עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

תשוקת הנצים

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > תשוקת הנצים

תשוקת הנצים   - עונה 1


לאחר שמזלם לא שפר עליהם במולדתם, החליטו האחים לבית רייס לחצות את הגבול ולפתוח מאפייה למחייתם. חואן האח הבכור הוא ראש המשפחה והאחראי על העסקים. הוא חזק וחרוץ, אך גם קפדן ומעט פרימיטיבי. אוסקר הוא שאפתן ומחושב ומחפש רווחים בדרכים לא שגרתיות. פרנקו הוא בוהמיין בנשמתו והרומנטיקן שבחבורה. ליבייה האחות הצעירה היא רק בת 17, בבת עינם של אחיה הגדולים.


תגיות: דנה גרסיה, מריו סימארו, חואן אלפונסו בפטיסטה, מישל בראון, נטשה קלאוס, פאולה ריי, כריסטינה לילי, זאריק לאון, חואן פבלו שוק, חורחה קאו, תשוקת הנצים




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
רק 188 ואחרון
פרק אחרון! גבריאלה יוצאת מבית החולים וחוזרת לחוותה, שם מחכה לה חגיגה גדולה עם כל המשפחה. רוסריו חוזרת לשיר בבר. שריתה ופרנקו מתחתנים. סוף!!!
פרק 187
פרננדו יורה בגבריאלה ופוצע אותה, אך הוא נופל אל תוך הביצה ונהרג. הצוות של אניבל, אוסקר, פרנקו והמשטרה מוצא לבסוף את הנעדרים ומחלץ אותם מן המקום. מבטיהם של אווה ואניבל מצטלבים והם מזהים זה את זה.
פרק 186
פרננדו יורה בגבריאלה ופוצע אותה, אך הוא נופל אל תוך הביצה ונהרג. הצוות של אניבל, אוסקר, פרנקו והמשטרה מוצא לבסוף את הנעדרים ומחלץ אותם מן המקום. מבטיהם של אווה ואניבל מצטלבים והם מזהים זה את זה.
פרק 186
חואן וגבריאלה מגלים שעוקבים אחריהם אך מאבדים את דרכם. יחד עם זאת, הם מתפייסים והקשר ביניהם מתהדק. בניטו מתנצל בפני רות. חואן וגבריאלה מוצאים יציאה מן הביצה, אך פרננדו מגיח מתוך הסבך ומאיים עליהם באקדח.
פרק 185
אניבל, המפקח והבחורים מוצאים את עקבותיהם של גבריאלה וחואן, וגם את גופתה של דינורה בתוך הביצה. חואן וגבריאלה ממשיכים לשרוד על עלים ושורשים, ובבית כולם מתוחים. רוסריו מתאוששת ומבקשת מפפה לפתוח את הבר.
פרק 184
אניבל והבחורים נכנסים לאזור הביצות במטרה לחפש את חואן וגבריאלה. הם, מצידם, ממשיכים להתקדם אך אינם מוצאים את היציאה. אווה מגלה כי אניבל הוא אביה של רות.
פרק 183
פרננדו יורה בדינורה למוות והיא שוקעת בביצה. חואן מתקוטט עמו ומפרק אותו מנשקו, כך שהוא מאבד את כל כוחו. המשטרה מוצאת את הגיאולוג המומחה באזור הביצות, ומסתבר כי הוא דודם של האחים רייס.
פרק 182
חואן וגבריאלה מחליטים לקחת את דינורה איתם חרף מצבה הקשה, והיא מתחילה להזות. פרנקו מחליט לעזור להורטנסיה ולצרף את העסק שלה לרשת טרואבה. אווה מדברת עם בניטו והם מחליטים להקים יחד רשת מסעדות.
פרק 181
הבנות מתחילות לשקם את חוות אליסונדו לקראת שובה של גבריאלה. פרננדו, דינורה, גבריאלה וחואן אינם מוצאים את הדרך בתוך הביצה ומשהו ארסי נושך את דינורה. מצבה קשה, וחואן וגבריאלה מסרבים לנטוש אותה.
פרק 180
פרנקו ואוסקר מנסים לחלץ את חואן אך נופלים לביצה, והמפקח מבקש מהם לשוב לביתם. החבורה מעמיקה אל תוך אזור הביצות, ודינורה מספרת לפרננדו על כוונתה להרוג את חואן.
פרק 179
דינורה מנחה את פרננדו, חואן וגבריאלה בתוך אזור הביצות, אולם היא הולכת לאיבוד. חימנה, שרה ומרטין מגיעים לחוות אליסונדו ונתקלים בתוהו ובוהו שהשאירו שם דינורה ופרננדו. רוסריו במצב אנוש.
פרק 178
דינורה ופרננדו נמלטים עם חואן וגבריאלה ונכנסים אל תוך אזור הביצות. דינורה ופרננדו מתחילים לריב. המשטרה מחזירה לבנות את הכסף של הכופר ואת תכשיטיה של גבריאלה, אך עדיין אין להם זכר מאחר ואי אפשר להיכנס בעקבותיהם אל המקום המסוכן.
פרק 177
פרנקו ושרה משיגים את דמי הכופר ומביאים אותו לדינורה ופרננדו. אלה נמלטים ולוקחים עימם את חואן וגבריאלה, בלי לדעת שמלקולם וכרמלה רימו אותם וברחו עם הכופר. מצבה של רוסריו אנוש.
פרק 176
רוסריו מגיעה לחוות אליסונדו ומצליחה לשכנע את ארמנדו לצאת. בנוכחותו של פרנקו הרוחות משתלהבות, ארמנדו יורה לכיוונו אך פוגע ברוסריו, אשר מנסה להגן עליו בגופה. ארמנדו משתגע, והוא נורה למוות על ידי המשטרה כדי למנוע טבח בנוכחים.
פרק 175
המשטרה מכתרת את חוות אליסונדו, ופרננדו ודינורה דורשים כופר תמורת שחרורם של חואן וגבריאלה. פפה מבררת את זה, ומתקשרת להגיד לרוסריו שבעלה מסתגר עם הפושעים בחווה.
פרק 174
חואן מנסה להציל את גבריאלה, אך דינורה, פרננדו וארמנדו תופסים אותו ומשתלטים על שני הנמלטים. נורמה, שריתה, פרנקו ואוסקר מבחינים בהיעדרו של חואן ומגיעים לחוות אליסונדו. המשטרה מגיעה בעיצומו של קרב יריות אשר נועד לחסל את פרנקו רייס.
פרק 173
מרטין עובר לגור בחוות רייס, ומספר לאחים רייס ולנכדותיו את כל מה שקרה. המשטרה עוצרת את ויולטה ובוסטיו. מלקולם וכרמלה מתכננים להסתלק מהחווה, וחואן מגיע לחוות אליסונדו כדי לשחרר את גברת גבריאלה.
פרק 172
הורטנסיה מעמידה את פילמון במקומו ומספרת למשטרה את מה שקרה עם ויולטה ובוסטיו. מרטין מחכה בשוק עם מיגל עד שנכדותיו יבואו לאסוף אותו. גבריאלה עדיין לא נמצאת.
פרק 171
פפיטה מדברת עם נורמה ומספרת לה על הדברים המוזרים שקורים בחוות אליסונדו. נורמה נוסעת לחווה עם אווה, ובמהלך החיפוש שהן עורכות בבית הן מגלות חפצים נשיים בחדרו של מרטין ואת כסא הגלגלים שלו במרפסת. הורטנסיה ומרטין חוזרים העירה.
פרק 170
העסקה בין ארתור לקלאוס ופרננדו מתבטלת לאחר שמתגלה כי פפה היא ארוסתו של קלאוס, ומסרבת לעשות עם פרננדו עסקים. הורטנסיה ומרטין נמלטים מביה"ח לחולי נפש. גבריאלה נזכרת בבנותיה בכאב, מצבה הולך ומחמיר.
פרק 169
ארמנדו מאיים על פפיטה כדי שלא תטריד יותר את פרננדו, והיא עוזבת את הבר למרות מחאתה של רוסריו. בוסטיו מנסה לתת למרטין זריקה קטלנית, אך ברגע האחרון הרצח נמנע. מרטין מרגיש כי הוא חייב לברוח, אך מצבה של הורטנסיה מתדרדר לאחר סיוט שהיה לה עם ליביה. פרנקו והשאר נוסעים לבקר את הורטנסיה.
פרק 168
הורטנסיה מנסה לברוח מביה"ח ונכשלת בנסיונה. מרטין מבקש שתיקח אותו עימה בפעם הבאה. רקל מורישה את מרבית הונה לאווה, להפתעת כל הנוכחים.
פרק 167
המשטרה חושדת שמשהו חשוד עומד מאחורי התאונה של רקל ורובינסקי. בניטו רב עם רות לאחר ההלוויה ודורש לקבל את כל רכושה של רקל. רות חוזרת לחוות רייס. היחסים בין פרננדו ודינורה מתוחים והיא דורשת שיפסיק להמר.
פרק 166
רקל, קליקסטו, הנהג, הרצוג ורובינסקי נהרגים בתאונה, ואיש לא מצליח לקשר את מותם לדינורה ופרננדו. ואולם, בהלוויתם של רקל וקליקסטו הבנות מופתעות מהיעדרם של גבריאלה, מרטין ופרננדו.
פרק 165
בעת חיפושיה אחר קליקסטו בביתה של גבריאלה, רקל מוצאת את גבריאלה כלואה במרתף. היא יוצאת משם במהירות כדי להודיע למשטרה, אך פרננדו שולח את הרצוג ורובינסקי לרדוף אחריה. חסרת אונים, רקל מחליטה להתנגש בהם פנים אל פנים, וכולם נהרגים בהתנגשות.
פרק 164
רקל ובניטו רבים לאחר שהיא אומרת לו שהיא תוריש את כל הונה לרות. היא מבקשת מהנהג שלה שייקח אותה ואת קליקסטו לטיול, ובדרך מחליטה לבקר את גבריאלה בחווה. בהגיעה לחוות אליסונדו, קליקסטו נעלם בתוך הבית.
פרק 163
רוסריו דואגת לגבריאלה ולמרטין וחושדת שמשהו מתרחש בחווה. הורטנסיה שומעת את בוסטיו אומר לויולטה שעליו לחסל את אדון מרטין. הבנות מתכננות לתרום את התכשיטים של אדווינה למטרות צדקה. גבריאלה מפסיקה לאכול ונתקפת בחילות.
פרק 163
רוסריו דואגת לגבריאלה ולמרטין וחושדת שמשהו מתרחש בחווה. הורטנסיה שומעת את בוסטיו אומר לויולטה שעליו לחסל את אדון מרטין. הבנות מתכננות לתרום את התכשיטים של אדווינה למטרות צדקה. גבריאלה מפסיקה לאכול ונתקפת בחילות.
פרק 162
כל עובדי הבית מתחילים להבין שפרננדו הוא אפס שנשלט בידיה של דינורה. בוסטיו מנסה לסחוט את פרננדו לאחר שהוא מגלה שהזקן הנכה הוא חמו, אך פרננדו מזהיר אותו ומציע לו כסף כדי שיחסל את מרטין.
פרק 161
רוסריו מבקרת בחוות אליסונדו, ופרננדו ודינורה אומרים לה שמרטין נסע לחופשה. ארמנדו אוסר עליה להתקרב לחווה כל זמן שדינורה מסתתרת שם. מלקולם וכרמלה מרגישים שאסון מתקרב ומתכננים להסתלק.
פרק 160
דינורה נחושה לשים קץ לחייו של חואן רייס לפני שהיא תעזוב. חוסטיו וויולטה חוששים להסתבך עם החזקתו של דון מרטין במרפאה. פרננדו לא יודע כיצד לשכנע את גבריאלה לחתום על חוזה המכירה של החווה. חואן מאושפז בבית החולים ועובר ניתוח ברגלו.
פרק 159
דינורה ופרננדו מתכוונים למכור את חוותה של גבריאלה ולברוח הרחק משם עם ההון. בנות אליסונדו חושבות שבחוות אימן הכל מתנהל כשורה. חואן נופל מסוס ונפצע קשה ברגלו.
פרק 158
האחים רייס ובנות זוגם מודאגים לגבי גורלו של מרטין. ארמנדו נחוש לשים קץ לחייהם של האחים רייס. פרננדו גורם לגבריאלה להאמין שמרטין לא נתון בסכנה. ארמנדו מסדר לפרננדו שני שומרי ראש.
פרק 157
מרטין מגלה שפרננדו בוגד בגבריאלה עם דינורה. חואן מעוניין לברר מה מתרחש בחוותה של גבריאלה. פרננדו גורם לגבריאלה להאמין שמרטין בסדר ושאינו נתון בסכנה.
פרק 156
פרננדו מפטר את אחרוני הבוקרים מחוות אליסונדו, והם מגיעים לחפש עבודה בחוות רייס. מרטין יוצא באישון לילה כדי לברר מה קורה, ורואה את צלליתם של פרננדו ודינורה מבעד לוילון חדרו.
פרק 155
הוריה של דינורה באים לחפש אותה ומרטין מצותת לשיחתם. הוא מתחיל לחשוד שדינורה מסתתרת בחווה. שרה הופכת ליועצת הכלכלית של פרנקו. פרננדו משתעמם ומזמין חברים להמר.
פרק 154
מרטין אומר לגבריאלה שיישאר לצידה בכל מחיר. בחוות רייס נערכת קבלת פנים לשרה. מרטין מרגיש אומלל בחדרו ולא יודע כיצד להיאבק במלקולם ובכרמלה. הוא חושד שמשהו מוזר מתרחש בבית.
פרק 153
רוסריו שמה לב למצבו של מרטין, והיא אומרת לפפיטה שתשכנע אותו לצאת מהבית. בינתיים המצב מחמיר, ודינורה ופרננדו מחליטים להעביר את מרטין מחדרו לחדר טחוב בקומה התחתונה, ליד מלקולם וכרמלה. שרה מתמקמת בחוות רייס.
פרק 152
שריתה עוזבת את החווה של אמה ועוברת לחוות רייס. כולם בהלם מן העובדה שגבריאלה עדיין תומכת בפרננדו. דינורה מאיימת על חייו של מרטין כדי לשלוט בגבריאלה. פרננדו מגלה לרוסריו ולארמנדו שדינורה מסתתרת בביתו.
פרק 151
שריתה עוזבת בלי להבין מה קורה. רות חולמת על ליביה, אך לא מצליחה להיזכר בחלום בבהירות. רות מגיעה לחוות רייס.
פרק 150
גבריאלה מטיחה בפרננדו את כל המעשים הגועליים שלו ופוקדת עליו להסתלק מהבית. אולם, דינורה מסתננת אל תוך הבית ומונעת את גירושו של פרננדו. היא ופרננדו משתלטים על הבית באיומי אקדח, ופוקדים על גבריאלה לגרש את שריתה ולהסתיר בביתה את דינורה.
פרק 149
גבריאלה מסכימה ששריתה תיקח אותה אל המקום שבו פרננדו נפגש עם אהובתו, ולא רק שהיא נוכחת שפרננדו בוגד בה, אלא שהן מגלות שהמאהבת שלו היא דינורה. פרננדו מצליח להזהיר את דינורה שתברח בזמן.
פרק 148
פרננדו נשאר כל הלילה אצל דינורה. גבריאלה אומרת לשרה שאם תביא לה ראיות בקשר לבגידתו של פרננדו, היא תגרש אותו. שריתה נרתמת למשימה ומגלה את פרננדו עם דינורה.
פרק 147
פרננדו וארמנדו מגלים שדינורה בחיים, ופרננדו מתחיל לנהל איתה רומן. חואן ונורמה נוסעים לירח הדבש עם חואן דוד. סבלנותה של גבריאלה פוקעת והיא מזהירה את פרננדו שיפסיק להמר.
פרק 146
כולם חושבים שדינורה מתה, אולם היא נראית ביער בעת שחואן ונורמה נוסעים לכיוון שדה התעופה. פרננדו מהמר על סכומי עתק, ומסרב להקשיב לעצתו של ארמנדו שיפסיק להמר כל כך הרבה.
פרק 145
דינורה פותחת בירי על החתן והכלה ומתחיל מרדף אחריה ואחר בלינדה, אך זו קופצת מהרכב במהלך המרדף. דינורה מחליטה להסתתר באזור הביצות. גבריאלה, שרצתה להיות נוכחת מרחוק בחתונת בתה, עדה לנסיון ההתנקשות של דינורה. החתונה של חואן ונורמה נוחלת הצלחה.
פרק 144
בעקבות חלומה של רות, נורמה מבקשת מחואן שישנו את המקום של הטקס וחואן מסכים. ההכנות בעיצומן, ופרננדו מחליט להתרחק מהבית כדי לא לשמוע יותר על החתונה. דינורה מתכננת להגיע לכנסיית האור, אך אינה יודעת שמיקום הטקס הוחלף.
פרק 143
רות חולמת על ליביה. בחלומה, ליביה מזהירה אותה שעליה להציל את חואן ממשהו נורא שעומד לקרות בכנסיית האור, שבה חואן ונורמה עומדים להתחתן. ההכנות לחתונה בעיצומן, אך נורמה מוטרדת. חואן מבקש ממרטין שימסור לו את ידה של נורמה, והוא מסכים בהתרגשות.
פרק 142
דינורה מתכננת לחסל את חואן ואת נורמה ביום חתונתם. גבריאלה מתחילה להתמרד נגד פרננדו, בעיקר בעניין כוונתו למכור את האדמות.
פרק 141
שריתה וחואן מגיעים ברגע האחרון כדי להציל את נורמה, וחואן מכה את פרננדו מכות נמרצות. נורמה עוברת לבסוף לחיות בחוות רייס, ושרה נשארת בתקווה שתצליח לפקוח את עיניה של אמה.
פרק 140
פרננדו חוזר הביתה, ונורמה מחליטה להישאר. שריתה חוששת שמשהו רע עומד לקרות והיא נוסעת לחוות רייס. פרננדו אומר לגבריאלה שהוא הולך לישון, ובעזרתם של מלקולם וכרמלה מנסה לפרוץ לחדרם של נורמה וחואן דוד.
פרק 139
האחים רייס מתכננים מסיבת יום הולדת שנה לחואן דוד. גבריאלה מתרגזת על בנותיה, כיוון שגם היא תכננה לחגוג איתו. גבריאלה מסרבת להשתתף במסיבה.
פרק 138
פרננדו נלקח לבית החולים במצב בינוני. גבריאלה דורשת מנורמה להסתלק, אך נורמה מסרבת. פרננדו קורא לנורמה לבוא ומאיים לפגוע גם בחואן דוד אם היא תישאר. נורמה מסרבת לספר לחואן על מה שקרה. מצבה של הורטנסיה מחמיר בעקבות ביקורו של פילמון.
פרק 137
נורמה מספרת לגבריאלה שהיא ראתה את פרננדו בוגד בה, אך זו מסרבת להאמין. אולגריו חוזר לחוות רייס וקינטינה סולחת לו. פרננדו מאיים על נורמה ומנסה לאנוס אותה, ובמהלך הקטטה הוא נופל מהמרפסת.
פרק 136
אולגריו מתאשפז בביה"ח. האחים רייס והמשטרה באים להתלונן אצל פרננדו, אולם זה יוצא ללא עונש הודות לעורך הדין שלו. פרננדו ממשיך להזמין את חבריו להמר בבית, ובאחד הערבים הוא פורש עם אחת הנשים שמגיעות בלווית המהמרים.
פרק 135
רות מתכוונת לעזוב את הבית, אך אווה מניאה אותה מהחלטתה. קינטינה ודומינגה מלמדות את אולגריו לקח באסם הישן שעל אדמותיה של חוות אליסונדו. פרננדו מגיע ולוכד את אולגריו.
פרק 134
קליסטו מספר לרות שאווה היא אמה. רות, מוטרדת מאד, הולכת לשאול את גבריאלה, אך היא מחליטה לשמור על שתיקה. פרננדו מנסה לנשק את רות, ונורמה נכנסת. רות יוצאת בריצה.
פרק 133
חוות רייס זוכה להצלחה כבירה ביריד, אולם הודות למעלליו של פרננדו, שממשיך לבלות את לילותיו בחוץ, הולכת החווה של גבריאלה ומתדרדרת. פרננדו מתחיל למכור את הסוסים. ארמנדו ורוסריו מגיעים למועדון ומעוררים רכילויות רבות, למורת רוחה של גבריאלה. המשרתים מציעים לפרננדו את עזרתם בהשתלטות על נורמה.
פרק 132
חוותם של האחים רייס מתבלטת מאד ביריד, אך חוות אליסונדו כמעט שלא זוכה בפרסים. נורמה תופסת את כרמלה בעת שזו זוממת לעשות לחואן דוד אמבטיה של מים קפואים. היא מגרשת אותה מחדרה. חימנה מאושרת עם אוסקר בחוותו.
פרק 131
רוסריו חושדת שפפה בהריון מארמנדו ועושה לה סצנה. פפיטה מאיימת לעזוב את הבר, אך ארמנדו משכנע אותה להישאר. קונצ'ה נכנסת עם רובה למסיבה של חימנה, ומאיימת על מליסה ולאונידס.
פרק 130
האחים רייס עורכים מסיבה לכבוד חימנה בחוותם. מליסה ובניה מגיעים, ולאונידס מתפרץ אל המקום ומבקש לדבר עם מליסה. רוסריו הולכת לראות את דינורה בביתה. דומינגה מספרת לקינטינה שהיא עצובה כי החבר שלה בגד בה, אבל לא מגלה לה מיהו. פפיטה מגלה לפנצ'ה ולארמנדו שהיא בהריון.
פרק 129
חימנה עוברת לגור עם אוסקר לאחר התקרית עם פרננדו. זה מחליט להסתגר בביתו עד שיעברו לו החבורות שעל פניו. האחים רייס מארגנים מסיבה לכבוד חימנה.
פרק 128
פרננדו מנסה לאנוס את חימנה, ושריתה עוצרת בעדו. גבריאלה לא מאמינה לבנותיה כאשר הן מספרות לה. פרנקו מספר על כך לאוסקר, וזה יוצא לחוות אליסונדו ומכה את פרננדו מכות רצח. אוסקר דורש מחימנה לבוא איתו, אך היא מסרבת והוא מחליט לנסוע הרחק משם.
פרק 127
דינורה מסתובבת בדירתו של ארמנדו. פרננדו מזמין לחווה חברים ומהמר איתם עד הבוקר. רוסריו מבקרת בחוות אליסונדו, ופרננדו נותן לה לרכב על הסוס של חימנה. זו יוצאת בעקבותיהם כדי להחזיר לעצמה את סוסה.
פרק 126
ארמנדו מציע לדינורה להסתתר בדירה שלו, והם מתיידדים. חימנה עוקבת אחרי פרננדו, אך לא מצליחה לגלות מיהי האישה עמה הוא נפגש. אווה מייעצת לדומינגה לשכוח מאולגריו.
פרק 125
דינורה מסתננת לחוות אליסונדו באמצע המסיבה, ומבקשת מפרננדו מחסה. מרטין מבחין בכך שפרננדו נמצא עם אישה, אך לא יודע מיהי. דומינגה רואה את אולגריו מתנשק עם קינטינה.
פרק 124
כרמלה מתעקשת לרוקן את החדר של מרטין, והנכדות שלו מתנגדות בתוקף. מליסה ולאנדרו מדברים על גבריאלה. אמו של אנטוניו מקימה מהומה במועדון. דומינגה פוגשת את אולגריו, וקינטינה מקנאה.
פרק 123
דומינגה מתקבלת לעבודה בחוות רייס. חואן משוכנע שדינורה מתנכלת להם. זכריאס מבהיר לדינורה שהוא לא מרוצה מההתנהגות שלה. כרמלה מחליטה לסדר את החדר של מרטין, למורת רוחו.
פרק 122
שרה מתווכחת עם כרמלה. העימותים נמשכים בגלל הימצאותם של מלקולם וכרמלה בחווה. אוסקר מגיע למסקנה שלא מלקולם ולא כרמלה קשורים לתקריות האלימות נגדם. דומינגה מפוטרת מהחווה, וחימנה מציעה לה לבקש עבודה אצל האחים רייס.
פרק 121
כרמלה, מלקולם ופרננדו משתעשעים ברעיון לפגוע בחואן, ואז נשמעת ירייה. אנטוניו עוזב את הבית של מליסה. פרננדו מספר לארמנדו שדינורה היא האחראית להתקפות על האחים רייס.
פרק 120
האחיות אליסונדו טוענות שמלקולם וכרמלה גנבים, אך פרננדו וגבריאלה מחליטים שהם יישארו בכל זאת. מישהו יורה על חוותם של האחים רייס. מלקולם וכרמלה נשבעים לנקום בפרנקו, באחיו ובאווה.
פרק 119
מלקולם וכרמלה מתחילים להרגיש בנוח בחוות אליסונדו, ומתייחסים נורא לדומינגה ומרטין. רוסריו מחליטה להצטרף למועדון. אביו של אנטוניו מתפייס איתו ועם רות.
פרק 118
דומינגה מגלה שמלקולם וכרמלה הם אויבים של אווה והאחים רייס. לאונידס קורונדו מגיע להטיח ברות שהיא מופקרת, אך אז הוא נתקל באוסקר, החביב עליו בתור בעלה של חימנה, ונוכח לדעת כי ייתכן שהוא טועה.
פרק 117
האחיות אליסונדו מחליטות להישאר מאוחדות כדי לוודא שפרננדו לא פוגע בגבריאלה. מלקולם וכרמלה מחפשים עבודה באזור, ופרננדו שוכר אותם לעבודה בחוות אליסונדו.
פרק 116
גבריאלה ופרננדו חוזרים מירח הדבש, וחימנה מחליטה להישאר לצד אחיותיה עד יעבור הזעם. פרננדו מתחיל להשליט את חוקיו. פרננדו ורוסריו מגיעים לביקור בחוות אליסונדו.
פרק 115
הרופא מודיע לחימנה שהיא משתחררת למחרת, והיא מסכימה לבוא לגור עם אוסקר. אדון פילמון שוכר בחורה בשם אספרנסה לעבוד איתו. המשטרה מוצאת את הרכב של העבריינים ועוצרת אותם בכביש.
פרק 114
אוסקר מבקש לקחת את חימנה לגור איתו ברגע שתשתחרר מבית החולים, אך היא מבקשת ממנו זמן. פרננדו בוגד בגבריאלה והוא מכחיש זאת בפניה. בניטו ובלינדה מעמידים פנים שהם בני זוג.
פרק 113
חימנה מתאוששת בבית החולים. אביו של אנטוניו מצווה על רות שתעזוב את אנטוניו. אמו של לאנדרו מוכנה לעזור לאנטוניו כלכלית כדי שימשיך בלימודיו.
פרק 112
אביו של אנטוניו מצווה עליו לחזור הביתה ולשכוח מרות. אנטוניו מחליט להישאר עם רות ולוותר על עזרת משפחתו. רוסריו יורה במכוניתו של חואן ופוצעת את חימנה. כולם משערים שדינורה היא המתנקשת והמשטרה מתחילה לחפש אחריה.
פרק 111
אנטוניו מודיע לרקל שהוא חזר העירה כדי להינשא לרות, אך היא מתנגדת לכך. רות מעוניינת לדעת מי אמה הביולוגית. רוסריו מבינה שפרנקו ושרה מאוהבים. רות מחליטה לחזור לעבוד בחנות האופנה של לאנדרו.
פרק 110
פרננדו וגבריאלה נוסעים לירח הדבש. החתונה נמשכת לאחר נסיעתם, וקמה מהומה בשל אי הבנה, כאשר כולם חושבים שבניטו ניסה לאנוס את בלינדה. מרטין מגרש את כולם ביריית רובה.
פרק 109
החתונה בעיצומה, וכולם מדברים על כך שפרננדו יזכה בכל הונה של גבריאלה ובאחוזה. רוסריו וארמנדו הם הסנדקים של הזוג הטרי, ועשרות אנשים מפוקפקים מציפים את המקום.
פרק 108
בנות אליסונדו מחליטות לנסוע לסנטה קלרה כדי שלא לחזות בחתונתם של פרננדו וגבריאלה, אך הן מאחלות לה אושר ואומרות לה שהן אוהבות אותה. רוסריו מתכוננת לנקום בפרנקו ובשרה בעזרת ידידותו של ארמנדו עם פרנקו.
פרק 107
שרה ממשיכה להחלים בבית, ופרנקו חושד שגבריאלה הכתה אותה. פרננדו וגבריאלה מתכננים את החתונה שלהם לסוף השבוע הקרוב, והאחים רייס ובנותיה מנסים לחפש דרך להתמודד עם המצב.
פרק 106
גבריאלה נעתרת לפרננדו ומודיעה לבנותיה שהיא מתחתנת איתו. הן מנסות להניא אותה מהחלטתה, אולם ללא הועיל. פרנקו ורות מאשפזים את גברת הורטנסיה בבי"ח לחולי נפש. פרנקו מודאג מכך ששריתה לא יצרה איתו קשר לאחר התקרית עם אמה.
פרק 105
גבריאלה מכה את שריתה בשוט, לאחר שפרננדו לוקח אותה למקום בו היא נמצאת עם פרנקו. הבנות מחליטות שפרננדו חייב להסתלק מהאחוזה. פרננדו מרגיש מאויים, והוא מציע נישואים לגבריאלה.
פרק 104
הבנות מתעקשות שפרננדו יעזוב את החווה. בעימות בין גבריאלה והבנות, מרטין מצדד בנכדות שלו. פרנקו ושרה מתבודדים בצריף, ופרננדו מחליט לחשוף אותם בפני גבריאלה. אנטוניו מתמקם בבית של מליסה למורת רוחו של בניטו.
פרק 103
מליסה מארגנת מסיבה לחואן ולרות. אנטוניו חוזר ומליסה מזמינה אותו להתגורר בביתה. חואן, אוסקר ורות נפגשים עם המפקח כדי לחקור את היעלמותם של חואן וגברים רבים נוספים.
פרק 102
מליסה מגיעה לביקור עם לאנדרו ובניטו. נורמה ממשיכה לחשוד בדינורה רוסלס. קבוצת המחפשים מוצאת את חואן ואת רות. ההורים של דינורה לא מאמינים שבתם מסוגלת לעשות משהו רע.
פרק 101
חואן ורות מצליחים לצאת מהבור. אולגריו, מיגל ומנולו מתנדבים לחפש את חואן, ומתעקשים לצאת לחיפושים נוספים בלילה. דינורה מתקשרת לנורמה ורומזת לה על גורלו של חואן. רות וחואן מתמודדים עם הלילה הקשה במדבר.
פרק 100
המשטרה מגיעה וארמדנו "מודה" שהוא ירה בעצמו בטעות. השומרים בורחים וחואן ורות נושמים לרווחה, אבל השומרים חוזרים ומשליכים את חואן ואת רות לבור. אוסקר, פרנקו וחימנה יוצאים לחפש את רות. דינורה ואנשיה מעלים את הצריף באש כדי להעלים ראיות, ועמוד העשן נראה למרחוק.
פרק 99
רות חולמת חלום משמעותי ביותר והיא נפגשת עם בלינדה ועם דינורה. אווה דואגת לרות ומצפה שאולגריו יחזיר אותה. ארמנדו מציב לרוסריו תנאים בלתי אפשריים. חואן עומד למות, ואחד השומרים מגיע עם רות. רוסריו יורה בארמנדו: האם הוא מת הפעם?
פרק 98
פנצ'יטה מנסה לשכנע את פפיטה שארמנדו מתכוון להרוג את רוסריו. רות מחליטה לדבר עם פילמון כדי שיסכים לאשפז את הורטנסיה. פרנקו מנסה לשכנע את אווה שתגלה לרות שהיא אמה האמיתית. פילמון מסכים לאשפז את הורטנסיה.
פרק 97
רות חוקרת את אווה ומחליטה לעזור למנולו ומיגל בשיקום של הורטנסיה, אמם. נורמה ושרה מתכוננות להגיע לחווה של האחים רייס. פנצ'יטה מחליטה להתעמת עם ארמנדו, ושואלת אותו איפה הוא מחזיק את רוסריו.
פרק 96
מועד החתונה עובר וחואן לא מופיע. גבריאלה מתרככת בראותה את סבלה של בתה, ומייחלת גם היא שחואן יחזור. רות ואוסקר יוצאים לרכב בשדה ומגלים את הבקתה שבה מוסתר חואן, אך אנשיה של דינורה מבריחים אותם.
פרק 95
דינורה הולכת לראות את חואן, מתעללת בו ומסרבת לשחרר אותו. איש מלבדה לא יודע היכן הוא, והחתונה שלו עם נורמה מתקרבת. רוסריו ממשיכה להסתתר אצל פנצ'יטה מאחר שאין ביכולתה לברוח. ארמנדו נשבע למצוא אותה ויהי מה.
פרק 94
המשטרה חוקרת את דינורה ואת פרננדו לאחר חטיפתו של חואן, אך איש לא מוצא אותו ונורמה מיואשת. חואן עובר עינויים בצריף שדינורה בנתה.
פרק 93
חואן ונורמה יוצאים לחגוג את סוף הרווקות שלהם, והאנשים שדינורה שוכרת תוקפים את חואן בדרכו חזרה. אוסקר ופרנקו מחליטים לנסוע לאחוזת אליסונדו כדי לברר את העניין. פנצ'יטה נותנת מחסה לרוסריו בביתה.
פרק 92
דינורה מתכננת להרוס את החתונה של חואן. שרה, נורמה וחימנה מגלות שרות מאומצת, וחימנה מתנצלת בפניה על קנאתה. ארמנדו מגלה שרוסריו בחיים ונשבע לשים עליה יד.
פרק 91
חואן מגרש את רקל וחברותיה שבאו לקחת את רות. זו מסרבת לבוא איתן. ממו מנסה לרצוח את ארמנדו, אך נפצע קשות בעצמו. לאנדרו, בניטו ומלסיה נוסעים לבקר באחוזת רייס ומגלים שרות שם.
פרק 90
חימנה לא מרוצה משהייתה של רות אצל האחים רייס. דינורה מגיעה לחווה של משפחת אליסונדו כדי לדבר על החתונה, ומספרת לגבריאלה שהכירה מישהי בחווה של חואן. גבריאלה מבינה מיד שמדובר ברות ומספרת את זה לרקל. אווה מנסה לשכנע את רות שתתעסק בעבודות מכובדות יותר. רקל מגיעה לחווה של האחים רייס.
פרק 89
מליסה, לאנדרו ובניטו מגיעים לנחם את רקל על היעלמותה של רות. ארמנדו מתאבל על רוסריו אהובתו. גבריאלה מבקשת מפרננדו שירסן את עצמו. ארמנדו מספר לפרננדו שרוסריו עזבה אותו סופית. דינורה מגיעה לחווה של האחים רייס ומכירה את רות.
פרק 88
מנולו מספר לחואן מה קרה בחוות אליסונדו בלילה בו ליביה התאבדה. גבריאלה מספרת לבנות שרות נאלצה לעזוב את הבית. ממו מודיע לארמנדו שהמשימה בוצעה. פנצ'יטה ופפיטה דואגות לרוסריו. גבריאלה מפטרת את אולגריו. חימנה רואה את רות אצל האחים רייס, ומראה סימני קנאה.
פרק 87
ממו מתכוון להרוג את רוסריו, אבל לה יש הצעה אחרת. הורטנסיה מגיעה לחווה כדי להחזיר הביתה את מיגל ואת מנולו, ונבהלת כשהיא רואה את רות. רקל מודאגת מהיעלמותה של רות. ממו ורוסריו עומדים לסגור את העסקה ביניהם.
פרק 86
דינורה מנסה לשכנע את גבריאלה שתמשיך לשתף איתה פעולה. רות עוזבת את ביתה של רקל ופונה לעזרת האחים רייס. אלה מקבלים אותה בביתם בברכה. ארמנדו פוקד על ממו שיהרוג את רוסריו.
פרק 85
רות שומעת שיחה בין רקל למליסה ומגלה שרקל אינה אמה האמיתית, אבל רקל נחושה בדעתה לגרום לה לסור למרותה. הרסון ורובינסקי שוב מתכננים לרצוח את פרנקו, בעת שהוא נפגש עם שרה במסעדה.
פרק 84
גבריאלה מתעקשת לדעת עם מי שרה יוצאת. רוסריו מדברת עם פרנקו, ושומעת ממנו שהוא מאוהב בשרה אליסונדו. שרה וגבריאלה שמות לב שההוצאות שפרננדו מאשר הן מוגזמות. אוסקר נפגש עם חימנה. ארמנדו מחליט לחסל את רוסריו. זו מגיעה לחוות אליסונדו ומבקשת לדבר עם שרה.
פרק 83
חואן ואווה מדברים על מליסה, אימם של לאנדרו ובניטו. פרננדו מודיע לשרה שהוא הצליח לברר עם מי היא יוצאת. מליסה נפגשת עם רקל וחברותיה. רות, שנמצאת גם היא בפגישה, מתקוממת נגד ההערות העוקצניות שלהן. ארמנדו שוב שובר את הרגל. למרות השמירה הצמודה, רוסריו מצליחה לברוח.
פרק 82
לאנדרו מספר לפרנקו ולאווה איך רקל מתעללת ברות. אוסקר מנסה לנחם את אווה. כולם מסכימים שלאנדרו הוא זה שייעצב את שמלת הכלה של נורמה. חימנה ואוסקר מדברים על עתידם. ההורים של אנטוניו מפרידים בינו לבין רות. שרה נפגשת עם פרנקו, ופרננדו מבטיח לגלות עם מי שרה יוצאת.
פרק 81
מרטין מפתיע את כולם. גבריאלה מתקנת את דרכיה ונאלצת להסכים לחתונתם של נורמה וחואן. פרננדו מרגיש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו ודינורה לא מצליחה לעודד אותו. האחים רייס מגיעים לחוות אליסונדו ומקדישים לבנות סרנדה, למורת רוחן של גבריאלה ורקל.
פרק 80
דון מרטין גוסס ומשפחתו ויקיריו מתפללים לשלומו. דינורה נחושה לא לוותר על חואן ובכוונתה להפריד אותו מנורמה. זו רוצה לעזוב את הבית ולעבור לחיות עם חואן.
פרק 79
חואן מוכיח לנורמה שדינורה לא מרפה ממנו ושהוא לא רוצה אותה. מרטין חש ברע באמצע המסיבה בבר אלקלה וחייו בסכנה. נורמה רוצה לבקש הסבר מאמה בנוגע לדברי השקר שהיא סיפרה לה אודות חואן.
פרק 78
מרטין בורח לבר אלקלה עם פפיטה. גבריאלה מגלה שהוא יצא ומפצירה בבנותיה שייקחו אותה אליו. מכיוון שהן מסרבות, פרננדו נוסע איתה. חואן לא מגיע לארוחה בביתה של דינורה, והיא חומקת והולכת אליו. באותו הרגע נורמה מגיעה לאחוזת רייס.
פרק 77
גבריאלה יוצאת לארוחת ערב עם פרננדו. רוסריו הולכת לראות את ארמנדו כיוון שהיא רוצה להיפרד, אבל הוא מסרב בכל תוקף. שריתה לוקחת את התינוק לחואן כדי שיראה אותו. פפיטה מזמינה את אדון מרטין למסיבת יום ההולדת של בר אלקלה.
פרק 76
נורמה, חימנה ושריתה נרתמות לעבוד יחד באחוזה ומחליטות להעמיד את פרננדו במקומו. רקל נוסעת לאחוזת רייס כדי לאיים על אווה, אך זו עונה לה ומאיימת עליה בחזרה. רות מתפטרת מעבודתה כדי להרגיע את רקל.
פרק 75
אוסקר חושף את סודה של אווה, והוא ואחיו נרתמים לעזור לה. רקל דורשת מלאנדרו שיפטר את רות, אך הוא מסרב.
פרק 74
פרנקו ואוסקר מבקשים משריתה וחימנה לנסות לשכנע את נורמה לחזור לחואן, אבל נורמה מתעקשת להישאר בעמדתה ומסרבת להאמין לו. ארמנדו ממנה את ממו להשגיח על רוסריו והיא מחליטה להיפרד ממנו בכל מחיר. שריתה מתקוטטת עם פרננדו ופרנקו מתערב לטובתה.
פרק 73
חואן ואחיו מבהירים את המצב עם משפחת רוסלס, אך נורמה הולכת ומשתכנעת שחואן משקר לה. ארמנדו רואה את פרנקו במסעדה ומטיח זאת ברוצחים השכירים שלו, אך אלה מחטיפים לו מכות ושולחים אותו לבית החולים.
פרק 72
הרצוג ורובינסקי "מתנדבים" להרוג את פרנקו. דינורה מנסה למנוע מאבא שלה להגיע לחווה של חואן ואחיו. הוא מגיע בכל זאת וחואן מנסה להרגיע אותו. המכונית של ההורים של דינורה מתפוצצת.
פרק 71
גבריאלה ואווה מגיעות לביתה של דינורה כדי להבין מה קורה. דינורה מייעצת לנורמה שתתרחק מחואן. נורמה מדברת עם מרטין. שרה ופרננדו מסתבכים שוב, הפעם על רקע העובדים. פרנקו נפגש עם שרה. אבא של דינורה מתכנן לנקום בחואן.
פרק 70
דינורה מספרת לנורמה שהיא יוצאת עם חואן, כבר כמה זמן. חילוקי הדעות בין שרה לפרננדו בעניין החווה גוברים. נורמה וחואן מחליטים לדבר עם דינורה. חואן מגיע ראשון לפגישה ודינורה אומרת לו שנורמה מתכוונת לחזור לפרננדו.
פרק 69
חואן מספר לפרנקו על החששות שלו בקשר לאוסקר. פרנקו מכנס את הבחורים למשימה מיוחדת. גבריאלה מספרת לדינורה שנורמה מתכוונת לחזור לחואן. שרה מקבלת פרחים מפרנקו. אוסקר וחימנה מדברים על גירושים.
פרק 68
שרה עוקבת אחר חוטפיו של פרנקו ומחלצת אותו מידיהם. כאשר היא מסיעה אותו הביתה, הם מתנשקים. חימנה נעלמת ומשאירה את אוסקר עירום במשרד של לאנדרו, והוא נאלץ לבקש מלאנדרו שיסיע אותו הביתה. חואן רואה אותם וחושד שיש ביניהם רומן.
פרק 67
המסיבה מצליחה מאד, וחימנה מתכננת ללמד את אוסקר לקח על יהירותו. פרנקו יוצא ללוות את שריתה, ואז נחטף בידי אנשיו של ארמנדו. שריתה מבחינה בחטיפה ונוסעת אחר החוטפים. גבריאלה מגלה שנורמה בילתה לילה עם חואן, ונורמה אומרת לה שבכוונתה להינשא לו.
פרק 66
ארמנדו שולח את אנשיו להרוג את פרנקו רייס במסיבת הפתיחה של חנות האופנה של לאנדרו. שריתה וחימנה מגיעות למסיבה, ופרנקו ואוסקר מגיעים עם אווה לאחר ששכנעו אותה לבוא. חואן נשאר בביתו והולך לראות את נורמה בחוות אליסונדו.
פרק 65
לאנדרו מתכנן את מסיבת הפתיחה המחודשת של חנות האופנה שלו ומזמין את האחים רייס ואת האחיות אליסונדו. גבריאלה עושה יד אחת עם דינורה כדי להרחיק את חואן מנורמה. פרנקו דוחה את רוסריו, אבל ארמנדו מגלה שהם נפגשו ומתכנן לרצוח אותו.
פרק 64
אחיו של חואן מוזמנים לטבילה של הילד ומארגנים מסיבה בביתו של חואן. למרות כעסה של גבריאלה, נורמה לוקחת את חואן דוד הקטן ונוסעת איתו לביתם. מרטין יוצא עם פפיטה וגבריאלה דואגת להחזיר אותו הביתה.
פרק 63
גבריאלה מגלה שנורמה מבקרת את חואן. נורמה מתכננת את הטבילה של התינוק, ומחליטה לקרוא לו חואן דוד על אפה וחמתה של גבריאלה. ברונו עוזר לאוסקר לנשק את חימנה במהלך צילום פרסומת, היא מתרגזת עליו ומחליטה להפסיק לדגמן.
פרק 62
דינורה מתלוננת בפני חואן שלא הגיע למסיבה. רוסריו מגיעה לחווה של פרנקו ומתגרה בו. אוסקר נפגש עם ברונו ומבקש ממנו להשתתף בפרסומת עם חימנה. ארמנדו מבקש ממנו לעקוב אחרי רוסריו.
פרק 61
ארמנדו ורוסריו מגיעים למסיבה ופוגשים את פרנקו. חואן פוגש את נורמה כאשר הוא יוצא לסיבוב לילי. לאנדרו מספר לחימנה שאוסקר הוא השותף החדש שלו.
פרק 60
רקל באה לשוחח עם גבריאלה. מנולו ומיגל, בניה של הורטנסיה, מקבלים עבודה בחווה. רות מתכוננת לעבוד עם לאנדרו, למורת רוחה של רקל. פרננדו מבקש מפפיטה שלא תחזור לחוות אליסונדו. כולם מתכוננים למסיבה אצל מורלס, כולל רוסריו. גבריאלה רואה שהתינוק עונד את התליון שחואן נתן לו.
פרק 59
כולם מרגישים בשינוי שחל בשרה. פרננדו מתכנן לחזור ולנהל את החווה. רוסריו מספרת לפנצ'ה כמה רע לה לצד ארמנדו. אוסקר מתכוון להרחיב את העסק של לאונרדו. דינורה מנסה להתחיל עם חואן. פפיטה חוגגת למרטין יום הולדת, מה שמכעיס מאד את גבריאלה.
פרק 58
אולגריו מספר לגבריאלה על ההצלחות של האחים רייס. חואן פוגש את הבן שלו ונורמה מסכימה שהם ייפגשו על בסיס קבוע. רוסריו מתלוננת בפני פנצ'ה על ארמנדו. אוסקר מספר לאווה על עברו. לאנדרו מבקש עזרה כלכלית מאוסקר. גבריאלה ופרננדו מדברים על חזרתו לחווה.
פרק 57
אווה אומרת לחואן שנורמה עדיין אוהבת אותו. נורמה מבטיחה לעזוב את הבית אם פרננדו יחזור אליו. אנשי הסביבה מארגנים מסיבה לכבוד האחים רייס. פרנקו מרגיש שהוא ואחיו לא רצויים ושרה מגיעה כדי לסבך את העניין עוד יותר. רוסריו וארמנדו חוזרים ופרננדו מבטיח לעדכן את ארמנדו.
פרק 56
שריתה מגלה שפרנקו הוא הבעלים החדשים של אדמות משפחת רייס. היא מגיעה עם צבא של אנשים להרוס את הגדר המפרידה בין השטחים. גבריאלה מציעה לפרננדו לנהל את החווה.
פרק 55
בני רייס מדברים עם משפחת מורלס על קניית אדמותיהם. פרננדו רואה את התינוק של נורמה. רות רואה את תמונתה של ליביה. דינורה מגיעה לבית משפחת רייס להתלונן על קניית האדמות ממשפחת מורלס.
פרק 54
רוסריו מותשת מסיבובי ההופעות, וארמנדו רוצה שהיא תמשיך. חואן, פרנקו ואוסקר משתקעים באחוזה, וחואן מהרהר רבות בבנו ובנורמה. חימנה ממשיכה להופיע בפרסומות לטלוויזיה.
פרק 53
פרנקו משכנע את אווה להישאר, ואווה משכנעת את חואן ואוסקר שיבואו לעזור לאחיהם עם כל הנכסים שירש. חואן ואוסקר עוברים לגור באחוזה. ברונו פרניו חוזר לאחוזת אליסונדו ומציע לחימנה עבודה בתור דוגמנית.
פרק 52
אווה קוראת לחואן ואוסקר לבוא לעזור לפרנקו, ואלה באים לאחוזה. פרנקו מעמיד את מלקולם ואת כרמלה במקומם. חואן מסרב להישאר באחוזה ופרנקו מרגיש בודד מאד בביתו החדש והענק.
פרק 51
פרנקו ואדווינה מתחתנים ואיש לא מגיע לחתונה. אדווינה משתוללת ורוקדת, ובאמצע החתונה מקבלת התקף לב ומתה. פרנקו לא יודע מה לעשות, ומלקולם וכרמלה מחליטים למרר את חייו.
פרק 50
אדווינה מתחילה לארגן את חתונתו של פרנקו. גבריאלה ורקל מקבלות הזמנה לחתונה ומתקוממות. חואן מאיים על פרנקו שאם יתחתן, לא יכיר בו כאח.
פרק 49
ארמנדו מתחתן עם רוסריו, ובאותו הזמן נערך שוד מזויין בביתם של האחים רייס. פרננדו עובר לביתו של ארמנדו. אווה מגיעה לעבוד בביתה של אדווינה.
פרק 48
גבריאלה מספרת לרקל על אווה ומודיעה לה שבכוונתה לפטר אותה. מרטין יודע שאווה היא אמה של רות. שרה לוחצת על חימנה שתעזוב את פרנקו. רקל מזהירה את רות שלא תתקרב לאווה. אולגריו מביא את אווה לחווה של אדווינה. חואן, אוסקר ופרנקו מגיעים לחווה של אליסונדו ומתעמתים עם הבנות.
פרק 47
גבריאלה, שרה ופרננדו מגיעים לביתם של האחים רייס. כשהם חוזרים, גם האחיות האבודות חוזרות לחווה ולגבריאלה יש תכנית בשבילן. חואן נפגש עם אמילסה. הבנות מדברות עם אווה. רות מדברת עם מרטין, וגבריאלה יוזמת שיחה עם רקל.
פרק 46
אוסקר מספר לחואן שחימנה יודעת הכל. נורמה וחימנה נוסעות לסנטה קלרה אבל אמילסה נוסעת לחפש אותן בחווה. אמילסה מספרת שם את כל מה שהיא יודעת, ואווה משלימה את התמונה ומספרת גם על בתה. גבריאלה ואמילסה יוצאות לביתם של האחים רייס.
פרק 45
חימנה מקשיבה לשיחה בין אוסקר לחואן ואי ההבנה מחריפה. רוסריו נפרדת מפרנקו וחוזרת לארמנדו. אדווינה מאיימת להתאבד. פרנקו מוצא את רוסריו בזרועות ארמנדו. חימנה משוכנעת שאוסקר וחואן מתכוונים להרוג אותה ואת נורמה. חימנה מספרת לנורמה שהיא הרגה את אוסקר, ככל הנראה.
פרק 44
לרוסריו יש יום הולדת ופרנקו "בעבודה". חימנה מדברת עם הורטנסיה ומנסה לקבל כמה שיותר מידע על ליביה. גבריאלה מגיעה עם שרה לחווה של אדווינה. פרנקו עוזב את החווה ברגל. נורמה וחימנה מבינות שהאחים רייס הגיעו לחווה כדי לנקום. ארמנדו מספר לרוסריו שאדווינה היא המאהבת של פרנקו.
פרק 43
אוסקר מודה שהוא הכיר לפרנקו את אדווינה. חימנה מקשיבה לשיחה בין חואן ואוסקר, ובעקבותיה היא יוצרת קשר עם נורמה ויוזמת שיחה עם אוסקר. רות מזמינה את אוסקר לתערוכת צילומים. חימנה מוצאת תמונה של ליביה ופונה שוב לנורמה. שתיהן מנסות לפתור את התעלומה שאופפת את ליביה.
פרק 42
ארמנדו ופרננדו מדברים על מצבה של גבריאלה. נורמה וחואן חוגגים לחימנה יום הולדת. פרנקו ואדווינה מגיעים לתצוגת האופנה אצל לאנדרו, שם הם פוגשים את אוסקר ורקל. אדווינה קובעת נסיעה עם פרנקו, ורוסריו חוזרת לפני המועד המתוכנן.
פרק 41
פרנקו יוצר קשר עם גברת טרואבה. השמועה על כך שחימנה ונורמה עזבו את החווה הולכת ומתפשטת. לאנדרו נחוש בדעתו שלא לפטר את אוסקר. חואן נפגש עם חברים לארוחת ערב. גבריאלה מנתקת את היחסים עם רקל ומרגישה שכולם מתרחקים ממנה. שרה מנסה לעודד אותה.
פרק 40
נורמה עוזבת את החווה ועוברת לגור אצל אמילסה. אדווינה באה לחפש את פרנקו בשוק ומציעה לו עבודה. פרנקו עוזב את העבודה בשוק אחרי ריב עם פילמון.
פרק 39
גבריאלה תופסת את נורמה וחואן מתנשקים ומגלה הכל. פרננדו מגלה שחואן הוא אב בנה של נורמה. פרננדו יוצא לחפש את חואן במטרה להרוג אותו. גברת אדווינה מזהה את אוסקר בחנות של לאנדרו ומתעניינת בפרנקו.
פרק 38
רוסריו יוצאת לסיבוב הופעות. שרה מתחילה לקחת אחריות על החווה ולטפל באמה. ארמנדו רותח מזעם מהעובדה שרוסריו מועסקת על ידי סנטייאנה. לאנדרו מרוצה מעבודתו של אוסקר. גבריאלה נחושה להוציא את חימנה מביתו של חואן ולהחזיר אותה הביתה, גם אם תצטרך להביא את אוסקר איתה.
פרק 37
אוסקר מחפש עבודה נואשות והוא מבקש מרות שתעזור לו. רות משכנעת את לאנדרו לתת לאוסקר עבודה בחברה שלו. רוסריו מבקשת מסנטייאנה שפרנקו יתלווה אליה לסיבוב ההופעות, אך הוא מסרב. פרנקו מסכים שרוסריו תצא לסיבוב הופעות. נורמה מחליטה להתחיל לעבוד כעוזרת של אמילסה.
פרק 36
אוסקר מגיע לחוות אליסונדו לדרוש את חימנה, ומסתבר לו שהיא תצטרך לגור אצלו. פרנקו עוזב את הבית בגלל שהותה של חימנה. רוסריו מקבלת הצעת עבודה מאדון סנטייאנה.
פרק 35
אוסקר מגלה שהוא לא יגור בחווה עם חימנה אלא בביתו. חואן מתכנן לפתוח מחדש את המאפיה. רות תומכת באוסקר ובחימנה בהחלטתם להינשא. חואן מקבל בברכה את חימנה בביתו.
פרק 34
אוסקר מתחתן עם חימנה, אך היא חוזרת לבית אמה והוא חוזר עם אחיו. אוסקר מבטיח לחואן לחלוק איתו את הונו, וחואן אומר לו שהוא לא רוצה ממנו אפילו אגורה לאחר מעשי הנוכלות שלו.
פרק 33
חימנה בורחת עם אוסקר כדי להתחתן, לאנדרו מגלה ומנסה לעצור בעדם. כל אנשי האחוזה דורשים הסבר מפרנקו ומחואן על הבניין שקרס. שרה, פרננדו וגבריאלה יוצאים כדי למנוע את החתונה.
פרק 32
אוסקר וחימנה מתכוננים להינשא בסתר. אוסקר מבקש מבניה של גברת הורטנסיה לשמש עדים. חואן מחליט לעבוד באחוזה עקב איומיו של פרננדו. גבריאלה נכנסת לבקתה והיא מתמוטטת עליה.
פרק 31
לאנדרו מזהיר את חימנה מפני אוסקר ומספר לה שאוסקר מבלה עם רות, וחימנה מסיימת את הקשר ביניהם. נורמה מודיעה לחואן שהיא חוזרת אל בעלה בגלל הקשר בין חימנה לבין אוסקר. רות מסבירה לחימנה מה טיב הקשר שלה עם אוסקר, חימנה חוזרת אל אוסקר ומחליטה להתחתן איתו.
פרק 30
אוסקר נוסע לסנטה קלרה ולא מופיע לפגישה עם רות. הוא נפגש עם חימנה בסתר ומקיים איתה יחסים. חואן מכין את המאפייה למקרה ויצטרך לחזור למקצועו. פרנקו נהיה אובססיבי יותר בקשר שלו עם רוסריו. פרננדו נותן לאחים שבועיים כדי לסיים את בניית הבקתה.
פרק 29
ארמנדו מציג את הזמרת החדשה פפיטה בפני כולם, ומכריח את רוסריו לחלוק איתה את חדר ההלבשה. נורמה נוסעת לאחוזת המשפחה בסנטה קלרה יחד עם חימנה כדי לחשוב על צעדיה לעתיד. היא מבקשת מחואן לחכות לה. חימנה מזמינה את אוסקר לבוא לשם. רות מציעה לאוסקר עבודה טובה יותר וקובעת להיפגש איתו בעיר יחד עם בעל העסק.
פרק 28
למשפחה נודע שנורמה בהריון. הדבר נודע לחואן שמתוך ייאוש מגיע לביתה ודורש לדבר איתה. היא מחליטה לנסוע לסנטה קלרה עם חימנה. חימנה מזמינה את אוסקר לבוא לשם בסתר.
פרק 27
אוסקר מגלה לחואן שהוא מתעניין בחימנה. נורמה מתוודה בפני חואן שהיא אוהבת אותו. נורמה מתעלפת לאחר שפרננדו אומר שהוא עוזב את הבית.
פרק 26
חימנה ואוסקר שבים הביתה, ורות מזמינה את אוסקר ואחיו לארוחה. חימנה קובעת להיפגש עם אוסקר ושואלת מה הוא ואחיו ניסו לעשות כשרצו שהיא תתחתן עם פרנקו. זה מקים מהומה בבר לאחר שאחד הלקוחות נוגע ברוסריו.
פרק 25
חימנה ואוסקר מגיעים לבסוף לאתר בו מצלמים פרסומות. הבמאי והצוות עוזרים להם והם משתתפים בפרסומת. אחיו של אוסקר ובני משפחתה של חימנה מאד מודאגים.
פרק 24
המשטרה חוקרת את ארמנדו. אוסקר מבין שהחוטפים מחפשים כסף. ארמנדו מבין שהחטוף הוא לא פרנקו רייס. פנצ'ה מנסה שוב לשכנע את רוסריו שתעזוב את פרנקו. הפושעים משחררים את חימנה ואת אוסקר במדבר.
פרק 23
ארמנדו משכנע את פרננדו שהוא לא מתכוון לפגוע בפרנקו. מרטין חושב שלנורמה כדאי לקבל את הצעת הגירושין של פרננדו. שלושה אנשים זרים מגיעים לחווה כדי לחטוף את פרנקו, אבל המבצע מסתבך. חואן ונורמה מתנשקים, לתדהמתה של דומינגה. אוסקר וחימנה נעלמים והמשטרה פותחת בחקירה.
פרק 22
פרננדו מספר לחימנה שפרנקו וארמנדו מסוכסכים כי שניהם אוהבים את רוסריו. חימנה יוזמת פגישה עם פרנקו בבר בו רוסריו מופיעה, וגם ארמנדו מגיע לשם. פרנקו נפרד מחימנה ומסתכסך עם רוסריו.
פרק 21
רות קובעת פגישה עם אוסקר שלא מבין למה היא מתעניינת בו. אוסקר מודה שרות מזכירה לו את אחותו. פרנקו שיוצא לבלות עם חימנה פוגש את רוסריו והם מבינים שהם עדיין אוהבים. פרנקו מחליט לגמור עם חימנה. ארמנדו, שמאוהב ברוסריו, מגיע לביתו של פרננדו ולהפתעתו, פוגש שם את פרנקו.
פרק 20
פרננדו מנסה להרעיל את עצמו למוות, אך ניצל. שרה דורשת מהאחים רייס לעזוב את החווה. רות ממשיכה לחזר אחרי אוסקר. נורמה מבקשת מחואן להפסיק את הרומן ביניהם, למרות שהיא מטורפת עליו. פרננדו מתאושש וחוזר הביתה.
פרק 19
אווה לא מוכנה לוותר על בתה רות. שרה תופסת על חם את חואן ונורמה מתעלסים. נורמה רוצה להתגרש מפרננדו. זה משנה את גישתו כלפי נורמה ומתחיל להתעלל בה. אווה מבקשת מהאחים רייס שלא יתעסקו עם רות.
פרק 18
חימנה מתחילה להתעניין באוסקר. לאנדרו מגלה לחימנה שהוא יודע מיהו אהובה הסודי. רקל מבקשת מגבריאלה שאווה לא תופיע במסיבת האירוסין, אבל אווה מבקשת מגבריאלה שתיתן לה לראות את רות כשתגיע. חואן רואה את רות ומגלה שהיא דומה מאד לאחותו ליביה. רות מתעקשת לפגוש את מרטין.
פרק 17
דומינגה מספרת לפרנקו ולאוסקר שחימנה מתחתנת. חימנה מבטיחה לפרנקו שתתחתן איתו. ארמנדו מנסה להתפייס עם רוסריו. נורמה מעדכנת את אווה על היחסים שלה עם חואן, ואווה מודיעה על התפטרותה. חימנה ואוסקר נפגשים בחדר האמבטיה ממש בטעות.
פרק 16
ארמנדו מגיע לחווה לבקש הלוואה מפרננדו ופרנקו רואה אותו. ארמנדו מספר לפרננדו שנפרד מרוסריו. זו רואה את פרנקו עם חימנה. פרננדו מספר לארמנדו פרטים אינטימיים על חייו לצד נורמה. זו מתעלסת עם חואן ונחושה בדעתה שלא להמשיך לחלוק את החדר עם פרננדו.
פרק 15
מרטין ורקל עוקצים זה את זו. חימנה מבקשת משרה שלא תגלה את סודה ומסבירה לפרנקו מה פשר הקשר שלה עם לאנדרו. אווה מזהירה את נורמה מפני חואן. רוסריו מגיעה לבית של האחים רייס. שרה מדברת עם לאנדרו. ארמנדו מגיע לחווה.
פרק 14
נורמה וחואן מתנשקים. פנצ'יטה מנסה לשכנע את רוסריו שתחזור לארמנדו. פרנקו מספר לקינטינה על ליביה. לאנדרו וחימנה מחליטים להיות זוג. פרנקו עוזב את הבית ומתעמת שוב עם ארמנדו. מרטין מתקשה להבין מה קורה. לאוסקר קשה לקבל את המהלך של חימנה ורוצה לעזוב את החווה. חואן מתנגד.
פרק 13
מרטין מציע ללאנדרו ולבניטו שייקחו את הבנות לבר "אלקלה". קינטינה מגיעה לביתם של האחים רייס ומתחילה לעבוד. פרננדו מקנא בחואן. חימנה משתכרת. רוסריו מפוטרת. פרננדו מגיע לבר "אלקלה" ונורמה נשארת לבד בבית. חואן פוגש אותה.
פרק 12
לאנדרו ובניטו באים לבקר את שרה וחימנה, ומרטין לא מרוצה מזה. פרנקו לא מוכן לגלות מי תקף אותו. פרננדו מגיש עזרה לפרנקו. אוסקר וחואן מכירים את קינטינה. נורמה והסוס שלה דורסים את חואן.
פרק 11
מיגל ומנולו מביאים את פרנקו הפצוע לביתו. בנות אליסונדו מבקשות מאימן גבריאלה שתעזור לו, אבל לחואן קשה לקבל את עזרתה. האחים רייס מתעמתים עם רוסריו. זו מחליטה לעזוב את ארמנדו.
פרק 10
רוסריו גורמת לריב בינה לבין פרנקו כדי שהוא יניח לה לנפשה. רקל אוסרת על אווה להתעניין ברות, בתה הביולוגית.
פרק 9
פרנקו לא רוצה לוותר על רוסריו, חרף האיומים של ארמנדו ובקשתו שיניח לה. נורמה וחואן מוצאים חן אחד בעיני השניה. חימנה מאוכזבת מהתנהגותו של פרנקו. האחים רייס מפחדים שגבריאלה תגלה שהם מתחזים.
פרק 8
פרנקו מצליח לפתות את חימנה והם מתנשקים, אך שריתה רואה אותם. משפחת אוריבה חוזרת, ואווה חרדה לקראת שובה של רות, בתה.
פרק 7
גבריאלה, פרננדו ונורמה חוזרים הביתה למורת רוחם של מרטין, חימנה ושריתה. אוסקר הוגה את הרעיון לפתות את בנותיו של אליסונדו בתור נקמה על מותה של ליביה, אך לו ולפרנקו קשה לרסן את האלימות המתפרצת מחואן.
פרק 6
חואן, אוסקר ופרנקו מתחילים לעבוד בבניין באחוזת אליסונדו, בעזרתה של אווה. ארמנדו מזהיר את רוסריו שלא תתקרב יותר לפרנקו. נורמה תופסת את פרננדו מתעסק עם איזו בחורה, אך איננה מעוניינת להתגרש ממנו.
פרק 5
פרנקו, אוסקר וחואן מגיעים לאחוזה של משפחת אליסונדו, אך גבריאלה לא נמצאת, לאחר שנסעה לפלורידה עם פרננדו ונורמה. חימנה נרגשת מהגעתם של שלושת הבחורים. אווה שומעת כי הם אחיה של ליביה ומחליטה לשתף איתם פעולה.
פרק 4
גבריאלה מטיחה בפניה של אווה את העובדה שהיא ידעה על הרומן של ברנרדו. נודע למשפחת רייס שליביה נפטרה והם מחליטים לנקום את מותה. גבריאלה מנסה להעביר את מרטין לבית אבות, ללא הצלחה.
פרק 3
למשפחת אליסונדו נודע שהאב ברנרדו נפטר. ליביה מגיעה לדבר עם גברת גבריאלה ומספרת לה על הרומן עם בעלה. גבריאלה משפילה אותה והיא יוצאת משם חסרת אונים.
פרק 2
פרננדו לוחץ על נורמה שתשכב איתו, אבל היא מסרבת. ליביה מגלה לאחיה שהיא הרה לברנרדו והם מאלצים אותו להתארס איתה. ברנרדו קונה לה בית, אך נופל מסוס על הכביש ונפגע קשה.
פרק 1
פרק ראשון! חואן ואחיו, אוסקר, פרנקו וליביה, חיים בדוחק בשכונת עוני. הם מנהלים מאפייה לאחר שנאלצו לעזוב את אדמותיהם. ליביה מנהלת רומן עם ברנרדו אליסונדו, איש עשיר ומצליח אשר מאס בנישואיו ומבטיח לליביה להתחתן איתה, כיוון שהרומן הסודי שלהם נתגלה. חואן מתנגד לחתונה ודורש לעזוב את העיירה. אוסקר, לעומתו, מגלה את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בחתונה זו של אחותו. פרנקו מתאהב בזמרת ברים, אך היא מזהירה אותו שהקשר ביניהם לא יתפתח. אוסקר מסדר לפרנקו פגישה עם אלמנה עשירה בתקווה לשיפור מצבם.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il