עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

חיים אחרים

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > חיים אחרים

חיים אחרים   - עונה 1


יקיר, תלמיד ישיבה דתית לאומית משתקם מפציעה קשה. תוך כדי השיקום הוא עובר טיפול בתנועה שמושך אותו לעולם הריקוד. חסמי הצניעות לא מאשרים לו להתמסר מייד, אבל לאט לאט הוא מגלה את עצמו מחדש, בקבוצת ריקוד מעורבת של נשים וגברים, בעידודה של שרון מאמנת השיקום שלו. זה מתחיל בריקוד ונמשך לגילוי של חיים שלמים. חיים אחרים.


תגיות: יובל שרף, עוז זהבי , חיים אחרים




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 13
העזיבה של יעל מערערת את יקיר, הוא נקלע לקונפליקט עם אבידן ובשעת זעם עוזב את הלהקה. הוא נוסע לבית המשפחה אך זו דווקא רחל שעוזרת לו להבין שמקומו בסטודיו למחול. אמונה נפרדת ממון רגע לפני שהוא מגורש ומבינה כי היא זו שאחראית לעניין ולא רחל. אריאל מחליט לחשוף את סודו בפני ילדיו ונוסע למעלה אלישע אך כבר בדרך לשם, כל הקלפים נטרפים מחדש.
פרק 12
יקיר ממתין לתוצאות הבדיקות בבית המשפחה כאשר יעל מגיעה לביקור פתע. מון מתוודה על אהבתו בפני אמונה אך זו אינה מצליחה להתמודד עם הדבר. אריאל ורחל מתמודדים עם הבחירה של אפרים לעבור למעלה אלישע.
פרק 11
יקיר פצוע ומושבת מריקוד בעוד יעל שוקעת לחלוטין בחזרות למופע החדש. אכזבה בתל אביב גורמת לאפרים לחזור הביתה. יקיר מגיע לראשנה לשבת בבית המשפחה ומעורר שמחה ותקווה בכולם. במוצאי שבת דווקא יקיר הוא זה שנשאר ואפרים עוזב למעלה אלישע. אמונה מגיעה לבקר את מון בעבודתו החדשה.
פרק 10
אפרים בורח מהישיבה שלו ומגיע לבית אחיו בתל אביב. יקיר מתחיל להבין את השלכות עזיבתו על בני המשפחה. רחל מגיעה לתל אביב בכדי להשיב את אפרים הביתה ויקיר מתעמת עימה לראשונה. בעוד יעל שוקעת יותר ויותר בעבודה על המופע החדש, פציעה בברך משביתה את יקיר לתקופה לא ידועה. פקחים של מנהלת ההגירה עורכים חיפוש בבית המשפחה בעקבותיו מון מבין שהפך לבעיה ועוזב.
פרק 9
מריבה בין יקיר ויעל מובילה את השניים למיטה אך יקיר מתקשה להתמודד עם חוסר הוודאיות של מערכת היחסים החדשה. בלהקה אבידן נותן ליקיר הזדמנות ראשונה אך גם מצליח לערער את הקשר שלו עם יעל. הפרופיל הצבאי של אפרים יורד באופן מסתורי. אריאל חוזר למפעל הטופו ומגלה שהוא כבר לא נחוץ. בכדי להעסיק את עצמו הוא מתחיל לעבוד כשיפוצניק בבית שכנים, ובמקביל מנסה שוב ליצור קשר עם נטע
פרק 8
יקיר מתקשה להשתלב בלהקה הבוגרת של אבידן ולבסוף מקבל תפקיד של "עציץ" במופע החדש. יעל מחפשת דירה ומוצאת מקלט זמני בדירה של יקיר וגדעון, שמתחיל לכבוש כיפה בשעות העבודה. אפרים נקלע לקטטה עם צעירים מהישוב.
פרק 7
יעל מסדרת ליקיר את האודישן הראשון שלו ולמרות שהוא מצליח הוא מוותר על התפקיד מתוך נאמנות לאבידן שבתורו נותן לו הזדמנות להוכיח עצמו בלהקה הבכירה. רחל מגיעה לביקור חטוף בתל אביב ומגלה את העולם החדש של בנה. הלחץ על אריאל בישיבה הולך וגובר.
פרק 6
יקיר מגיע לתל אביב ועובר לגור עם גדעון. הוא מבקש מאבידן שיקבל אותו לסטודיו שלו ומוצא עצמו לומד בלט עם ילדות בנות 12. בעזרת יעל הוא מנסה להתקבל ללהקה הצעירה של אבידן, אבל זה נחוש בדעתו - יקיר עדיין לא מוכן. השבת הראשונה בחילוניות מתגלה כקשה במיוחד. אריאל מתחיל לשמש כמשגיח בישיבה אותה עזב בנו זה עתה, ומתמודד עם קשיים בכל החזיתות.
פרק 5
הלחץ על יקיר בישיבה גדל, שמועות עליו נפוצות לכל עבר. למרות ההתעקשות של ההורים שישאר בבית ויתמודדו יחדיו עם המצב, יקיר לא עומד בכך ועוזב את הבית.
פרק 4
יקיר נאלץ לעזוב את הסדנה של אבידן ולחזור לישיבה. הוא מתנצל בפני הרב יאיר ומבקש הזדמנות נוספת אך גם מבין כי אינו יכול לחיות ללא הריקוד. אמונה תופסת את המקום של אריאל במפעל הטופו ומאדקת את יחסיה עם מון.
פרק 3
יקיר מגיע למעלה אלישע אך הרצון לרקוד חזק ממנו. הוא משקר לרב יאיר ומצטרף לסדנה מחול בסטודיו הירושלמי אותה מעביר אבידן, גורו למחול מתל אביב.
פרק 2
יקיר מצטרף לראשונה לשיעור מחול בסטודיו הירושלמי. בישיבה הוא אמור להשגיח על גדעון, תלמיד חלש, אבל המצב מתהפך כאשר גדעון מגלה את הסוד של יקיר. בבית המשפחה, אמונה מטפלת בבעיית האשרה של מון ואריאל מקבל הצעה לשמש כמשגיח בישיבה של יקיר.
פרק הבכורה
במהלך השיקום מפציעתו בשירות הצבאי, יקיר חרות - תלמיד ישיבת הסדר, נחשף לראשונה בחייו לאמנות המחול בסדנת טיפול בתנועה. כשהוא חוזר לישיבה בה הוא לומד, הוא מגלה שמשהו מהותי השתנה בו. יקיר מנסה להשקיע את כל כולו בלימוד אך גופו לא נותן לו מנוח - הוא רוצה לרקוד.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il