עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

דני פאנטום

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > דני פאנטום

דני פאנטום   - עונה 1


סדרת האנימציה המזגזגת בין העולם האמיתי לעולם של רוחות ושדים. כוכב הסדרה הוא דני פאנטום, ילד בן 14 ביישן ולא פופולארי הלומד בבית הספר קספר. ביום רגיל לחלוטין הוא משוטט בשער הרוחות של הוריו (ציידי רוחות חרוצים) ובעקבות לחיצה מקרית על כפתור משנה את הדי.אנ.אי בגופו והופך לחצי ילד חצי רוח. הכוחות החדשים של דני עוזרים לו להפוך לגיבור על המתמודד מול הרוחות הרעות שמנסות לחבל בחיים על כדור הארץ, וביחד עם חבריו הטובים, טאקר וסאם, הוא מתמודד עם כל הסכנות ומצליח להגן על כדור הארץ ועולם הרוחות כאחד.


תגיות: דני פאנטום




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 52
פרק סיום העונה (חלק ב'). הפעם העולם ניצב בפני אסון בדמותו של אסטרואיד שעומד לפגוע בכדור הארץ.
פרק 51
כוכב פאנטום - חלק א'
פרק 50
לאחר שדני הושפל בפומבי על ידי נבחרת הרוחות החדשה של ולאד הוא רוצה לחזור להיות נורמלי. הוא נפטר מכוחותיו ומגלה שאסטרואיד מסוכן מאיים על כדור הארץ. כשולאד נכשל בעצירתו ודני מתגייס לפעולה.
פרק 49
דניאל פאנטום חוזרת לפארק אמיתי ומחפשת אחר בן דודה, דני, שהוא היחידי שיוכל לעזור לה במלחמה נגד הרוחות. בינתיים ולאד עוקב אחריה ומתכנן לחטוף אותה בעזרת ולארי - על מנת שיוכל למשוך את דני למלכודת.
פרק 48
רוח הקופסה שואף להפחיד את בני האדם כדי שישימו פרס על ראשו. הוא מחליט לעשות זאת על ידי גניבת תיבת פנדורה שצופנת את כל הרוע הקיים בעולם. דני לא חזק דיו כדי להילחם ברוע הזה ולכן יוצא בחיפושים אחר פנדורה.
פרק 47
הכיתה של דני הולכת לקמפינג עם מר לאנסר ומרת טסלאף. הם מגיעים למקום נטוש שנראה רדוף. לפתע מגיעות רוחות לאזור, כמה תלמידים נבדים וטיול הקמפינג עולה על שרטון. מזל שדני באזור ומתגייס להצלת הכיתה.
פרק 46
נוקטורנה, הרוח של החלומות מרדים את כולם על מנת לשאוב כוח מחלומותיהם. סאם ודני נתקעים בתוך חלום של הם יותר מאשר חברים. למרות הכל, דני חייב להביס את נורטורנו, שנראה בלתי מנוצח, דרך עולם החלומות.
פרק 45
אחת הרוחות החלשות באזור הרוחות תוקפת בעזרת "קופסא קטלנית", אבל מובס במהרה על ידי דני. לאחר מכן הוא מתכנן להשתמש ב"קופסת פנדורה" ולנצל את הכוחות ההרסניים ביותר כדי לתקוף את פארק אמיתי.
פרק 44
אחרי שהבחורים הלבנים קונים את הפנטון ביותר ממיליון דולר דני ומשפחת פנטון עוברים לאחוזה השכנה לביתו של ולאד. סאם וטאק מגלים שהלבנים רוצים להרוס את כל אזור הרוחות וחוששים שגם עולמם יכחד בשל כך.
פרק 43
הבנייה בפארק אמיתי מעצבנת את הרוחות הירוקות והן משתלטות על העיר והופכות את רוב התושבים לצמחים – מלבד סם. בינתיים דני נאבק במקרה קשה של הצטננות אך לומד על כוח חדש שמאפשר לו לחזור לתפקידו.
פרק 42
דני וחבריו תועים בעולם הרוחות ומגיעים לאזור מושלג, בו נמצאים יצורים ששומרים על מפת האין סוף. כשהמפה נופלת לידיו של ולאד, הם רודפים אחריו בעולם הרוחות על מנת להחזירה.
פרק 41
דני וולאד מתחילים במלחמת מתיחות, המסתיימת בכך שוולאד מחליט לרוץ לראשות העיר ומשתלט על מוחות הבוחרים. לאחר בחירתו הוא מחל למרר את חייו של דני.
פרק 40
ולאד פלאזמיוס הידוע לשמצה יוצר משובטים שאינם מושלמים ושהופכים תוך זמן קצר לעיסה זרחנית דביקה. אחת המשובטים היא בת, העתק כמעט מדויק של דני ושמה דניאל. היא מעמידה פני בת דודה רחוקה של דני.
פרק 39
לשכונה מגיע בחור חדש - סטודנט זר מהונגריה בשם גרגור, המחזר בלהט אחרי סאם. דני, שמתחיל לחוש קנאה קלה, בטוח שגרגור משתף פעולה עם הבחורים בלבן. טאקר מתנדב לעזור לו לגלות את ההונאה.
פרק 38
בפרק המשך זה, דני וחבריו מצליחים לאתר את כל אבני המציאות ולהתגבר על רצונו של תפלצת לשלוט על העולם ולשנות את המציאות. הוריו של דני מגלים את את היותו רוח רפאים..
פרק 37
בפרק שלפנינו דני נאלץ להתמודד עם יצור בשם "תפלצת" , אשר מאיים על דני וחבריו באמצעות "כפפת המציאות". הכפפה מופעלת ע"י אבני חן צבעוניות שאם מקישים עליהן בסדר מסוים המציאות כולה עלולה להשתנות.
פרק 36
עוד הוריו של דני עושים לו בושות לפני חבריו, מופיע לפתע חבר שלהם מימי המכללה. מסתבר שהוא לקה באקנה-חוצני קטלני. כדי לגרום לדני למצוא תרופה למצבו, מדביק ולאד באקנה את חבריו של דני, סאם וטאקר.
פרק 34
רוח שמסווה עצמה כאישה בשם דורה מטינגלי מארגנת תחרות יופי לבנות העשרה בתיכון קספר. סאם מכריזה שהיא מתנגדת לתחרויות כאלה, אך מצטרפת בכל זאת. כשהיא מגלה שדורה היא רוח, היא מנסה להזהיר את דני.
פרק 31
ג'ז נחושה בדעתה לעזור לדני להלחם ברוחות, אך בכל פעם שהיא מתערבת,היא מפריעה. כשדני צועק עליה שלא תתערב, היא מחליטה לברוח מהבית וללכת לגור אצל דוד ולאד.
פרק 35
טאקר פולי מחליט להציג את מועמדותו ליו"ר מועצת התלמידים ולהתמודד מול שחקן הפוטבול הפופולארי, דאש. בין לבין, מבקרים התלמידים בתערוכה המוצגת במוזיאון המקומי, שם הם פוגשים את חפציו של המלך המצרי "שיממון"
פרק 33
דני וטאקר אינם בכושר גופני טוב והמורה להתעמלות מטיל על סאם ועל דשא להיות המאמנים האישיים שלהם לקראת מבחן הכושר שיקבע את הציון שלהם. דני בטוח שבזכות כוחות העל שלו אין לו מה לדאוג.
פרק 32
טכנוס מחליט לחבר בין דני לוואלרי, כדי להסיח את דעתם מתוכניותיו להשתלט על המחשב המרכזי בחלל ודרכו לשלוט בכל המחשבים בעולם.
פרק 30
דני מתוסכל מבואו של חג המולד והולך לאזור הרפאים להוציא את תסכולו. בטעות הוא משמיד ספר של רוח רפאים אחר. כאשר הוא לא מתחרט על כך הרוח מעניש אותו ומתחיל לכתוב עליו שיר מיוחד.
פרק 29
דני נלחם בעצמו המרושע, כפי שיהיה בעוד עשר שנים. חבריו טאקר וסאם עוזרים לו, אך דן פנטום, הבוגר המרושע מצליח להחדיר לתוך גופו של דני בן ה- 14 מדליון זמן שמונע ממנו לחזור לתקופתו וחוזר לשם במקומו, כדי לוודא שדבר לא ישנה את עברו
פרק 28
האויב האוטימטיבי חלק א'
פרק 27
ג'ז והוריו של דני משוכנעים שהוא השתגע בגלל כל נושא הרוחות. ג'ז מחליטה שהגיע הזמן לצאת לטיול משפחתי שיאפשר לדני להירגע.
פרק 26
פיצול אישיות
פרק 25
סערה בשלטון חלק ב'
פרק 24
סערה בשלטון חלק א'
פרק 23
כל המבוגרים בעיר מתמכרים ללהיט ברדיו ונוסעים לשיט פתאומי, שמתגלה כשיט שנשלט על ידי רוחות השולטים בהם בעזרת מוזיקה.
פרק 22
יתושי רוחות תוקפים את הילדים בתיכון אמי, ומאז כל הנעקצים מפתחים תסמיני רוחות. דני וטקר הולכים לבית החולים הסגור, כדי לבדוק מה קורה לחברתם סם ולכל השאר הילדים.
פרק 21
סם מבקשת שלא היתה פוגשת את דני, ודזרה רוח המשאלות מגשימה את המשאלה.
פרק 20
קרקס גותיקה מגיע אל העיר וסם נרגשת לצפות בו. היא מגלה שהיא מכירה את אחד המשתתפים ושיש סוד מאחורי אותו פריק שואו.
פרק 19
ילד הרוח מוצא פרס של מיליון דולר. ג'ק מנסה לתפוס את הרוח אך נכשל, ודני לעומת זאת מצליח גם ברגעים הקשים להתגאות באביו.
פרק 18
כל התלמידים מקבלים שק קמח המייצג תינוק, כדי להבין מה זו אחריות משותפת. טקר וסם מסתדרים טוב בהתחלה ואילו דני וולרי ממש לא.
פרק 17
בר מזל באהבה
פרק 16
מדי מתגעגעת לזמן איכות עם דני, לכן הם יוצאים לסוף שבוע של אם ובן, אבל הדברים מסתבכים כשהם מגלים מחזר יישן של מדי במקום לא צפוי.
פרק 15
לנסר תופס את דני ודש לפני קטטה ומאתגר אותם: מי שיקשט את בית טאונסנד הנטוש טוב יותר לא יקבל ריתוק. בנוסף לזה הבנים מחליטים להוסיף למטלה של לנסר התערבות קטנה.
פרק 14
אויבי הציבור
פרק 13
ג'וני וקיטי מנסים לצאת מאזור הרפאים אבל קיטי נתקעת מאחור. ג'וני מנסה למצוא לה גוף חלופי מתאים להשתלט עליו ומוצא את ג'ז, אחותו של דני, כאופציה מתאימה.
פרק 12
מורה השנה
פרק 11
מעריצים שרופים
פרק 10
גוונים של אפור
פרק 9
שומרת אחי
פרק 8
אסירי האהבה
פרק 7
פגישת מחזור מרירה
פרק 6
כל שתבקש יתממש
פרק 5
מחיר הביריונות
פרק 4
מתקפת הגרוטאות
פרק 3
היפה והדרקון
פרק 2
אחד ויחיד
פרק 1
בשר מיסתורי


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il