YES תעלה סדרה חדשה שתעסוק בציונות הדתית

במסגרת הסדרה "חבלי משיח" תעקוב היוצרת אביגיל שפרבר אחר בני משפחתה המתגוררים ברובע היהודי. האם זה מה שישחזר את ההצלחה של "סרוגים"?

חדשות כיפה אורי פולק 04/03/12 10:05 י באדר התשעב

YES תעלה סדרה חדשה שתעסוק בציונות הדתית
naamanus-cc-by-nd, צילום: naamanus-cc-by-nd

סדרה חדשה שתעלה בשנה הבאה בערוץ "Yes דוקו", אותה תיצור ותביים אביגיל שפרבר, תעקוב אחר משפחה מהציונות הדתית המתגוררת ברובע היהודי בירושלים. בסדרה, "חבלי משיח", ישקיע הערוץ במיליון שקלים והיא מהווה פנייה נוספת לציבור הדתי לאומי, זאת לאחר תום שידור העונה השלישית לסדרה הפופולארית "סרוגים".

הסדרה תעקוב אחר בני משפחתה של שפרבר ותציג את חייהם באופן דוקומנטרי. לפי הסדרה, כל אחד מילדי המשפחה בחר בדרך שונה ונבדלת לחייו.

במרכז הסדרה תעמוד חנה, האם, שגידלה 10 ילדים וממשיכה לגדל אותם גם כשהם בוגרים וחלקם כבר הורים בעצמם. לצידה הרב דניאל שפרבר, חתן פרס ישראל לתלמוד. השניים מצליחים יחד להושיב סביב שולחן אחד 10 אחים ואחיות, מהאחות החרדית עד למתנחלת, לאח שחזר בשאלה ולבת המאומצת שיושבת בכלא.

שפרבר, זוכת פסטיבל חיפה 2010 על הסרט 'התליין', משתייכת לחוג הציונות הדתית. היא בוגרת בית הספר הדתי לקולנוע "מעלה" שבירושלים וחברת ארגון "בת קול" המאגד את הלסביות הדתיות בישראל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן