עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

הנבחר

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > הנבחר

הנבחר   - עונה 1


טלנובלה סקסית מצליחה בכיכובם של פאבלו אצ'ארי ופאולה קרום, שזו להם הטלנובלה השלישית יחד, אחרי שגילמו זוג נאהבים בטלנובלות "לב בלתי מושג" ו-"מונטה כריסטו". הטלנובלה זכתה במספר פרסים יוקרתיים, ביניהם פרס איגוד המפיקים העצמאים בארגנטינה לסדרת הדרמה הטובה ביותר לשנת 2011.


תגיות: ספרדית, הנבחר




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 154 ואחרון
פרק אחרון! אוסקר אחוז טירוף. הוא מורה לרפאל לחטוף את אלמה ונוסע עם ורוניקה לבית החווה. לוגרונייסס נהרג. סנטיאגו, אנדרס ומריאנה באים לבית החווה ומשחררים את אלמה. כעבור חצי שנה אנדרס מתמנה לשופט, והמשפחה עוברת לבית חדש. סוף!
פרק 153
אנדרס משוחח עם אלמה. גרטה מציעה נישואים לפלומה. ורוניקה מחליטה לברוח מאוסקר. דויד מחליט להרוג את אביו ומבקש עזרה מאוקטביו. כשהוא מסרב, דויד משנה את התכנית באופן בלתי צפוי.
פרק 152
סילביה נועצת באוסקר את הכידון הלבן ופוצעת אותו. היא משוכנעת שהרגה אותו. סנטיאגו ואנדרס מצליחים לקחת את החוזים מהכספת של אוסקר. רוסאלס משחרר אותם עד למחרת כדי שיוכלו לנסות לתפוס את אוסקר.
פרק 151
ורוניקה מנסה לשווא להוציא מארמניה את כתובתה של מריאנה. אנדרס משכנע את רוסאלס לא לעצור אותו כדי שיוכל לעזור לו לתפוס את אוסקר. אנדרס וסנטיאגו עומדים לפתוח את הכספת של אוסקר אך רפאל עוצר בעדם.
פרק 150
אנשיו של אוסקר חוטפים את אנדרס, אך הוא מצליח לברוח. אלמה מדברת לראשונה בחייה וקוראת לאביה ברגע שיורים בו. אנדרס נחוש בדעתו להרוג את אוסקר אך משפחתו משכנעת אותו להסגיר את עצמו.
פרק 149
רפאל מביא את רוברטו אל הבית שבו אוסקר מתחבא. נתיחת הגופה מגלה שזה לא אוסקר. גרטה מתבשרת שגופתה של ג'יג'י נמצאה. אנשיו של אוסקר משחררים בכוח את ורוניקה, ויורים בגוואלטיירי ובאנדרס.
פרק 148
אנדרס יוצא מהמחבוא לחפש את גופתו של אוסקר. דויד נקשר לבנו אבל אמו מודאגת מכך שהוא דומה לאוסקר. סנטיאגו מברך את מריאנה על ההיריון ומסתיר אותה. ורוניקה מקבלת אורח מפתיע בתא המעצר.
פרק 147
ורוניקה מוזמנת לחקירה אבל היא מסרבת להתייצב שוב וסנטיאגו משכנע אותה. אנדרס מבקר את הוריו בבית הקברות אבל נאלץ להימלט כי המשטרה מגיעה. גוואלטיירי מציע לרוסלס לשתף פעולה והוא מסכים בתנאים שלו.
פרק 146
ורוניקה מאשימה את ארמניה בבגידה ומפטרת אותה, אבל לפני זה היא מוזמנת לחקירה. סנטיאגו חושף בפני אנדרס את המשחק הכפול שהוא משחק. אנדרס ומריאנה נפגשים בסתר במרפאה.
פרק 145
החוקר רוסלס מתחיל לחקור את ורוניקה, רוברטו, דויד וגרטה. הוא חוקר על מותו של אוסקר אבל מרחיב את חקירתו לנושאים אחרים. ארמניה חומקת מהשומר האילם ומפגישה את אלמה עם אנדרס הנמלט.
פרק 144
גוואלטיירי ממונה לתובע בתיק רצח אוסקר ומסלק את ארגס מן החקירה. ורוניקה מסלקת את מריאנה, חימנה ואלנה מן הבית. דנילו מגיע למחבואו של אנדרס, אנדרס מצליח להימלט מפניו.
פרק 143
אנדרס חוזר להכרה ומוצא את עצמו מול אוסקר המת. הוא נמלט לביתו של אלחנדרו. כולם משוכנעים שאנדרס הוא שירה בו ואנדרס עצמו לא זוכר מה התרחש. ורוניקה מגיעה עם המשטרה לביתו של אנדרס.
פרק 142
ורוניקה מגיעה לביתו של אנדרס ומריאנה מסלקת אותה משם באיומי אקדח. סנטיאגו מבקש מסילביה לשכנע את מריאנה לבוא אתו, היא מסרבת. אוסקר נחקר על ידי גוואלטיירי, אך לא נעצר. הוא מזמין את אנדרס לשיחה בביתו.
פרק 141
אוסקר מורה לרפאל למצוא את מריאנה. אנדרס מסתיר את מריאנה בביתו. לוסיה שומעת בחדשות שגופתו של גונסלס נמצאה. אנדרס יוצא יחד עם מונסטרו לשימוע של אוסקר. ורוניקה מגיעה לביתו של אנדרס.
פרק 140
ארון הקבורה של אביה של מריאנה נפתח ומתגלים בו כתבים עם הנחיות וקלסר עם עדויות נגד אוסקר. אוסקר מודיע לגרטה ולרוברטו שהם הולכים לקראת מלחמה, ומחלק הוראות. דויד בא לבית של אנדרס ואלמה נותנת לו את התינוק.
פרק 139
אוקטביו מחליט להתפטר מהמשרד, אוסקר לא מקבל את התפטרותו. ורוניקה מוסרת לפלומה מידע על התינוק והיא מספרת לגרטה, הן מניחות כי ג'יג'י מתה. אוסקר מגיע לכנסייה שבה מוציאים את הגופה מהקבר, הוא פוגע בסנטיאגו.
פרק 138
אוקטביו מציע נישואים לאריקה והיא מסכימה. הצעדה נגד סחר בבני אדם יוצאת לדרך. העובדת הסוציאלית מציעה לאנדרס לשמש כמשפחת אומנה. גוואלטיירי משיג אישור להוציא את גופתו של ריקרדו אסטבס מהקבר.
פרק 137
דויד משאיר את התינוק אצל גרטה, היא מודיעה לאנדרס והוא בא לקחת אותו. ורוניקה מנסה להרוג את מריאנה, אך סנטיאגו מגיע ועוצר בעדה. אוסקר חושד בסנטיאגו ומפטר אותו.
פרק 136
הלנה נעזרת בסילביה כדי לחטוף את התינוק מאנדרס ולהעביר אותו לדויד. זה מבקש מגרטה לטפל בתינוק אבל היא מסרבת. ורוניקה מגיעה לביתה של מריאנה כדי להרוג את בנה. הרשויות באות לקחת מאנדרס את התינוק.
פרק 135
ורוניקה מגישה תלונה נגד אנדרס על חטיפת בנם של דויד וג'יג'י. דויד מצליח לברוח מהמוסד שבו הוחזק ונפגש עם הלנה אמו. אנדרס בא לדווח על תינוק ופוגש קצין משטרה מושחת שמבטיח לעזור לו נגד אוסקר.
פרק 134
ורוניקה מגיעה לביתה של מריאנה וזו מגרשת אותה. לוסיה מגלה לסנטיאגו שהיא חושדת שרוברטו העלים את גונסלו. ורוניקה מבקשת עצות מהבובות שלה. אנדרס חולם על אוסקר.
פרק 133
אוקטביו מוזעק על ידי אנדרס החטוף ונוסע לשחרר אותו. דויד הכלוא זוכה לביקור של פסיכיאטר מסתורי. ורוניקה רוצה להתעמת ישירות עם מריאנה. אוסקר מבשר לסנטיאגו שגונסלו עלה לשמים.
פרק 132
דויד מנסה להרוג את אוסקר, וזה גורם לכך שדויד יאושפז בבית חולים פסיכיאטרי. לוסיה חוזרת לעבוד במשרד. לוגרונייסס קובע להיפגש עם אנדרס. אוסקר מגלה את זה ושולח את דנילו לאסוף את אנדרס במקום הנהג של לוגרונייסס.
פרק 131
גרטה מגלה את האמת על התינוק של ג'יג'י. רוברטו ומורביז'ו מתאחדים נגד אוסקר. אוסקר מבקש מסנטיאגו לאשפז את ורוניקה ודויד. ורוניקה מתכננת להרוג את מריאנה, היא עוקבת אחרי מריאנה ודורסת את אימא שלה.
פרק 130
אנדרס מגלה מהבדיקות שדויד הוא האב של אלפרדיטו. סילביה נפגשת עם אלנה והיא מבקשת מידע על התכנית להגנה על עדים. דויד לוקח מנת יתר ומוצא את עצמו בביתה של גרטה. אוקטביו לוקח סמים, למרות הבטחתו לאריקה.
פרק 129
אוסקר שוכר את דנילו ורפאל, בניה של טיטה, כשומרים. ארמניה מעדכנת את אנדרס שתוצאות בדיקת הדנ"א התקבלו. הוא הולך לקבל אותן מהרופא. אלמה מגיעה עם התינוק לדירתה של מריאנה, אנדרס מחזיר את הילדים לביתם.
פרק 128
קרלוס אומר לאנדרס שיש סיכוי טוב שוורוניקה תיכנס לכלא. ילדיו של אנדרס נעלמים. מורביז'ו חוטף את לוסיה. קרלוס מגלה שאנשיו של אוסקר נכנסו לביתו.
פרק 127
אנדרס מתחיל לחשוד שאלפרדיטו אינו הבן שלו. מריאנה מגלה שהיא בהיריון. סנטיאגו מספר לאוסקר שלוגרונייסס בחיים. גרטה מנסה לשכנע את אנדרס לבטל את המשפט נגד אוסקר.
פרק 126
אנדרס מספיק לראות את תומאס נורה, בעוד אמבולנס מסתורי מרחיק את תומאס מהמקום בלי לחכות לאנדרס. לוגרונייסס מזמין אליו את אנדרס ומספר לו שתומאס מת. אלנה אומרת לדויד שהיא לא אמו, הוא לא מאמין לה.
פרק 125
אוסקר חוטף את אלנה ומאיים עליה שאם לא תגיד לדויד שהיא לא אמו הוא יהרוג את דויד. תומאס קובע פגישה עם אוסקר כדי לברר מה קרה לאלנה, וזה מכריח את סנטיאגו לירות בתומאס.
פרק 124
מריאנה חוזרת לאנדרס אבל כדי לחפש תיק שהשאירה אצל אמו בביתה. אוקטביו מגיע לספינה של אוסקר ונתקל בהפתעה נעימה. רוברטו קובע עם לולי כדי לדבר על ההיריון שלה. אוסקר מוצא את הלנה.
פרק 123
מריאנה מודיעה לאנדרס שהיא רוצה לקחת פסק זמן. ורוניקה הורגת את ג'יג'י. הרופא מודיע לאנדרס שלתינוק החדש יש מחלה תורשתית. פלומה חוזרת לגרטה. רוברטו מסכים להתגרש מלוסיה.
פרק 122
אנדרס שולח לגואלטרי מסמכים עם חימנה. אוסקר מעניק לאוקטביו ספינה. ורוניקה נפגשת עם ג'יג'י, שדורשת לקבל את הילד שלה. אוסקר מגלה איפה הלנה נמצאת.
פרק 121
אנדרס משתלח בלוגרונייסס וזה מבקש ממנו לחשוב על גורלו. ג'יג'י חוטפת את התינוק שלה אבל האחיות מוצאות אותו ומחזירות אותו לוורוניקה. אוסקר מבקש מסנטיאגו להתקרב למריאנה. דויד פוחד לחזור לכלא.
פרק 120
אנדרס רואה את "בנו" וקורא לו אלפרדו. זואה שומעת היכן נמצא הבן של אנדרס ומניחה שזה קשור לחטיפת התינוק של ג'יג'י. לולי מספרת לרוברטו שהוא אבי ילדה והוא רוצה להכריח אותה להתפטר מהמשרד.
פרק 119
מריאנה לא מצליחה לפענח את הודעת אביה. ג'יג'י יולדת בן ואוסקר מורה להיפטר ממנה. היא בורחת מביה"ח. אוסקר מאשפז את ורוניקה בבית החולים ואנדרס מוצא אותה, ומשוכנע שהיא ילדה. גרטה ופלומה מתנשקות.
פרק 118
גואלטרי, אנדרס ומריאנה מוצאים קוד שעשוי לעזור להם בקרב המתקרב. אוסקר מגיע ללידה של ג'יג'י. ורוניקה מודיעה לאנדרס שהיא עומדת ללדת. האחים של אנדרס מגייסים חברים לתנועה החדשה. רוברטו רוצח את גונסלו.
פרק 117
אוסקר מגיע לביתו של אנדרס וחימנה מסרבת לפתוח את הדלת. אלמה נותנת לאוסקר את הציורים שלה. ורוניקה לוקחת את ג'יג'י ללדת ומודיעה שהיא תיקח את התינוק. מישהו מחבל ברכב של אנדרס.
פרק 116
אוסקר וורוניקה מבקרים את ג'יג'י החטופה והיא רואה שלוורוניקה אין בטן. אריקה חושפת את סוחרי הנשים בתכנית של גונסלו. רוברטו מבטיח לטפל בגונסלו ולהשתיק אותו. מונסטרו מחזיר לאנדרס את הכפתור המרשיע.
פרק 115
אוסקר הנרגש מודה לסנטיאגו על שהביא לו את הכפתור המרשיע. ורוניקה משמיצה את מריאנה במשפט נגד דויד. דויד מורשע ומקבל שלוש שנים על תנאי. אנדרס מגלה שהכפתור נגנב ממנו. אוסקר מציע לוורוניקה את סנטיאגו.
פרק 114
אוסקר נסער ומוטרד כי הוא לא מוצא את הכפתור. השופטת דוחה את בקשתה של גרטה לפסול את עצמה מהתיק של דויד. מריאנה מוסרת את עדותה בבית המשפט והיא מאד נסערת.
פרק 113
משפטו של דויד נפתח אבל אנדרס בא באיחור. אוסקר שוכב בבית וורוניקה מטפלת בו במסירות. אנדרס מבקש מהשופטת לתת לו הזדמנות. אריקה מוכנה לצאת למשימה כסוכנת סמויה נגד סוחרי נשים.
פרק 112
משפטו של דויד נפתח אבל אנדרס בא באיחור. אוסקר שוכב בבית וורוניקה מטפלת בו במסירות. אנדרס מבקש מהשופטת לתת לו הזדמנות. אריקה מוכנה לצאת למשימה כסוכנת סמויה נגד סוחרי נשים.
פרק 111
אוסקר שוכב בביה"ח, קורא לאנדרס בנו ויורשו ומבקש ממנו לחזור. אריקה פונה לגונסלו כדי לחשוף את הרשת לסחר בנשים ומוכנה לשמש כסוכנת סמויה. סילביה בורחת שוב ממריאנה וחימנה. גסטון מגלה למריאלה את אהבתו.
פרק 110
אוסקר עובר התקף לב ומאושפז. רוברטו וסנטיאגו מגיעים אליו. גרטה ופלומה מהדקות קשרים וג'יג'י חושדת ומקנאה. אוקטביו נשבע לאריקה שינקום באלו שפגעו בה. דויד מבקר את אוסקר בביה"ח.
פרק 109
אוסקר מציע לסנטיאגו לשמש כמועמד לנשיאות מטעם המזרח החדש. סנטיאגו מבקש זמן כדי לשקול. אוקטביו מודיע לאנדרס שיחשוף את מורביז'ו בטלוויזיה. אריקה הוחזרה הביתה אבל מצבה קשה מאוד.
פרק 108
אוסקר מוסר לגרטה תיק של חבר שסיבך את בתו בחובות לעולם התחתון. אנדרס מבקר את ורוניקה ומתעניין בהיריון שלה. פרנקו מבקר את דויד בכלא ומבטיח לעזור לו להיות עם אמו. אריקה שוב נחטפת.
פרק 107
אוסקר מסכים לקבל את סנטיאגו למסדר אבל חושד בו ומתייעץ עם מורביז'ו. פרנקו נותן לדויד כרטיסים לו ולאמו כדי שיברחו לאורוגוואי. מריאנה נותנת לאנדרס את מפתח המקדש. אוסקר מקבל את גרטה ורוברטו למסדר.
פרק 106
אוסקר מודיע לרוברטו הנרגש שהוא וגרטה התקבלו למסדר. ג'יג'י מודיעה למריאנה שהיא לא מוכנה להעיד נגד דויד. דויד ופרנקו רבים ודויד מסולק מביתו. דויד עובר לגור אצל גרטה וג'יג'י.
פרק 105
אנדרס מבקש מהאחים שלו וממונסטרו להצטרף לתנועה החדשה שלו. מריאנה ואנדרס חושדים שמשהו מסתתר מאחורי הנסיעה של סנטיאגו. אוסקר נותן לגרטה צ'ק שמן בשביל הנכד שלו. דויד שמח לדעת שיהיה לו בן.
פרק 104
מריאלה מסרבת לקבל את אוקטביו כי היא ראתה את אריקה אצלו. מריאנה מעניקה לאנדרס את הספר "הנבחר". אלמה מרפאת את מריאנה. לוסיה מודיעה לרוברטו שהיא רוצה להתגרש.
פרק 103
אנדרס מתעמת עם טיטה. מריאנה מאושפזת. דויד נפגש עם אמו. אריקה מתאוששת מהשבי. דויד מנסה להרוג את אוסקר. אנדרס מתראיין ללא אישורו של אוסקר. רינאודו נרצח בכלא. אנדרס מוותר על מועמדותו לנשיאות.
פרק 102
אוסקר וויקטוריה מתעמתים בנוכחות קמילו. אוסקר מתנער מרינאודו. אוקטביו מחלץ את אריקה בעזרת אביו. טיטה רוצה את אנדרס תמורת מריאנה. ויקטוריה אומרת לאנדרס להיזהר מאוסקר ומוורוניקה.
פרק 101
אוסקר מורה לחטוף את קמילו כדי למסור אותו לטיטה ולהקריב אותו. תומאס וסנטיאגו מחלצים אותו. לוסיה ואוקטביו ממשיכים לחפש את אריקה שנחטפה בידי מורבישו, שרוצה לשדל אותה לזנות. טיטה מכשפת את מריאנה.
פרק 100
במסיבת העיתונאים אנדרס אומר שלא ייכנע ושימצא את רוצחי הוריו. הלנה מתקשרת לדויד. ורוניקה לא סובלת את נוכחות האחים של אנדרס בביתה. קמילו נעלם. דויד שומע את אנדרס ואת אוסקר מדברים על אמו.
פרק 99
אנדרס נחוש לערוך את מסיבת העיתונאים במשרד ומבקש מוויקטוריה לשאול אותו שאלות קשות. אנדרס מעביר את אחיו לביתו, ורוניקה לא מרוצה מזה. אריקה נאלצת לעסוק בזנות. דויד נוזף באביו על שלא סידר לו שופט נוח.
פרק 98
אנדרס מפונה לביה"ח ומריאנה מלווה אותו. הלנה באה לבקר את דויד אבל בורחת כשהיא שומעת את שמו של אוסקר. אנדרס מבקש מהאחים שלו לעבור לגור אצלו, ולא אכפת לו מה דעתה של ורוניקה על כך.
פרק 97
ההיריון של ורוניקה בסכנה. ורוניקה מגלה לאוסקר שוויקטוריה הייתה בהיריון ממנו. גונסלו רוצה להעמיק את הקשר עם לוסיה אבל היא עדיין מהססת ורוברטו מקנא. מריאנה וסנטיאגו מוצאים את אנדרס הפצוע אצל ראש השבט.
פרק 96
לקוחות המסעדה מרביצים לאנדרס הנעדר והוא מבקש עוד. מריאנה רוצה לצאת לחפש את אנדרס אבל סנטיאגו מסרב ושולח את תומאס במקומה. אוסקר מבקש מטיטה עזרה בחיפוש אחר אנדרס. טיטה נוזפת בו בגלל אלמה.
פרק 95
ורוניקה באה לחפש את אלמה אצל מריאנה אבל לא מוצאת אותה. מריאנה מחליטה להחזיר את אלמה לביתה ומזעיקה את סנטיאגו. אנדרס אוכל במסעדה עממית ומסתבך עם כמה לקוחות אחרי שדווח על היעלמותו.
פרק 94
אוסקר מנסה להוציא מאלמה את הציורים המפלילים אך ללא הצלחה. אנדרס לוקח את אלמה מביתה של ורוניקה ומביא אותה לתומאס. לוגרונייסס שולח לוויקטוריה כוכב.
פרק 93
המשטרה מודיעה לאנדרס ואחיו שגופות הוריהם נמצאו בתוך מכונית שרופה. דויד מבקש מגרטה לעזור לו למצוא את אמו. אנדרס חושד שדויד אחראי לרצח הוריו והוא בא לביתו בלילה עם אקדח.
פרק 92
אנדרס נואם בהצלחה רבה באספת הבחירות. בו בזמן אוסקר מבצע מעשה שישנה את חייו לתמיד. לאחר האספה אנדרס מחפש את הוריו לשווא. הוא חושד בדויד. מריאנה אומרת לוויקטוריה שאנדרס שואף לחשוף את אוסקר.
פרק 91
אנדרס עורך את אספת הבחירות הראשונה שלו. באותו ערב הוא מקבל איומים בטלפון. סילביה מבקשת מוויקטוריה לעזור למריאנה למצוא את ריקרדו. אוסקר חוטף את הוריו של אנדרס בדרכם לאספה.
פרק 90
אוסקר וחבריו מקבלים את אנדרס בשמחה ומאמינים שייבחר לנשיא. ורוניקה הולכת אל ויקטוריה ופוגשת את מריאנה. אלמה מציירת את הסבים וחימנה לוקחת אותה אליהם. סילביה ומריה מדווחות לתובע על המקרה של הלנה.
פרק 89
אוסקר מבקש מרינאודו לעקוב אחרי ההורים של אנדרס, לאחר שאלפרדו התפרץ למשרדו וקילל אותו. מריאנה מתייעצת עם אנדרס האם לפנות לוויקטוריה כדי לדווח על המצב בדרום. אריקה נפגשת עם מורביז'ו.
פרק 88
אוסקר נוזף בדויד על מה שעשה לג'יג'י ומסלק אותו ממשרדו. ורוניקה מגלה לסנטיאגו שאוסקר הוא הגבר של חייה. ויקטוריה תופסת את אנדרס ומריאנה על חם. הוריו של אוסקר מגישים תלונה אצל התובע על היעלמות הלנה.
פרק 87
אוסקר וויקטוריה נזכרים בקשר שלהם מהעבר. אנדרס מציג לוויקטוריה את אלמה. מריאנה מנסה לשכנע אישה שהייתה קורבן של דויד להעיד, אבל היא מסרבת. ההורים של אנדרס מתייצבים אצל התובע כדי להגיש תלונה.
פרק 86
אנדרס קונה את לבם של המפגינים, פוגש את ויקטוריה העיתונאית ומזמין אותה לארוחת ערב בביתו. אוסקר מגלה לדויד שג'יג'י בהיריון. אנדרס שומע את אלמה מדברת בחלום. אמו של אוקטביו מספרת לאריקה שבנה יוצא עם מריאלה.
פרק 85
אנדרס מבקש מאביו ואחיו לארגן הפגנה מול המפעל של אוסקר בשכונה. מריאלה רוצה לדבר עם אוקטביו על אריקה אבל הם מדברים על משהו אחר. מריאנה מתפטרת מהמשרד ומוסרת מכתב לאוסקר.
פרק 84
סנטיאגו ואנדרס מטפלים יחד במריאנה. אביו ואחיו של אנדרס מגיעים לביתה של מריאנה. אנדרס מציע להם לפעול נגד אוסקר. אריקה מבקשת עזרה כספית מוורוניקה וזו נותנת לה כסף למלון זול. רוברטו מתארח אצל אוקטביו.
פרק 83
סנטיאגו עוצר את אנדרס לפני שהוא יתקוף את דויד. אריקה מגלה שאלחנדרו אצל ההורים ומבטיחה לא לגלות לאיש. חימנה מגישה תלונה אצל התובע על היעלמות מריאנה. סילביה מגלה שמריאנה כלואה עם הלנה.
פרק 82
אנדרס וסנטיאגו יוצאים לחפש את מריאנה. היא מוחזקת במוסד פסיכיאטרי ומקבלת זריקות הרדמה כל הזמן.
פרק 81
מריאנה והתובע עורכים חיפוש בביתו של אוסקר. דויד חוטף את מריאנה, ואנדרס מכריז שהוא ילך עד הסוף כנגד אוסקר.
פרק 80
מריאנה מגיבה קשה על רצח פירה. אוקטביו מציע לאריקה להיפרד. רוברטו רוצה להתפייס עם לוסיה.
פרק 79
אוסקר מגיע לדירה של גרטה ותופס את ג'יג'י על חם. דויד בא בטענות לגרטה על תוצאות הדיון של משפטו. ורוניקה מציעה לדויד לחפש את אמו ובתמורה שייפטרו ממריאנה יחד. פירה נרצח בדירתו, אחרי שניסו לדרוס אותו ברחוב.
פרק 78
כולם מצפים במתח להכרעת התובע. הוא מחליט להגיש נגד דויד כתב אישום. אוסקר מאשים את אנדרס שהעדות שלו גרמה להחלטתו של התובע להגיש כתב אישום. ורוניקה מציעה לדויד שייפטרו ממריאנה יחד.
פרק 77
אנדרס מעיד לטובת מריאנה, וורוניקה נגדה. אריקה מגלה לוורוניקה שמריאנה הייתה אצלה בת בית. דויד מבקש מפרנקו לחפש הוכחות שיראו אם אמו מתה או בחיים. אנדרס וורוניקה מתווכחים מחוץ לאולם בית המשפט.
פרק 76
אנדרס מוצא את אלמה בכיכר ולוקח אותה הביתה. אוסקר אוסף את ורוניקה אל ביתו והם מתקרבים מאוד. אנדרס מביא את מריאנה אל ביתו כדי שתטפל באלמה ואריקה תופסת אותם על חם. רוברטו ואריקה משקרים לטובת דויד בשימוע.
פרק 75
כולם מחפשים את ורוניקה ואלמה, אבל לא מוצאים אותן. התובע המשפטי מתקרב אל מריאנה. סנטיאגו מחפש את סילביה כדי לקחת אותה למקום בטוח. הלנה קונה בגדים ופונה לדויד באמצע העיר.
פרק 74
אוסקר מודיע לאנדרס, אוקטביו ורוברטו שעליהם להעיד לטובת דויד בשימוע של מריאנה. ורוניקה שוב נעלמת עם אלמה. חימנה ואנדרס מחפשים אותן. מריה מארחת את סילביה והלנה בבית שלה. העו"ד של מריאנה מאמין שתנצח.
פרק 73
עו"הד של מריאנה מבקש ממנה להשיג חומר מרשיע על דויד והיא פונה בבקשה לאנדרס. אוקטביו בא לנחם את לוסיה הנבגדת והם מתנחמים יחד. אוקטביו נותן לרוברטו עצות להצלת הנישואים, שהוא דוחה אותן בתוקף.
פרק 72
סנטיאגו מאמן את אנדרס בירי ומזהיר אותו לגבי כוונותיה של ורוניקה. אוסקר מנסה לפייס את מריאנה בארוחה אבל היא מסרבת ומודיעה לו שתמשיך לפעול נגדו. ורוניקה מודיעה לאוסקר שהיא מוכנה לפתור את הבעיה עם מריאנה.
פרק 71
אנדרס מנסה לכסות את מילת הגנאי שוורוניקה כתבה על הקיר של מריאנה. זו מיואשת. ורוניקה מגלה לחימנה שהיא זו שצבעה את הקיר ומאיימת להרוג אותה אם לא תתנתק מאנדרס. אוסקר מזמין את מריאנה לארוחת ערב.
פרק 70
מאמן האגרוף של אלחנדרו עוזר לו בשיקום. אלחנדרו מעליב אותו ואחר כך מתנצל. אוסקר מראה לאוקטביו את הסמים שהוא לקח מגיסו. ורוניקה משאירה את חימנה עם אלמה ונכנסת לדירה של מריאנה.
פרק 69
לוסיה מוצאת מסרון מלולי לרוברטו. אלמה מחזירה את הכוכב של אוסקר. אלחנדרו מחליט לשוב להתאגרף. אוסקר מזמין את רוחליו למסדר החדש. דויד חושד שאנדרס הרעיל את אוסקר. סילביה רוצה שאשתו של אוסקר תדבר עמה.
פרק 68
אוסקר מובהל לבי"ח אחרי שניסו להרעיל אותו במסיבה. דויד חושד שאנדרס עומד מאחורי ההרעלה. רוברטו ולולי ממשיכים ברומן, אבל לוסיה מגלה אותו. דויד מצלם את אנדרס ומריאנה מתנשקים ומראה את התמונות לוורוניקה.
פרק 67
דויד מגלה שג'יג'י מסתתרת על חוף הים. סילביה לא זוכרת מנין היא מכירה את הלנה. חימנה לוקחת את אלמה לבית הוריו של אנדרס. ורוניקה מארגנת מסיבת יום הולדת לאוסקר בביתה. מישהו משאיר מתנה מסתורית לאוסקר.
פרק 66
אנדרס אוסר על ורוניקה להפסיק את הטיפול של ד"ר רוסי באלמה. רוברטו מבלה עם לולי בבית מלון ולא מגיע לטקס הקבלה. סילביה מראה את התמונה של דויד למריאנה. לאלחנדרו נודע שלא ישוב לעמוד על רגליו.
פרק 65
אוסקר דורש מוורוניקה לתת לו את כל הציורים של אלמה. מריאנה מבקשת מעוה"ד פירה לייצג אותה בתיק נגד דויד. אנדרס מקבל מאוסקר רכב מפואר במתנה. ורוניקה דורשת מד"ר רוסי להפסיק את הטיפול של אלמה.
פרק 64
ורוניקה נועלת את אלמה בחדר הסודי. הילדה נסערת. אוקטביו מסתיר את הסמים שלקח מחואקין ואריקה מחפשת אותם. מריאנה נפגשת עם העיתונאית שראיינה את אביה לפני מותו. אנדרס שומע מד"ר רוסי על הציורים של אלמה.
פרק 63
אוסקר מביא צלמים כדי לצלם את אנדרס וורוניקה למסע הבחירות. אנדרס מבטיח לאוסקר שישכנע את אחיו לא להעיד נגדו. מריאנה מוטרדת כי בית המשפט שולח את אמה לאשפוז פסיכיאטרי. לולי מתחילה לפתות את רוברטו.
פרק 62
אוסקר מורה לוורוניקה לאסוף את הציורים של אלמה. ורוניקה מלחיצה את אלמה, חימנה מתערבת וורוניקה מפטרת אותה. לוסיה מחליטה להתעמת עם מרביז'ו ומזמינה אותו אל ביתה. המשטרה באה לעצור את סילביה.
פרק 61
אוסקר מציג את אנדרס לפני משקיעים והם מתרשמים ממנו לטובה. רוליו מציע לטפל באמה של מריאנה בהיפנוזה כדי שתיזכר איפה בעלה קבור. אוסקר בא במפתיע לבית של מריה ואלפרדו, הם מצליחים להסתיר את אלחנדרו.
פרק 60
בגלל מורביז'ו, רוברטו לא מתקבל למסדר. אלחנדרו מועבר לבית הוריו. סילביה באה לבקר ופוגשת את תומס, אבל לא זוכרת מהיכן הם מכירים. ורוניקה מזמינה עבודה מאחיה של אריקה ומשתיקה את מצפונה עם מתנה יקרה.
פרק 59
סנטיאגו מגלה למריאנה את האמת על המסדר, אביה והמשימה שהוצבה לו. לאנדרס נודע מאוקטביו שאחיו של אריקה עוקב אחריו. רוברטו עומד להתקבל רשמית למסדר. לוסיה מודאגת. אוסקר מתבשר שהמסדר אישר לו להקים מסדר חדש.
פרק 58
אנדרס ומשפחתו נמצאים בביה"ח לצד אלחנדרו שנפצע קשה. ורוניקה מתראיינת לגבי מועמדותו של אנדרס ונוזפת בעיתונאית החטטנית. אוסקר מגיע לוורוניקה כדי שהיא תנחם אותו.
פרק 57
מריאנה מגלה שגופתו של אביה אינה בקבר, היא מוצאת קופסה בתוך הארון ובה ספר בשם "הנבחר". המשטרה מוצאת את אלחנדרו. לסילביה נודע שבעלה לא נקבר והיא ניגשת לאוסקר ומכוונת אליו אקדח.
פרק 56
אנדרס מגלה שסנטיאגו חטף את אלחנדרו כדי להגן עליו. הוא מנסה לשכנע את אלחנדרו לעזוב. אלחנדרו בורח. אוסקר מגלה שאוקטביו היה סנגורו של אלחנדרו מאחורי גבו. מריאנה המומה לגלות שקברו של אביה ריק.
פרק 55
אנדרס בטוח שאוסקר חטף את אלחנדרו, אוסקר מכחיש. גרטה תופסת את דויד ואת ג'יג'י על חם. מריאנה מנסה להשיג אישור להוצאת גופתו של אביה מהקבר. אוקטביו מציל את אריקה. חימנה רואה שאנדרס נחטף.
פרק 54
לאנדרס נודע על חטיפת אחיו אלחנדרו והוא מבטיח למצוא אותו. אוסקר מכחיש שהוא קשור לחטיפה. אריקה מחליטה לעשות את מה שאחיה ביקש ממנה אבל זה מסתבך. העיתונות רוצה לדבר עם אנדרס, אוסקר ורוברטו מקנאים.
פרק 53
אוסקר נוזף באנדרס על ההסכם עם הפועלים אבל גם מברך אותו. גם ורוניקה מברכת אותו. אלחנדרו מסתתר אצל סילביה אך הוא עדיין בסכנה. דויד מגלה לאוסקר שאחיו של אנדרס הוא שהגיש את התלונה במשטרה.
פרק 52
אנדרס נענה לדרישות הפועלים השובתים. סילביה מחפשת את המפתח לתיבה שבעלה המנוח נתן לה. אוקטביו משוחרר בערבות אבל כועס על אריקה. גרטה עוזבת את פדריקו אחרי שאוסקר תפס אותו על חם עם דויד.
פרק 51
אנדרס שומע מוורוניקה על מה שאביה עשה לה בילדותה, ומזדעזע. ורוניקה מגלה שאלמה מציירת את מריאנה, והיא זועמת ומפטרת את חימנה. אחיה של אריקה טומן לאוקטביו מלכודת עם סמים והוא נעצר.
פרק 50
לוגרונייסס מעודד את אנדרס להתמודד על הנשיאות. ורוניקה מתקשרת לסנטיאגו ונעלמת, כולם בלחץ. מריאנה מרגיעה את אלמה. אוקטביו מבקר את מריאלה. אריקה מבקרת את אחיה בכלא ושומעת איום על אוקטביו.
פרק 49
אנדרס נפגש עם לוגרונייסס. פדריקו מסכים להתחתן עם גרטה. אוסקר רוצה להכניס את רוברטו ואת גרטה למסדר. אנדרס מציע לוורוניקה להתאשפז והיא בורחת מהבית. מריאנה פוגשת את לוגרונייסס.
פרק 48
אנדרס מסכים להיות סנגורו של דויד. גרטה מציעה לפדריקו נישואין. אוסקר מודיע לאלפרדו שהוא שילם את המשכנתא על ביתו. גרטה מספרת למריאנה שדויד לא עזב והוא מתגורר בביתה. ורוניקה מכוונת אקדח אל מריאנה.
פרק 47
לוגרונייסס חוטף את אנדרס ומדבר איתו על ייעודו. אנדרס מבטיח למריאנה שיגן עליה. דויד מבקש מגרטה להחביא אותו בביתה והיא מסכימה בעל כורחה. חימנה עוזרת למריה לפגוש את אלמה.
פרק 46
מריאנה מודיעה לאוסקר שהיא מתכוונת להישאר במשרד ולמצוא את האשם במות אביה. ורוניקה מציעה לאריקה להישאר לגור בביתה, אך זו מנסה להתפייס עם אוקטביו. גרטה נפגשת עם פדה, כשדויד מופיע בביתה.
פרק 45
מריאנה רואה את אביה בחלום. היא מבקשת מגרטה עזרה בתלונה נגד דויד אבל זו מסרבת. אוסקר מרגיע את רוברטו לגבי מעמדו במשרד. אנדרס בא לחקור את הרופא של ורוניקה לגבי ההיריון שלה.
פרק 44
אנדרס נראה המום מהמינוי ומודה לאוסקר. מריאנה מגישה תלונה במשטרה על מעשיו של דויד. אוסקר שולח את דויד לחו"ל. מריאנה מזעיקה את גרטה לעזרה. סנטיאגו לא מרשה לאנדרס לראות את מריאנה.
פרק 43
חימנה מגלה את הכוכב בין החפצים של אלמה. ורוניקה מקבלת את האורחים לארוחת ערב בביתה. דויד מודיע שהוא פורש מהמשרד. אוסקר מודיע לכולם בארוחה שאנדרס הוא השותף החדש במקום מרכוס המת. כולם המומים.
פרק 42
אוסקר מודיע לכולם שבערב יבשר בשורה חשובה. דויד מתחזה לשונא אביו ומריאנה משתכנעת ונופלת במלכודת. לוגרונייסס קובע עם אנדרס שוב. סנטיאגו רוצה לפרוש מהמסדר כדי לשמור על מריאנה מבחוץ.
פרק 41
לוסיה מחכה לרוברטו אצל המומחה למין וכועסת כי הוא לא בא. אנדרס מבקש ממריאנה לשחק את המשחק של אוסקר. מריאנה מחליטה להוציא את גופתו של אביה כדי לגלות את האמת. אוקטביו ומריאלה מתקרבים זה לזה.
פרק 40
אוסקר נוזף בדויד. אוסקר חושד שעוד מישהו מושתל בארגון. אוקטביו מרגיש לחוץ בין אריקה למריאלה והוא שב להסניף. גסטון מגלה למריאלה שהיה מעורב ברצח הפועל. אנדרס משבח את הדוח של מריאנה והם מתנשקים.
פרק 39
האינדיאנים מתמרדים נגד הפרויקט. אוסקר כועס על מריאנה ואנדרס ושולח לשם את דויד ורוברטו. הרופא מאשר את הריונה של מריאנה, אך מגלה בעיה. הנווד נפגש עם חימנה בפארק. מריה נעצרת על רשלנות רפואית.
פרק 38
אוסקר מתכנן לרוץ לנשיאות ארגנטינה ומחלק תיקים לעובדי המשרד. לוסיה ורוברטו רבים במשרד. ורוניקה רוצה לבשר לכולם על ההיריון אבל אנדרס מסתייג. מריאנה וגרטה נעשות חברות. מריה מסובכת במעשה פלילי בביה"ח.
פרק 37
אוסקר דורש ממריאנה להתרחק מאנדרס. ורוניקה מנסה לעזור לדויד לחזר אחרי מריאנה. רוברטו חושד שלוסיה ואוקטביו מנהלים רומן. אלחנדרו מספר לאנדרס על מה שקרה במפעל ושני האחים מתפייסים.
פרק 36
דויד חולם שהוא רוצח את כל חברי המשרד. אוקטביו קובע עם מריאלה לקפה תמים אבל אריקה בדיוק מגיעה. רוברטו ולוסיה הולכים למטפל מיני. אנדרס ומריאנה מבלים עוד ליל אהבים. מריאנה מוצאת את המסמכים של אביה.
פרק 35
ורוניקה נעצרת על נשיאת נשק ללא רישיון, אוסקר בא כדי לחלץ אותה. אוסקר מכניס את דויד למסדר ולסודותיו. אלחנדרו נדרש לשלם מזונות לגרושתו אבל לא מסוגל. אוקטביו מבטיח לגרטה שלא יחשוף את סודה.
פרק 34
ורוניקה לא מצליחה להוציא את אלמה מהמחנה. ורוניקה רואה את התמונות שאריקה צילמה. סילביה חולמת שמריאנה נרצחת. אלפרדו מספר לאנדרס שאלחנדרו ראה איך רצחו את הפועל במפעל בדם קר.
פרק 33
אנדרס מבטיח לכבד את ההסכם. אלחנדרו והפועלים משתלטים על המפעל. אוסקר שולח את גסטון לקחת את שקי הכסף והפועל ששמר עליהם נרצח. פירה מעביר למריאנה דוח שאביה הכין. ביתה של מריאנה נפרץ והדוח נגנב.
פרק 32
אוסקר מקשיב לטיפול של ורוניקה אצל סנטיאגו ומזדעזע. אוסקר מציג לצוות את תכניתו הגדולה לגבי אטרום. ורוניקה משתגעת כי היא לא מוצאת מחברת שחושפת דברים על ילדותה. אנדרס מחזיק בה ומראה אותה לחימנה.
פרק 31
ורוניקה מורה לאריקה לעקוב אחרי מריאנה. לוסיה מתקבלת לעבודה אצל אוסקר. אוקטביו משיג עבודה לאחותו של אנדרס. אלה וחבריו מחליטים לכבוש את המפעל כדי למנוע את סגירתו.
פרק 30
אנדרס כועס על מריאנה כי שלחה אותו למכשפה האינדיאנית. אוסקר מביא את דויד למקום המפגש הסודי של המסדר. רוברטו חושד באוקטביו ורב איתו. אלפרדו מגלה את הכוכב המדובר במשרד של אוסקר.
פרק 29
אנדרס מוצא את ורוניקה חסרת הכרה באמבטיה. אוסקר ואנשי השבט לא מגיעים להסכמה. מריאנה שולחת את אנדרס לאשת השבט והיא נותנת לו משקה מסתורי. סנטיאגו מספר לאנדרס על ורוניקה.
פרק 28
ורוניקה נסערת מהידיעה שאנדרס מנהל רומן עם מריאנה, נתקפת בהתקף זעם מול בתה ומנסה להתאבד. הילידים מפגינים נגד "אטרום" ומריאנה מנסה לגשר בין הצדדים. דויד מגלה שלוסיה הופיעה בסרטי פורנו.
פרק 26
מריאנה ואנדרס יחד, דויד בא לפתע ואנדרס מתחבא. דויד לא מקבל את סירובה של מריאנה. אוסקר מתחזה לפצוע אחרי הפיצוץ שהרג את מנהיגי המסדר. אוקטביו מגלה שלאריקה יש אח בכלא. אוסקר מסמיך את אנדרס למנהל המשרד.
פרק 25
מריאנה הולכת לאנשי השבט ומגלה את סוד הכוכב בעל שבעת הקצוות. אנשי המסדר מתכנסים לישיבה מכרעת ואוסקר אורב להם. אביו של אנדרס מקבל עבודה אצל אוסקר. דוד מציע לגרטה לכרות ברית כדי להרוס את אוסקר.
פרק 24
מריאנה ואנדרס נבהלים מהנשיקה ומחליטים להתרחק. ורוניקה חוקרת את חימנה לגבי הציורים של אלמה ומגלה שמריאנה הייתה בביתה. אוסקר מחלק שוב את הצוות לזוגות ודויד שמח להיות עם מריאנה.
פרק 23
מריאנה דורשת מסנטיאגו הסברים והוא עוזב. ורוניקה חוזרת הביתה ומבקשת מאלמה שתסלח לה אבל הילדה נסערת שוב. אנדרס ומריאנה מתנשקים. דוד תופס את גרטה וחברתה על חם ומבקש לעשות שלישייה.
פרק 22
מריאנה ואנדרס מתקרבים מאוד דרך אלמה. חימנה מראה את הציורים של אלמה ואנשי המסדר לא שקטים. דויד מוצא את ורוניקה בחדר של אמו. אוסקר מגלה לגרטה שהוא סידר אותה עם השוחד.
פרק 21
מריאנה מקבלת בביתה את חוליה, אשתו לשעבר של סנטיאגו. חימנה מחלצת את אלמה הנטושה ואנדרס נזעק כדי לחפש את ורוניקה שנעלמה. אוקטביו וז'יז'י מתחילים קשר בפייסבוק. גרטה מצולמת כשהיא מקבלת שוחד.
פרק 20
מריאנה מציעה לאמה לנסוע לטייל בספרד אך היא מסרבת. לוגרונייסס מבטל את המסיבה שאנדרס מארגן לכבודו. אוקטביו פוגש את ג'יג'י במסיבת לסביות אבל הוא לא מתפתה. ורוניקה לוקחת את אלמה לטיול ונוטשת אותה.
פרק 19
מריאלה מפצירה באנדרס לחזור אל משפחתו. אנדרס מבקר את אמו בביה"ח ומופתע לראות את מריאנה. אוקטביו וגרטה מתפייסים ומחליטים לפעול יחד. דויד שוכב עם מישהי, מפנטז שהיא מריאנה ומכה אותה.
פרק 18
חימנה מסבירה לאנדרס את משמעות הציורים של אלמה. אוקטביו וחבר שלו נשדדים. גרטה מקבלת הצעה מחברתה, להקים משפחה. סנטיאגו נאלץ לעזוב את ביתו לכמה ימים, מריאנה מסרבת לקבל אותו בביתה.
פרק 17
סנטיאגו גורם לוורוניקה לחשוף פרטים קשים מעברה. אנדרס בא לעזור למשפחתו בחיפושים אחרי אלחנדרו החטוף. אוקטביו כועס על גרטה כי היא מדווחת לאוסקר מאחורי גבו. לוסיה מקבלת דיסק מטריד מהעבר.
פרק 16
סנטיאגו מפתיע את ורוניקה בגלריה שלה. לוסיה מקבלת תמונות מפלילות בדיוק כשרוברטו מגיע הביתה. רוברטו מודאג מאין-האונות שלו וחוקר באינטרנט על התופעה.
פרק 15
גרטה מחפשת נואשות את חברתה ומוצאת אותה שיכורה ומסוממת. אוסקר נפגש עם סנטיאגו לגבי הטיפול בוורוניקה. סנטיאגו נוזף במריאנה. דויד מוצא את מריאנה בביתה עם האויב ומנסה לחבק ולנשק אותה.
פרק 14
אנדרס ומריאנה עורכים מסיבה לכבוד עובדי המשרד. מריאנה מגיעה בטעות לחדר של אלמה והילדה נותנת לה ציור במתנה. בעיתון מתפרסמת מודעה נגד המשרד. אוסקר נלחץ ומתחיל לחשוד. מריאנה וגרטה מכחישות כל קשר לכך.
פרק 13
אנדרס מנסה לחקור את ורוניקה על סודותיה. ורוניקה רוצה לארגן תערוכה של הציורים של אלמה, אנדרס מודאג.
פרק 12
מריאנה מגלה בשעון של אביה את הסמל המסתורי. ורוניקה מסכימה ללכת לטיפול בעקבות הפצרותיו של אוסקר.
פרק 11
ורוניקה מתנהגת בטירוף. מריאנה מוצאת את השעון של אביה. אנדרס רואה את מריאנה משוחחת עם הצ'יף.
פרק 10
אמא של מריאנה מקבלת מטפלת חדשה ומפתיעה. אוסקר דורש מאנדרס לסלק את מריאנה מהתיק ולעקוב אחריה.
פרק 9
המסדר מחליט לערוך הצבעה מיוחדת כדי למצוא למרקוס ממלא מקום. אנדרס מתעמת עם מריאנה על התמונות שצילמה.
פרק 8
דויד ורוברטו יוצאים לסיור לילי במועדון לילה. מריאנה לא יודעת שאנדרס מחזיק את הטלפון הנייד שלה.
פרק 7
אוסקר מארגן תחרות בין חברי צוות המשרד. אלחנדרו הופך בעל כורחו למנהיג פועלים. דויד שוכב עם גבר.
פרק 6
סנטיאגו, חבר חשאי במסדר, גונב את מכונת הכתיבה של מרקוס. אוקטביו מתעלף בגלל התמכרותו לתרופות.
פרק 5
מריאנה מוצאת בביתו של מרקוס ספר שבו כוכב מסתורי, בדיוק כמו שראתה בספר של אביה, ומתחילה לחקור.
פרק 4
מרקוס נרצח רגע אחרי שמדווח לאוסקר על רינאודו. אנדרס ומריאנה נשלחים לזירת הפשע ומגלים שמדובר ברצח טקסי.
פרק 3
אנדרס המום להיתקל במריאנה במשפט. מרקוס מגלה מי רשם את האדמות על שמו. ורוניקה מעורערת בנפשה.
פרק 2
מריאנה מגלה שלאמה היה התקף פסיכוטי. אנדרס ומריאנה נפגשים לראשונה, משתכרים ומתקרבים זה לזו.
פרק 1
עו"ד אנדרס בילבאו נשלח לספרד כדי להשיג חוזה עם לוגרונייסס המסתורי. מריאנה מתחילה לחקור את סיבת המוות של אביה.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il