רקמות בלא ידיעתה.
פרק 67
פרפקטה מאבדת הכרה ואמפרטריס מאשפזת אותה בבית החולים. אלחנדרו נפגש עם אמפרטריס והיא מספרת לו על אהבתם הגדולה. הוא לא רוצה לפגוע באסתר ומחליט להינשא לה בכל זאת. רוברטו נהרג בתאונת דרכים.
פרק 66
אמפרטריס מבקשת מלולה לגלות את האמת לאלחנדרו. חימנה משכנעת את אביה למנות את מאוריסיו למנהל מחלקת לפרוסקופיה. אלחנדרו מבולבל ומחליט לדבר עם אמפרטריס. פרפקטה מחליטה לגלות לאמפרטריס סודות.
פרק 65
אלחנדרו מציע נישואין לאסתר. לולה מבקשת מאסתר שתגלה לאלחנדרו את האמת. אליסה משקרת לאמפרטריס ואומרת לה שהיא בתה. מנואל משחד שוב את בניטו כדי לבצע בשמו עברות. מאוריסיו מחליט לנסות קשר עם חימנה.
פרק 64
אלחנדרו דורש מאמפרטריס להסתלק. אחות אומרת לאמפרטריס שהוא לקה באמנזיה והיא מודיעה לאסתר שהיא חשפה אותה. גונסלו מתעמת עם אלנה שמתקבלת להצגה. חודית, חברתה האנורקסית, נפטרת מדום לב.
פרק 63
אסתר ואליסה מצליחות להביא למעצרו של הרוצח. אלחנדרו עובר לביתו ואמפרטריס מופיעה בפתח. אסתר משקרת לאלחנדרו וטוענת שהם עמדו להינשא. קוקו שולחת את מונסראט לרגל אחר אליסה. אלנה מאבדת הכרה.
פרק 62
אמפרטריס מזוכה. מנואל סוחט את חוסטו וזוכה במינוי לנשיאות. חוסטו שולח רוצח לבית החולים והוא מחסל את השוטרים ועומד להרוג את אסתר ואלחנדרו כשאליסה מגיעה לשם. אסתר שולחת לאמפרטריס תצלום שלה ושל אלחנדרו.
פרק 61
אלחנדרו לא זוכר דבר ואסתר משקרת שהיא בת זוגו. אמפרטריס לא מאמינה לה. מנואל מחפש אחר אלחנדרו בהוראתו של חוסטו. אמפרטריס שופכת נפט סביב מיטתו של חוסטו ומאיימת לשרוף אותו אם לא יגלה לה מיהי בתה.
פרק 60
אלחנדרו הפצוע חוזר להכרה אבל לא מזהה את אסתר. אסתר לא אומרת לאף אחד שאלחנדרו בבית החולים ודואגת שירשמו אותו שם בשם אחר. אמפרטריס משתחררת מהכלא ומחפשת את אלחנדרו.
פרק 59
חוסטו מגיע לכנסייה בדיוק כשאלנה וגונסלו עומדים להינשא. חוסטו שולח רוצח שכיר להרוג את אלחנדרו ומוסיף עוד ירייה בעצמו. אמפרטריס לבושה בשמלת כלה ומחכה לאלחנדרו כדי להתחתן אתו.
פרק 58
אלחנדרו מספר לאמפרטריס שהוא ייצג את האחיות מנדוסה בתאגיד דל ריאל ואמפרטריס אומרת לו שעליו לבחור בינן ובינה. אלנה מתכוננת לחתונה שלה עם גונסלו.
פרק 57
כמה אסירות בכלא מנסות לברוח, אמפרטריס מנסה לעצור אותן והן לוקחות אותה איתן. אלחנדרו בא לתאגיד דל ריאל כנציג של האחיות מנדוסה. מנואל אומר לחוסטו ולאלחנדרו שהוא קנה חלק מהמניות של חוסטו ללא ידיעתו.
פרק 56
אמפרטריס ולולו מתקרבות. אלחנדרו מציע לאמפרטריס נישואים. אמפרטריס מצליחה לערער את מנואל בעימות. מתברר שלאונור הורישה את הונה לנכדותיה ולפרפקטה. חוסטו רותח מזעם. אלנה מסרבת לעבור טיפול.
פרק 55
אמפרטריס ניצלת ברגע האחרון. היא מארגנת תחרות יופי בכלא. חוסטו דואג שיחסלו את לאונור, ומשתחרר. עומדים להקריא את צוואתה, גם פרפקטה מוזמנת. גונסלו מציע נישואים לאלנה, היא נענית. חוסטו מאיים עליו באקדח.
פרק 54
אמפרטריס משפילה את קיימנה ונשלחת לצינוק. מנואל מעיד נגדה במשפט. בניטו מציל את לאונור. חוסטו נעצר ושוכר מישהו כדי לחסל את לאונור ואמפרטריס. קיימנה וחברותיה תולות את אמפרטריס באישון לילה.
פרק 53
אמפרטריס נעצרת ומיד מסתבכת בכלא עם בריונית ששמה קיימנה. היא משיבה מלחמה וקיימנה מנסה לדקור אותה. אנשיו של חוסטו חוטפים את לאונור. אלנה מכחישה בפני מאוריסיו שיש לה הפרעת אכילה.
פרק 52
אמפרטריס מבקשת לפתוח את קבר בתה. היא מגלה בתוכו בובה ומכריזה מלחמה על חוסטו. זה אוסר על אלנה להמשיך להיפגש עם גונסלו. לאונור מבקרת את אסתר בביה"ח. אמפרטריס נעצרת בגין הונאה וסחיטה.
פרק 51
אמפרטריס תורמת דם לאסתר ומצילה את חייה. לאונור רוצה לערוך צוואה. מנואל נכנע ללחץ של דון חוסטו ומחליט להגיש לחוקר ראיות כנגד אמפרטריס. "לונה" מתחילה לעבוד בשביל אמפרטריס ונוצרת ביניהן כימיה טובה.
פרק 50
אסתר ואליסה מבזות את חוסטו במהלך טקס האזכרה לאלמה רוסה והוא שולח בריונים לחסל אותן. אסתר נפצעת קשה כשהיא בורחת מחוטפיה ונזקקת לעירוי דם. לאמפרטריס יש אותו סוג דם והיא מבינה שחייה של אסתר בידיה.
פרק 49
אמפרטריס מודאגת מהאישומים נגדה ומבקשת מפדריקו לטפל בתיקה. האחיות מתאחדות במפגש מרגש כדי לנקום את מות הוריהן. לאונור מחלימה ונחושה לגרום למאסרו של חוסטו. אלנה לא מקבלת את התפקיד שרצתה.
פרק 48
חוסטו שולח את הבריונים שלו להרוג את לאונור בוסטמנטה. אליסה חוזרת אחרי שנה כדוגמנית של מוצר שאמפרטריס מייצגת במשרד הפרסום שלה. אמפרטריס מקבלת זימון לחקירה על מותו של ארמנדו מנדוסה.
פרק 47
אסתר מבקרת את לאונור בוסטמנטה בבית אבות. אמפרטריס הורסת את המונית של גטה, וזו מצדה הורסת את המשרד של אמפרטריס. עובדת סוציאלית מאיימת לקחת מגטה את הילד.
פרק 46
לאסתר נודע שאשתו של חוסטו חיה ונמצאת בבית אבות. חוסטו מציע למנואל להיות מנכ"ל התאגיד בתמורה לכך שהוא יהרוס את אמפרטריס. חוסטו מודיע למנהל בית האבות שהוא ישלח אנשים להרדים את אשתו סופית.
פרק 45
אלחנדרו מוצא את אמפרטריס ולוקח ואותה לבית החולים. פרפקטה מוצאת את תעודת הלידה של אסתר שבה כתוב שהיא בתה של אמפרטריס. חוסטו מפטר את אלחנדרו מהחברה שלו מכיוון שהוא לא מוכן להיפרד מאמפרטריס.
פרק 44
אמפרטריס קרובה לפיצוץ, וחושבים שנהרגה. אלחנדרו מגלה שהמוכרת נהרגה, ואמפרטריס פצועה. פרפקטה שוקלת להראות לאסתר את הראיות של לאונור. אלנה מספרת לחוסטו את האמת, הוא מכה אותה והיא מתמרדת.
פרק 43
חוסטו דורש מאלחנדרו לעזוב את אמפרטריס, וכשזה מסרב, שולח בריון שמחבל ברכב שלהם. הם עוברים תאונה והרכב מתפוצץ. חוסטו מגלה שפרפקטה היא אמה של אמפרטריס ודואג שיעקלו את ביתה. אלנה אנורקסית.
פרק 42
אלחנדרו מתעמת עם חוסטו. אלחנדרו "חוטף" את אמפרטריס, הם מבלים בצימר ונשבעים לאהוב לעד. חוסטו מופיע בבית פרפקטה ורואה את תמונתה של אמפרטריס. חוסטו שולח בריונים לחטוף את אסתר. גונסלו ואלנה הופכים לזוג.
פרק 41
חוסטו כופה על אליסה לטוס לניו יורק, אף אחד לא יודע איפה היא. אסתר ואלנה מבקשות את עזרת אלחנדרו. אמפרטריס גורמת בלי כוונה להשפלתה ופיטוריה של אמה. מנואל מקבל את בניטו לעבודה כנהג.
פרק 40
מנואל מחליט לעזוב את גטה. אלחנדרו מחליט לחזור אל אמפרטריס, אך היא לא מעוניינת. פרפקטה שומעת את דון חוסטו אומר שאסתר היא הבת של אמפרטריס. אליסה משתחררת מהכלא.
פרק 39
בניגוד לרצונו של מאוריסיו, אליסה מחליטה למסור את התינוק לדודתה גרסיאלה לאימוץ. פרפקטה מתחילה לעבוד כעוזרת בית אצל חוסטו, הוא לא מזהה אותה. אמפרטריס מבקרת את חוסטו ונדהמת לגלות שאמה עובדת בביתו.
פרק 38
אלחנדרו ואסתר מבלים ביחד. רוברטו מתעמת עם אמפרטריס. פרפקטה מתחילה לעבוד כעוזרת בית ונדהמת לגלות שבעל הבית הוא חוסטו. אמפרטריס דורשת מאלחנדרו להחליט מיד על הקשר ביניהם.
פרק 37
פרפקטה חושדת שאמפרטריס מעורבת בהצתת הנגרייה. גטה תולה שלט מעליב על דלת ביתה של אמפרטריס וזו דורשת ממנואל לגלות לה מי האישה שיוצאת אתו. הבוס של אסתר מנסה לתקוף אותה מינית אך אלחנדרו מציל אותה.
פרק 36
איסבל מנסה להרוג את אמפרטריס. זו מוכיחה לאלחנדרו שאיסבל רק מתחזה לחולה. מאוריסיו מפוטר מהכלא בשל הקשר שלו עם אליסה. אמפרטריס מציתה את הנגרייה של רוברטו.
פרק 35
אלחנדרו חש אשם ונשאר עם איסבל השרויה במצב קטטוני. אמפרטריס המתוסכלת סבורה שאיסבל מתחזה לחולה כדי להחזיק באלחנדרו. אליסה יולדת בכלא אך מסרבת לראות את התינוק.
פרק 34
איסבל נדרסת לאחר הקטטה עם אלחנדרו ומצבה אנוש. ההיכרות עם גטה מדרבנת את מנואל לבקש מאמפרטריס גט. מרגרה מאיימת לפגוע באלנה אם אליסה לא תעבוד בשבילה בכלא. אסתר ואמפרטריס באות לביה"ח כדי לתמוך באלחנדרו.
פרק 33
אמפרטריס דואגת לשים את איסבל ללעג במסיבה של דון חוסטו. איסבל כועסת שאלחנדרו לא הגן עליה. אלחנדרו מחליט להתגרש. לאמפרטריס נודע שאיסבל לא התגרשה מבעלה הקודם ושהיא עסקה בזנות.
פרק 32
אמפרטריס מחליטה לערוך מסיבת יום הולדת מפוארת לדון חוסטו. אלחנדרו מבהיר לדון חוסטו שאין לו קשר עם אמפרטריס. גטה מציעה לאליסה לגדל את תינוקה לאחר שייוולד. אמפרטריס נעזרת בספר שלה כדי לנקום באיסבל.
פרק 31
אמפרטריס בדכאון והיא מאושפזת בביה"ח. גטה מסיעה את מנואל במונית שלה ויש ביניהם כימיה. אליסה מחליטה ללדת את תינוקה. חוסטו מציע לאליסה לפעול לשחרורה אם תתחייב למלא את תנאיו.
פרק 30
הקשר בין אלחנדרו לאסתר מתהדק. אמפרטריס מזהירה את אסתר לבל תתעסק עם אלחנדרו, אך זו רומזת לה שכבר קיים ביניהם קשר אינטימי. בניטו רוצה לחזור אל גטה אך היא מסרבת. אמפרטריס הולכת לבר, חשה ברע ומתעלפת.
פרק 29
חוסטו לוקח את אמפרטריס לקבר בתה לכאורה, והיא משתכנעת שבתה נפטרה. איסבל משקרת לאלחנדרו ואומרת לו שאסתר דחפה אותה במדרגות. בניטו מגלה שסינתיה רימתה אותו בדבר הריונה ועוזב אותה.
פרק 28
אלחנדרו כועס על איסבל שארגנה ארוחת הערב עבורו. מנואל מחליט לעזוב את אמפרטריס לצמיתות. החוקר הפרטי מודיע לאסתר שאמה נפטרה לפני עשר שנים ולאמפרטריס הוא מודיע שתעודת הפטירה של בתה אמיתית.
פרק 27
כשחוסטו מבין שלא יצליח להפחיד את אסתר, הוא מאיים לפגוע באליסה. אלנה מתחילה ללמוד משחק ומתאהבת במורה שלה. אמפרטריס מדוכדכת מאוד לאחר פגישתה עם אגוסטינה ומבקשת ממנואל שיישאר לצדה.
פרק 26
אלחנדרו מודיע לאמפרטריס שהוא מתנתק ממנה. דון חוסטו מאלץ את אגוסטינה לשקר לאמפרטריס ולומר לה שאליסה אינה בתה ושבתה האמיתית נפטרה כשהייתה בת שבע. חוסטו שולח שני בריונים לתקוף את אסתר במלון.
פרק 25
חוסטו מנסה להפליל את אמפרטריס. מנואל מספר לאלחנדרו שיש לו בעיות עם אמפרטריס ושיש לה מאהב. אסתר מחליטה להתעמת עם אמפרטריס ובאה לביתה. אלנה נרשמת לחוג משחק בלא ידיעתו של סבה.
פרק 24
דון חוסטו שולח את אנשיו לחסל את לאופולדו. אגוסטינה מבקרת את אליסה בכלא. חוסטו מסרב לגלות לאסתר את שם אמה האמיתית. איסבל מגלה לאסתר שהיא יודעת על הקשר בין אלחנדרו לאמפרטריס.
פרק 23
אסתר מחליטה לא לגלות לאלחנדרו שאשתו היא שעסקה בזנות. גטה מספרת לאמפרטריס שהחבר של בניטו אנס את אליסה. אמפרטריס מחליטה לאתר אותו. מאוריסיו מספר לאלחנדרו שאליסה נאנסה ושהיא יושבת בכלא.
פרק 22
חוסטו שולח שני בריונים לחטוף את אסתר, אך אלחנדרו מסכל את ניסיון החטיפה. אליסה מגלה למאוריסיו שהיא ניסתה להתאבד משום שהיא בהיריון. אלחנדרו המום ממה שאשתו סיפרה לו על עברה של אסתר.
פרק 21
גטה מגרשת את אמפרטריס מביתה. מאוריסיו מתחיל לעבוד בכלא כרופא מתנדב כדי להיות בקרבת אליסה. אליסה לא מוכנה לספר למאוריסיו שהיא הרה. איסבל אומרת לאלחנדרו שאסתר עסקה בזנות באירופה.
פרק 20
אליסה מגלה שהיא הרה ומנסה להתאבד. היא לא מוכנה לקבל עזרה מחוסטו. מאוריסיו מזמין את חוסטו לקפה. אמפרטריס מודיעה למנואל שבכוונתה להתגרש ממנו. אסתר אומרת לאיסבל שהיא מאוהבת באלחנדרו.
פרק 19
על אליסה נגזרות 3 שנות מאסר נוספות. היא מסרבת לקבל עזרה מחוסטו, שדורש ממנה להיעלם בתמורה לעזרתו, ומבקשת לנתק קשר עם מאוריסיו. אמפרטריס שוכבת עם אלחנדרו, אך הוא מתחתן בכל זאת עם איסבל .
פרק 18
אליסה ומאוריסיו שוכבים. אליסה מודה שהיא אסירה נמלטת כדי לא לסבך את מאוריסיו. אמפרטריס ומנואל מביעים את שנאתם זה לזה. איסבל אומרת לאלחנדרו שהיא יודעת על בגידתו ושהיא סולחת לו.
פרק 17
אליסה ומאוריסיו מתקרבים זה לזה. חוסטו מחליט להתערב לטובתה. איסבל מספרת לאלחנדרו שהיא בהיריון. הוא מודיע על כך לאמפרטריס. מנואל מאיים על אמפרטריס שיהרוג אותה ואת המאהב שלה. אמפרטריס מתקרבת לאמה.
פרק 16
איסבל מבינה שאלחנדרו מנהל רומן עם אמפרטריס ומחליטה לנקום. אגוסטינה מנסה לשכנע את דון חוסטו לעזור לשלוש נכדותיו. אלחנדרו מחליט לסיים את הקשר עם איסבל. איסבל מתקשרת למנואל ואומרת שאמפרטריס בוגדת בו.
פרק 15
אליסה ומאוריסיו מתחבאים בבית של חבר ששוהה בחו"ל. אלחנדרו ואמפרטריס נפגשים במלון, היא חוששת שאיסבל תראה אותם יחד. אלנה מתעמתת עם סבה ומבהירה לו שתמשיך לפגוש את אסתר ולעזור לאליסה.
פרק 14
אליסה בורחת מבית המשפט ומוצאת מחסה בבית של מאוריסיו. אלחנדרו מזמין את אמפרטריס למפגש אהבה במלון. בניטו מנסה להתפייס עם גטה אך היא מסלקת אותו מהבית.
פרק 14
אמפרטריס באה אל אנדרס, הוא נזכר בשקריה ומסרב לשכב עמה. אנדרס מבולבל מהחלטתה של אסתר לעזוב את ביתו. אליסה חשודה בניסיון רצח ומועברת לכלא נשים. האחים של סינתיה מאלצים את בניטו להינשא לה.
פרק 12
לאופולדו משקר בעימות, אליסה מתפרצת ומזיקה לעצמה. אמפרטריס מארגנת מפגש משולש עם אלחנדרו ואיסבל. היא מתוודה בפניו שהיא מאוהבת בו. אלחנדרו נענה להצעתו של חוסטו ומתמנה לנשיא התאגיד.
פרק 11
אליסה עצורה ולא משתפת פעולה עם המשטרה ועם מאוריסיו. אסתר מבקרת לראשונה בקבר הוריה. חוסטו דורש ממנה לעזוב את מקסיקו. לאופולדו סוחט את בניטו כדי שישתוק. אמפרטריס כופה על כריסטינה פגישה.
פרק 10
אליסה מתנתקת ממשפחתה. אמפרטריס מזמינה את כריסטינה לסעודה. חוסטו מציע לאמפרטריס הלוואה. לאופולדו, חבר של בניטו, אונס את אליסה. בתגרה ביניהם הוא דוקר את עצמו ונפצע. אליסה נעצרת.
פרק 9
אמפרטריס מנסה לפלרטט עם אלחנדרו ונדהמת להיתקל בכריסטינה ארוסתו. היא דורשת גט ממנואל, הוא מסרב. היא מספרת לחוסטו את הגרסה שלה והוא מבקש את סליחתה. מאוריסיו מנסה לחזר אחר אליסה ללא הצלחה.
פרק 8
אסתר באה עם אלחנדרו לאירוע אצל חוסטו. אליסה לא מגיעה לפגישה עם אלנה. סינתיה מודיעה לבניטו שהיא הרה ממנו ושולחת את אחיה לאיים עליו. בעימות שמתפתח, היא דוקרת את גטה.
פרק 7
אלנה עוברת לגור עם סבה, אליסה מסרבת ובוחרת להתגורר אצל דודתה הענייה. דון חוסטו אינו שולח כרטיס טיסה לאסתר. אליסה אומרת לאמפרטריס שהיא בתה. אלחנדרו מבקש לשכוח את אמפרטריס ונוסע לאסיה.
פרק 6
תיק ההונאה של תאגיד "דל ריאל" נפתח מחדש וארמנדו ודון חוסטו נעצרים. אמפרטריס מתחתנת עם מנואל. אמפרטריס ואלמה רוסה מתעמתות, ובעקבות האירועים הקשים, אלמה רוסה נפטרת מדום לב. גם ארמנדו מחליט לשים קץ לחייו.
פרק 5
אלחנדרו מגלה לאמפרטריס שהיא הראשונה שהוא נמשך אליה מאז התאלמן. אמפרטריס מבינה שהקשר ביניהם בלתי אפשרי. אסתר נוסעת לשווייץ. אמפרטריס מתעמתת עם ארמנדו ודורשת לדעת מי משלוש הבנות היא בתה.
פרק 4
אמפרטריס עושה שמות בחדר השינה של ארמנדו. אסתר מגלה לאחותה שהיא מאוהבת בדודה. גטה תופסת את בעלה על חם ומסלקת אותו מהבית. אמפרטריס ואלחנדרו נתקלים זה בזה באירוע התרמה ונמשכים זה לזה.
פרק 3
דוריס מנסה לפתות את אלחנדרו. אסתר רואה אותה במקלחת שלו ומחליטה לנסוע לשווייץ. מנואל ואמפרטריס באים למקסיקו. אמפרטריס שולחת חבילה לארמנדו, מופיעה בביתו ונתקלת באסתר. חוסטו מתעמת עם אלחנדרו לגבי דוריס.
פרק 2
אסתר מגלה שאלמה רוסה אינה אמה. אלחנדרו מסרב לשכב עם דוריס, בת זוגו של חוסטו. מנואל מציע לאמפרטריס נישואים. היא מאיימת על ארמנדו והוא מעביר לה כסף. ארמנדו מציע לאסתר לעבור ללמוד בשווייץ, היא מסרבת.
פרק 1
פרק ראשון! אמפרטריס, מהגרת לא חוקית ישבה במאסר על הונאה שלא ביצעה. ארמנדו לקח אליו את בתם אסתר ונישא לאלמה רוסה, בתו של חוסטו העשיר. מנואל רוצה לנקום איתה בארמנדו. אסתר מאוהבת באלחנדרו, דודה האלמן.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il