עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

בקרוב אהבה

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > בקרוב אהבה

בקרוב אהבה   - עונה 1


סדרה דוקומנטארית העוקבת אחר חמש נשים מפורסמות ופנויות המחפשות אהבה: סיגל שחמון, גאיה טראוב, גילי שם טוב, מיכל שפירא ואמירה בוזגלו. מנחה הסדרה אירי ריקין מפגיש בין המשתתפות באופן ייחודי באמצעות שיחות במצלמות האינטרנט. ריקין יוצא עמן למסע אותנטי וסוחף, כשהוא משמש עבורן כחוליה המקשרת ומקדם את התהליך באמצעי התערבות מינימאליים.



תגיות: סיגל שחמון, גאיה טראוב, גילי שם טוב, מיכל שפירא, אמירה בוזגלו, בקרוב אהבה




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 15 ואחרון
סיפור האהבה של בנות התכנית "בקרוב אהבה" מסתיים. בפרק האחרון נפגוש את הבנות שלושה חודשים אחרי השיחה האחרונה עם אירי ונתעדכן מה עבר עליהן בתקופה האחרונה. הבנות פוגשת אחת את השנייה מחוץ למסך בפעם הראשונה וסיגל חוזרת למסך.
פרק 14
גלית מתכוננת למעבר עם בן הזוג, אמירה יוצאת להרפתקה באילת, מיכל ואורי זוגיים מתמיד וגילי ומאיה מדברות על הרצון להביא ילדה לעולם.
פרק 13
גלית מחליטה לעבור לגור עם בן הזוג ומגלה שהדרך מלאה בעליות ומורדות. גילי ומאיה קופצות שלב, אמירה מתמודדת עם העבר המשפחתי ומיכל מתמודדת עם ההווה עם המשפחה של אורי. ומי הבחור שכבש את גאיה?
פרק 12
חיפוש האהבה זה מסע קשה. אמירה מרגישה מותשת, ולא תמיד יש לה ימים טובים. בדרך כלל היא לא הולכת לקוראים בקפה או מגדות עתידות אבל הפעם החליטה ללכת לנומרולוג ולנסות למצוא שם תשובה. היא הופתעה לגלות שהזוגיות שלה קשורה לנסיעה, תזוזה, חוץ לארץ וכדומה. מיכל מיד קופצת לעזור ומחליטה להכיר לאמירה דייל, האם זה יצליח?
פרק 11
אמירה ניסתה הכל בשביל למצוא אהבה - היא יצאה לדייטים, הלכה לערב סלסה, ניסתה את האינטרט - עד שנמאס לה. אין לך כוח לעבוד יותר בלמצוא אהבה. אירי רוצה לעזור לה לצאת מהתחושות הקשות ונותן לה משימה ללכת ולנבור קצת בעברה, לחזור לנקודת הפתיחה.
פרק 10
גילי מפנה מקום בארון ומכניסה את מאיה לביתה וגאיה לומדת על עצמה משהו חדש. גלית מספרת שהאקס שלה חזר לתמונה ולכן היא לא פנויה לצאת לדייטים. מיכל מחליטה ללכת לפגוש את משה לוי ומערערת את היחסים עם אורי. והבנות משחקות עם אירי משחק ניחושים מפתיע.
פרק 8
העלילה מסתבכת וכל אחת מהבנות צריכה להתמודד עם הדבר שפחדה ממנו - מיכל מספרת לאורי על פנטזיה שלה, גאיה מתחילה עם בחור, אמירה מנסה להבין מה לא עובד וגילי יוצאת לקמפינג עם מאיה והעבר מגיח שוב.
פרק 7
מירה מקבלת ביקור מפתיע מגל, גאיה מקבלת משימה מפתיעה וגלית יוצאת לדייט ראשון.
פרק 6
דרמת העזיבה של סיגל לא מנעה מהאחרות להמשיך במסע לאהבה - גילי מתמודדת עם העבר שלה אבל גם ממשיכה קדימה בהווה עם מאיה, אמירה יוצאת לדייט שני עם גוסטבו, ומיכל מפתיעה עם בחור חדש בשכונה.
פרק 5
מיכל יוצאת לדייט ראשון מאז הפרידה ממשה, גילי מתמודדת עם קשיים מהעבר בעוד היא ומאיה מתקרבות ומתאהבות וגאיה חוזרת לעניינים.
פרק 4
לחפש אהבה זה לא פשוט. גאיה מרגישה מותשת, סיגל רוצה להיות בעילום שם, ומיכל חוזרת לשורשים בשביל להבין, האם יש לה בעיה? גילי ומאיה מתקרבות ואמירה יוצאת לספיד דייט.
פרק 3
ריקין יוצא עמן למסע אותנטי וסוחף, כשהוא משמש עבורן כחוליה המקשרת ומקדם את התהליך באמצעי התערבות מינימאליים. הבנות עורכות מסיבת יומולדת וירטואלית לאמירה.
פרק 2
אמירה נוסעת ללונדון אחר האהבה וגאיה יוצאת לדייט ראשון במרכז תל אביב.
פרק 1
סדרה דוקומנטארית העוקבת אחר חמש נשים מפורסמות ופנויות המחפשות אהבה: סיגל שחמון, גאיה טראוב, גילי שם טוב, מיכל שפירא ואמירה בוזגלו. מנחה הסדרה אירי ריקין מפגיש בין המשתתפות באופן ייחודי באמצעות שיחות במצלמות האינטרנט. ריקין יוצא עמן למסע אותנטי וסוחף, כשהוא משמש עבורן כחוליה המקשרת ומקדם את התהליך באמצעי התערבות מינימאליים. מיכל שפירא נחשפת מול הבנות וסיגל שחמון יוצאת לדייט ראשון.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il