חופן של יהלומים - על הסדרה

  • חופן של יהלומים
ויוה
ויוה

אישה מסתורית מביאה את רוסה הקטנה לפנימיה יוקרתית, לאחר שאמה נוטשת אותה. האישה מפקידה בידי מנהלת הפנימיה 18 יהלומים משובחים, אחד בעבור כל שנת שהייה במקום. יהלום אחד נוסף, ורוד ויקר ערך, אמור להימסר לידיה של רוסה ביום שבו תעזוב את הפנימיה.

חברות אמת נוצרת בפנימיה בין רוסה לבין אווה, ילדה מבית עשירים. אדוארדו, סבה של אווה ובעליה של חברה גדולה, הוא המלאך השומר של שתי הילדות.

השנים חולפות ורוסה ואווה הן כבר נערות צעירות, חברות בלב ובנפש. הבעיות בין השתיים מתחילות כאשר חוסה איגנסיו נכנס לחייהן. חוסה איגנסיו שם עינו על רוסה היפהפייה, אך היא אינה נשבית בקסמו. כשהנסיון לכבוש אותה נכשל, חוסה איגנסיו מנסה ומצליח לכבוש את אווה התמימה.

אווה מתאהבת בו נואשות, אך חוסה איגנסיו נעלם מחייה. כשאווה הנבגדת מגלה שהיא נושאת ברחמה את בנו, רוסה נחלצת לעזרתה והשתיים מחליטות לגדל את הילד יחד.

סבא אדוארדו מחליט להוריש לאווה את כל הונו, מעשה שמוליד מלחמת ירושה בקרב משפחתו. אווה ורוסה עוזבות את הפנימיה ונוסעות לביתה של אווה, כדי שזו תקבל את המגיע לה. בדרך הן מעורבות בתאונת דרכים, שבה אווה מוצאת את מותה. טעות בזיהוי גורמת למשפחתה של אווה, שלא ראתה אותה שנים, לחשוב שרוסה היא אווה. כדי לשמור על בנה של חברתה המנוחה, רוסה לוקחת על עצמה את זהותה של אווה ונשבעת למצוא את חוסה איגנסיו ולנקום בו.

בבית המשפחה רוסה פוגשת שוב את חוסה איגנסיו ומגלה שהוא למעשה הבן של המשפחה היריבה לזו של אווה. על אף הבטחתה לאווה, רוסה מתאהבת נואשות בחוסה איגנסיו, מי שנחשב לאויב הכי גדול שלה. האם האהבה תשים קץ לנקמה?

"חופן של יהלומים" היא גרסה חדשה לטלנובלה הקלאסית המצליחה "פנינה שחורה". בסדרה מככבים מאוריסיו אוכמן ("אל קלון") והשחקנית העולה קרלה הרננדז. במאי הסדרה הוא השחקן מיגל ורוני ("מלאך ושטן", "למדי אותי לאהוב").

שודר בערוץ ויוה.

125 פרקים (לא סופי), ארה"ב, 2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully